quote:Op maandag 2 april 2007 21:40 schreef Sokolsky het volgende:
Ik zei Gielgud toch al? Of bedoel je Ian McKellen?
Ik zat me even af te vragen of je echt dat dat die 'sir' zijnquote:Op maandag 2 april 2007 22:33 schreef Flitspaal het volgende:
Paul de Leeuw
Joop Admiraal
Albert Mol
Andre van Duijn
Arjan Ederveen
Gays mochten ookquote:Op maandag 2 april 2007 22:36 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik zat me even af te vragen of je echt dat dat die 'sir' zijn
ha, eindelijk waarderingquote:Op maandag 2 april 2007 22:38 schreef Flitspaal het volgende:
lijkt het me verstandig dat ranja een vraag stelt.
quote:Op maandag 2 april 2007 23:00 schreef Sokolsky het volgende:
Heb je al meer Kusturica's gezien trouwens? Zelf vond ik Underground nog wat beter
Hm, je kunt je afvragen of zo'n 3e disc nog wat toevoegtquote:Op dinsdag 3 april 2007 08:48 schreef Dizer het volgende:
Volkskrant Editie is gewoon 2 disc waarvan een hoop anderen 1 disc zijn zoals QFC. Ze zijn duur omdat het een individuele Nederlandse uitgave zijn of zo. Want je koopt van sommige films een 3 disc editie goedkoper dan een Volkskrant editie.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:41 schreef Doff het volgende:
Ik vind die Volkskrant dvd's wel heel relaxed eigenlijk (de eerste serie althans). Allemaal 2 discs, soms een extra film (zoals Caro Diaro bij La Stanza del Figlio) en meestal wat interviews en andere bonusdingetjes, en ik heb ze allemaal voor een tientje of minder gekocht. Hoe dan ook altijd beter dan die lelijke QFC dingen.
Precies. Liever een film zonder extra's voor 7.50 dan met 1 of 2 bonusdiscs met interviews en trailers en weet ik wat wat je (hooguit) 1 keer bekijkt voor 20 euro.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:45 schreef Dizer het volgende:. Die QFC dingen zijn juist tof. Lekker simpel, geen gezeur en 1 disc voor een leuke prijs.
SaintOfKillers +1quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die Blechtrommel.
DVD SlowChat #38: DVDProfiler 3 rules!!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:47 schreef ranja het volgende:
[..]
Precies. Liever een film zonder extra's voor 7.50 dan met 1 of 2 bonusdiscs met interviews en trailers en weet ik wat wat je (hooguit) 1 keer bekijkt voor 20 euro.
Ik gebruikte dit voorbeeldquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:53 schreef Doff het volgende:
Hoe komen jullie toch telkens bij die 20 euro
Maar natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:04 schreef Doff het volgende:
Slither. Toch?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:22 schreef victorinox het volgende:
Sunset Blvd. ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |