Idd, de laatste jaren was hij hier nauwelijks aanwezig. En bovendien is het 1 april, dus goeie kans dat hij sommige users wilt laten verlokken tot het doen van uitspraken "Mooi dat je opgerot bent" om sommige te ontmaskeren.quote:Op zondag 1 april 2007 12:37 schreef Mr-Mackey het volgende:
Jammer.
Aan de andere kant: 3 jaar is wel erg lang en het is ook nog eens 1 april.....
Ik was meer dan genoeg aanwezig om jouw klonen te wegbonjouren.quote:Op zondag 1 april 2007 12:41 schreef R181 het volgende:
Idd, de laatste jaren was hij hier nauwelijks aanwezig
(..)
sommige te ontmaskeren.
Jullie onderschrift houdt ongeveer even lang stand, dus dat zou passend zijn.quote:Op zondag 1 april 2007 15:07 schreef SeLang het volgende:
Het is waar!
En ik ben benaderd om Sidekick op te volgen als mod op POL.
Moet er nog even over nadenken
Je gaat je nu fulltime richten op je carriere?quote:Op zondag 1 april 2007 12:34 schreef Sidekick het volgende:
Behalve aan een cirkel vanuit een eendimensionaal oogpunt, of een bol vanuit een tweedimensionaal oogpunt bekeken.
Maar ook aan mijn modschap komt een einde. 6 april 2004 was de eerste dag en 6 april 2007 wordt de laatste. Het waren drie mooie jaren, maar het wordt tijd voor iets anders. Uiteraard blijf ik als user hier nog wel af en toe rondhuppelen.
Sorry, maar ik kan er ook niets aan doen dat het geen 1 april meer is.quote:Op maandag 2 april 2007 15:43 schreef sigme het volgende:
Het is geen 1 april meer..
Sidekick, dit kan je me toch niet aandoen?
Het is de schuld van links.quote:Op maandag 2 april 2007 16:03 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kan er ook niets aan doen dat het geen 1 april meer is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |