Als het noun 10.5's waren..quote:Op maandag 2 april 2007 21:37 schreef Snever het volgende:
Iemand nog interesse in Linoleums maatje 9,5?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:01 schreef Luie-princes het volgende:
Jaaaa!
Ik had 't laatste paartje via wesoldout.com
Oh ohohohoh ik ben blijjjjjj.
Many many many thanks to Chrishop!
Die bovenste bedoel ikquote:Op maandag 2 april 2007 19:50 schreef Stansfield het volgende:
[..]
De eerste air max komt uit 87.
[afbeelding]
Dan heb je de 90 en verder
[afbeelding]
Dus ik denk dat je andere bedoeld.
Die dus:quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:43 schreef don-diablo het volgende:
snever wat bedoel je met linoleums? welke schoen is dat? is dat die van vans?
Omdat elke schoen op deze pagina nog geen 2 maand gereleased zijn ofzoquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:42 schreef danos het volgende:
waarom openen jullie niet een gehele oldskool NIKE topic
Schoenen gehaald bij DJ Sultan ja?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik kom nu net uit enschede, waar ze nieuwe nike´s binnen hadden en ik moest meteen nieuwe schoenen kopen, resultaat zijn deze nike air max 1´s geworden die ik als eerste in twente heb omdat ze morgen pas in de verkoop gaan:
[afbeelding]
Hij heeft dikke nieuwe collectie vandaag binnen gekregen, morgen komen ze in de winkel te liggenquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:46 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Schoenen gehaald bij DJ Sultan ja?. Heeft die gast nog een beetje aanvoer daar, ik heb het idee dat er maar heel gering nieuwe modellen bij staan.
how much? ik vind de kleurstelling niet zo maar tochquote:
mooie schoen!quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:48 schreef DT-PiSanG het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe Adidasjes!! [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Wat voor safari's? picca?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hij heeft dikke nieuwe collectie vandaag binnen gekregen, morgen komen ze in de winkel te liggen![]()
Hij kreeg meen ik ook de elephant´s en die zijn echt gruwelijk dik, ook heeft ie safari´s
Weet je misschien de prijs van die Elephants daar?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hij heeft dikke nieuwe collectie vandaag binnen gekregen, morgen komen ze in de winkel te liggen![]()
Hij kreeg meen ik ook de elephant´s en die zijn echt gruwelijk dik, ook heeft ie safari´s
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik kom nu net uit enschede, waar ze nieuwe nike´s binnen hadden en ik moest meteen nieuwe schoenen kopen, resultaat zijn deze nike air max 1´s geworden die ik als eerste in twente heb omdat ze morgen pas in de verkoop gaan:
[afbeelding]
quote:
Er staat mij iets bij met 250 euro maar zal het even navragen binnenkortquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:03 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Weet je misschien de prijs van die Elephants daar?![]()
Haha, bedankt. Ik weet al genoeg.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Er staat mij iets bij met 250 euro maar zal het even navragen binnenkort
die stan smiths zijn idd relax, heb een witte paar en een zwart leren paar.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:51 schreef don-diablo het volgende:
[..]
how much? ik vind de kleurstelling niet zo maar toch![]()
die stan smith's zijn wel relaxt. Heb zelf een oldschool paar die helemaal wit zijn, enige nadeel vind ik dat ze piepen met lopen en daar kan ik niet tegen
dat witte is te contrasterendquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:18 schreef En_ieka het volgende:
Denk ik niet, ik vind wit beter.
Slip-On, Coffee Pink Icing Checkerboard, die. zijn dat plaid 13's?quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:23 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
@ Tije
heb je vans slip ons plaid#13 besteld bij ons?
jaa die zijn zo vet he ik heb ze nagemaakt op nike id maar vind 183 toch net teveel zie link hierboven ergens van mequote:Op dinsdag 3 april 2007 21:11 schreef Luie-princes het volgende:
Dat zijn echt vette NikeID's.
Die foto is van mynudies toch?
haha daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:13 schreef Luie-princes het volgende:
Maar je mag jezelf best wel is verwennen.
Als jij ze super graag wilt, en je hebt ervoor gespaard dan kan 't best.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:05 schreef Teije het volgende:
[..]
Slip-On, Coffee Pink Icing Checkerboard, die. zijn dat plaid 13's?![]()
pittig pittigquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:16 schreef Luie-princes het volgende:
Ah tja, dan moet je ze maar uit je hoofd zetten ja. :p
Omdat ik gehoord heb dat de kwaliteit van de ID's niet zo goed is.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:18 schreef jovink het volgende:
[..]
pittig pittig![]()
en waarom koop jij ze niet dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |