En erger, geen OP.quote:Op maandag 2 april 2007 15:46 schreef sigme het volgende:
Door het slotje heen, foei foei foei
Al doende leert menquote:Op maandag 2 april 2007 15:46 schreef sigme het volgende:
Door het slotje heen, foei foei foei
Beetje begrip voor de trageren onder ons mag wel.quote:
Jij bent niet een nieuwe user hoor. Je wilde gewoon de eerste zijn met een nieuw SC-topic.quote:Op maandag 2 april 2007 15:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Beetje begrip voor de trageren onder ons mag wel.
Ik vind 'm samen met deze:quote:Op maandag 2 april 2007 15:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
WTF is dit voor foto?
Kan je nagaan..quote:Op maandag 2 april 2007 15:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij bent niet een nieuwe user hoor.
Tsk, met mijn rechten? Kan mij het schelen of er iemand eerder is, die mik ik dan gewoon dichtquote:Je wilde gewoon de eerste zijn met een nieuw SC-topic.![]()
Ik bereid een grote coup voor, je weet. Onder puur vrouwelijke leiding kan POL een poel van liefde en begrip worden, waarvanuit wereldvrede bereikt zal wordenquote:Binnenkort heb je het rijk voor je alleen of laat je Chewie wel doormodereren?
Familie van Precious?quote:Op maandag 2 april 2007 15:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vind 'm samen met deze:
[afbeelding]
Die is bekender.
Macht corrumpeert.quote:Op maandag 2 april 2007 16:00 schreef sigme het volgende:
Tsk, met mijn rechten? Kan mij het schelen of er iemand eerder is, die mik ik dan gewoon dicht.
[..]
quote:Ik bereid een grote coup voor, je weet. Onder puur vrouwelijke leiding kan POL een poel van liefde en begrip worden, waarvanuit wereldvrede bereikt zal worden.
dat dacht Sizzler ook, en kijk waar die ge-eindigd isquote:Op maandag 2 april 2007 16:00 schreef sigme het volgende:
Onder puur vrouwelijke leiding kan POL een poel van liefde en begrip worden, waarvanuit wereldvrede bereikt zal worden.
Die probeert nu van KPD een poel van liefde te maken.quote:Op maandag 2 april 2007 16:01 schreef Stippel het volgende:
[..]
dat dacht Sizzler ook, en kijk waar die ge-eindigd is
Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 2 april 2007 15:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Binnenkort heb je het rijk voor je alleen of laat je Chewie wel doormodereren?
Aan alles komt een eindquote:
Nog niet, eerst zien dan geloven.quote:
Bij mij uit de POL-AT lijst, of bedoel je dat? In myat staan ze steeds wel. Maar ik meen er ergens al een melding van gezien te hebben?quote:Op maandag 2 april 2007 16:09 schreef Mutant01 het volgende:
Af en toe verdwijnen er zo topics van mijn AT lijst...
En wat is dat?quote:Op maandag 2 april 2007 15:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vind 'm samen met deze:
[afbeelding]
Die is bekender.
Nee, echt in MyAT.quote:Op maandag 2 april 2007 16:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Bij mij uit de POL-AT lijst, of bedoel je dat? In myat staan ze steeds wel. Maar ik meen er ergens al een melding van gezien te hebben?
Oh nog even snel dan.quote:
Optiefe baardmansquote:Op maandag 2 april 2007 15:51 schreef Bluesdude het volgende:
machtsmisbruik !!
gmiddag Sig en andere babbelaars
Je moet niet tegen jezelf praten en er dan gezichtsbeharing bij bedenken, maar als dat de boodschap naar jezelf is:quote:
Dat denkt de eigenaar soms wel.quote:Op maandag 2 april 2007 16:41 schreef Autodidact het volgende:
...
Heeft het brein een eigenaar, Sigme?
quote:
Dat hoeft 'ie niet bij te bedenken, hij kan z'n ringbaardje bevoelen, en indien gewenst bewonderen in een spiegel.quote:Op maandag 2 april 2007 17:01 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Je moet niet tegen jezelf praten en er dan gezichtsbeharing bij bedenken, maar als dat de boodschap naar jezelf is:![]()
Dat doet hij zelf met het hout van de buurman.quote:Op maandag 2 april 2007 17:27 schreef Aoristus het volgende:
Hoe zit het met de dakkapel, Willem?
Wat?quote:Op maandag 2 april 2007 17:30 schreef Aoristus het volgende:
Maakt het uit, niemand let hier toch op..
Da's vast de aannemer die het werk dat hij aan het afdelingspand heeft verricht met de natte vinger heeft berekendquote:Op maandag 2 april 2007 17:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat doet hij zelf met het hout van de buurman.
Het was even gokken, dus ik ben maar afgegaan op z'n postniveau (wat ongeveer hetzelfde is als een helehoop pubertjes hier die zich nog niet hoeven te scherenquote:Op maandag 2 april 2007 17:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat hoeft 'ie niet bij te bedenken, hij kan z'n ringbaardje bevoelen, en indien gewenst bewonderen in een spiegel.
Liefst zo een, meen ik:
[afbeelding]
Te hoog, te hoog, dat is relatief.quote:Op maandag 2 april 2007 17:29 schreef Sidekick het volgende:
Is de SC niet te hoog genummerd?
X-Ray hoort bij de dertigers, tegenwoordig.quote:Op maandag 2 april 2007 18:12 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Het was even gokken, dus ik ben maar afgegaan op z'n postniveau (wat ongeveer hetzelfde is als een helehoop pubertjes hier die zich nog niet hoeven te scheren)
Dat weet ik ja... Maar dan nog is het gokken m.b.t. zijn gezichtsbeharing. Verkeerd gegokt danquote:Op maandag 2 april 2007 18:25 schreef sigme het volgende:
[..]
X-Ray hoort bij de dertigers, tegenwoordig.
Nog gefeliciteerd, X-Ray.
We hebben heel wat in te halen...quote:Op maandag 2 april 2007 18:13 schreef Elseetje het volgende:
Waarom bestaat Nederland opeens alleen nog maar uit mannen als ik besluit eens met een rokje aan naar m'n werk te fietsen?![]()
Nee, van de redelijk rokloze winter.quote:Op maandag 2 april 2007 18:29 schreef Elseetje het volgende:
Van al die jaren dat de rokjes pas in juli uit de kast kwamen?
Ah. Elk jaar dus een excuusquote:Op maandag 2 april 2007 18:35 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, van de redelijk rokloze winter.
Ja,quote:Op maandag 2 april 2007 17:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat hoeft 'ie niet bij te bedenken, hij kan z'n ringbaardje bevoelen, en indien gewenst bewonderen in een spiegel.
Liefst zo een, meen ik:
[afbeelding]
Stereotype SP-krokodilletranen dus.quote:Op maandag 2 april 2007 17:27 schreef Aoristus het volgende:
[afbeelding]
SP potverteerder Willem aan het woord:
"Een bijbaantje is ook niet makkelijk op mijn leeftijd"
"Maar ik leef heel zuinig: ik heb een trui aan die al twintig jaar oud is. En drinken doe ik ook al niet"
Hoe zit het met de dakkapel, Willem?
quote:Op maandag 2 april 2007 18:25 schreef sigme het volgende:
[..]
X-Ray hoort bij de dertigers, tegenwoordig.
Nog gefeliciteerd, X-Ray.
quote:
Dat exemplaar dat Ripley postte:quote:Op maandag 2 april 2007 18:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja,
maar ik kan die krengen nergens vinden.![]()
Ik ga per direct alle electrische apparaten in mijn huisaanzetten zodat het de komende jaren sneller rokjesweer is.quote:Op maandag 2 april 2007 18:35 schreef PJORourke het volgende:
Nee, van de redelijk rokloze winter.
quote:Op maandag 2 april 2007 19:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik wil er 1op batterijen zodat ik geen kabels hoef te trekken.
quote:Op maandag 2 april 2007 18:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ga per direct alle electrische apparaten in mijn huisaanzetten zodat het de komende jaren sneller rokjesweer is.![]()
Spiegel van je auto eraf en accu neerzetten.quote:Op maandag 2 april 2007 19:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik wil er 1op batterijen zodat ik geen kabels hoef te trekken.
Prijs per stuk: Euro 39.95quote:Make-up en scheerspiegel met warme
ringverlichting van 2 x 3.5 Volt/0.5A,
diameter 11 cm, vergroot 3 maal, kantelbaar
op standaard, kleur chroom, excl. 3 AA
batterijen en incl. adapter.
Niet speciaal, ik reageer eigenlijk altijd op zoekopdrachten.quote:Op maandag 2 april 2007 19:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Je verveelt je Sigme?
Protesteert je mannetje niet tegen je fok! tijdbesteding? Wat doet hij ondertussen?quote:Op maandag 2 april 2007 19:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Niet speciaal, ik reageer eigenlijk altijd op zoekopdrachten.
Geen idee.quote:Kon een slavin in Spanje
In Nederland waren er geen slaven.quote:, Nederland,
Geen idee.quote:Portugal,
Slavery, however, was illegal in France itself. The principle that a slave became free once he or she entered France had been recognized by French jurists since the sixteenth century, though it was never translated into royal decree. Hundreds of slaves won their freedom in French courts on the basis of this principle. The Parlement of Paris, France's highest court, refused to register two of the king's laws allowing a conditional slavery to exist within the kingdom.quote:Frankrijk,
Geen idee.quote:In Verenigde Staten dat ook?
Leve de broeikas!quote:Op maandag 2 april 2007 18:59 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik ga per direct alle electrische apparaten in mijn huisaanzetten zodat het de komende jaren sneller rokjesweer is.![]()
The Nanny kijken, in afwachting van Darma & Greg of Will & Grace.quote:Op maandag 2 april 2007 19:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Protesteert je mannetje niet tegen je fok! tijdbesteding? Wat doet hij ondertussen?
Hij vroeg naar een mannetje.quote:Op maandag 2 april 2007 19:30 schreef sigme het volgende:
[..]
The Nanny kijken, in afwachting van Darma & Greg of Will & Grace.
Dat is handig, dat kan hij in één keer achter elkaar kijken! Gaat hij daarna gelijk door met Grey's Anatomy, of kijkt hij liever Holland's Next Top Model?quote:Op maandag 2 april 2007 19:30 schreef sigme het volgende:
[..]
The Nanny kijken, in afwachting van Darma & Greg of Will & Grace.
Weet ik, ik heb een leuk exemplaar.quote:
Ik heb em besteldquote:Op maandag 2 april 2007 19:09 schreef sigme het volgende:
X-Ray, omdat jij het bent.
[afbeelding]
[..]
Prijs per stuk: Euro 39.95
webshop
Netjes dankjewel zeggen volstaat.
Nee, daarna is er niks meer op tv. Misschien wat discovery, en anders een aflevering van Rome.quote:Op maandag 2 april 2007 19:36 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat is handig, dat kan hij in één keer achter elkaar kijken! Gaat hij daarna gelijk door met Grey's Anatomy, of kijkt hij liever Holland's Next Top Model?
http://www.nrc.nl/anp/bin(...)van_kloof_met_burgerquote:DEN HAAG (ANP) - Bijna alle Tweede Kamerleden denken dat de manier waarop de pers verslag doet van de politiek een belangrijke oorzaak is van het dalend vertrouwen in politici en partijen. Dat blijkt uit een maandag gepresenteerd onderzoek.
Het onderzoek is uitgevoerd door Raad van het openbaar bestuur, een onafhankelijk adviesorgaan van de regering. De Kamerleden zoeken de schuld voor een deel bij zichzelf. Zo vindt 80 procent dat Kamerleden te veel reageren op incidenten en berichten in kranten en op radio en tv. Zestig procent denkt dat Kamervragen worden gesteld om in de publiciteit te komen en niet om informatie te krijgen, blijkt uit het in de vorige Kamerperiode uitgevoerde onderzoek.
Peter Lankhorst, lid van de Raad voor het openbaar bestuur en oud-Kamerlid voor GroenLinks, zei bij de presentatie van het rapport dat Kamerleden zich te veel afhankelijk maken van de massamedia. Hij riep hen op zelfbewuster met de media om te gaan. ,,Schep zelf de voorwaarden. Waarom niet meer gebruik maken van bijvoorbeeld huis-aan-huisbladen. Alle gemeenten doen het, waarom de landelijke volksvertegenwoordigers niet?''
Uit het onderzoek blijkt ook dat Kamerleden vaker geneigd zijn de mening van de kiezers te volgen in plaats van hun eigen opvatting. Een kleine 20 procent doet dat, tegen slechts 7 procent in 1972. Verder meent ongeveer de helft dat burgers onvoldoende geïnteresseerd zijn in de politiek en te weinig kennis van zaken hebben.
quote:De Israël Lobby
Portret van een groot taboe: de macht van de Israël lobby in de Verenigde Staten
Irak is een puinhoop. Iran gaat nucleair. Israël is gedemoraliseerd en Amerika tot op het bot verdeeld. Tegenlicht zoomt zes weken lang in op de Plaats des Oordeels, het Midden-Oosten, en schetst ontwikkelingen en toekomstscenario's.
Deze week de Israël lobby in Amerika. Want hoe reëel is het voor de VS nog Israël volop te steunen, nu de lont in het Midden-Oosten-kruitvat steeds korter wordt.
Welke rol spelen de belangen van Israël in Amerika's omgang met Irak en Iran? Hoe oneindig is de Israëlisch-Amerikaanse vriendschap?
Mogen in de Verenigde Staten wel kanttekeningen worden geplaatst bij die wederzijdse verbondenheid, of is de Israël lobby financieel en politiek zo sterk dat kritiek op de relatie tot Israël taboe is? En wat gebeurt er met hen die het onzegbare toch bespreekbaar willen maken?
In maart 2006 publiceerden de Amerikaanse politicologen John Mearsheimer (University of Chicago) en Steve Walt (Harvard) het controversiële artikel The Israel Lobby and US foreign policy. Zij beschuldigen de Israël lobby ervan dat mede door hun toedoen de VS, tegen het Amerikaanse eigenbelang in, ten strijde trok tegen Irak. Samen met politieke verschuivingen in het Congres en het steeds verder uitdijende Irak-moeras, heeft deze beschuldiging het debat over de Amerikaanse Midden-Oosten politiek verder gepolariseerd. Tegenlicht spreekt met de betrokkenen.
Fervente voorstanders van de innige band tussen Amerika en Israël wijzen op gemeenschappelijke politieke belangen (zoals neoconservative Richard Perle) of de geloofsverwantschap (evangelist John Hagee). Op het jaarcongres van de belangrijkste lobby organisatie AIPAC (American Israel Public Affairs Committee) in Washington filmde Tegenlicht het vuur waarmee, ook door Amerikaanse politici, de Israëlische zaak wordt verdedigd en actie tegen Iran wordt bepleit.
Critici van de Israël lobby die aan het woord komen: Amerikaans congreslid Earl Hilliard uit Alabama, zocht toenadering tot de Arabische wereld en werd vervolgens verslagen door een opponent die zich mocht verheugen in de financiële steun van AIPAC. De historicus Tony Judt, die durfde te beweren dat Israël 'een oorlogszuchtige en intolerante, door geloof gedreven etnostaat aan het worden is'. Maar ook Human Rights Watch directeur Kenneth Roth, die persoonlijk doelwit werd na berichtgeving over de Libanon-oorlog van afgelopen zomer. En voormalig Israëlisch vredesonderhandelaar Daniel Levy, die de belangen van Israël zelf in gevaar ziet komen door de Israël lobby.
Tenslotte wordt door de stafchef van Colin Powell, kolonel Lawrence Wilkerson, uitgelegd welke rol de Israël lobby heeft gespeeld bij de inval in Irak. AIPAC, het Amerikaans Congres, het Witte Huis en Israël zelf lijken in een verstikkende omhelzing beland te zijn...
Kolonel Lawrence Wilkerson: "We can't get out of there even if we want to. You just cannot say: Israel you are on your own."
Regie: Marije Meerman
Research: William de Bruijn
Uitzending: maandag 2 april, 20.55 - 21.55 uur op Nederland 2
Herhaling: woensdag 4 april, 14.30 uur, Nederland 2
Nee, een suikeroom.quote:Op maandag 2 april 2007 20:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Is de mannelijke variant van MILF een PILF?
Suikeromen zijn om mee het bed in te duiken?quote:
Proefwerkvraag?quote:Op maandag 2 april 2007 20:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Is de mannelijke variant van MILF een PILF?
Hmm.. Nee, niet echt, maar dat LTF stukje gaat niet per se over de lol tussen de lakens, wel?quote:Op maandag 2 april 2007 20:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Suikeromen zijn om mee het bed in te duiken?
Als ik nou maatschappijleer zou geven... zou dit een uitstekelige bonusvraag kunnen zijn.quote:
Sorry laivert, maar jij bent sowieso te jong om eventueel PILF te kunnen zijn, of zelfs maar een voorspelling te kunnen doen over jouw toekomstige PILFgehalte.quote:Op maandag 2 april 2007 20:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dat is wel een heul oude variant.![]()
Hoho, in menig cultuur zou ik nu al een hele rits aan kids hebben.quote:Op maandag 2 april 2007 21:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Sorry laivert, maar jij bent sowieso te jong om eventueel PILF te kunnen zijn, of zelfs maar een voorspelling te kunnen doen over jouw toekomstige PILFgehalte.
QUORN? Wie eet er nu quorn?quote:
In die culturen waren onze MILFen GMILFquote:Op maandag 2 april 2007 21:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hoho, in menig cultuur zou ik nu al een hele rits aan kids hebben.![]()
Net 27 geworden en behandeld worden als een snotaap.quote:Op maandag 2 april 2007 21:10 schreef sigme het volgende:
[..]
In die culturen waren onze MILFen GMILF.
Hier ben jij een broekie.
Sigme ontwikkelt zich als POL-mamaquote:Op maandag 2 april 2007 21:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Net 27 geworden en behandeld worden als een snotaap.![]()
Daarom verdwijnt Kickie ook, die is nog jonger. Sigme wappert ze er allemaal uit.quote:
Gefeliciteerd, snotaap. Vanaf 27 wordt het wel watquote:Op maandag 2 april 2007 21:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Net 27 geworden en behandeld worden als een snotaap.![]()
Ik kan daar prima tegen. Zuidelijk middel tegen de noordelijke overheersing.quote:Op maandag 2 april 2007 21:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Daarom verdwijnt Kickie ook, die is nog jonger. Sigme wappert ze er allemaal uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |