Nee, het is heel goed gegaan, anders zouden ze het boek niet opnieuw willen uitgeven. Het idee is dat er 'meer' in zit, in de zin van: een breder publiek. Toen het boek uitkwam, begin maart, zijn er tijdens een interne crisis bij de uitgeverij 23 medewerkers vertrokken, inclusief de pr-afdelingquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:51 schreef wonderer het volgende:
Dus eigenlijk heeft je uitgeverij het verpest? Het klinkt nu alsof het niet goed is gegaan in het begin, ondanks de publiciteit die het opleverde.
Ahh, right. 't Blijft een beetje een raar wereldje, de literaire uitgeverij.quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:25 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Nee, het is heel goed gegaan, anders zouden ze het boek niet opnieuw willen uitgeven. Het idee is dat er 'meer' in zit, in de zin van: een breder publiek. Toen het boek uitkwam, begin maart, zijn er tijdens een interne crisis bij de uitgeverij 23 medewerkers vertrokken, inclusief de pr-afdelingHet boek was dus slecht getimed, al kun je dat van tevoren natuurlijk niet weten. Nu draait de firma weer op volle toeren en willen ze er vol tegenaan. Dan is zo'n nieuwe uitgave een mooi statement, zeg maar.
Ja, dat is zo'n woord... combinatie van 'book' en 'blog', lekker hip toch?quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:30 schreef NiteSpeed het volgende:
Blook?
Het wordt niet zo heel anders. Titel wordt Nadine, ondertitel (kleine letter) dagboek van een kindermeisje. De auteur ben ik. Zou wel een grap zijn om het boek opeens De trage val te noemen, trouwens - of iets anders literairs: Blote vogels. Ik moet altijd denken aan Blote vogels, omdat die roman tegelijk met mijn eerste boek uitkwam (bij mijn vorige uitgever) en er waren alles bij elkaar 14 exemplaren van verkocht, en dat verbaasde mij eigenlijk niet zo heel erg, met Blote vogelsquote:Op woensdag 20 juni 2007 01:32 schreef cioran63 het volgende:
Maar je krijgt dat allemaal mensen die het boek kopen en op de helft erachter komen dat ze het al gelezen hebben maar dan onder een andere titel. Die zijn dan weer boos.
Ik zou er wel heel duidelijk op laten zetten dat het vroeger anders heette.
Toen ik de roman net googlede, kreeg ik hem niet boven waterquote:Op woensdag 20 juni 2007 01:55 schreef cioran63 het volgende:
O ja, nee, dan kan het wel. Blote vogels, ja, nee, dat is wat, zo'n titel.
Vera Vlieger (kb.nl is geweldigquote:Op woensdag 20 juni 2007 02:24 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Toen ik de roman net googlede, kreeg ik hem niet boven waterIk weet de naam van de schrijfster niet meer. Anja de Vries, of zo.
Blote vogels van Anja de Vries is een aangrijpend persoonlijk document over een zoektocht naar liefde, een reis door heden en verleden, goed en kwaad, misdaad en straf, en natuurlijk blote vogels. (Denk ik. Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar ik denk het wel.)
Ja, gewoon weer in de nieuwe catalogus. Deadline: volgende week. Moet nu maar gaan slapen. Moet nog leuke, frisse, aantrekkelijke, commerciële auteursfoto laten maken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:55 schreef wonderer het volgende:
Wat een titel"Geplukte kippen".
Gaat het ook weer opnieuw de promotie-molen in? Hoe gaan ze dat aanpakken?
Weltrusten dan.quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:27 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ja, gewoon weer in de nieuwe catalogus. Deadline: volgende week. Moet nu maar gaan slapen. Moet nog leuke, frisse, aantrekkelijke, commerciële auteursfoto laten maken.![]()
Ik ga het bijna voor haar hopen. Met haar Blote vogels. Blote vogels kunnen niet vliegenquote:Op woensdag 20 juni 2007 02:31 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ah ja, VeraVera Vlieger
Het zal wel een artiestennaam zijn
![]()
Fokke en Sukkequote:Op woensdag 20 juni 2007 02:45 schreef cioran63 het volgende:
Er zijn wel van die blote vogels in de NRC, hoe heten die ook weer, kwik en flupke niet, maar ze hebben piemels.
Waarom schrijft iedereen tegenwoordig welterusten en interessant zonder "e"?quote:
"Steek een blote vogel met een piemel eens een veer in zijn reet"..leuke titel?quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:45 schreef cioran63 het volgende:
Er zijn wel van die blote vogels in de NRC, hoe heten die ook weer, kwik en flupke niet, maar ze hebben piemels.
Ach, wat is weinig animo? Ik zeg altijd maar: "Als er maar één persoon is die ik heb kunnen bereiken met mijn boodschap, dan is het alle moeite waard geweest."quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:27 schreef Vivi het volgende:
Ik baal wel, want omdat er zo weinig animo was voor de meet (dacht ik) heb ik er niet meer op gerekend dat het doorging...met het oog op mijn mini-me enzo![]()
O ja, dat was niet zo scherp geformuleerd.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:05 schreef Copycat het volgende:
want had graag met eigen ogen de snor onder cioran63's rechterarm willen zien.
Ik heb een pen en een opschrijfboekje bij mequote:Op donderdag 21 juni 2007 02:31 schreef cioran63 het volgende:
Ik heb een snor en een Volkskrant onder mijn rechterarm.
Jammer, ik had jou ook wel eens met eigen ogen willen zien. Maar je weet hoe het gaat, hè: de ene meet lokt de volgende uit, het wordt al snel een maandelijks ritueel, daarna gaan we samen op vakantie, eerst nog in gescheiden tenten maar al snel in één grote bungalowtent en daaruit ontstaat min of meer vanzelf het idee voor een woongroep, en nou ja... zo gaat dat.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:05 schreef Copycat het volgende:
Helaas kan ik niet. Moet aan mijn eigen schrijverijen werken. Niet voor een uitgever, wel voor goed geld. Jammer, want had graag met eigen ogen de snor onder cioran63's rechterarm willen zien.
Laten we er 21.00 uur van maken.quote:Op donderdag 21 juni 2007 01:45 schreef Nadine26 het volgende:
Tijdstip: maakt mij niet uit, dus ik roep maar gewoon tussen 8 en 9 ('s avonds, graag). Eerder kan ook. Of later.
Ja precies, daar dus. Vanaf Centraal Station ca. 10 minuten lopen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:52 schreef cioran63 het volgende:
http://maps.google.nl/maps?f=q&hl=nl&q=Haarlemmerstraat+118,+Amsterdam&sll=52.469398,5.509644&sspn=3.10568,10.217285&ie=UTF8&om=1&ll=52.382882,4.890461&spn=0.024309,0.079823&z=14
http://maps.google.nl/maps?f=q&hl=nl&q=Haarlemmerstraat+118,+Amsterdam&sll=52.469398,5.509644&sspn=3.10568,10.217285&ie=UTF8&ll=52.380914,4.890456&spn=0.00076,0.002494&t=k&z=19&iwloc=addr&om=1
Speciale aanbieding voor ongeletterd Apeldoornquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:20 schreef bibi het volgende:
Gister naar het boekenfestijn in Appeldoorn en daar lagen ze hoor in stapels te koop voor 7,95
Ach meer dat ze daar de boeken dumpen die niet zo goed liepen in de winkels....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:44 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Speciale aanbieding voor ongeletterd Apeldoorn![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:10 schreef bibi het volgende:
Ach meer dat ze daar de boeken dumpen die niet zo goed liepen in de winkels....
Mijn verklaring: de oude editie wordt gedumpt om ruimte te maken voor de nieuwe editie.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:32 schreef Nadine26 het volgende:
... Het is de bedoeling dat mijn boek opnieuw wordt uitgegeven. Ik ben nu dus niet alleen sterauteur, ik ben ook de sterauteur van 2 Dagboekvaneenkindermeisje.com's! Het gaat alleen anders heten. Nieuwe titel, nieuwe auteur, nieuwe cover. ...
Zaterdagavond 21:00 uur zal niet heel gemakkelijk zijn, maar op de Brouwersgracht kun je meestal wel een plek vinden, even zoeken (en betalen)...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:30 schreef Gajus het volgende:
@Karin: hoe zijn de parkeerfaciliteiten ter plekke? @Paul, Marcel: meerijden?
Hè gezellig, Bibi. Komen jij & je man ook vanavond?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:10 schreef bibi het volgende:
Anders laat je je ff kennenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:10 schreef bibi het volgende:
[..]
Tjeetje bibi ... beetje last van Korsakov?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:46 schreef bibi het volgende:
Wie zegt dat ik met een man getrouwd ben? Tjeetje Nadine wel een beetje bekrompen van je hoor.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:03 schreef bibi het volgende:
... en uiteraard mijn man ...
Nee hoor, gewoon een rothumeur. Mag dat ook?quote:Op zondag 24 juni 2007 13:34 schreef Gajus het volgende:
[..]
Tjeetje bibi ... beetje last van Korsakov?![]()
[..]
Ik was die pilaarquote:Op zondag 24 juni 2007 17:30 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Zou ik ook last van hebben als ik de meet had gemistOf was jij dat, achter die pilaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |