Dat zinnetje had je vorige week ook kunnen posten, maar tegen NAC bleek daar weinig van. Ik heb die hele wedstrijd gezien, en PSV mocht blij zijn met het puntje.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:33 schreef erkel het volgende:
Op de 3 punten voorsprong. Ze gaan er echt nog wel voor vechten om kampioen te worden en met zo'n selectie behoor je nog altijd tot de top van Nederland, dus dat moet nog wel lukken.
Koeman zei "we geven nog niet op". Dat zeg je niet als 'vechter' met vertrouwen.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:33 schreef erkel het volgende:
[..]
Op de 3 punten voorsprong. Ze gaan er echt nog wel voor vechten om kampioen te worden en met zo'n selectie behoor je nog altijd tot de top van Nederland, dus dat moet nog wel lukken.
Dit keer pakten ze nog wel een punt itt de bekerwedstrijd tegen hun. PSV speelt op dit moment niet best, maar NAC staat ook niet niet voor niks op de 7e plek.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:37 schreef twi het volgende:
[..]
Dat zinnetje had je vorige week ook kunnen posten, maar tegen NAC bleek daar weinig van. Ik heb die hele wedstrijd gezien, en PSV mocht blij zijn met het puntje.
Koeman is niet echt vol vertrouwen nee, maar hij is niet de spreekbuis van de selectie. Er loopt ook nog een Cocu, een Simons rond die wel prima kunnen motiveren.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Koeman zei "we geven nog niet op". Dat zeg je niet als 'vechter' met vertrouwen.
Als je er nog in gelooft en alle vertrouwen in hebt, zeg je we hebben alles nog in eigen hand, het is misschien wat minder nu maar we hebben nog alle vertrouwen en kracht ervoor.
Dat geeft een ander beeld naar selectie, supporters en tegenstanders.
En na dit weekend kunnen ze zo weer 10 staan, NAC is middenmoot, niks meer en niks minder.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:41 schreef erkel het volgende:
[..]
Dit keer pakten ze nog wel een punt itt de bekerwedstrijd tegen hun. PSV speelt op dit moment niet best, maar NAC staat ook niet niet voor niks op de 7e plek.
Je bedoelt die Cocu die als een oude man over het veld strompelt en die ervaren Simons die door het midden uitverdedigd op het hoogste niveau?quote:Op woensdag 4 april 2007 14:43 schreef erkel het volgende:
[..]
Koeman is niet echt vol vertrouwen nee, maar hij is niet de spreekbuis van de selectie. Er loopt ook nog een Cocu, een Simons rond die wel prima kunnen motiveren.
Dat blijkt anders niet. Zie als meest recente voorbeeld hoe Cocu en Simons de kleedkamer uitkomen.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:43 schreef erkel het volgende:
[..]
Koeman is niet echt vol vertrouwen nee, maar hij is niet de spreekbuis van de selectie. Er loopt ook nog een Cocu, een Simons rond die wel prima kunnen motiveren.
Ze hebben op zich nog een pittig programmaquote:Op woensdag 4 april 2007 14:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En na dit weekend kunnen ze zo weer 10 staan, NAC is middenmoot, niks meer en niks minder.
Lager dan de 7e plek kan je toch echt geen subtop noemen hoor. De 7e plek is al niet eens subtop.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:47 schreef erkel het volgende:
[..]
Ze hebben op zich nog een pittig programmaDus denk ook dat die 7e plek niet behouden blijft. Maar NAC behoort dit seizoen wel tot de subtop, waar de halve finale plaats in de beker ook van getuigd.
Bliksem is een ajacied (en een Bassie-adept). Ik ben PSV'er. Alleen niet het type dat alles goed praat maar gewoon de feiten op een rij zet. Dat wordt me door sommige medesupporters niet in dank afgenomen overigens maar dat zie je wel vaker met mensen die de waarheid hardop durven te zeggenquote:Op woensdag 4 april 2007 14:48 schreef erkel het volgende:
BliksemSchigt en Grrr zijn jullie PSV'ers? Ik als Feyenoord-supporter loop hier een beetje jullie club te verdedigen, terwijl jullie dat zouden moeten doen![]()
Kritische kijk op de zaak is alleen maar okquote:Op woensdag 4 april 2007 14:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bliksem is een ajacied (en een Bassie-adept). Ik ben PSV'er. Alleen niet het type dat alles goed praat maar gewoon de feiten op een rij zet. Dat wordt me door sommige medesupporters niet in dank afgenomen overigens maar dat zie je wel vaker met mensen die de waarheid hardop durven te zeggen.
Kwartfinales zijn zeker goed maar het voetbal wordt slechter en slechter, we beleven achteruitgang.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:55 schreef erkel het volgende:
[..]
Kritische kijk op de zaak is alleen maar okMaar soms moet je het ook van een afstandje bekijken en kijken wat nu echt de resultaten zijn. Kwartfinale CL is voor een NL-club heel goed en met het kampioenschap nog volledig in eigen hand, kun je toch niet spreken van een slecht seizoen?
Ik kan er niet van opkijken. Na die eerste helft voel je als speler wel hoe de verhoudingen liggen. Dan kom je loodzwaar het veld op.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:48 schreef knep het volgende:
Waar ik vooral van stond te kijken is hoe ze uit de rust kwamen, wat een slappe hap zeg.
Grrrrrrrr is de laatste tijd helemaal in zijn element. Hij post het meest van ons allemaal volgens mijquote:Op woensdag 4 april 2007 15:04 schreef PyTh het volgende:
Heerlijk dagje voor jou Grrrrr of niet?
Heel de dag ongeremt de negatieve lul uithangen zoals je zo graag doet.
Heb je gisteren de wedstrijd trouwens in het stadion gezien of toch maar geen kaartje gekocht omdat je vantevoren al wist dat PSV kansloos was?
Het lijkt wel alsof hij geniet van de slechte prestaties ja.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:36 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Grrrrrrrr is de laatste tijd helemaal in zijn element. Hij post het meest van ons allemaal volgens mij![]()
Niet overdrijven. Het gaat toch ook kut? Ik had het ook liever anders gezien maar hosanne kraaien is niet op zijn plaats. Ik deel zijn grote negativisme niet maar onverdeeld positief ben ik ook niet.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:42 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof hij geniet van de slechte prestaties ja.![]()
Nee, een klote dag.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:04 schreef PyTh het volgende:
Heerlijk dagje voor jou Grrrrr of niet?
Oeh! Hij gebruikt vieze woorden....quote:Heel de dag ongeremt de negatieve lul uithangen zoals je zo graag doet.
Ik was eigenlijk wel optimistisch over een gelijkspel, in tegenstelling tot jou.quote:Heb je gisteren de wedstrijd trouwens in het stadion gezien of toch maar geen kaartje gekocht omdat je vantevoren al wist dat PSV kansloos was?
Mijn "negatieve gelul" zoals jij het omschrijft is grotendeels gewoon de feiten op een rijtje zetten. Van die feiten wordt ik idd niet vrolijk en weinig hoopvol voor de toekomst.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:14 schreef PyTh het volgende:
PSV begon aardig gisteren maar het liep uit op op de farce die ik vantevoren wel voorspelt had.
Waar spreek ik niet de waarheid dan? Over de toekomst kan ik alleen speculeren (net als jij) maar voor de rest verzin ik echt niks hoorquote:Op woensdag 4 april 2007 15:10 schreef okee6 het volgende:
Grrrrrrr is echt dé PSV supporter die de waarheid predikt.
[..]
Het viel mij toch echt tegen, alsof ze al verloren hadden.quote:Ik kan er niet van opkijken. Na die eerste helft voel je als speler wel hoe de verhoudingen liggen. Dan kom je loodzwaar het veld op.
Tuurlijkquote:Op woensdag 4 april 2007 15:42 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof hij geniet van de slechte prestaties ja.![]()
Oh dus mensen van PSV zijn verantwoordelijk voor die wereldgoals gister? Zo'n balletje als van Simons ban je binnen deze begroting niet uit. Als Liverpool dan kan, loop je er altijd tegenaan. En de medische staf van PSV maakt toch niet zo'n schade?quote:Op woensdag 4 april 2007 15:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Triest om te zien dat iemand die zich supporter noemt zoals jij zich dan af moet reageren op iemand die gewoon de waarheid vertelt ipv dat je het de mensen die verantwoordelijk zijn kwalijk neemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |