Hela hola. Geen reden om onvriendelijk te worden; over smaak valt niet te twisten, ja.quote:Op zondag 15 april 2007 22:21 schreef BonJovi het volgende:
[..]
owja jij was die bitch die op 40 jarige mannen viel
Ik vind het niet kunnen sorryquote:Op maandag 16 april 2007 10:54 schreef oddman het volgende:
[..]
Hela hola. Geen reden om onvriendelijk te worden; over smaak valt niet te twisten, ja.
Ik kan er echt niks smerig aan vinden hoor? Als beide het nou willen.quote:Op maandag 16 april 2007 10:17 schreef Larissa het volgende:
Ik gaf gewoon mijn mening. Daar is het een forum voor. Het is mijn goed recht een 18-jarige met een 50-jarige smerig te vinden. Vrijheid van meningsuiting heet zoiets ook wel.![]()
Ik walg van jequote:Op maandag 16 april 2007 13:23 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik kan er echt niks smerig aan vinden hoor? Als beide het nou willen.![]()
huh wat voor systeemquote:Op maandag 16 april 2007 13:26 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
En ik walg van het schapen huisje boompje systeem.![]()
Dat iedereen maar doet wat 'hoort'. Dacht je dat ik op een dag wakker werd en dacht: 'Vanaf vandaag word ik geronotfiel'? Nee, daar kom je achter. Dat snáp je toch wel? Ik weet dat ik slim ben maar hier op Fok! voel ik me soms echt zo wéreldslim!quote:
Dat is dan een verschil van mening.quote:Op maandag 16 april 2007 13:23 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik kan er echt niks smerig aan vinden hoor? Als beide het nou willen.![]()
Oke.quote:Op maandag 16 april 2007 13:45 schreef Larissa het volgende:
[..]
Dat is dan een verschil van mening.![]()
En als ik ergens "het hoort" schrijf dan bedoel ik eigenlijk "ik vind". Zo beter?
Nee we hebben geen deel drie, totaal ander onderwerpquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:26 schreef FrituurVetPet het volgende:
En we hebben een deel 3![]()
[sex] omgekeerde volgorde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |