abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47955809
Hebben we het nieteens over gehad, ik heb gezegt van, eh daar staat een hele vreemde advertentie op een site, kunnen jullie eens kijken.
  dinsdag 3 april 2007 @ 11:12:49 #52
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_47955843
Die Santax en z'n meisje zijn anders wel een schoolvoorbeeld hoor, een onzeker jong altootje en een pseudo-artistieke nerd op weg naar de zonsondergang. .
Ik ga naar huis.
pi_47955892
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 11:12 schreef nietzman het volgende:
Die Santax en z'n meisje zijn anders wel een schoolvoorbeeld hoor, een onzeker jong altootje en een pseudo-artistieke nerd op weg naar de zonsondergang. .
Ik vind het wel wat liefs en koddigs hebben in deze koude kille wereld waar iedereen maar naar het leven staat en 50 cent de nieuwe Jezus is.
pi_47955920
Yvonne: mag ik "pseudo-artistieke nerd op weg naar de zonsondergang" asjeblief als blauwe toevoeging achter mijn naam
  dinsdag 3 april 2007 @ 11:18:12 #55
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_47956051
Nee, jij krijgt gewoon knuffelpedo als tag.
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
  dinsdag 3 april 2007 @ 11:19:06 #56
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_47956091
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 11:12 schreef nietzman het volgende:
Als he tnu twee stabiele mensen waren tja...maar inderdaad zijn het wel weer van die stereotype jong-onzeker-meise + oudere-wereldvreemde-kerel koppeltjes

Maareh, pedo: vertel nu eens wat meer over je aangifte? Je kunt me wel blijven negeren hoor, maar ik vergeet dingen niet zo snel
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_47956166
lol, na alle ophef zou ik van die tag nu ook nog de humor inzien. Ik zal er eens over denken als e.e.a. achter de rug is en afgesloten
pi_47956194
Maar vertel nu eens.

Een jong onzeker meisje kan beter een oudere wereldvreemde malloot als vriend hebben, dan een gehaaide zakenman die bakvisjes a la minuut weet te strikken met z'n vlotte babbels en geforceerde oprechtheid.

Aldus, het is allemaal een storm in een glas water. Maar daar houden wij Nederlanders van.
pi_47956371
Catbert, je wilde absoluut niet dat ik je kon contacteren via mail of anderzijds. Als ik je wat te vertellen had moest ik dat hier maar doen, zei je zelfs. Ik heb je niets te vertellen, en als ik je op een bepaald momemt weer wat te vertellen heb bij jij de eerste die het hoort.
  dinsdag 3 april 2007 @ 11:29:54 #60
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_47956539
Je had hem ook een PM kunnen sturen.
  dinsdag 3 april 2007 @ 11:30:18 #61
174520 BreakSpear
Sociaal & Liberaal
pi_47956557
Al die oudere mannen hier zijn gewoon jaloers joh.
Als God het kwaad wil voorkomen maar daar niet toe in staat is, dan is hij machteloos. Als hij dat kan, maar het niet wil is hij kwaadwillend. Als hij daartoe in staat is en het ook wil, waar komt dan het kwaad vandaan?
pi_47956569
Had hij uit staan.
  dinsdag 3 april 2007 @ 11:32:04 #63
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_47956629
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 11:26 schreef santax het volgende:
Catbert, je wilde absoluut niet dat ik je kon contacteren via mail of anderzijds. Als ik je wat te vertellen had moest ik dat hier maar doen, zei je zelfs. Ik heb je niets te vertellen, en als ik je op een bepaald momemt weer wat te vertellen heb bij jij de eerste die het hoort.
bahpedos@gmail.com

Leef je uit, kom maar op met die info.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_47956670
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 11:26 schreef santax het volgende:
  dinsdag 3 april 2007 @ 11:40:12 #65
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_47956968
M.a.w. je hebt nieteens aafgifte gedaan, anders zou je wel trots met het bewijs komen

Pedo
pi_47957252
pi_47957260
© Herald

Edited by: HuHu
  dinsdag 3 april 2007 @ 11:49:09 #68
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_47957281
Hehehehe
  dinsdag 3 april 2007 @ 11:50:14 #69
96581 Manneke_Pils
Deus. ['de:us]
pi_47957330
Verbazingwekkend dat die van Herald afkomt
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_47957436
Herald de eeuwige maagd die tegen alles waar hij ook bij wil horen aanschopt...
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
  dinsdag 3 april 2007 @ 11:55:10 #71
172358 oddman
Introspecteur
pi_47957518
Terrrrruggggg naar de inhoud.
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 11:02 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ze moeten doen wat ze willen, maar dan mag ik d'r nog wel een mening over hebben.

[..]

Ik hou je niet tegen, ik vind je een ranzige aap, maar verder moet je dat zelf weten Je moet alleen niet in een topic gaan lopen schijnheiligen over leeftijden en dan moeilijk gaan lopen doen als mensen een mening hebben die je niet aanstaat.
Mening hebben is altijd goed. Daarentegen, als je wéét dat je met het luidkeels verkondigen van die mening niets bereikt anders dan schouderklopjes van mensen die diezelfde mening hebben en er verder alleen maar mee tegen iemands schenen aanschopt, betwijfel ik het nut er van.
Zeker gezien het feit dat je wel eens het geluk van twee mensen in de weg zou kunnen staan.

Overigens betwijfel ik ook het nut van de felle reacties van SantaX.

En ach, leeftijd is maar een nummer. De profeet Mohammed schijnt ook heel gelukkig geweest te zijn met zijn negenjarig bruidje. Vandaar waarschijnlijk dat dat legaal is in Yemen.

(Nou denkt iedereen natuurlijk dat ik een nogal geurige Moslim ben met rare bedgewoonten en waarschijnlijk een plastic laken. Lang leve het Internet!)
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_47957640
Ben ik met je eens oddman. Hoewel je een grens oversteekt als je een mening als waarheid gaat verkondigen. Mijn reacties hadden wellicht minder fel kunnen zijn ja. Vandaar ook dat ik mij nu niet meer laat verleiden om te happen.
pi_47957661
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 11:50 schreef Manneke_Pils het volgende:
Verbazingwekkend dat die van Herald afkomt
Je raad nooit hoe het origineel er uit zag .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 3 april 2007 @ 11:59:38 #74
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_47957674
Hoe vind je je pedopas, Santax?
pi_47957703
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 11:59 schreef Larissa het volgende:
Hoe vind je je pedopas?
Uitprinten, op een steving kartonnetje plakken en op naar de Min... basisschool.
pi_47957740
Een knap staaltje photosjop-kunst. Ik waardeer de hoeveelheid tijd die in zo een project gaat zitten.
pi_47957743
Hoe je het ook wil vertellen, het is gewoon duidelijk dat als je iets met een meisje van 15 aanpapt als 20-jarige dat je dan gewoon slecht bent met vrouwen, en je gewoon geen andere van jouw eigen leeftijd kan vinden. Of wil jij soms vertellen dat er geen 18+ plus vrouwen zijn die leuker zijn dan dit 15-jarige meisje? Flikker toch op.
pi_47957770
Welk 15-jarig meisje hebben we het over?
pi_47957822
Volgens mij ben ik hier ook de enige 20-jarige... maar ik heb niet met een 15-jarige.
  dinsdag 3 april 2007 @ 12:03:52 #80
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_47957847
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 12:01 schreef honderd het volgende:
Hoe je het ook wil vertellen, het is gewoon duidelijk dat als je iets met een meisje van 15 aanpapt als 20-jarige dat je dan gewoon slecht bent met vrouwen, en je gewoon geen andere van jouw eigen leeftijd kan vinden. Of wil jij soms vertellen dat er geen 18+ plus vrouwen zijn die leuker zijn dan dit 15-jarige meisje? Flikker toch op.
Psssst...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_47957857
Maar ik vermoed dat honderd verregentmeisje bedoeld, welke pas 17 is geworden.
  dinsdag 3 april 2007 @ 12:04:16 #82
96581 Manneke_Pils
pi_47957869
Ja, wtf

Ze is al 17 hoor!
pi_47957883
Ik denk dat hij doelt op de eerste poster die het oorspronkelijke topic heeft aangemaakt.
pi_47957980
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 12:04 schreef santax het volgende:
Ik denk dat hij doelt op de eerste poster die het oorspronkelijke topic heeft aangemaakt.
Owja... daar ging 't uiteindelijk allemaal over.

Overigens lomp dat 'ie niet even het topic doorleest .
pi_47958120
Achja, hij heeft zich in elk geval goed ingedekt Partner & Intelligentie
pi_47958531
En toen kwam er een olifant met een hele grote snuit...
pi_47958610
Ik heb eigenlijk met voornamelijk verbazing het voorgaande (en dit) topic gelezen.
Niet vanwege (grote) leeftijdsverschillen, maar vanwege toch wel een aantal - in mijn ogen - behoorlijk bekrompen reacties.

Om maar even het verhaal van Santax te gebruiken als voorbeeld; 11 jaar leeftijdsverschil is misschien wel veel, maar dat maakt iemand (Santax in dit geval) nog zeker niet tot een pedofiel.
Voorbeeldje: Mijn opa en oma zijn nu inmiddels 50 jaar gelukkig getrouwd, en ze schelen, jawel, 11 jaar. Het kan dus ook gewoon goed gaan.
Maakt dat mijn opa tot een pedofiel? (inmiddels ex-pedofiel dus)
De ouders van mijn huidige vriend schelen 6 jaar, ze kregen wat toen ze 15 en 21 waren..zijn nu inmiddels 25 dolgelukkih bij elkaar... maakt dat hem tot een ex-pedofiel? Is dat ziek?

Natuurlijk kan het wel eens mis gaan; een (groot) leeftijdsverschil kan natuurlijk altijd voor problemen zorgen, en belangrijk is het om er goed over na te denken.
Zo heb ik zelf als 14 (of 15..mijn geheugen laat me even in de steek..nu al..) bijna iets gehad met een jonge(man) van 22. Het is toen niks geworden, omdat we beiden ook wel beseften dat twee totaal verschillende levens (eentje net brugpieper af, eentje volop actief in het studentenleven) en een afstand van zo'n 150 km niet echt zou werken.....

Inmiddels heb ik zelf nu een 3 jaar oudere vriend, dus dat verschil valt relatief wel mee. Maar had ik deze vriend niet gehad, dan was er denk ik sowieso maar een kleine kans geweest dat ik met iemand van mijn eigen leeftijd iets had gekregen. Wat hier al werd gezegd; veel meiden, en zeker van mijn leeftijd zoeken toch vaak een iets eh..tja volwassenere persoon dan de meeste klasgenoten van het andere geslacht
Ik heb zelf ook eigenlijk alleen maar (mannelijke) vrienden vanaf een jaar of 20, en het bevalt me prima.
Veel van deze vrienden hebben ook een vriendin van rond mijn leeftijd (16, 17 jr), en tot nu toe gaat dat gewoon goed.

Maar natuurlijk, een beetje oppassen voor oudere mannen die graag een scharreltje willen is natuurlijk nooit verkeerd
pi_47958654
w00t een slet van 16 die gepaald gaat worden.
Altijd politiek correct te verantwoorden natuurlijk
JOHNNY HEITINGA
pi_47959298
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 12:27 schreef Candaasje het volgende:

Lang verhaal
Amen to that.
  dinsdag 3 april 2007 @ 12:49:25 #90
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_47959332
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 12:27 schreef Candaasje het volgende:
Om maar even het verhaal van Santax te gebruiken als voorbeeld; 11 jaar leeftijdsverschil is misschien wel veel, maar dat maakt iemand (Santax in dit geval) nog zeker niet tot een pedofiel.
No shit sherlock. Dat pedofielgebeuren is alleen maar omdat die kneus beweert dat 'ie aangifte is gaan doen.
quote:
De ouders van mijn huidige vriend schelen 6 jaar, ze kregen wat toen ze 15 en 21 waren..zijn nu inmiddels 25 dolgelukkih bij elkaar... maakt dat hem tot een ex-pedofiel? Is dat ziek?
Een kerel van 21 die met een meisje van 15 gaat is gewoon sneu, waarschijnlijk zo wereldvreemd dat 'ie geen meid van zijn eigen leeftijd kan krijgen. Dat ze nu nog steeds bij mekaar zijn doet er helemaal niet toe. Je hebt als volwassen kerel gewoon iets met een kind.
pi_47959833
Wat is er zo sneu aan om iets met een 'kind' te hebben?
Een 'kind' van 17 kan vaak echt wel voor zichzelf beslissen, (althans, ik doe zelf niet anders,...) en als ik Santax zijn verhaal zo lees, heb ik niet het idee dat hij een of andere zielige vent is die zijn seksuele frustraties niet ergens kwijt kan o.i.d.... Hij heeft wel degelijk over deze eventuele relatie nagedacht, en naar wat ik lees zijn 'vriendin' ook, dus ik zie het sneue niet zo?

Trouwens, dan heeft mijn vriend als volwassen man ook iets met een kind gehad..ik was immers 15 toen we wat kregen (dus kind) en hij 18... Sneu hè? Slechts 3 jaar verschil, maar toch een volwassene met een kind....
(Tja als we het over die boeg gaan gooien, dan doe ik gezellig mee hoor)

[ Bericht 0% gewijzigd door Candaasje op 03-04-2007 13:06:28 (Typfout) ]
  dinsdag 3 april 2007 @ 13:07:16 #92
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_47959974
Iemand van 17 is makkelijker te beïnvloeden door een oudere vent van 28 dan iemand van zijn eigen leeftijd.

15 en 18 is natuurlijk geen vergelijking.
  dinsdag 3 april 2007 @ 13:07:50 #93
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_47959998
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 13:03 schreef Candaasje het volgende:
Wat is er zo sneu aan om iets met een 'kind' te hebben?
Een 'kind' van 17 kan vaak echt wel voor zichzelf beslissen, (althans, ik doe zelf niet anders,...)
Logisch dat je vindt dat je heel volwassen bent enzo, maar dat is gewoon niet zo.
quote:
en als ik Santax zijn verhaal zo lees, heb ik niet het idee dat hij een of andere zielige vent is die zijn seksuele frustraties niet ergens kwijt kan o.i.d....
Als hij gaat lopen mekkeren dat hij aangifte gaat doen omdat iemand hem een pedo noemt, dan geloof ik zeker dat hij niet helemaal spoort ja. Een kerel van die leeftijd (ik ben zelf 27) zou toch wat beter moeten kunnen relativeren. Mijn minimum is 22 ongeveer. Waarom? Dan zijn mensen ongeveer afgestudeerd.
pi_47960043
18 + .
Alles onder de 18 en boven de 16 moet heel erg hun best doen, willen ze actie zien.
Alles onder de 16 moet goed kunnen liegen .
pi_47960154
Misschien is dat wel zo Larissa, maar als ik kijk naar 'slechte' dingen die sommige jongere weleens doen, vernieling, drugs, kappen met school enzo, dan denk ik dat de eventuele extra invloed die ik op haar zou kunnen hebben alleen maar goed is. Ik denk trouwens niet dat ik haar kan beinvloeden. Ze is zelf een stuk slimmer/verstandiger dan dat ik was met 17. Er is ook geen sprake van een overwicht dat ik op haar zou hebben. We zien elkaar als gelijkwaardig. Anders was ik ook nooit verliefd op haar geworden als dat gevoel zou ontbreken.
  dinsdag 3 april 2007 @ 13:12:36 #96
96581 Manneke_Pils
pi_47960197
Ik heb op mijn twintigste ook iets met een meisje van 18 gehad, goed dat ze net jarig was geweest, anders had ik ook zo'n pas moeten hebben..

Twee, drie, vier jaar, dat is over het algemeen wel te doen, maar kijk dan naar je eigen voorbeeld: 15 & 21..
Dat is de tweede klas middelbare school en laatste jaar HBO oid, dan durf ik toch wel te beweren dat het 'net' een ander leef- en denkniveau is waar je op zit..
pi_47960413
ik vind 18 en 20, of 17 en 20 echt geen probleem hoor. Ironisch genoeg had ik vroeger zelf eigenlijk altijd oudere meiden. Ik was 16 en mijn vriendinnetje 23, ik was 18 en mijn (korte tijd) vriendinnetje 28. De langere relaties (meer dan 2 jaar) waren wel met meiden van rond mijn leeftijd. En nu ben ik verliefd geworden op een meid van 17. En dat vond ik in het begin wel erg lastig ja. Maarja, ik blijf erbij, je kiest niet uit op wie je verliefd word. En zolang je er niemand kwaad mee doet, wat boeit het? Als ze nu nog 14 of 15 was, dan zou ik zeggen, ja dat kan niet. Maar ik word ook niet verliefd op meisjes van 14 en 15. Zou niet weten waar ik daarmee over moet praten.
pi_47960795
@ Larissa: "15 en 18 is natuurlijk geen vergelijking."
Ik maak die vergelijking n.a.v de redenatie van Catbert dat volwassen mannen zich niet met kinderen horen bezig te houden. Zo redenen is dus nogal generaliserend.
Mijn vergelijking was dus bedoeld om dat even duidelijk te maken.
Niet alle volwassenen mannen (en daarmee bedoel ik ook de wat 'ouderen" zoals Santax) zijn namelijk gelijk vies in mijn ogen, wanneer ze een verhouding hebben met een jonger iemand. Hoewel er ze ongetwijfeld wél tussenzitten, die viespeuken.

@Catbert: je hebt mij nooit horen beweren dat ik al zo volwassen o.i.d ben.
Ik weet alleen wel dat ik net zo goed als jij over dingen na kan denken en beslissingen kan maken - misschien met wat minder levenservaring tot mijn beschikking dan jij - maar dan ga ik maar een paar keer keihard onderuit. Al dan niet zo nu en dan harder dan jij. Vallen doet namelijk iedereen voortdurend, ook iemand van 40+. En je kunt er een hoop van opsteken.

@Manne Pis: Natuurlijk zit er een verschil tussen levensfases wanneer we kijken naar iemand van 15 iemand van 21. Ik heb dat zelf ook meegemaakt, en voor mij waren die verschillende levensfases een reden om het gewoon op 'vriendschap' te houden. Maar het wil niet zeggen dat het niet mogelijk is, of 'ziek'. (Dat laatste was in het algemeen bedoeld, niet alleen op jou reactie hoor )
  dinsdag 3 april 2007 @ 13:32:04 #99
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_47960928
Ik beweer nergens dat Santax een viespeuk is. Dat hoor je mij nergens zeggen. Ik zeg alleen dat een meisje van 17 makkelijk te beïnvloeden is. En dan kan hij (en zij) gaan roepen dat het niet zo is.. maar dat vind ik geen argument. Ik vind het leeftijdsverschil gewoon te groot als de jongste nog niet eens meerderjarig is. Zou het bijv. 25 en 36 zijn, dan zou je me verder niet horen.
pi_47961186
Goed, ik kan wel in je punt komen (hoewel ik nog steeds niet tegen een relatie ben tussen bijvoorbeeld iemand van 28 en iemand van 17).
Echter, wat houdt meerderjarig zijn precies in? Dat je op papier 18 bent, en dus je ziektenkosten kunt gaan betalen...? Of zullen we eens kijken naar de geestelijke ontwikkeling van de minderjarigen en meerderjarigen? Immers, een 17jarige kan mentaal veel volwassener zijn dan een 18, 19 of 20jarige. (Andersom natuurlijk ook )
Natuurlijk zit er wel verschil tussen een 14jarige en een 18jarige, om maar een voorbeeld te noemen, maar dat komt voornamelijk om dat de meesten mensen (denk ik?) zo vanaf hun 13e/14e pas echt te beginnen te ontdekken wie z'n zijn (en voor de filsofen onder ons; dat blijf je natuurlijk eigenlijk je hele leven doen). Waar wanneer ben je nou echt mentaal én fysiek volwassen? 18? 20? 22? nooit? Wie bepaald wat 'volwassen' is, is dat niet voor elk individueel verschillend?

(Sorry voor de ietwat warrige post)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')