Mijn staart staat nog fier omhoog en ik loop alleen weg als ik ergens anders een sappiger bitch zie lopen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 02:05 schreef Prospera het volgende:
APK is een laffe hond, die met de staart tussen zijn benen erweer vandoor jankt.
Wat doe je hier dan, ga je pik achterna ofzoquote:Op dinsdag 3 april 2007 02:22 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn staart staat nog fier omhoog en ik loop alleen weg als ik ergens anders een sappiger bitch zie lopen.![]()
Zal ik doenquote:Op dinsdag 3 april 2007 02:33 schreef Leandra het volgende:
Prospera?? Pas je de Hooliganlink in je COS OP nog ff aan??
Dat is wel een lekker hoerige opmerking, hebben ze achter het centraal nu ook al internetquote:Op dinsdag 3 april 2007 02:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je moet ff geduld hebben... ze reageert niet zo snel vandaag![]()
Zit je nu ook al achter Centraal, daar zitten vast nog wel jonge chickiesquote:Op dinsdag 3 april 2007 02:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is wel een lekker hoerige opmerking, hebben ze achter het centraal nu ook al internet![]()
Sufkut, waar ik zit hebben ze niet eens een centraal...quote:Op dinsdag 3 april 2007 02:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is wel een lekker hoerige opmerking, hebben ze achter het centraal nu ook al internet![]()
Niet van die ouwehoeren als jij iigquote:Op dinsdag 3 april 2007 02:51 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zit je nu ook al achter Centraal, daar zitten vast nog wel jonge chickies![]()
Eend zit op Amanda's plekje, daar scoort hij een paar kwikjes, kwekjes en kwakjesquote:Op dinsdag 3 april 2007 02:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sufkut, waar ik zit hebben ze niet eens een centraal...![]()
OMFG je bent zo een boerentrien uit een sexboederijquote:Op dinsdag 3 april 2007 02:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sufkut, waar ik zit hebben ze niet eens een centraal...![]()
Nee, dat vindt de Here niet goedquote:Op dinsdag 3 april 2007 02:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
OMFG je bent zo een boerentrien uit een sexboederij![]()
Jawel hoor, als je maar elke dag bidt, dan neemt maria je plaats nog over ookquote:
Jij bent zo'n loverboy die jonge meisjes probeert te scorenquote:Op dinsdag 3 april 2007 02:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
OMFG je bent zo een boerentrien uit een sexboederij![]()
M'n plaats overnemen?? Kan ik eindelijk die onbevlekte ontvangenis verklarenquote:Op dinsdag 3 april 2007 02:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jawel hoor, als je maar elke dag bidt, dan neemt maria je plaats nog over ook
En daar ben jij weer de stalker vanquote:Op dinsdag 3 april 2007 03:00 schreef Prospera het volgende:
[..]
Jij bent zo'n loverboy die jonge meisjes probeert te scoren![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 03:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
M'n plaats overnemen?? Kan ik eindelijk die onbevlekte ontvangenis verklaren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |