quote:Op maandag 2 april 2007 12:18 schreef indahnesia.com het volgende:
ik heb net kipfilet gehaald dus ik vermoed iets met kip.
Dit is jouw manier van spanning opbouwen?quote:Op maandag 2 april 2007 12:18 schreef indahnesia.com het volgende:
ik heb net kipfilet gehaald dus ik vermoed iets met kip.
whehe.. zo bijzonder is het niet hoorquote:Op maandag 2 april 2007 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Een maaltje koken met Indah
blijf kijken!
quote:Op maandag 2 april 2007 13:37 schreef indahnesia.com het volgende:
nou, eens kijken of ik kan bellen via mijn laptop. 5 Rupiah per seconde is geen doodzonde toch?
Lukt het?quote:Op maandag 2 april 2007 15:02 schreef indahnesia.com het volgende:
nou, eens kijken of ik kan bellen via mijn laptop. 5 Rupiah per seconde is geen doodzonde toch?
Ook weer teruggedaanquote:Op maandag 2 april 2007 16:28 schreef Kuukske het volgende:
Tandartsen. Bah.
Hij heeft m'n gebit weer half uit m'n mond gesleurd.
Een echt fortuin dusquote:Op maandag 2 april 2007 15:57 schreef indahnesia.com het volgende:
whehe.. een dubbelpost met 1.5 vertraging
@ nieke; 5 Rupiah is ongeveer 0.042 eurocent
Alleen betaal je dan wel iets meer Rupia, maar toch, leuk shoppen in dat soort landenquote:Op maandag 2 april 2007 16:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Een echt fortuin dus![]()
Ik wil daar mijn inkopen komen doen
Ja. Ik ben er weer een half jaar vanaf, mooie gedachte.quote:
Dat denk ik ook welquote:Op maandag 2 april 2007 16:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen betaal je dan wel iets meer Rupia, maar toch, leuk shoppen in dat soort landen
Tandarts... zou ik ook ooit nog eens naartoe moeten gaanquote:Op maandag 2 april 2007 16:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. Ik ben er weer een half jaar vanaf, mooie gedachte.
Dat scheelt helemaal idd. Ik moet deze maand ergens ook nogquote:Op maandag 2 april 2007 16:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. Ik ben er weer een half jaar vanaf, mooie gedachte.
In thailand was dat ook zo. Heb een paar mooie kado's gekocht daar. En iedereen dacht dat ik daar veel aan had uitgegevenquote:Op maandag 2 april 2007 16:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel![]()
Dat had ik al in Polen en in vergelijking met Polen is het daar waarschijnlijk enorm goedkoop
Succes alvastquote:Op maandag 2 april 2007 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat scheelt helemaal idd. Ik moet deze maand ergens ook nog
Leuk tochquote:Op maandag 2 april 2007 16:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In thailand was dat ook zo. Heb een paar mooie kado's gekocht daar. En iedereen dacht dat ik daar veel aan had uitgegeven
Ik hoefde niet te zoeken. Moest me juist beperkenquote:Op maandag 2 april 2007 16:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
Leuk toch
Wij hebben niets meegebracht uit Polen voor andere mensenGeen zin om cadeautjes te moeten zoeken
Huu naalden. Maare, succesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |