En erger, geen OP.quote:Op maandag 2 april 2007 15:46 schreef sigme het volgende:
Door het slotje heen, foei foei foei
Al doende leert menquote:Op maandag 2 april 2007 15:46 schreef sigme het volgende:
Door het slotje heen, foei foei foei
Beetje begrip voor de trageren onder ons mag wel.quote:
Jij bent niet een nieuwe user hoor. Je wilde gewoon de eerste zijn met een nieuw SC-topic.quote:Op maandag 2 april 2007 15:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Beetje begrip voor de trageren onder ons mag wel.
Ik vind 'm samen met deze:quote:Op maandag 2 april 2007 15:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
WTF is dit voor foto?
Kan je nagaan..quote:Op maandag 2 april 2007 15:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij bent niet een nieuwe user hoor.
Tsk, met mijn rechten? Kan mij het schelen of er iemand eerder is, die mik ik dan gewoon dichtquote:Je wilde gewoon de eerste zijn met een nieuw SC-topic.![]()
Ik bereid een grote coup voor, je weet. Onder puur vrouwelijke leiding kan POL een poel van liefde en begrip worden, waarvanuit wereldvrede bereikt zal wordenquote:Binnenkort heb je het rijk voor je alleen of laat je Chewie wel doormodereren?
Familie van Precious?quote:Op maandag 2 april 2007 15:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vind 'm samen met deze:
[afbeelding]
Die is bekender.
Macht corrumpeert.quote:Op maandag 2 april 2007 16:00 schreef sigme het volgende:
Tsk, met mijn rechten? Kan mij het schelen of er iemand eerder is, die mik ik dan gewoon dicht.
[..]
quote:Ik bereid een grote coup voor, je weet. Onder puur vrouwelijke leiding kan POL een poel van liefde en begrip worden, waarvanuit wereldvrede bereikt zal worden.
dat dacht Sizzler ook, en kijk waar die ge-eindigd isquote:Op maandag 2 april 2007 16:00 schreef sigme het volgende:
Onder puur vrouwelijke leiding kan POL een poel van liefde en begrip worden, waarvanuit wereldvrede bereikt zal worden.
Die probeert nu van KPD een poel van liefde te maken.quote:Op maandag 2 april 2007 16:01 schreef Stippel het volgende:
[..]
dat dacht Sizzler ook, en kijk waar die ge-eindigd is
Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 2 april 2007 15:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Binnenkort heb je het rijk voor je alleen of laat je Chewie wel doormodereren?
Aan alles komt een eindquote:
Nog niet, eerst zien dan geloven.quote:
Bij mij uit de POL-AT lijst, of bedoel je dat? In myat staan ze steeds wel. Maar ik meen er ergens al een melding van gezien te hebben?quote:Op maandag 2 april 2007 16:09 schreef Mutant01 het volgende:
Af en toe verdwijnen er zo topics van mijn AT lijst...
En wat is dat?quote:Op maandag 2 april 2007 15:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vind 'm samen met deze:
[afbeelding]
Die is bekender.
Nee, echt in MyAT.quote:Op maandag 2 april 2007 16:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Bij mij uit de POL-AT lijst, of bedoel je dat? In myat staan ze steeds wel. Maar ik meen er ergens al een melding van gezien te hebben?
Oh nog even snel dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |