quote:Zojuist is bekend geworden dat het concert van Kate Nash in de Amsterdamse Melkweg door onvoorziene omstandigheden een dag moet worden verschoven. De jonge Britse zangeres treedt nu niet op donderdag op, maar op vrijdag 30 november. Kate Nash geeft in een verklaring aan dat ze de gang van zaken betreurt en uitkijkt naar het optreden op vrijdag. De verplaatsing heeft ook een positieve kant: doordat het optreden nu plaatsvindt in The Max, de grootste zaal van de Melkweg, zijn er enkele honderden extra kaarten beschikbaar gekomen. Zo krijgen veel fans, die in eerste instantie achter het net hebben gevist, toch nog de kans het bijzondere optreden bij te wonen. De verkoop van deze extra tickets start zaterdag 24 november via Ticket Service Nederland en bij de kassa van de Melkweg. Reeds gekochte kaarten blijven uiteraard geldig voor de nieuwe datum.
KATE NASH
vrijdag 30 november, Melkweg The Max, zaal open 19:30 u, aanvang concert 20:30 u.
extra tickets te koop vanaf zaterdag 24 november (¤ 15,00 + lidmaatschap)
Ik.quote:Op maandag 12 november 2007 18:45 schreef Breuls het volgende:
Geneuzel bedoel je.
Hej, wie gaan er de 29e naar de Melkweg?
quote:Friday Night with Jonathan Ross
Jonathan is joined by comedy duo Julian Barratt and Noel Fielding of The Mighty Boosh, chef and broadcaster Hugh Fearnley-Wittingstall, and Boyzone. Music from Kate Nash.
Dat kan, want het gaat ook niet over citroenen, maar over limoenen. Bitter lemon, anyone?quote:Op maandag 12 november 2007 16:24 schreef morgane het volgende:
ik had het dus toch goed verbeterd, alleen m'n uitleg was verkeerdomik vind citroenen helemaal niet bitter
Dat vertelde ze. Ze zat naast Boyzone in de green room, en dat vond ze wel apart. Af en toe hing ze verhaaltjes op aan het publiek, maar met zoveel mensen die ook praten en een Kate met een zoet stemmetje is dat niet altijd even goed te verstaan.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:34 schreef bartrid het volgende:
En voor de thuisblijvers is ze vanavond bij Jonathan Ross op BBC 1 om 23.35.
[..]
is kate dan lesbisch?quote:Op donderdag 3 april 2008 21:57 schreef Tourniquet het volgende:
't was leuk gisteren!![]()
"You don't need to suck dick to succeed"
Same herequote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:10 schreef Liejannuh het volgende:
Kate op Pinkpop, het was geweldig!![]()
En ze staat ook op Werchter, dus dan mag ik weer.
Dat had ik ook gehoord. Extra respect dat ze het er dan toch nog zo goed vanaf heeft gebracht!quote:Op zondag 8 juni 2008 12:02 schreef Pink_Floyd het volgende:
Paradiso was een stuk beter inderdaad, daar nam ze de tijd en kwam het veel beter uit de verf...het was daar ook niet zo warm dat ze er zelf last van had. Nu zat ze zelfs met een puffertje...
Inderdaad even wennen. Toevallige kick trouwens, ik keek vorige week nog of ze een nieuw album uit zou brengen, maar ik kon niks vinden op Wiki (NL).quote:Op maandag 15 februari 2010 21:03 schreef Haunter het volgende:
19 april haar nieuwe album, Doo Wah Doo als eerste single, hier alvast een nieuw nummer:
Ik weet nog niet wat ik er van vind, in ieder geval niet typisch Kate Nash. :p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |