quote:Op maandag 2 april 2007 12:18 schreef indahnesia.com het volgende:
ik heb net kipfilet gehaald dus ik vermoed iets met kip.
Dit is jouw manier van spanning opbouwen?quote:Op maandag 2 april 2007 12:18 schreef indahnesia.com het volgende:
ik heb net kipfilet gehaald dus ik vermoed iets met kip.
whehe.. zo bijzonder is het niet hoorquote:Op maandag 2 april 2007 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Een maaltje koken met Indah
blijf kijken!
quote:Op maandag 2 april 2007 13:37 schreef indahnesia.com het volgende:
nou, eens kijken of ik kan bellen via mijn laptop. 5 Rupiah per seconde is geen doodzonde toch?
Lukt het?quote:Op maandag 2 april 2007 15:02 schreef indahnesia.com het volgende:
nou, eens kijken of ik kan bellen via mijn laptop. 5 Rupiah per seconde is geen doodzonde toch?
Ook weer teruggedaanquote:Op maandag 2 april 2007 16:28 schreef Kuukske het volgende:
Tandartsen. Bah.
Hij heeft m'n gebit weer half uit m'n mond gesleurd.
Een echt fortuin dusquote:Op maandag 2 april 2007 15:57 schreef indahnesia.com het volgende:
whehe.. een dubbelpost met 1.5 vertraging
@ nieke; 5 Rupiah is ongeveer 0.042 eurocent
Alleen betaal je dan wel iets meer Rupia, maar toch, leuk shoppen in dat soort landenquote:Op maandag 2 april 2007 16:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Een echt fortuin dus![]()
Ik wil daar mijn inkopen komen doen
Ja. Ik ben er weer een half jaar vanaf, mooie gedachte.quote:
Dat denk ik ook welquote:Op maandag 2 april 2007 16:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen betaal je dan wel iets meer Rupia, maar toch, leuk shoppen in dat soort landen
Tandarts... zou ik ook ooit nog eens naartoe moeten gaanquote:Op maandag 2 april 2007 16:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. Ik ben er weer een half jaar vanaf, mooie gedachte.
Dat scheelt helemaal idd. Ik moet deze maand ergens ook nogquote:Op maandag 2 april 2007 16:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. Ik ben er weer een half jaar vanaf, mooie gedachte.
In thailand was dat ook zo. Heb een paar mooie kado's gekocht daar. En iedereen dacht dat ik daar veel aan had uitgegevenquote:Op maandag 2 april 2007 16:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel![]()
Dat had ik al in Polen en in vergelijking met Polen is het daar waarschijnlijk enorm goedkoop
Succes alvastquote:Op maandag 2 april 2007 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat scheelt helemaal idd. Ik moet deze maand ergens ook nog
Leuk tochquote:Op maandag 2 april 2007 16:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In thailand was dat ook zo. Heb een paar mooie kado's gekocht daar. En iedereen dacht dat ik daar veel aan had uitgegeven
Ik hoefde niet te zoeken. Moest me juist beperkenquote:Op maandag 2 april 2007 16:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
Leuk toch
Wij hebben niets meegebracht uit Polen voor andere mensenGeen zin om cadeautjes te moeten zoeken
Huu naalden. Maare, succesquote:
quote:
Halloquote:
Nee hoor ik schaam me eigenlijk nergens voorquote:Op maandag 2 april 2007 17:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus zo erg vind je het ook weer niet
Leuke dag zo wel jaquote:Op maandag 2 april 2007 17:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Hallo.
Nee, over 2 weken nog een keer, ze vond dat het nog teveel uit de rij sprong in mijn nek.
Wel gesprek gehad op school over mijn VID-je (Very Important Drabbertje, 3 juffen erbij zelfs) en met de kinderen naar de tandarts geweest, gezellig dagje dus
.
Weet je dat wel zekerquote:Op maandag 2 april 2007 17:35 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Nee hoor ik schaam me eigenlijk nergens voor![]()
Een van de juffen wilde hem het liefst lozenquote:Op maandag 2 april 2007 17:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leuke dag zo wel ja
En wat gaan ze met je vid-je doen?
Wat bedoel jequote:Op maandag 2 april 2007 17:43 schreef Tally het volgende:
Moet hij dan elk jaar opnieuw doen?
Nou omdat hij zo'n perfectionist is enzo dat hij elk jaar nog eens moet doen..quote:
Nee, we hopen dat dat ene jaar 'm het zelfvertrouwen geeft dat hij kennelijk nodig heeft (zo heeft het iig wel bij Nina gewerkt). Als volgend jaar blijkt dat dat toch niet werkt gaan er verdere tests komen...quote:Op maandag 2 april 2007 17:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou omdat hij zo'n perfectionist is enzo dat hij elk jaar nog eens moet doen..
Dus 2 jaar over één jaar doet?
Of het dus elk jaar zo is..
![]()
Leg ik t zo goed uit?
Dan zou 'ie wel erg oud zijn als 'ie eindelijk een keer aan de middelbare school toe isquote:Op maandag 2 april 2007 17:49 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ze bedoeld of ie elk jaar nog een keer overmoet doen![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 17:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan zou 'ie wel erg oud zijn als 'ie eindelijk een keer aan de middelbare school toe is.
Mocht er een boodschap in zitten, dan komt die iig niet overquote:Op maandag 2 april 2007 18:13 schreef es70 het volgende:
Ligt het aan mij, of is dit een gekke (en niet geheel foutloze) zin
VVVEdam: de voordeur dicht; de achterdeur wijdt open op zoek naar een oplossing
(Het staat letterlijk zo op papier, geen tikfouten van mij).
Ik snap er iig geen zak van... En wijdt openquote:Op maandag 2 april 2007 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mocht er een boodschap in zitten, dan komt die iig niet over
Hier ook niet echtquote:Op maandag 2 april 2007 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mocht er een boodschap in zitten, dan komt die iig niet over
Die neegste haltestelle iest Winsgootenquote:Op maandag 2 april 2007 18:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik snap er iig geen zak van... En wijdt open.
Maken dan hequote:Op maandag 2 april 2007 17:41 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Der is jammer genoeg geen verlegen kangeroe smiley dan neem ik die wel
![]()
De instelling alleen al, lozen maar als we het niet aankunnenquote:Op maandag 2 april 2007 17:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Een van de juffen wilde hem het liefst lozen, maar hij gaat gewoon groep 3 nog een keer overnieuw doen waarschijnlijk
. Hij is extreem faalangstig en perfectionistisch, (zal wel, zij zullen er verstand van hebben) en weigert daarom aan sommige dingen te beginnen. Een jaartje herhaling (en één van de beteren ipv één van de slechteren zijn) zal daar hopelijk verandering in brengen.
Ik mag die instelling wel, moet ik zeggenquote:Op maandag 2 april 2007 17:42 schreef es70 het volgende:
Hij is extreem perfectionistisch,[..]en weigert daarom aan sommige dingen te beginnen.
Hele volksstammen schijnen dit soort constructies overigens de normaalste zaak van de wereld te vindenquote:Op maandag 2 april 2007 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
leerlingen dat lastig zijn
Jij kan het welquote:Op maandag 2 april 2007 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Jah marruk juh weettogggg juh moedt duh z00i wel un beetsjuh vurkragtuuh
3/4 van de afdeling waar ik op werk idd welquote:Op maandag 2 april 2007 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hele volksstammen schijnen dit soort constructies overigens de normaalste zaak van de wereld te vinden
Ik mis nog een kutjequote:Op maandag 2 april 2007 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij kan het wel![]()
Niets voor jou lerares
Ze weten eigenlijk niet hoe ze 'm aan moeten pakken (en hebben ook geen tips gekregen van de 'experts'quote:Op maandag 2 april 2007 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De instelling alleen al, lozen maar als we het niet aankunnen
En gaan ze ook wat aan die faalangst doen? Hem een jaar laten zitten is misschien een leuke tijdelijke oplossing maar werkt dat ook op langere termijn
Zidane ????quote:Op maandag 2 april 2007 19:30 schreef es70 het volgende:
Hoe heet die voetballer uit de Adidas anti-stink reclame. Volgens mij is het die Fransoos die boos werd toen er iemand zei dat zijn zus/moeder/vrouw een hoer was...
Die instelling kunnen de juffen niks meequote:Op maandag 2 april 2007 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik mag die instelling wel, moet ik zeggen
"Ja daag dit wordt toch niks. Doe maar zelf"
En dat zoeken ze dan ook niet uitquote:Op maandag 2 april 2007 19:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Ze weten eigenlijk niet hoe ze 'm aan moeten pakken (en hebben ook geen tips gekregen van de 'experts'). De hoop is dat wanneer hij merkt dat hij het wél goed kan (want alles is herhaling) dan de knop omgaat...
Volgens mij is dat 'm iddquote:Op maandag 2 april 2007 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zidane ????
Jammer dat Materazzi hem niet echt doormidden geschopt heeft. Een doodschop is nog te lief voor die klootzak![]()
Als ik wil dat hij iets doet en hij heeft geen zin, dan heeft 'ie toch echt pech... Kennelijk werkt het op school niet zoquote:Op maandag 2 april 2007 19:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dat zoeken ze dan ook niet uitNatuurlijk niet te veel doen, straks lijkt het wel een baan ofzo wat ze doen moeten
![]()
Zidane?quote:Op maandag 2 april 2007 19:30 schreef es70 het volgende:
Hoe heet die voetballer uit de Adidas anti-stink reclame. Volgens mij is het die Fransoos die boos werd toen er iemand zei dat zijn zus/moeder/vrouw een hoer was...
Ah ja, Zidanequote:Op maandag 2 april 2007 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zidane ????
Jammer dat Materazzi hem niet echt doormidden geschopt heeft. Een doodschop is nog te lief voor die klootzak![]()
Daar heb ik geen problemen meequote:Op maandag 2 april 2007 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
En ik heb het nog moeilijk ook met opzettelijk taalfouten maken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |