abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50380306
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 17:17 schreef Tommy_Corleone het volgende:

[..]

Bij BMW Den Haag konden ze me dus niet echt veel verder helpen.
Aan de hand van mn chassis nummer zei hij dat er geen originele BMW iPod interface in valt te bouwen vanwege incompatibiliteit met het iDrive systeem.
dus ik zat al aan een AUX-in te denken, maarja, ik ga maar es bellen naar een andere garage, kijken wat die zeggen.
dat kan goed hoor... maar een gewone AUX in is wel te doen
Hopeloos benzine verslaafd
  dinsdag 12 juni 2007 @ 20:05:17 #102
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_50384236
Die dingen van Icepod zijn dacht ik ook wel aardig.
Maar ik heb geen enkel verstand van dit soort dingen..

http://www.icepod.nl/

[ Bericht 18% gewijzigd door Hyperdude op 12-06-2007 20:13:46 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  dinsdag 12 juni 2007 @ 20:12:06 #103
110074 Der_Michael
C.E.O of Derrari
pi_50384576
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 17:17 schreef Tommy_Corleone het volgende:

[..]

Bij BMW Den Haag konden ze me dus niet echt veel verder helpen.
Aan de hand van mn chassis nummer zei hij dat er geen originele BMW iPod interface in valt te bouwen vanwege incompatibiliteit met het iDrive systeem.
dus ik zat al aan een AUX-in te denken, maarja, ik ga maar es bellen naar een andere garage, kijken wat die zeggen.
Meen je dat nou? Vandaag nog een Ipod in een 7-laten zetten
'in this life, to earn your place you have to fight for it' - -Shakira
'I can't really imagine life without Formula One'- Michael Schumacher
'Women - always in trouble with them, but can't live without them' -Ayrton Senna
  dinsdag 12 juni 2007 @ 21:03:25 #104
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_50386461
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 13:42 schreef Tommy_Corleone het volgende:
Eindelijk ook BMW gaan rijden.

Begon met een Jaguar, toen naar Mercedes en dan nu hopelijk langdurig een BMW!

[afbeelding]
[afbeelding]

eigenlijk ook een beetje door JD natuurlijk

t is een 745i High Executive.
Gekocht bij de BMW dealer te Zoetermeer, waar ik helaas als 1 van de laatste klanten ben geweest aangezien ze verhuizen naar het forepark in Den Haag.
Eerst zaten er standaard velgen onder, dus de velgen erbij besteld. Het scheelt echt enorm.
gekocht met 90.000 op de teller, dus, nog veeeel fijne kilometers resteren.

Ik ben er best blij mee!

De auto is op alle opzichten superieur aan de S320 die ik eerst had.

@ Catch22-:
Ik denk dat deze 7er 1 van de weinige is waarbij Opgezwolle, Jawat, Jiggy Dje, e.d. voer voor de Harmann/Kardon logic 7 hoedenplank is
Dikke bak hoor, met nog betere muziekkeuze .

Heb vorige week een ritje mogen maken in een nieuwe 325 sedan, en automaat. Dit was de eerste automaat die me kon overtuigen. Heb al wat vaker automaat gereden, maar dat was in combinatie met te lichte motoren. Die 325 sleurt echt lekker door, onderin ook al behoorlijk wat koppel beschikbaar. Heerlijk rustig te rijden, en als je wilt sneller als de GTI'tjes .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_50391205
moet je eens met de nieuwste generatie BMW automaten rijden.. die knallen hem in iedere versnelling in de lock-up en afhankelijk van de sportstant bij hele lage snelheden (bij 30km/h) al. dit resulteerd in bijna geen extra vermogensverlies ten opzichte van een hand of SMG bak. terwijl dat bij oudere automaten toch wel een groot probleem is. ook heb je de optie om dan flippers aan het stuur te nemen en het is serieus bijna net zo schakelen snel als SMG2 terugschakelen gaat ook gepaard met automatisch tussengas etc.

laatst proef gereden met een nieuwe Z4si 3.0 Coupe automaat, prima wagentje
Hopeloos benzine verslaafd
  woensdag 13 juni 2007 @ 08:30:13 #106
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_50399222
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 22:49 schreef Youp het volgende:
moet je eens met de nieuwste generatie BMW automaten rijden.. die knallen hem in iedere versnelling in de lock-up en afhankelijk van de sportstant bij hele lage snelheden (bij 30km/h) al. dit resulteerd in bijna geen extra vermogensverlies ten opzichte van een hand of SMG bak. terwijl dat bij oudere automaten toch wel een groot probleem is. ook heb je de optie om dan flippers aan het stuur te nemen en het is serieus bijna net zo schakelen snel als SMG2 terugschakelen gaat ook gepaard met automatisch tussengas etc.

laatst proef gereden met een nieuwe Z4si 3.0 Coupe automaat, prima wagentje
Is denk ik ook de nieuwste generatie. Is een 325 uit November 2006. Maar het viel me op dat ie bij rustig rijden ook gewoon lekker vroeg opschakelt, en niet onnodig doortrekt. Ik ben verliefd .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_50414508
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 08:30 schreef fathank het volgende:

[..]

Is denk ik ook de nieuwste generatie. Is een 325 uit November 2006. Maar het viel me op dat ie bij rustig rijden ook gewoon lekker vroeg opschakelt, en niet onnodig doortrekt. Ik ben verliefd .
nee die doet dat geloof ik nog niet.
Hopeloos benzine verslaafd
  woensdag 13 juni 2007 @ 23:24:06 #108
49959 SnowBite
deze zin past hier niet helema
pi_50432439
Ik ga morgen voor een 320D uit 2002 kijken.
Voor de BMW rijders; hoe is het om met achterwielaandrijving te rijden?
Is het plezierig tijdens het gewone 'sportieve' rijden?
En tijdens noodsituaties, merk je de invloeden van de achterwielaandrijving? (ook al heeft ie stabiliteitsregeling?)

Ow en daarnaast, kan de stabiliteitsregeling uitgezet worden?
pi_50433017
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 23:24 schreef SnowBite het volgende:
Ik ga morgen voor een 320D uit 2002 kijken.
Voor de BMW rijders; hoe is het om met achterwielaandrijving te rijden?
Is het plezierig tijdens het gewone 'sportieve' rijden?
ja, de auto is stabieler, je voelt beter wat hij gaat doen en je kan eerder op het gas
quote:
En tijdens noodsituaties, merk je de invloeden van de achterwielaandrijving? (ook al heeft ie stabiliteitsregeling?)
wat zijn noodsituaties? wanneer je vol in de ankers moet zul je niet veel merken van de achterwielaandrijving... wel zul je merken dat een BMW echte remmen heeft en in een slip raken is met DSC onmogelijk tenzij je met 100km/h een bocht in duikt en in de bocht een plaat ijs op rijdt ofzo...

overigens merk je wel bij snel uitwijken en dat soort grapjes dat zo'n auto 50-50 uitgebalanceerd is
quote:
Ow en daarnaast, kan de stabiliteitsregeling uitgezet worden?
jep, kan doorgaans ook op 3 standen... gewoon aan, op "sport" (laat iets slip toe, kan je een beetje leren driften enzo ga je te ver dan grijpt hij in) en helemaal uit
Hopeloos benzine verslaafd
  donderdag 14 juni 2007 @ 00:26:21 #110
49959 SnowBite
deze zin past hier niet helema
pi_50434777
Thanks

Lijkt me leuk rijden.
Ja met noodsituaties bedoel ik eigenlijk te hard door de bocht etc.

Hoe kun je DSC aan/uit zetten?
pi_50456759
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 00:26 schreef SnowBite het volgende:
Thanks

Lijkt me leuk rijden.
Ja met noodsituaties bedoel ik eigenlijk te hard door de bocht etc.

Hoe kun je DSC aan/uit zetten?
met een knopje
Hopeloos benzine verslaafd
  donderdag 14 juni 2007 @ 18:15:50 #112
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_50458647
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 17:21 schreef Youp het volgende:

[..]

met een knopje
Ik dacht met een supergeheime combinatie van handelingen die je uit moest voeren
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_50459396
nee, BMW is sportief en er staat je niks in de weg om op de knop te kunnen drukken...

wat anders als bij lamborghini... bij de gallardo kan je de TC helemaal niet uitzetten
Hopeloos benzine verslaafd
  zondag 8 juli 2007 @ 11:49:17 #114
171241 justmattie
Oke, doei
pi_51255831
FF een kickje

* justmattie is opzoek naar een E30 320i
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  zondag 8 juli 2007 @ 13:03:01 #115
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_51257321
Zijn de 325jes op ofzo?

Maar succes met je speurtocht, natuurlijk

[ Bericht 24% gewijzigd door Hyperdude op 08-07-2007 13:12:15 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zondag 8 juli 2007 @ 13:08:24 #116
171241 justmattie
Oke, doei
pi_51257439
nee zijn genoeg, alleen zit je met verzekeren enzo, geef mij maar gewoon een mooie 320
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  zondag 8 juli 2007 @ 13:13:27 #117
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_51257553
quote:
Op zondag 8 juli 2007 13:08 schreef justmattie het volgende:
nee zijn genoeg, alleen zit je met verzekeren enzo, geef mij maar gewoon een mooie 320
Dat is ook zo natuurlijk.
Ik weet helaas niet 123 een mooie, beetje roestvrije, voor je.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zondag 8 juli 2007 @ 13:27:19 #118
171241 justmattie
Oke, doei
pi_51257891
Waarschijnlijk haal ik 1 uit Duitsland weg
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  zondag 8 juli 2007 @ 14:46:49 #119
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_51259817
Een E30 320 is toch bijna niet sneller als een 318? Of vergis ik me nu?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zondag 8 juli 2007 @ 15:32:37 #120
171241 justmattie
Oke, doei
pi_51260982
nee, zo'n 10km p/u. maar een 6cil klinkt mooier dan een 4.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  maandag 9 juli 2007 @ 10:10:30 #121
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_51282746
Neem dan een 325 als je een 6cil wilt rijden .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_51297061
het verschil en verzekering maar ook het verschil in verbruik tussen een 320 en een 325 is te verwaarlozen

een 320iS is trouwens ook erg gaaf.... alleen vind je die nergens meer en zijn ze iets aan de prijs
Hopeloos benzine verslaafd
pi_51297647
kijk het is mn eerste auto, en om dan gelijk een 325 te nemen vind ik iets teveel van het goede.
Heb al 2 gezien met een 325 als eerste auto die 'm op de stoeprand hebben geparkeerd met schade.

Dit kan ook met een 320 natuurlijk
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  maandag 9 juli 2007 @ 19:23:35 #124
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_51300805
Ik zeg niet dat je voor de eerste goede E30 moet gaan die je tegenkomt, maar eigenlijk denk ik dat wel. Als je een goede 320 hebt hang je er makkelijker een 325 blok in, dan dat je een goede 325 vindt.

Mijn 325 loopt na 315000 km trouwens niet echt angstaanjagend hard meer. Zou me verbazen als die nog 125 van zijn originele 170 PK op de rollenbank krijgt
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_51323595
quote:
Op maandag 9 juli 2007 19:23 schreef Hyperdude het volgende:
Ik zeg niet dat je voor de eerste goede E30 moet gaan die je tegenkomt, maar eigenlijk denk ik dat wel. Als je een goede 320 hebt hang je er makkelijker een 325 blok in, dan dat je een goede 325 vindt.

Mijn 325 loopt na 315000 km trouwens niet echt angstaanjagend hard meer. Zou me verbazen als die nog 125 van zijn originele 170 PK op de rollenbank krijgt
na 315.000km is ie al ver heen ja

hoelang heb je em al?
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  dinsdag 10 juli 2007 @ 18:42:54 #126
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_51333256
2 jaar

Gekocht met 295K kms op de teller.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_51334197
en veel roest op valt het juist mee
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  dinsdag 10 juli 2007 @ 20:56:49 #128
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_51338071
Roest valt wel mee.
Maar aan een hoek aan de voorkant van de motorkap, de achterklep (Touringachterkleppen roesten allemaal) en aan de onderkant van de deuren is het wel wat "bruinachtig" cq. roest waar te nemen. Ik moet er gewoon mee aan de gang, maar het moet even wachten tot de vakantie voordat ik er tijd voor heb.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  dinsdag 10 juli 2007 @ 21:01:41 #129
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_51338246
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 20:56 schreef Hyperdude het volgende:
(Touringkleppen roesten allemaal
Yep . Bij mij zit ook heel iets onder die strippen bij de opstap (?) bij de achterportieren.

Valt me toch tegen van een auto van bijna 50k E van nog geen 7 jaar oud eerlijk gezegd.
pi_51338982
Vrijdag word de M3 officieel gepresenteerd heb ik gelezen
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  dinsdag 10 juli 2007 @ 22:17:25 #131
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_51341409
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 21:01 schreef cosmick het volgende:

[..]

Yep . Bij mij zit ook heel iets onder die strippen bij de opstap (?) bij de achterportieren.

Valt me toch tegen van een auto van bijna 50k E van nog geen 7 jaar oud eerlijk gezegd.
Ik bedoelde eigenlijk E30 Touring achterkleppen
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  dinsdag 10 juli 2007 @ 22:19:10 #132
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_51341483
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 22:17 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk E30 Touring achterkleppen
Hmm, nou, mijn E46 heeft er ook heel iets last van (net boven dat plastic kapje wat boven de kentekenplaat zit.
pi_51341493
Hier mijn waardevolle bijdrage die er toch even uit moet:

BMW ///M is voor mensen met een kleine pik.

[ Bericht 0% gewijzigd door Der_Onkel op 10-07-2007 22:36:38 ]
pi_51341951
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 22:19 schreef Der_Onkel het volgende:
Hier mijn waardevolle bijdrage die er toch even uit moet:

BMW //M is voor mensen met een kleine pik.
de ///M niet
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_51341991
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 22:19 schreef cosmick het volgende:

[..]

Hmm, nou, mijn E46 heeft er ook heel iets last van (net boven dat plastic kapje wat boven de kentekenplaat zit.
Op tijd behandelen dan
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  dinsdag 10 juli 2007 @ 23:04:52 #136
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_51343585
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 22:19 schreef Der_Onkel het volgende:
Hier mijn waardevolle bijdrage die er toch even uit moet:

BMW ///M is voor mensen met een kleine pik.
Mag men hieruit concluderen dat een BMW 116i voor mensen met een grote pik is?
pi_51344044
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 22:19 schreef Der_Onkel het volgende:
Hier mijn waardevolle bijdrage die er toch even uit moet:

BMW ///M is voor mensen met een kleine pik.
Instant penis enlargement
pi_51344418
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 23:04 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Mag men hieruit concluderen dat een BMW 116i voor mensen met een grote pik is?
of een Isetta
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_51344458
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 23:23 schreef justmattie het volgende:

[..]

of een Isetta
Een Isetta is voor mensen met een penis van toch al snel een centimeter of 30, die hebben maar weinig te compenseren.
  woensdag 11 juli 2007 @ 09:12:12 #140
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_51351209
Ik rij zelf dus een 518i op lpg nota bene en ik heb nog nooit gehad dat het kleinere vermogen een beletsel vormde. En ik ben diesels gewend.

Maar dat is natuurlijk je eigen voorkeur.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 11 juli 2007 @ 09:43:19 #141
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_51351849
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 23:24 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Een Isetta is voor mensen met een penis van toch al snel een centimeter of 30, die hebben maar weinig te compenseren.
Maar als ie dan weer te groot is moet je uitkijken dat ie niet voren uit de wagen hangt en over de grond schuurt.
pi_51367218
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 22:19 schreef Der_Onkel het volgende:
Hier mijn waardevolle bijdrage die er toch even uit moet:

BMW ///M is voor mensen met een kleine pik.
achja stel je voor je hebt hobby aan een beetje sportief rijden en eens een keertje het circuit op duiken...

dan neem je natuurlijk een panda
Hopeloos benzine verslaafd
pi_51369783
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 09:43 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Maar als ie dan weer te groot is moet je uitkijken dat ie niet voren uit de wagen hangt en over de grond schuurt.


King of the Jungle.
pi_51369871
iemand al eens aan het driften geweest met een bimmer? op het circuit ofzo he, dus niet roekeloos
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_51370844
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 19:08 schreef justmattie het volgende:
iemand al eens aan het driften geweest met een bimmer? op het circuit ofzo he, dus niet roekeloos
he jammer
Hopeloos benzine verslaafd
pi_51372674
jij wel dus , gewoon op de straat?
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_51374242
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 20:22 schreef justmattie het volgende:
jij wel dus , gewoon op de straat?
mwah... af en toe gaat de traction control op sport... ik ben niet zo'n drifter, ik laat hem wel een beetje wegkruipen achter af en toe... dat is dus wanneer je maximaal hard de bocht door komt...

om te driften moet je het eerst ergens goed kunnen oefenen... en dat kun je imo op de openbare weg (bijna) nergens zonder gevaar

met de motor is het een ander verhaal...
Hopeloos benzine verslaafd
pi_51375447
wat voor 1 rij je als ik mag vragen
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_51401367
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 21:34 schreef justmattie het volgende:
wat voor 1 rij je als ik mag vragen
ik rijd zelf sinds kort een Toyota MR2 uit 1986... hiervoor heb ik een BMW 2000 Tii Touring gehad uit 1973...

m'n ma rijdt een 120i met de nodige opties... en daar heb ik zo'n 38.000km mee gereden (staat nu bijna 45k op de teller )

mn pa een 645CI S

daarbij heb ik nu in totaal een jaar stage gelopen bij 'n BMW dealer en daar heb ik nu de afgelopen 2 weken vakantie werk gedaan en ik ga nu over naar een zaterdagbaan daar ik rij dus praktisch alle bmw's
Hopeloos benzine verslaafd
pi_51402611
sweettttttt, nice lijstje.

Ik zit nu een beetje te twijfelen tussen een E30 of E36 320i
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')