ik mis de "zin hebben" extension packquote:Op maandag 2 april 2007 20:01 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Heb jij je xbox controller al gepakt en het spel " doe de afwas! " gedaan?
Ach, om nu voor die enkele keer dat ik eens een spelletje speel een XBOX360 te kopen vind ik beetje belachelijk...quote:
quote:Op maandag 2 april 2007 20:09 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ach, om nu voor die enkele keer dat ik eens een spelletje speel een XBOX360 te kopen vind ik beetje belachelijk...
Daarbij: op consoles zijn geen goeie racesimulaties beschikbaar (GTR, GTR2, rFactor, GT Legends enz.)
en de schoonmaakslaafquote:
Ja, GTR2 ben ik nu pas mee begonnen, was op mijn oude computer wel hard bezig met GTR. Maar die computer trok GTR2 niet goed, GTR welquote:Op maandag 2 april 2007 20:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
![]()
Al die sims op GT legends heb ik gedaan
GTR2 nog steeds
![]()
Eindelijk een soulmate![]()
Helemaal met je eensquote:Op maandag 2 april 2007 20:23 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, GTR2 ben ik nu pas mee begonnen, was op mijn oude computer wel hard bezig met GTR. Maar die computer trok GTR2 niet goed, GTR welHet valt me nog wel ff tegen om goeie rondes te rijden in GTR2, heb gelukkig wel een Logitech Driving Force Pro tot mijn beschikking
Maar het gevoel van die auto's is echt perfect, dat ben ik in geen enkele racesimulatie tegengekomen. Ook de Force Feedback voelt in geen enkele sim zo realistisch...
![]()
Ik was net gewend aan GTR1quote:Op maandag 2 april 2007 20:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Helemaal met je eensben je ook nog van het GPL tijdperk?
Zelf heb ik Logitech G25 en doe mee aan NLGTR2(nederlandse kampioenschappen) zegma
![]()
Maar GTR2 is eigenlijk wel wat makkelijker te rijden als GTR1 hoor![]()
morgen zit ie weer onder't zand *ervaring*quote:Op maandag 2 april 2007 20:39 schreef ook_gek het volgende:
Zo auto gewassen en gepoetse hij is weer helemaal netjes schoon.
boxen er in geknalt. Ik ben er klaar mee
Was ik vrij snel mee klaar moet ik zeggen.quote:Op maandag 2 april 2007 20:31 schreef Paladijn het volgende:
RacesimsZe pogen realistisch te lijken, maar ze staan er zover vanaf. Ik vind Life for Speed overigens wel een redelijke pc-sim, het verbaasd me wat dat jullie die niet noemen
is dat zoquote:Op maandag 2 april 2007 20:43 schreef Paladijn het volgende:
[..]
morgen zit ie weer onder't zand *ervaring*
en morgen wordt't kutweer
Ja, Live for Speed heb ik nog ergens liggen, moet ik nog eens proberen... Maar ik vond de fictieve auto's niet echt uitnodigend om het spel te spelenquote:Op maandag 2 april 2007 20:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Was ik vrij snel mee klaar moet ik zeggen.
GPL is de moeder der sims![]()
GTR2 voelt best wel ok![]()
Eensch, alleen die MRT was wel leuk voor paar weken (een kleine formuleauto)quote:Op maandag 2 april 2007 20:45 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, Live for Speed heb ik nog ergens liggen, moet ik nog eens proberen... Maar ik vond de fictieve auto's niet echt uitnodigend om het spel te spelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |