Ik leef ook weer

hopelijk dit topic ook weer *schop-schop*
Eerder had ik username Tommy_Corleone, echter ben ik daarvan de gegevens kwijt. Jammer dan.
Vorige week vrijdag had ik nog de overbekende pers M3 meegekregen, de volgende dag met mn 7 naar Protech geweest voor een poetsbehandeling:
Op de vaste foto stek weer een paar plaatjes geschoten (klik voor big-ass formaat)
[url="http://www.heuving.eu/VARIOUS/M3/DSC09439_photoshop.jpg"]
![]()
[/url]
originele foto:
![]()
photoshop op losgelaten:
![]()
[url="http://www.heuving.eu/VARIOUS/M3/DSC09450_photoshop.jpg"]
![]()
[/url]
Na de auto gewassen te hebben, het afplakken van randen en kwetsbare delen.
![]()
Lakdikte meten. 160 is een uitstekende dikte. 120/140 is het gemiddelde van lakdikte.
![]()
Licht reflectie meter, 80,6 is een nette, maar zeker niet perfecte waarde. ideaalwaarde is 86.
![]()
Beginnen met het poetsen van de auto. Het ging hier voornamelijk om de krassen uit de lak te halen.
![]()
Protech lak perfection 'schuurmiddel'
![]()
Het krassen uitpoetsen.
![]()
De interieur schoonmaker.

![]()
Het kleien van de velgen. Gebruik gemaakt van Japanse klei en een standaard keuken-sopje.
![]()
deel 2 van de (aluminium) motorkap, met op de achtergrond de ferrari van de manager van Protech benelux. (off-topic: erg mooi ding, helemaal gerestaureerd met nieuwe ophanging, nieuwe uitlaat, e.d. de auto was helemaal in nieuw-staat).
![]()
Voorbumper poetsen.
![]()
Bandenzwart

voor de finishing touch.
![]()
FINISHED.
![]()
al met al, zeer tevreden over de huidige staat van de lak en de prima service van Protech! d:)b
En dan nu vloeken in de kerk:
![]()
De Audi A5 getest.
Het was de 3.0 TDI. Opzich snelle auto, 5,9 naar de 100.
Maar het was toch niet zo leuk als een M3, of 535d. Dus ik blijf toch trouw aan BMW