Vervolg, geen reeks!quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:22 schreef santax het volgende:
Neeeeee geen reeks![]()
Het was inmiddels al een bash-santax-hier topic geworden.
Ik trek me tactisch terug uit dit vervolgquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vervolg, geen reeks!
Ik als bezorgde moeder van een 16-jarige wil dit wel even volgen jah
Die kan ik wel beantwoorden, door ziekte helaas al een hele tijd niet meer werkzaam. Daarvoor zat ik in de IT.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:24 schreef Lemmiwinks het volgende:
Puur omdat ik nieuwsgierig ben. In wat voor sector ben jij werkzaam dat je als 28-jarige het kan veroorloven meerdere werkdagen op Fok! te vertoefen?
Hoeft niet hoor, ik ben de moeder niet van verregentmeisjequote:Op dinsdag 3 april 2007 10:26 schreef santax het volgende:
[..]
Ik trek me tactisch terug uit dit vervolg![]()
![]()
Je hebt er al in gepost... je bent te laat.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:26 schreef santax het volgende:
[..]
Ik trek me tactisch terug uit dit vervolg![]()
![]()
Pics?quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vervolg, geen reeks!
Nee dat weet ik, die ken ikquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, ik ben de moeder niet van verregentmeisje
Volgens mij is jouw dochter peps genoeg om charismatische oudere mannen (of slijmjurken) weg te slaan. Maar goed, er geldt altijd nog het "grote mond, klein hartje" principe.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vervolg, geen reeks!
Fotoboek van Brechtjequote:Op dinsdag 3 april 2007 10:28 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Pics?![]()
Nee, als 20-jarige vind ik 16 best kunnen, ook al zit het wel op het randje vind ik. Ik ben zelf 22 en heb een vriendin van 18, maar daar kijken mensen niet raar van op (en ondervind er zelf ook niks aparts van). Ligt toch per persoon anders denk ik.
Je vraagt om foto's van Yvonne?quote:
Neeheeeeeeeeeeee!quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:30 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Je vraagt om foto's van Yvonne?
Let dan op met je commentaar, anders ontstaat daar weer een reeks uit
Verregent_Meisje... waag het eensquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:31 schreef Lemmiwinks het volgende: zal zij zoeken naar schoonheid en kiest zij voor een jonge toy-boy.
Kijk, nou wordt het interessant. Is ze single? En / of knap?quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vervolg, geen reeks!
Nee coņo, foto's van haar 16-jarige dochterquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:30 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Je vraagt om foto's van Yvonne?
Let dan op met je commentaar, anders ontstaat daar weer een reeks uit
het is gewoon een feit dat voor jonge meisjes jongens van dezelfde leeftijd totaal niet interessant zijn, veel te kinderlijk nog.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:31 schreef Lemmiwinks het volgende:
Overigens is het evolutionair gezien heel normaal dat jongere vrouwen voor oudere mannen gaan. Oudere mannen hebben meer mogelijkheden gehad zichzelf zoweel materieel als filosofisch te kunnen manifesteren. Ondanks 30 jaar emancipatie blijft de vrouw altijd hunkeren naar de man als hun status-symbool. Wanneer de vrouw genoeg op eigen kracht bereikt heeft (en dus vaak ouder is), zal zij zoeken naar schoonheid en kiest zij voor een jonge toy-boy.
Quoted for truth.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:31 schreef Lemmiwinks het volgende:
Overigens is het evolutionair gezien heel normaal dat jongere vrouwen voor oudere mannen gaan. Oudere mannen hebben meer mogelijkheden gehad zichzelf zoweel materieel als filosofisch te kunnen manifesteren. Ondanks 30 jaar emancipatie blijft de vrouw altijd hunkeren naar de man als hun status-symbool. Wanneer de vrouw genoeg op eigen kracht bereikt heeft (en dus vaak ouder is), zal zij zoeken naar schoonheid en kiest zij voor een jonge toy-boy.
De toy-boy is een overheerlijke luxe positie om in te zitten als jonge adonis zijnde en verregentmeisje zou zich zowaar kunnen ontwikkelen tot een gebalanceerde Venus. Maar helaas zit een wisselwerking op deze manier tussen ons tweeen niet in dit leven aangezien ik ook alweer een oude lul ben, mocht het ooit zo ver komen xDquote:
"Alles wat een broek draagt is dan interessant"quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:31 schreef Lemmiwinks het volgende:
Wanneer de vrouw genoeg op eigen kracht bereikt heeft (en dus vaak ouder is), zal zij zoeken naar schoonheid en kiest zij voor een jonge toy-boy.
It's Eleven Thirty!quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
"Alles wat een broek draagt is dan interessant"
16 alweerquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vervolg, geen reeks!
Nee, jij wordt weer verliefd op een kind!quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:09 schreef santax het volgende:
Kerel/Vrouw, met zwakzinnigen en kinderen ga ik ook niet in discussie.
http://fotoboek.fok.nl/user/Brechtjequote:Op dinsdag 3 april 2007 10:33 schreef Henkmanz het volgende:
Nee coņo, foto's van haar 16-jarige dochter. (Oh ja joh?)
Maar ik merk alweer dat dit een kwaliteitstopic (vervolg) is, dus ik hou me wel weer afzijdig.
Hey, waar blijft die politie nou? Ik had gisteravond de koffie en cake klaar staan, WEER niemand!quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:56 schreef santax het volgende:
Nee larissa, ik hap niet.
Pedo van 28 probeert goed te praten dat 'ie wil neuken met een meisje van 17, mensen noemen hem een pedo, pedo meldt dat hij die personen aan gaat klagen vanwege laster. Tot op heden hebben de 'aangeklaagden' helaas nog geen bericht mogen ontvangenquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:55 schreef Misstique het volgende:
Is er een samenvatting van deel 1?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:55 schreef Larissa het volgende:
[..]
Nee, jij wordt weer verliefd op een kind!![]()
quote:Jij bent zo wijs, dat zegt een kind
Jij bent zo grijs, dat zegt een kind
Jij bent getrouwd, dat zegt een kind
Jij bent al oud, dat zegt een kind
Dan denk je: Ja, een rimpel meer
Je wordt al echt een oude heer
Maar voor je denkt: Hoe moet dat nou?
Pakt ze je hand en lacht naar jou
De glimlach van een kind
Doet je beseffen dat je leeft
De glimlach van een kind
Dat nog een leven voor zich heeft
Dat leven is de moeite waard
Met soms wel wat verdriet
Maar met liefde, geluk en plezier in het verschiet
De glimlach van een kind
Dat met een trein speelt of een pop
Die glimlach maakt je blij
Daar kan geen feest meer tegenop
Wat geeft het of je ouder wordt
Dat maakt toch niks meer uit
Want je voelt je gelukkig al heb je geen duit
De glimlach van een kind
Doet je beseffen dat je leeft
De glimlach van een kind
Dat nog een leven voor zich heeft
Dat leven is de moeite waard
Met soms wel wat verdriet
Maar met liefde, geluk en plezier in het verschiet
Zo zal ik haar ook altijd blijven herinneren, als een 10-jarig meisje.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:52 schreef scarefreak het volgende:
16 alweer
Ik kan me alleen nog een 10 jarig meisje herrineren die moest huilen omdat de manege in de hens stond
Je weet best dat hij daar niet over mag praten hangende het onderzoek.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hey, waar blijft die politie nou? Ik had gisteravond de koffie en cake klaar staan, WEER niemand!
Scan je kopie van je PV eens in? Ben benieuwd nl.
[..]
Pedo van 28 probeert goed te praten dat 'ie wil neuken met een meisje van 17, mensen noemen hem een pedo, pedo meldt dat hij die personen aan gaat klagen vanwege laster. Tot op heden hebben de 'aangeklaagden' helaas nog geen bericht mogen ontvangen
Waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:00 schreef oddman het volgende:
Ben ik nou echt een van de enigen die vindt dat Santax en Verregentmeisje maar gewoon moeten doen waar ze zin in hebben, als zijnde consenting adults?
Noem me libertair, maar wie schaden ze ermee?
Je kunt zeggen 'elkaar' of 'Santax schaadt Verregentmeisje', maar zeg nou zelf, wie is er in een betere situatie om dat te beoordelen: jullie, of Verregentmeisje zelf? Ze heeft jullie waarschuwingen iig gehoord.
Als ik van poepseks hou en daar niemand mee hinder, waarom zou je me tegenhouden?
Brechtje die op me msn wou omdat Detlev ook al mij in z'n lijst had...quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:00 schreef Larissa het volgende:
[..]
Zo zal ik haar ook altijd blijven herinneren, als een 10-jarig meisje.
Mijn dochter is inmiddels 12. Zal ik haar een link van dit forum sturen?![]()
Ze had laatst al bijna een ban op GunZ te pakken
Ze moeten doen wat ze willen, maar dan mag ik d'r nog wel een mening over hebben.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:00 schreef oddman het volgende:
Ben ik nou echt een van de enigen die vindt dat Santax en Verregentmeisje maar gewoon moeten doen waar ze zin in hebben, als zijnde consenting adults?
Ik hou je niet tegen, ik vind je een ranzige aap, maar verder moet je dat zelf wetenquote:Als ik van poepseks hou en daar niemand mee hinder, waarom zou je me tegenhouden?
Heh, ja, want in dat PV staan ook hele interessante dingen natuurlijkquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:01 schreef Larissa het volgende:
Je weet best dat hij daar niet over mag praten hangende het onderzoek.![]()
Hij heeft ook aangifte gedaan na het plaatsen van een huuradvertentie voor 2 kinderen, dus wie weet...quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:02 schreef Catbert het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd of 'ie nu gewoon zat te bluffen, of dat 'ie echt naar de politie is gegaan en ze 'em daar vierkant hebben uitgelachen. Volgens mij is 'ie er wereldvreemd genoeg voor.
Ze had altijd van die lieve topiekjes. *zwijmel*quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:02 schreef scarefreak het volgende:
Brechtje die op me msn wou omdat Detlev ook al mij in z'n lijst had...
En dan alleen maar om paarden plaatjes vragen
Klopt niet helemaal, ik heb melding ervan gemaakt. Ik heb zelf geen aangifte gedaan. Denk ook niet dat die er is gekomen, ondanks dat de politie not-amused was.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:06 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Hij heeft ook aangifte gedaan na het plaatsen van een huuradvertentie voor 2 kinderen, dus wie weet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |