Klopt. Een mentaal onderontwikkelde student zou prima wat kunnen hebben met een meisje met een vadercomplex dat daardoor op oudere kerels valt, maar of dat nu 'gezond' te noemen is...quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:18 schreef Candaasje het volgende:
Ehm, ik ben het niet helemaal eens met dat een middelbare scholier niks met een student zou kunnen hebben. NIet altijd zal het misschien gaan, maar ik denk ook dat het van de personen zelf afhangt (in hoeverre ze zich mentaal ontwikkeld hebben bijvoorbeeld, maar ook in hoeverre men zich kan en wil aanpassen aan een persoon met in een andere levensfase.
Inderdaad. Grappig genoeg is dat nu precies waar ik 't over heb. Mensen van haar leeftijd kunnen gewoon niet zo goed relativeren.quote:
17 en 28 is precies hetzelfde verhaal. Het is gewoon een kwestie van geen keuze hebben, en dus maar gebruik maken van jonge meisjes die op oudere jongens vallen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:08 schreef HuHu het volgende:
[..]
Owja... daar ging 't uiteindelijk allemaal over.
Overigens lomp dat 'ie niet even het topic doorleest.
Moraalridderquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:49 schreef Catbert het volgende:
[..]
No shit sherlock. Dat pedofielgebeuren is alleen maar omdat die kneus beweert dat 'ie aangifte is gaan doen.
[..]
Een kerel van 21 die met een meisje van 15 gaat is gewoon sneu, waarschijnlijk zo wereldvreemd dat 'ie geen meid van zijn eigen leeftijd kan krijgen. Dat ze nu nog steeds bij mekaar zijn doet er helemaal niet toe. Je hebt als volwassen kerel gewoon iets met een kind.
Jij bent 28, zij is 17. Als 17-jarige kan ze goed voor zichzelf nadenken, dat ben ik zeker met je eens, en als jullie gelukkig zijn moeten jullie dat lekker blijven doen, MAAR: als jij een jongen was die zo goed als elke vrouw zou kunnen krijgen durf ik met zekerheid te zeggen dat er een hele grote kans is dat jij iemand van rond jouw eigen leeftijd had genomen. Het blijft dus duidelijk een kwestie van tekort aan opties.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:38 schreef santax het volgende:
Damn dude, als jouw leven en daarmee verbonden relaties zo simpel zijn. Chapeau vriend. Chapeau.
Jij baalt zeker dat de PNVD niet in de regering is gekomen?quote:
Dan ben jij zeker de uitzondering op de spreekwoordelijke regelquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:48 schreef santax het volgende:
Tja, je trekt wat conclusies die niet echt ergens op slaan. Maargoed. Het gebrek aan opties slaat als de spreekwoordelijke tang op een varken.
hahaquote:
My thoughts exactlyquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:12 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
hahaBen jij al 27? Dat zou je niet zeggen.
Sinds wanneer staat zweverig zijn gelijk aan ontwikkeld? Het lijkt mij juist eerder het tegenovergestelde...quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:39 schreef Candaasje het volgende:
en een graag gezien persoon bent bij bijeenkomsten van spiritueel getinte fora?
Is het wat of niet?quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:45 schreef Blivox het volgende:
Ben ik de enige die aan deze film moest denken?
[afbeelding]
Hard Candy is een film uit 2005 onder regie van David Slade. De film gaat over Hayley Stark verregentmeisje, een 14 17-jarig meisje die de 32 28?-jarige Jeff Santax via het internet ontmoet.
Je wil zeggen dat je slecht bent in 't schatten van leeftijden dus? Bedankt voor de mededeling, beetje offtopic thoughquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:12 schreef Gollemrulez het volgende:
hahaBen jij al 27? Dat zou je niet zeggen.
Nee, de mannelijke hoofdrolspeler had toegekeken hoe een ander een meisje vermoorde, en dat vond hij wel geil..quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:56 schreef Larissa het volgende:
Ik wilde hem nog steeds kopen maar ik heb hem nog nergens betaalbaar gezien. Volgens mij kwam de hoofdrolspeler er niet goed af in het verhaal.![]()
Kleine toevoeging op de laatste opmerking: Welke kies je? Oh, wacht even, wel op de goede manier natuurlijk...quote:Santax, geef nou gewoon toe dat het raar is. Je verhaal klopt trouwens ook van geen kanten. Ma zou allang in hebben gestemd met de "relatie, die geen relatie is, maar alleen vriendschap", terwijl je elkaar alleen via chat en telefoon hebt gesproken,
- en je hebt die ma pas daarna voor het eerst gesproken?
- VIA DE CHAT???
Engnek, ze zouden je echt moeten opsluiten. Je probeert gewoon alles wat krom is, recht te lullen. En dan heb ik het natuurlijk niet over dat zielige stengeltje van je, wat jij voor penis laat doorgaan. "Ik heb nog geen sex met d'r gehad". Nee, logisch, als je d'r nog nooit heb gezien,
- maar zeker ook nog nooit wat stiekems gedaan via de cam/telefoon??
- Of iig er op z'n minst aan gedacht?
- Of gerukt op zo'n mooi screendumpie van d'r?
- Is die avatar trouwens een foto van haar???
Zal d'r ma leuk vinden, als ze dat ziet. Kijken of ze je nog steeds "toestemming geeft om eens langs te komen".
Laat me niet lachen, je bent of lelijk en zielig, zodat je geen gewone vriendin kan krijgen, of ik vind je een pedo, omdat je bewust op (te) jonge meisjes geilt.
Dat is 1 van de vele redenen dat ik op 'oude' mannen val. Ik val er gewoon op omdat ze oud zijn, heel anders in het leve staan etc. Dat noemt volgens mij gerontofilie maar dat vind ik zo'n raar woord dat ik me liever niet in een hokje plaats.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:45 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het gaat niet om je leeftijd, het gaat om levensfasen. Iemand van 17 is een kind. Iemand van 27 heeft een compleet ander leven.
Een 18- met een 50-jarige vind ik ook verwerpelijk.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:18 schreef DS4 het volgende:
Larissa: leg mij eens uit waarom 15 jaar en 364 dagen met een 25 jarige wel verwerpelijk is en 18 met een 50 jarige niet.
Wie zegt dat het meisje van 18 niet geschaad wordt als ze geblokkeerd wordt door een oudere man in haar ontwikkeling. Een meisje van 18 hoort met leeftijdgenoten om te gaan en het leven te ontdekken. Niet 10 jaar later betreuren wat ze allemaal gemist heeft en 's ochtends wakker worden naast een man van 60.quote:En indien je gaat voor 18 en 50 is ook verwerpelijk: leg eens uit waarom je het verwerpelijk vindt indien twee volwassenen besluiten om iets te doen waar ze niemand mee schaden...
En als die 18-jarige daar nou op valt?quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:48 schreef Larissa het volgende:
[..]
Een 18- met een 50-jarige vind ik ook verwerpelijk.
Kijk daar kan ik nou niet tegen. Dit 'hoort', dat 'hoort'. Desnoods word je doodongelukkig want ja, je moet nou eenmaal met leeftijdsgenoten omgaan want dat 'hoort' nou eenmaal. Je moet dit doen en zo zijn, want dat 'hoort'.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:48 schreef Larissa het volgende:
[..]
Wie zegt dat het meisje van 18 niet geschaad wordt als ze geblokkeerd wordt door een oudere man in haar ontwikkeling. Een meisje van 18 hoort met leeftijdgenoten om te gaan en het leven te ontdekken. Niet 10 jaar later betreuren wat ze allemaal gemist heeft en 's ochtends wakker worden naast een man van 60.![]()
owja jij was die bitch die op 40 jarige mannen vielquote:Op zondag 15 april 2007 22:14 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
En als die 18-jarige daar nou op valt?
[..]
Kijk daar kan ik nou niet tegen. Dit 'hoort', dat 'hoort'. Desnoods word je doodongelukkig want ja, je moet nou eenmaal met leeftijdsgenoten omgaan want dat 'hoort' nou eenmaal. Je moet dit doen en zo zijn, want dat 'hoort'.
![]()
Hela hola. Geen reden om onvriendelijk te worden; over smaak valt niet te twisten, ja.quote:Op zondag 15 april 2007 22:21 schreef BonJovi het volgende:
[..]
owja jij was die bitch die op 40 jarige mannen viel
Ik vind het niet kunnen sorryquote:Op maandag 16 april 2007 10:54 schreef oddman het volgende:
[..]
Hela hola. Geen reden om onvriendelijk te worden; over smaak valt niet te twisten, ja.
Ik kan er echt niks smerig aan vinden hoor? Als beide het nou willen.quote:Op maandag 16 april 2007 10:17 schreef Larissa het volgende:
Ik gaf gewoon mijn mening. Daar is het een forum voor. Het is mijn goed recht een 18-jarige met een 50-jarige smerig te vinden. Vrijheid van meningsuiting heet zoiets ook wel.![]()
Ik walg van jequote:Op maandag 16 april 2007 13:23 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik kan er echt niks smerig aan vinden hoor? Als beide het nou willen.![]()
huh wat voor systeemquote:Op maandag 16 april 2007 13:26 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
En ik walg van het schapen huisje boompje systeem.![]()
Dat iedereen maar doet wat 'hoort'. Dacht je dat ik op een dag wakker werd en dacht: 'Vanaf vandaag word ik geronotfiel'? Nee, daar kom je achter. Dat snáp je toch wel? Ik weet dat ik slim ben maar hier op Fok! voel ik me soms echt zo wéreldslim!quote:
Dat is dan een verschil van mening.quote:Op maandag 16 april 2007 13:23 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik kan er echt niks smerig aan vinden hoor? Als beide het nou willen.![]()
Oke.quote:Op maandag 16 april 2007 13:45 schreef Larissa het volgende:
[..]
Dat is dan een verschil van mening.![]()
En als ik ergens "het hoort" schrijf dan bedoel ik eigenlijk "ik vind". Zo beter?
Nee we hebben geen deel drie, totaal ander onderwerpquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:26 schreef FrituurVetPet het volgende:
En we hebben een deel 3![]()
[sex] omgekeerde volgorde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |