Ik vind het wel wat liefs en koddigs hebben in deze koude kille wereld waar iedereen maar naar het leven staat en 50 cent de nieuwe Jezus is.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:12 schreef nietzman het volgende:
Die Santax en z'n meisje zijn anders wel een schoolvoorbeeld hoor, een onzeker jong altootje en een pseudo-artistieke nerd op weg naar de zonsondergang..
Als he tnu twee stabiele mensen waren tja...maar inderdaad zijn het wel weer van die stereotype jong-onzeker-meise + oudere-wereldvreemde-kerel koppeltjesquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:12 schreef nietzman het volgende:
Die Santax en z'n meisje zijn anders wel een schoolvoorbeeld hoor, een onzeker jong altootje en een pseudo-artistieke nerd op weg naar de zonsondergang..
bahpedos@gmail.comquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:26 schreef santax het volgende:
Catbert, je wilde absoluut niet dat ik je kon contacteren via mail of anderzijds. Als ik je wat te vertellen had moest ik dat hier maar doen, zei je zelfs. Ik heb je niets te vertellen, en als ik je op een bepaald momemt weer wat te vertellen heb bij jij de eerste die het hoort.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:26 schreef santax het volgende:
Catbert, je wilde absoluut niet dat ik je kon contacteren via mail of anderzijds. Als ik je wat te vertellen had moest ik dat hier maar doen, zei je zelfs. Ik heb je niets te vertellen, en als ik je op een bepaald momemt weer wat te vertellen heb bij jij de eerste die het hoort.
Mening hebben is altijd goed. Daarentegen, als je wéét dat je met het luidkeels verkondigen van die mening niets bereikt anders dan schouderklopjes van mensen die diezelfde mening hebben en er verder alleen maar mee tegen iemands schenen aanschopt, betwijfel ik het nut er van.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ze moeten doen wat ze willen, maar dan mag ik d'r nog wel een mening over hebben.
[..]
Ik hou je niet tegen, ik vind je een ranzige aap, maar verder moet je dat zelf wetenJe moet alleen niet in een topic gaan lopen schijnheiligen over leeftijden en dan moeilijk gaan lopen doen als mensen een mening hebben die je niet aanstaat.
Je raad nooit hoe het origineel er uit zagquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:50 schreef Manneke_Pils het volgende:
Verbazingwekkend dat die van Herald afkomt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitprinten, op een steving kartonnetje plakken en op naar de Min... basisschool.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:59 schreef Larissa het volgende:
Hoe vind je je pedopas?
Psssst...quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:01 schreef honderd het volgende:
Hoe je het ook wil vertellen, het is gewoon duidelijk dat als je iets met een meisje van 15 aanpapt als 20-jarige dat je dan gewoon slecht bent met vrouwen, en je gewoon geen andere van jouw eigen leeftijd kan vinden. Of wil jij soms vertellen dat er geen 18+ plus vrouwen zijn die leuker zijn dan dit 15-jarige meisje? Flikker toch op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
Owja... daar ging 't uiteindelijk allemaal over.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:04 schreef santax het volgende:
Ik denk dat hij doelt op de eerste poster die het oorspronkelijke topic heeft aangemaakt.
No shit sherlock. Dat pedofielgebeuren is alleen maar omdat die kneus beweert dat 'ie aangifte is gaan doen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:27 schreef Candaasje het volgende:
Om maar even het verhaal van Santax te gebruiken als voorbeeld; 11 jaar leeftijdsverschil is misschien wel veel, maar dat maakt iemand (Santax in dit geval) nog zeker niet tot een pedofiel.
Een kerel van 21 die met een meisje van 15 gaat is gewoon sneu, waarschijnlijk zo wereldvreemd dat 'ie geen meid van zijn eigen leeftijd kan krijgen. Dat ze nu nog steeds bij mekaar zijn doet er helemaal niet toe. Je hebt als volwassen kerel gewoon iets met een kind.quote:De ouders van mijn huidige vriend schelen 6 jaar, ze kregen wat toen ze 15 en 21 waren..zijn nu inmiddels 25 dolgelukkih bij elkaar... maakt dat hem tot een ex-pedofiel? Is dat ziek?
Logisch dat je vindt dat je heel volwassen bent enzo, maar dat is gewoon niet zo.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:03 schreef Candaasje het volgende:
Wat is er zo sneu aan om iets met een 'kind' te hebben?
Een 'kind' van 17 kan vaak echt wel voor zichzelf beslissen, (althans, ik doe zelf niet anders,...)
Als hij gaat lopen mekkeren dat hij aangifte gaat doen omdat iemand hem een pedo noemt, dan geloof ik zeker dat hij niet helemaal spoort ja. Een kerel van die leeftijd (ik ben zelf 27) zou toch wat beter moeten kunnen relativeren. Mijn minimum is 22 ongeveer. Waarom? Dan zijn mensen ongeveer afgestudeerd.quote:en als ik Santax zijn verhaal zo lees, heb ik niet het idee dat hij een of andere zielige vent is die zijn seksuele frustraties niet ergens kwijt kan o.i.d....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |