abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48044809
Ik vind het ook wel een goede, de huilende Madonna, hoe symbolisch.
Ja, $12.000 begrijp ik wel, 25 x 25 meter aan canvas of waar het ook van is gemaakt en dan de drukkosten, en de arbeidskosten om het weer op te hangen...
pi_48044872
quote:
Op donderdag 5 april 2007 15:28 schreef Euforie het volgende:
Ik vind het nog best wel goed geplaatst, die verf Alleen jammer van de kleur.
ja vond ik eigenlijk ook
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_48045059
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 10:17 schreef Lollifant het volgende:
Ik doe ook weer mee.

Ik heb deze jurk trouwens toch maar teruggebracht naar de winkel:

[afbeelding]

Ik vond hem heel leuk, maar hij was toch iets te kort en ik leek er zwanger in.
Oee die vond ik ook leuk maar idd hij ziet er wat kort uit ja
''Tevens zoek ik iemand die mij gitaarles kan geven''
pi_48045138
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 23:32 schreef Little_Angel het volgende:
[afbeelding]

Net besteld
Mooie bikini ik had ook een leuke gezien met een gesp een bruine maar die vond ik eigenlijk wat te saai
''Tevens zoek ik iemand die mij gitaarles kan geven''
pi_48047156
quote:
Op donderdag 5 april 2007 11:47 schreef Koningin het volgende:
Effe vraagje: de H&M in Breda heeft die mannencollectie??
Staat gewoon op de site. Als je een vestiging zoekt, staat per vestiging aangegeven welke concepten ze aanbieden.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_48053927
Gisteren besteld, vandaag in behandeling komen, dat is snel!
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_48054817
Morgenochtend vroege vogelacties bij H&M beursplein We gaan 8 uur open (hoef gelukkig zelf pas half 12 te beginnen...).

Vandaag nog een allerliefst dividedjurkje dat teruggebracht werd gekocht Met een strik en plooien enzo.
pi_48077969
Bah, ik heb op 19 maart een bestelling geplaats en bij mij staat nog steeds levering half april, ook al 2 keer uitgesteld. Ik kreeg een week na mijn bestelling ook nog een brief dat ze mijn bestelling niet konden leveren ivm een betalingsachterstand, welke ik al de 16 had voldaan. Ik vraag me af of die pipo's wel in de gaten hebben dat ik dat bedrag al wel voldaan heb, of ze me gewoon dwars willen zitten. Het is dat ik dat jurkje erbij krijg en ik nooit wat kan vinden in die klotewinkel zelf, anders had ik alles al gecancelled.
pi_48078556
Zondag een bestelling gedaan en vandaag al binnen!
  vrijdag 6 april 2007 @ 15:35:08 #100
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_48081439

Ik vind die riem nog steeds zo mooi op de linkerfoto Heb m alleen nog nooit in het echt gezien...

Ik heb van de week deze gehaald, een tientje!

In me Burberry......
pi_48082203
Meh... Wil ik een bikini bestellen, heeft ie een levertijd van fokking half juni! Laat maar zitten dan
pi_48082495
Ik zou eind april iets krijgen, is het er nou al

Wel is dat wat ik het liefste wou uitgesteld naar mei....
pi_48085318
Gisteren even in Venlo naar de H&M geweest, die werd geopend....wat een drukte...
Vandaag is het goede vrijdag, d.w.z ontzettend veel duitsers...dus dan maar een keertje volgende week als het wat rustiger is.
  vrijdag 6 april 2007 @ 18:25:57 #104
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_48086679
Vandaag mijn pakketje opgehaald. Van de 6 artikelen hoeven er maar 3 terug. Is al een hele verbetering...

Gehouden: frambozenkleurig jurkje, gratis strandjurk (schijnt wel erg door in lichtgeel) en een lichtgrijs rokje.
Terug: zwarte 7/8 broek (te klein), de 2 shirtjes voor 4,90 (te groot) en een paar schoentjes (te groot).
pi_48089398
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 17:42 schreef Linnie20v het volgende:
Gisteren even in Venlo naar de H&M geweest, die werd geopend....wat een drukte...
Vandaag is het goede vrijdag, d.w.z ontzettend veel duitsers...dus dan maar een keertje volgende week als het wat rustiger is.
Ik had serieus het idee dat ik Aken liep vandaag En zowat allemaal aan het eten! Broodje kebab, friet noem maar op.
H&M was erg druk vandaag, wel weer hoop leuke tasjes gezien maar niks gekocht, het was te druk om te passen en te druk aan de kassa. Ze hadden de bikini die ik besteld heb ook niet.

En de bruine linnen rok die ik vorig jaar heb gekocht hing er nu in wit, voor 5 euro... daar liep de halve winkel al mee te zeulen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 6 april 2007 @ 21:39:50 #106
55678 vliegtuigje
niet gek, neu
pi_48093107
Zie ik een überschattig blousje, is de levertijd pas rond juni?
Maareh, vraagje. Ik loop regelmatig bij de H&M binnen, maar door die enorme wachtrijen bij de paskamers ben ik meestal snel weer weg. Dus ik heb nu niets meer vd H&M in m'n kast hangen.
Vallen die t-shirts groot uit? Meestal heb ik XS(bv bij edc), maar ik ben nu aan het twijfelen of ik niet voor een S moet gaan?
pi_48093180
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 16:03 schreef Chanty87 het volgende:
Meh... Wil ik een bikini bestellen, heeft ie een levertijd van fokking half juni! Laat maar zitten dan
Dat klopt lang niet altijd, ik heb ook laatst iets besteld met levertijd half juni, en dat werd na de plaatsing van de bestelling al na een weekje eind maart en het is toen ook bezorgd!
  zaterdag 7 april 2007 @ 09:52:04 #108
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_48103192
Wil ik net nog iets uit de madonnacollectie bestellen + een paar slippertjes, pakt ie de korting niet op het duurste artikel maar op die slippertjes van nog geen 5 euro
Ik heb het maar weer geannuleerd, haal de jurk wel in de winkel. Hoef ik er tenminste niet op te wachten.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  zaterdag 7 april 2007 @ 10:17:52 #109
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_48103494
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 21:46 schreef melanie_the_miss het volgende:
Weet iemand waar je de zwart en witte kimono van amdonna kan krijgen? de klantenservice zei dat ze online niet verkopen en geen zicht hebben op de winkels die het wel doen.. Help!
Ik heb gister echt veel kimono's gezien in de H&M van Den Haag..
pi_48105209
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 19:46 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik had serieus het idee dat ik Aken liep vandaag En zowat allemaal aan het eten! Broodje kebab, friet noem maar op.
H&M was erg druk vandaag, wel weer hoop leuke tasjes gezien maar niks gekocht, het was te druk om te passen en te druk aan de kassa. Ze hadden de bikini die ik besteld heb ook niet.

En de bruine linnen rok die ik vorig jaar heb gekocht hing er nu in wit, voor 5 euro... daar liep de halve winkel al mee te zeulen
Vandaag precies hetzelfde....wat ze toch altijd komen doen, ik heb geen idee!!!

Ik heb er vandaag wel wat dingetjes gekocht, maar ik koop het tegenwoordig zonder te passen...van die rijen word je echt niet vrolijk
  zaterdag 7 april 2007 @ 12:00:32 #111
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_48105693
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 10:17 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik heb gister echt veel kimono's gezien in de H&M van Den Haag..
oei den haag is wel ver
Misschien in de vakantie eens kijken (heb ook geen OV ofzo)
Niemand weet of hij in Rotterdam is te krijgen?
parselmouth bijvoorbeeld
Voices tell me I'm the shit.
  zaterdag 7 april 2007 @ 12:05:55 #112
1762 YPPY
Yppiaans
pi_48105832
In de Lijnbaan heb ik hem niet zien hangen, wel ander Madonna spul. Daar was ik maandag.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_48108953
ga gewoon naar de winkel

lazy bitches :p
errrrrrrrrr.....?
pi_48109428
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 14:08 schreef mercurial3 het volgende:
ga gewoon naar de winkel

So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  zaterdag 7 april 2007 @ 14:34:40 #115
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_48109478
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 14:08 schreef mercurial3 het volgende:
ga gewoon naar de winkel

Er zijn ook mensen die moeten werken en niet al hun tijd kwijnend in de stad verdoen.
Voices tell me I'm the shit.
  zaterdag 7 april 2007 @ 15:38:05 #116
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_48110996
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 12:00 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

oei den haag is wel ver
parselmouth bijvoorbeeld
Is toch niet zo ver weg? Kwartiertje ofzo in de trein
7,30 voor een retourtje zonder korting, met korting 4,40
pi_48120575
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 12:00 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

oei den haag is wel ver
parselmouth bijvoorbeeld
Ver?! Het is net een half uurtje met de trein en het kost nog geen tientje...
en anders stuur je toch gewoon je moeder?!

(oow wat GotC ook al zei...)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_48120855
Ik zag er gisteren eentje ergens tussenhangen (verkeerd weggehangen door een klant). Weet niet of we ze verder nog hebben, sta de laatste tijd bijna alleen maar op de accessoires-afdeling (O+!!). Kan woensdag eventueel voor je kijken, als je dat wil. Zou je 'm donderdag op kunnen komen halen? Dan kan ik 'm woensdag op jouw naam reserveren en kun je donderdag dus gewoon een medewerker aanschieten en zeggen dat je iets weg hebt laten hangen.
  zaterdag 7 april 2007 @ 21:39:29 #119
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_48121747
Zijn die taiileriemen van madonna ooit in de winkel geweest (die brede).
In me Burberry......
pi_48122189
Heeft Nance in 'So you wanna be a popstar' nou een madonnacreatie aan?
Het is nu op, op SBS6!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')