Diego = George Cloony denk ik dat je mee in de war was.quote:Op maandag 2 april 2007 14:27 schreef cwk het volgende:
Wie was dat dan in Ice Age?
Oh maakt niet uit.
Mja, ik had nog nooit van die editie gehoord.quote:Op maandag 2 april 2007 15:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ongetwijfeld en dan dat vraagteken er achteraan gooien.
Mike +1
[afbeelding]
Sokolsky +1quote:Op maandag 2 april 2007 19:27 schreef Sokolsky het volgende:
oh eh, Goodbye Lenin, Edukators en Ladies in Lavender.
Dat.quote:
quote:Op maandag 2 april 2007 21:40 schreef Sokolsky het volgende:
Ik zei Gielgud toch al? Of bedoel je Ian McKellen?
Ik zat me even af te vragen of je echt dat dat die 'sir' zijnquote:Op maandag 2 april 2007 22:33 schreef Flitspaal het volgende:
Paul de Leeuw
Joop Admiraal
Albert Mol
Andre van Duijn
Arjan Ederveen
Gays mochten ookquote:Op maandag 2 april 2007 22:36 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik zat me even af te vragen of je echt dat dat die 'sir' zijn
ha, eindelijk waarderingquote:Op maandag 2 april 2007 22:38 schreef Flitspaal het volgende:
lijkt het me verstandig dat ranja een vraag stelt.
quote:Op maandag 2 april 2007 23:00 schreef Sokolsky het volgende:
Heb je al meer Kusturica's gezien trouwens? Zelf vond ik Underground nog wat beter
Hm, je kunt je afvragen of zo'n 3e disc nog wat toevoegtquote:Op dinsdag 3 april 2007 08:48 schreef Dizer het volgende:
Volkskrant Editie is gewoon 2 disc waarvan een hoop anderen 1 disc zijn zoals QFC. Ze zijn duur omdat het een individuele Nederlandse uitgave zijn of zo. Want je koopt van sommige films een 3 disc editie goedkoper dan een Volkskrant editie.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:41 schreef Doff het volgende:
Ik vind die Volkskrant dvd's wel heel relaxed eigenlijk (de eerste serie althans). Allemaal 2 discs, soms een extra film (zoals Caro Diaro bij La Stanza del Figlio) en meestal wat interviews en andere bonusdingetjes, en ik heb ze allemaal voor een tientje of minder gekocht. Hoe dan ook altijd beter dan die lelijke QFC dingen.
Precies. Liever een film zonder extra's voor 7.50 dan met 1 of 2 bonusdiscs met interviews en trailers en weet ik wat wat je (hooguit) 1 keer bekijkt voor 20 euro.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:45 schreef Dizer het volgende:. Die QFC dingen zijn juist tof. Lekker simpel, geen gezeur en 1 disc voor een leuke prijs.
SaintOfKillers +1quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die Blechtrommel.
DVD SlowChat #38: DVDProfiler 3 rules!!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:47 schreef ranja het volgende:
[..]
Precies. Liever een film zonder extra's voor 7.50 dan met 1 of 2 bonusdiscs met interviews en trailers en weet ik wat wat je (hooguit) 1 keer bekijkt voor 20 euro.
Ik gebruikte dit voorbeeldquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:53 schreef Doff het volgende:
Hoe komen jullie toch telkens bij die 20 euro
Maar natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:04 schreef Doff het volgende:
Slither. Toch?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:22 schreef victorinox het volgende:
Sunset Blvd. ?
Dat is goed.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Terminator?
alweer die Peter van Hoof?quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[afbeelding]
Door wie werd deze dame (volgens de geruchtenmolen) bezwangerd?
Ik weet niet wie van de 3 de vader is (misschien was 't zelfs Bruno), maar hij staat er iig. tussen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:15 schreef hornage het volgende:
zij is toch van the wedding crashers? Deed zij het niet met Ali G aka Borat aka Sacha Baron Cohen?
quote:Op maandag 2 april 2007 14:25 schreef cwk het volgende:Het is niet toegestaan om meer dan twee antwoorden te geven voordat de vraagsteller deze heeft afgekeurd.
Sacha Baron Cohen zelf lijkt me wel een coole vent.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:25 schreef ranja het volgende:
[..]
Isla Fischer
Dat zij het met die Borat doet![]()
correct Patch + 1quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:29 schreef Patch het volgende:
Office Space, Bill Lumbergh
Krijg spontaan zin om 'm weer es te kijken... toch alweer een half jaartje geleden ofzo...quote:
hornage + 1quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:35 schreef hornage het volgende:
my girl?
alien vs predator?quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:04 schreef victorinox het volgende:
Monica Bellucci?
Bram Stokers Dracula om compleet te zijnquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:20 schreef hornage het volgende:
dracula
jah, die zit in deze film, en wie is die acteur dan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:11 schreef Asap het volgende:
Carie-anne moss natuurlijk.
toch geef ik jou dan maar het punt omdat je ook Camilla Belle herkende. De film is The Chumscrubber. Maffe film.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nah, Fiennes en op 't eerste plaatje Camilla Belle. Maar de titel weet ik niet en dat was de vraag.
Andere film.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Portman in een The Other Boylin Girl
Lonewolf2003 +1quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wrong Turn of zoiets?
Dat is de juiste boze-neger-film. Nu nog eentje.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:27 schreef cwk het volgende:
Oh, The Last King of Scotland natuurlijk.
Die.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:31 schreef cwk het volgende:
Mononoke Hime?
SoK +1quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Cutthroat Island.
Ik zou het denken, ja. Het schoonste schoonheidsvlekje uit de geschiedenis van het universum en omliggende gebieden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:07 schreef ranja het volgende:
Hm.
Twin Peaks: Fire walk with me
Two Moon Junction
dan?
Cubequote:
Lang genoeg gewacht...quote:Op woensdag 4 april 2007 01:30 schreef Crichton het volgende:
Cube
Deep Space Nine
Dead Zone
Hier houd het voor mij mee op.
De vijf films met de meeste votes zijn niet van Ford. Daarvan zijn er echter wel twee top-250 en twee ex-top-250.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:59 schreef Doff het volgende:
Die is een tijdje terug ook al langsgeweest volgens mij. Van die Ford films waar ik niks van heb gezien dacht ik.
quote:created one of the great American comic personas of the first half of the 20th century—a misanthrope who teetered on the edge of buffoonery but never quite fell in, an egotist blind to his own failings, a charming drunk; and a man who hated children, dogs, and women, unless they were the wrong sort of women.
Alle variabelen?quote:Op woensdag 4 april 2007 19:43 schreef Mainport het volgende:
Vul de variabelen in.
Ik herkende de meneer die tweede van links stond niet, maar dan is R vast Michael Caine.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
N is volgens mij A Bridge Too Far, maar zaten veel te veel mensen in.
Nee. De man die ik zoek speelde overigens ook niet met deze 2 samen.quote:
The 51st Statequote:Op woensdag 4 april 2007 21:24 schreef SaintOfKillers het volgende:. Het is gebaseerd op de hint en op Pearce, films met die anderen kan ik niet meteen bedenken.
Dat zou ze willen.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:32 schreef Mainport het volgende:
Dat lijkt wel Yvonne!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |