Als het noun 10.5's waren..quote:Op maandag 2 april 2007 21:37 schreef Snever het volgende:
Iemand nog interesse in Linoleums maatje 9,5?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:01 schreef Luie-princes het volgende:
Jaaaa!
Ik had 't laatste paartje via wesoldout.com
Oh ohohohoh ik ben blijjjjjj.
Many many many thanks to Chrishop!
Die bovenste bedoel ikquote:Op maandag 2 april 2007 19:50 schreef Stansfield het volgende:
[..]
De eerste air max komt uit 87.
[afbeelding]
Dan heb je de 90 en verder
[afbeelding]
Dus ik denk dat je andere bedoeld.
Die dus:quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:43 schreef don-diablo het volgende:
snever wat bedoel je met linoleums? welke schoen is dat? is dat die van vans?
Omdat elke schoen op deze pagina nog geen 2 maand gereleased zijn ofzoquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:42 schreef danos het volgende:
waarom openen jullie niet een gehele oldskool NIKE topic
Schoenen gehaald bij DJ Sultan ja?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik kom nu net uit enschede, waar ze nieuwe nike´s binnen hadden en ik moest meteen nieuwe schoenen kopen, resultaat zijn deze nike air max 1´s geworden die ik als eerste in twente heb omdat ze morgen pas in de verkoop gaan:
[afbeelding]
Hij heeft dikke nieuwe collectie vandaag binnen gekregen, morgen komen ze in de winkel te liggenquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:46 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Schoenen gehaald bij DJ Sultan ja?. Heeft die gast nog een beetje aanvoer daar, ik heb het idee dat er maar heel gering nieuwe modellen bij staan.
how much? ik vind de kleurstelling niet zo maar tochquote:
mooie schoen!quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:48 schreef DT-PiSanG het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe Adidasjes!! [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Wat voor safari's? picca?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hij heeft dikke nieuwe collectie vandaag binnen gekregen, morgen komen ze in de winkel te liggen![]()
Hij kreeg meen ik ook de elephant´s en die zijn echt gruwelijk dik, ook heeft ie safari´s
Weet je misschien de prijs van die Elephants daar?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hij heeft dikke nieuwe collectie vandaag binnen gekregen, morgen komen ze in de winkel te liggen![]()
Hij kreeg meen ik ook de elephant´s en die zijn echt gruwelijk dik, ook heeft ie safari´s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |