quote:Op maandag 2 april 2007 19:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Heb er 2 keer examen in moeten doen![]()
Allebei de keren het boekje niet gelezen.. Eerste keer in 2005 had ik een 5.5.. Tweede keer (2006) een 7.5 terwijl ik amper naar de Filosofie lessen was geweest.. Gewoon de samenvatting goed geleerd.. en we kregen ook nog een samenvatting van de samenvatting
quote:'Als ik Paul van Tongeren een keer in het echt zie, vermoord ik hem'
Jij hebt de deugdethiek inderdaad nog niet begrepenquote:
Dit is een willekeurige zin uit het boek, ik heb niet mijn best gedaan om een hele moeilijke te vinden ofzo.quote:Op maandag 2 april 2007 21:38 schreef Cerubo het volgende:
Hebben je misschien een voorbeeldzin voor me van die van Tongeren.
Ghehe, you got me.quote:Op maandag 2 april 2007 21:35 schreef -jos- het volgende:
[..]
Jij hebt de deugdethiek inderdaad nog niet begrepen
quote:Op maandag 2 april 2007 22:00 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Dit is een willekeurige zin uit het boek, ik heb niet mijn best gedaan om een hele moeilijke te vinden ofzo.
''Aristoteles beschouwt de karakterdeugden primair als houdingen waarin verlangens en emoties een gepaste vorm hebben verworven. Maar volgens hem kan geen van die karakterdeugden bestaan zonder een van de deugden van het denken. Intellectuele deugden zijn perfecte verwerkelijkingen van ons vermogen om te denken.''
En zo gaat het 182 pagina's door, zonder plaatjes, zonder bronnen, alleen maar tekst, tekst, tekst![]()
Daar durf ik niet naar te kijken, dan kom ik er nooit doorheen.quote:Op maandag 2 april 2007 23:04 schreef borisz het volgende:
plus al die verwijzingen, ze verwijzen naar die pagina en dan moet je weer terug etc
Vermoedelijk willen ze gewoon voorkomen dat er 100 domme vragen komen die gesteld worden door mensen die het boek nog niet hebben open gedaan. Hier op school zit een leraar die in de examencommisie filosofie zit, heb alleen geen les van 'mquote:Op woensdag 4 april 2007 18:05 schreef Muis006 het volgende:
Saillant detail: als je een vraag aan van Tongeren wou stellen, moest je die vraag eerst aan je docent voorleggenzodat ze de vragen konden 'categoriseren'. Zou vT zijn eigen boek niet gelezen hebben en dus gewoon het antwoord niet weten
?
you got a messagequote:Op donderdag 5 april 2007 10:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zie net dat ik de samenvatting van mijn leraar (27 bladzijde) nog op mijn pc heb staan..Zelfs de samenvatting van de samenvatting staat er nog op ( 6 bladzijde)
Als er liefhebbers voor zijn pm me maar![]()
Ik heb er een 7.5 meegehaald maarja in het verleden behaalden resultaten bieden geen garantie voor de toekomst![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |