Yepquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:56 schreef Hyperdude het volgende:
(Touringkleppen roesten allemaal
Ik bedoelde eigenlijk E30 Touring achterkleppenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:01 schreef cosmick het volgende:
[..]
Yep. Bij mij zit ook heel iets onder die strippen bij de opstap (?) bij de achterportieren.
Valt me toch tegen van een auto van bijna 50k E van nog geen 7 jaar oud eerlijk gezegd.
Hmm, nou, mijn E46 heeft er ook heel iets last van (net boven dat plastic kapje wat boven de kentekenplaat zit.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:17 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk E30 Touring achterkleppen![]()
de ///M nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:19 schreef Der_Onkel het volgende:
Hier mijn waardevolle bijdrage die er toch even uit moet:
BMW //M is voor mensen met een kleine pik.
Op tijd behandelen danquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hmm, nou, mijn E46 heeft er ook heel iets last van (net boven dat plastic kapje wat boven de kentekenplaat zit.
Mag men hieruit concluderen dat een BMW 116i voor mensen met een grote pik is?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:19 schreef Der_Onkel het volgende:
BMW ///M is voor mensen met een kleine pik.
Instant penis enlargementquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:19 schreef Der_Onkel het volgende:
of een Isettaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mag men hieruit concluderen dat een BMW 116i voor mensen met een grote pik is?
Een Isetta is voor mensen met een penis van toch al snel een centimeter of 30, die hebben maar weinig te compenseren.quote:
Maar als ie dan weer te groot is moet je uitkijken dat ie niet voren uit de wagen hangt en over de grond schuurt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een Isetta is voor mensen met een penis van toch al snel een centimeter of 30, die hebben maar weinig te compenseren.
achja stel je voor je hebt hobby aan een beetje sportief rijden en eens een keertje het circuit op duiken...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:19 schreef Der_Onkel het volgende:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar als ie dan weer te groot is moet je uitkijken dat ie niet voren uit de wagen hangt en over de grond schuurt.
he jammerquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:08 schreef justmattie het volgende:
iemand al eens aan het driften geweest met een bimmer? op het circuit ofzo he, dus niet roekeloos
mwah... af en toe gaat de traction control op sport... ik ben niet zo'n drifter, ik laat hem wel een beetje wegkruipen achter af en toe... dat is dus wanneer je maximaal hard de bocht door komt...quote:
ik rijd zelf sinds kort een Toyota MR2 uit 1986... hiervoor heb ik een BMW 2000 Tii Touring gehad uit 1973...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |