Hoe moet ik je anders met alle liefde helpen te sterven?quote:Op dinsdag 3 april 2007 03:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders van je kunnen verwachten...
Wat heeft sex nou weer met liefde te maken??quote:Op dinsdag 3 april 2007 03:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe moet ik je anders met alle liefde helpen te sterven?![]()
Ik niet, je had op zijn minst HDNKKKOID kunnen neerzettenquote:
Vandaar dat ik m niet kende, ik blokkeer die COSquote:Op dinsdag 3 april 2007 03:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Was eerste COS-post uit de vorige SC...
Sorry![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 03:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat heeft sex nou weer met liefde te maken??
Tsja stel dan ook niet van die stompzinnige vragen als ik moe aan het worden benquote:
Alsof je wel in staat zou zijn een zinnig antwoord te geven als je niet moe bentquote:Op dinsdag 3 april 2007 03:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tsja stel dan ook niet van die stompzinnige vragen als ik moe aan het worden ben
Wat doe je weer "onbeleefd" op pagina 1 van een SC nogwel, ik hoop dat een of andere cosmongool dat maar snel oppiktquote:Op dinsdag 3 april 2007 03:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alsof je wel in staat zou zijn een zinnig antwoord te geven als je niet moe bent![]()
Ik inmiddels ook... en dan maar hopen dat die COSmongool het reltopic ook kan vindenquote:Op dinsdag 3 april 2007 04:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat doe je weer "onbeleefd" op pagina 1 van een SC nogwel, ik hoop dat een of andere cosmongool dat maar snel oppikt
quote:Op dinsdag 3 april 2007 04:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat doe je weer "onbeleefd" op pagina 1 van een SC nogwel, ik hoop dat een of andere cosmongool dat maar snel oppikt
quote:Op dinsdag 3 april 2007 04:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik inmiddels ook... en dan maar hopen dat die COSmongool het reltopic ook kan vinden![]()
Ik duik m'n bed in, dit helpt ook al niet... Truste![]()
![]()
Ja vast wel, maar mijn voorraad breezers is er al doorheenquote:Op dinsdag 3 april 2007 04:09 schreef Prospera het volgende:
[..]
Er zijn vast wel jonge chickjes die je kan scoren als je wakker blijft.
Hééééééé, daar hebben we Buuf!quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:26 schreef debuurvrouw het volgende:
*voorzichtig binnenkomt*
![]()
toch maar eens kijken naar DGK. er zijn hier wel een hoop bekenden....
Buufje!!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:26 schreef debuurvrouw het volgende:
*voorzichtig binnenkomt*
![]()
toch maar eens kijken naar DGK. er zijn hier wel een hoop bekenden....
Ik ook zie ook nietsquote:
LOL ik moest gelijk aan jou denken toen die begonquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:21 schreef demins het volgende:
Alle kans dat niemand een COS heeft aangemaakt...
GVD BRIAN VERGRIJPT ZICH AAN HERMAN!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
quote:
tja, dat heb je in de lente...quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:24 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb een beetje last van opvliegers!![]()
Da's beter! Nu alleen die H nog op de juiste plek.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
THALITA!!! en verder iedereen die ik ken, en die mij kennen en die ik nu vergeet te noemen maar niet écht vergeten ben enzo![]()
how you doin!![]()
Leuk is dat: eerst een nerveus wrak van Buuf maken en dan gaan zeiken dat er een H niet op de goede plek staat!quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Da's beter! Nu alleen die H nog op de juiste plek.
Nog aan het verbouwen of is alles nu aan kant?
de laatste loodjes zeg maar. De hoofdmoot is af. we zitten droog, we kunnen weer koken en wer op onze eigen bank zitten.(quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Da's beter! Nu alleen die H nog op de juiste plek.
Nog aan het verbouwen of is alles nu aan kant?
ik heb last van Talitha-dislectie. Die H blijft een moeizaam punt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:35 schreef demins het volgende:
[..]
Leuk is dat: eerst een nerveus wrak van Buuf maken en dan gaan zeiken dat er een H niet op de goede plek staat!![]()
Ik moet toch iets doen om haar aandacht te trekken? Kwijlen had jij al gedaan.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:35 schreef demins het volgende:
[..]
Leuk is dat: eerst een nerveus wrak van Buuf maken en dan gaan zeiken dat er een H niet op de goede plek staat!![]()
Daar leven we voor: tijdverspilling!quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
de laatste loodjes zeg maar. De hoofdmoot is af. we zitten droog, we kunnen weer koken en wer op onze eigen bank zitten.()
dus weer wat meer tijd om nuttig te verkwisten...![]()
Niet alleen van Talitha-dyslexie!quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb last van Talitha-dislectie. Die H blijft een moeizaam punt.![]()
Volgens mij is Demins nu wel heel hoog opgevlogen...quote:
quote:
Lekker, moeder!quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
maar maar maar ik smeer ondertussen ook boterhammen enzo...![]()
zo, die zijn weer naar school...quote:
Die van mij is net thuis...quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zo, die zijn weer naar school...![]()
u zei?
Hier heeft er een toetsweek, dus die zit me de hele week lastig te vallen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die van mij is net thuis...
Aangenaam kennis te maken Buurvrouw... zo te lezen een BB oldbie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |