Hoe moet ik je anders met alle liefde helpen te sterven?quote:Op dinsdag 3 april 2007 03:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders van je kunnen verwachten...
Wat heeft sex nou weer met liefde te maken??quote:Op dinsdag 3 april 2007 03:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe moet ik je anders met alle liefde helpen te sterven?![]()
Ik niet, je had op zijn minst HDNKKKOID kunnen neerzettenquote:
Vandaar dat ik m niet kende, ik blokkeer die COSquote:Op dinsdag 3 april 2007 03:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Was eerste COS-post uit de vorige SC...
Sorry![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 03:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat heeft sex nou weer met liefde te maken??
Tsja stel dan ook niet van die stompzinnige vragen als ik moe aan het worden benquote:
Alsof je wel in staat zou zijn een zinnig antwoord te geven als je niet moe bentquote:Op dinsdag 3 april 2007 03:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tsja stel dan ook niet van die stompzinnige vragen als ik moe aan het worden ben
Wat doe je weer "onbeleefd" op pagina 1 van een SC nogwel, ik hoop dat een of andere cosmongool dat maar snel oppiktquote:Op dinsdag 3 april 2007 03:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alsof je wel in staat zou zijn een zinnig antwoord te geven als je niet moe bent![]()
Ik inmiddels ook... en dan maar hopen dat die COSmongool het reltopic ook kan vindenquote:Op dinsdag 3 april 2007 04:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat doe je weer "onbeleefd" op pagina 1 van een SC nogwel, ik hoop dat een of andere cosmongool dat maar snel oppikt
quote:Op dinsdag 3 april 2007 04:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat doe je weer "onbeleefd" op pagina 1 van een SC nogwel, ik hoop dat een of andere cosmongool dat maar snel oppikt
quote:Op dinsdag 3 april 2007 04:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik inmiddels ook... en dan maar hopen dat die COSmongool het reltopic ook kan vinden![]()
Ik duik m'n bed in, dit helpt ook al niet... Truste![]()
![]()
Ja vast wel, maar mijn voorraad breezers is er al doorheenquote:Op dinsdag 3 april 2007 04:09 schreef Prospera het volgende:
[..]
Er zijn vast wel jonge chickjes die je kan scoren als je wakker blijft.
Hééééééé, daar hebben we Buuf!quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:26 schreef debuurvrouw het volgende:
*voorzichtig binnenkomt*
![]()
toch maar eens kijken naar DGK. er zijn hier wel een hoop bekenden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |