dat kan goed hoor... maar een gewone AUX in is wel te doenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:17 schreef Tommy_Corleone het volgende:
[..]
Bij BMW Den Haag konden ze me dus niet echt veel verder helpen.
Aan de hand van mn chassis nummer zei hij dat er geen originele BMW iPod interface in valt te bouwen vanwege incompatibiliteit met het iDrive systeem.
dus ik zat al aan een AUX-in te denken, maarja, ik ga maar es bellen naar een andere garage, kijken wat die zeggen.
Meen je dat nou? Vandaag nog een Ipod in een 7-laten zettenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:17 schreef Tommy_Corleone het volgende:
[..]
Bij BMW Den Haag konden ze me dus niet echt veel verder helpen.
Aan de hand van mn chassis nummer zei hij dat er geen originele BMW iPod interface in valt te bouwen vanwege incompatibiliteit met het iDrive systeem.
dus ik zat al aan een AUX-in te denken, maarja, ik ga maar es bellen naar een andere garage, kijken wat die zeggen.
Dikke bak hoor, met nog betere muziekkeuzequote:Op donderdag 10 mei 2007 13:42 schreef Tommy_Corleone het volgende:
Eindelijk ook BMW gaan rijden.
Begon met een Jaguar, toen naar Mercedes en dan nu hopelijk langdurig een BMW!
[afbeelding]
[afbeelding]
eigenlijk ook een beetje door JD natuurlijk
t is een 745i High Executive.
Gekocht bij de BMW dealer te Zoetermeer, waar ik helaas als 1 van de laatste klanten ben geweest aangezien ze verhuizen naar het forepark in Den Haag.
Eerst zaten er standaard velgen onder, dus de velgen erbij besteld. Het scheelt echt enorm.
gekocht met 90.000 op de teller, dus, nog veeeel fijne kilometers resteren.
Ik ben er best blij mee!
De auto is op alle opzichten superieur aan de S320 die ik eerst had.
@ Catch22-:
Ik denk dat deze 7er 1 van de weinige is waarbij Opgezwolle, Jawat, Jiggy Dje, e.d. voer voor de Harmann/Kardon logic 7 hoedenplank is
Is denk ik ook de nieuwste generatie. Is een 325 uit November 2006. Maar het viel me op dat ie bij rustig rijden ook gewoon lekker vroeg opschakelt, en niet onnodig doortrekt. Ik ben verliefdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:49 schreef Youp het volgende:
moet je eens met de nieuwste generatie BMW automaten rijden.. die knallen hem in iedere versnelling in de lock-up en afhankelijk van de sportstant bij hele lage snelheden (bij 30km/h) al. dit resulteerd in bijna geen extra vermogensverlies ten opzichte van een hand of SMG bak. terwijl dat bij oudere automaten toch wel een groot probleem is. ook heb je de optie om dan flippers aan het stuur te nemen en het is serieus bijna net zo schakelen snel als SMG2terugschakelen gaat ook gepaard met automatisch tussengas etc.
laatst proef gereden met een nieuwe Z4si 3.0 Coupe automaat, prima wagentje
nee die doet dat geloof ik nog niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Is denk ik ook de nieuwste generatie. Is een 325 uit November 2006. Maar het viel me op dat ie bij rustig rijden ook gewoon lekker vroeg opschakelt, en niet onnodig doortrekt. Ik ben verliefd.
ja, de auto is stabieler, je voelt beter wat hij gaat doen en je kan eerder op het gasquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:24 schreef SnowBite het volgende:
Ik ga morgen voor een 320D uit 2002 kijken.
Voor de BMW rijders; hoe is het om met achterwielaandrijving te rijden?
Is het plezierig tijdens het gewone 'sportieve' rijden?
wat zijn noodsituaties? wanneer je vol in de ankers moet zul je niet veel merken van de achterwielaandrijving... wel zul je merken dat een BMW echte remmen heeftquote:En tijdens noodsituaties, merk je de invloeden van de achterwielaandrijving? (ook al heeft ie stabiliteitsregeling?)
jep, kan doorgaans ook op 3 standen... gewoon aan, op "sport" (laat iets slip toe, kan je een beetje leren driften enzoquote:Ow en daarnaast, kan de stabiliteitsregeling uitgezet worden?
met een knopjequote:Op donderdag 14 juni 2007 00:26 schreef SnowBite het volgende:
Thanks
Lijkt me leuk rijden.
Ja met noodsituaties bedoel ik eigenlijk te hard door de bocht etc.
Hoe kun je DSC aan/uit zetten?
Ik dacht met een supergeheime combinatie van handelingen die je uit moest voerenquote:
Dat is ook zo natuurlijk.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:08 schreef justmattie het volgende:
nee zijn genoeg, alleen zit je met verzekeren enzo, geef mij maar gewoon een mooie 320
na 315.000km is ie al ver heen jaquote:Op maandag 9 juli 2007 19:23 schreef Hyperdude het volgende:
Ik zeg niet dat je voor de eerste goede E30 moet gaan die je tegenkomt, maar eigenlijk denk ik dat wel. Als je een goede 320 hebt hang je er makkelijker een 325 blok in, dan dat je een goede 325 vindt.![]()
Mijn 325 loopt na 315000 km trouwens niet echt angstaanjagend hard meer. Zou me verbazen als die nog 125 van zijn originele 170 PK op de rollenbank krijgt![]()
Yepquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:56 schreef Hyperdude het volgende:
(Touringkleppen roesten allemaal
Ik bedoelde eigenlijk E30 Touring achterkleppenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:01 schreef cosmick het volgende:
[..]
Yep. Bij mij zit ook heel iets onder die strippen bij de opstap (?) bij de achterportieren.
Valt me toch tegen van een auto van bijna 50k E van nog geen 7 jaar oud eerlijk gezegd.
Hmm, nou, mijn E46 heeft er ook heel iets last van (net boven dat plastic kapje wat boven de kentekenplaat zit.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:17 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk E30 Touring achterkleppen![]()
de ///M nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:19 schreef Der_Onkel het volgende:
Hier mijn waardevolle bijdrage die er toch even uit moet:
BMW //M is voor mensen met een kleine pik.
Op tijd behandelen danquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hmm, nou, mijn E46 heeft er ook heel iets last van (net boven dat plastic kapje wat boven de kentekenplaat zit.
Mag men hieruit concluderen dat een BMW 116i voor mensen met een grote pik is?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:19 schreef Der_Onkel het volgende:
Hier mijn waardevolle bijdrage die er toch even uit moet:
BMW ///M is voor mensen met een kleine pik.
Instant penis enlargementquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:19 schreef Der_Onkel het volgende:
Hier mijn waardevolle bijdrage die er toch even uit moet:
BMW ///M is voor mensen met een kleine pik.
of een Isettaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mag men hieruit concluderen dat een BMW 116i voor mensen met een grote pik is?
Een Isetta is voor mensen met een penis van toch al snel een centimeter of 30, die hebben maar weinig te compenseren.quote:
Maar als ie dan weer te groot is moet je uitkijken dat ie niet voren uit de wagen hangt en over de grond schuurt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een Isetta is voor mensen met een penis van toch al snel een centimeter of 30, die hebben maar weinig te compenseren.
achja stel je voor je hebt hobby aan een beetje sportief rijden en eens een keertje het circuit op duiken...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:19 schreef Der_Onkel het volgende:
Hier mijn waardevolle bijdrage die er toch even uit moet:
BMW ///M is voor mensen met een kleine pik.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar als ie dan weer te groot is moet je uitkijken dat ie niet voren uit de wagen hangt en over de grond schuurt.
he jammerquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:08 schreef justmattie het volgende:
iemand al eens aan het driften geweest met een bimmer? op het circuit ofzo he, dus niet roekeloos
mwah... af en toe gaat de traction control op sport... ik ben niet zo'n drifter, ik laat hem wel een beetje wegkruipen achter af en toe... dat is dus wanneer je maximaal hard de bocht door komt...quote:
ik rijd zelf sinds kort een Toyota MR2 uit 1986... hiervoor heb ik een BMW 2000 Tii Touring gehad uit 1973...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |