Bedoel je Scatman dan als titel van het liedje of als artiest?quote:Op zondag 1 april 2007 19:34 schreef ChrisJX het volgende:
Ik bedoel gewoon Scatman.
Dan is het goed (ski ba bop enzovoorts laat ik maar achterwegequote:
Volgens de toen geldende spellingsregels zelfs Mannenkoor Karrespoor (wat was de logicaquote:Op zondag 1 april 2007 19:47 schreef Nembrionic het volgende:
Mannenkoor Karrenspoor
Een koor bestaat uit meerdere mannen, maar een spoor is vaak maar van 1 kar. Dus was het ook hondehok en varkensstalquote:Op zondag 1 april 2007 19:49 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Volgens de toen geldende spellingsregels zelfs Mannenkoor Karrespoor (wat was de logica)
Dat was hetquote:Op zondag 1 april 2007 20:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een koor bestaat uit meerdere mannen, maar een spoor is vaak maar van 1 kar. Dus was het ook hondehok en varkensstal
quote:Op zondag 1 april 2007 20:47 schreef Der_Michael het volgende:
Blade runner
Jawel, maar het meervoud varkenen is in onbruik geraaktquote:Op zondag 1 april 2007 20:37 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Maar varkensstal heeft met dit voorbeeld niets te maken
Nogalquote:
Jawel...quote:
Titel en uitvoerende artiest, alstublieft, dank u wel.quote:Ik kan wel zeggen wat ik voor je voel
Wat ik van je wil en hoe ik 't bedoel
Ik kan vertellen hoe ik 't ervaar
De glimlach om je mond, de lichtval op je haar
Maar ik ga nu wel, dus laat maar rustig open staan. Goed initiatiefquote:Op maandag 2 april 2007 00:26 schreef broer het volgende:
O, ik zie net dat Tim toch niet naar bed is. Als hij wil, mag hij wat mij betreft zelf een vraag stellen.
Ik postte net een vraag, omdat ik dacht dat daar behoefte aan was, alleen je was me al 5 minuten voorquote:
Ah, oké.quote:Op maandag 2 april 2007 00:30 schreef erkel het volgende:
Ik postte net een vraag, omdat ik dacht dat daar behoefte aan was, alleen je was me al 5 minuten voor![]()
Dat dacht ik eerst ook...quote:Op maandag 2 april 2007 10:48 schreef SaskiaR het volgende:
rotterdam
quote:Op maandag 2 april 2007 10:51 schreef steekbal het volgende:
Utrecht ?
Ze zijn gebouwd door de Nederlandse architect Piet Blom.quote:Op maandag 2 april 2007 11:19 schreef SaskiaR het volgende:
hint?
quote:Op maandag 2 april 2007 11:28 schreef erkel het volgende:
Schiedam?
Brabant is goed..quote:Op maandag 2 april 2007 11:29 schreef steekbal het volgende:
speelhuis is ergens in Brabant, maar waar ? Den Bosch ?
Helmond it is!quote:Op maandag 2 april 2007 11:38 schreef Mark_V het volgende:
hellmond
Mark_V +1quote:De eerste drie kubuswoningen werden in 1974 en 1975 gebouwd aan de Europaweg in Helmond, als voorproefje voor een groter project, dat enkele jaren later gerealiseerd werd. De 18 woningen van dat project omringen theater 't Speelhuis, waarmee ze één architectonisch geheel vormen. Het theater is ook van de hand van Blom en is opgebouwd uit 37 kubussen.
Kunsthal in Rotterdam..quote:Op maandag 2 april 2007 11:45 schreef Mark_V het volgende:
omdat ik weet dat hij goed is, mijn vraag alvast:
Welk gebouw is dit en wie ontwierp het?
[afbeelding]
quote:Op maandag 2 april 2007 11:47 schreef LadyBlack het volgende:
Kunsthal van Rem Koolhaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |