Ja dan kunnen we die muur eindelijk eens door breken en de keuken uitbreiden.quote:
gewoon zijn auto opblazenquote:Op maandag 2 april 2007 11:30 schreef bassieVL het volgende:
Bij mij heeft toen een lolbroek iets in de sneeuw op mijn auto geschreven. Maanden later zag ik het nog in de lak staan.
Dat is ook niet erg aardig.quote:
Och, het is maar een koekblik.quote:
In theorie niet hoor.quote:
Ja overheen gelezen. Snorry hoor.quote:
Ja, woensdag of donderdag mooi m'n halve chocolade ei gevuld met bonbons van La Boheme (je weet wel, bij de haven daaro) in ontvangst nemenquote:Op maandag 2 april 2007 13:23 schreef bassieVL het volgende:
Pasen in Nederland. Joehoeeeee.
Volgende week pas hoorquote:Op maandag 2 april 2007 13:23 schreef bassieVL het volgende:
Pasen in Nederland. Joehoeeeee.
Bonbons-opeten-bij-Kuukske-meet.quote:Op maandag 2 april 2007 13:32 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben er dan ook. De knoop is eindelijk doorgehakt.![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 13:24 schreef Kuukske het volgende:
Ja, woensdag of donderdag mooi m'n halve chocolade ei gevuld met bonbons van La Boheme (je weet wel, bij de haven daaro) in ontvangst nemen. En JD ermee volstouwen
.
Eerst bonbons en koffie. En dan bier.quote:
Dat klinkt beter.quote:Op maandag 2 april 2007 14:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Eerst bonbons en koffie. En dan bier.
Ik zit boordevol goede ideeën.quote:
Ik denk er aan. Dank uquote:Op maandag 2 april 2007 14:16 schreef JDude het volgende:
DENK JE AAN TEH TANDARTS KUUKSKE?
Deze herinnering werd u aangeboden door de JD informatieservice.
quote:Op maandag 2 april 2007 14:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik denk er aan. Dank u
Ik wens de kosten, gebonden aan deze service, graag op factuur te ontvangen op het Heuveladres.
Zucht. Wij gaan hendig fietsen. Stel burgertrutten.quote:Op maandag 2 april 2007 18:09 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
ik zit trouwens niet meer op het terras
alhoewel ik dadelijk mijn mond weer ga verblijden met een biertje
Matchende fietsen en bodywarmers?quote:Op maandag 2 april 2007 18:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zucht. Wij gaan hendig fietsen. Stel burgertrutten.
Euhm, niet echt. (Ik blauwe fiets, hij rood/zwarte fiets).quote:
Wat klaag jij nou! Je hoeft je nu niet te haastenquote:Op dinsdag 3 april 2007 07:48 schreef JDude het volgende:
Daar wel ja!
quote:Op dinsdag 3 april 2007 07:50 schreef Kuukske het volgende:
Wat klaag jij nou! Je hoeft je nu niet te haasten.
Hoe ben jij in Utrecht geraakt dan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 07:51 schreef DarkSamba het volgende:
Goedemorgen allemaal..
We zijn weer fris en fruitig op het werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |