Als het noun 10.5's waren..quote:Op maandag 2 april 2007 21:37 schreef Snever het volgende:
Iemand nog interesse in Linoleums maatje 9,5?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:01 schreef Luie-princes het volgende:
Jaaaa!
Ik had 't laatste paartje via wesoldout.com
Oh ohohohoh ik ben blijjjjjj.
Many many many thanks to Chrishop!
Die bovenste bedoel ikquote:Op maandag 2 april 2007 19:50 schreef Stansfield het volgende:
[..]
De eerste air max komt uit 87.
[afbeelding]
Dan heb je de 90 en verder
[afbeelding]
Dus ik denk dat je andere bedoeld.
Die dus:quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:43 schreef don-diablo het volgende:
snever wat bedoel je met linoleums? welke schoen is dat? is dat die van vans?
Omdat elke schoen op deze pagina nog geen 2 maand gereleased zijn ofzoquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:42 schreef danos het volgende:
waarom openen jullie niet een gehele oldskool NIKE topic
Schoenen gehaald bij DJ Sultan ja?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik kom nu net uit enschede, waar ze nieuwe nike´s binnen hadden en ik moest meteen nieuwe schoenen kopen, resultaat zijn deze nike air max 1´s geworden die ik als eerste in twente heb omdat ze morgen pas in de verkoop gaan:
[afbeelding]
Hij heeft dikke nieuwe collectie vandaag binnen gekregen, morgen komen ze in de winkel te liggenquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:46 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Schoenen gehaald bij DJ Sultan ja?. Heeft die gast nog een beetje aanvoer daar, ik heb het idee dat er maar heel gering nieuwe modellen bij staan.
how much? ik vind de kleurstelling niet zo maar tochquote:
mooie schoen!quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:48 schreef DT-PiSanG het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe Adidasjes!! [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Wat voor safari's? picca?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hij heeft dikke nieuwe collectie vandaag binnen gekregen, morgen komen ze in de winkel te liggen![]()
Hij kreeg meen ik ook de elephant´s en die zijn echt gruwelijk dik, ook heeft ie safari´s
Weet je misschien de prijs van die Elephants daar?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hij heeft dikke nieuwe collectie vandaag binnen gekregen, morgen komen ze in de winkel te liggen![]()
Hij kreeg meen ik ook de elephant´s en die zijn echt gruwelijk dik, ook heeft ie safari´s
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik kom nu net uit enschede, waar ze nieuwe nike´s binnen hadden en ik moest meteen nieuwe schoenen kopen, resultaat zijn deze nike air max 1´s geworden die ik als eerste in twente heb omdat ze morgen pas in de verkoop gaan:
[afbeelding]
quote:
Er staat mij iets bij met 250 euro maar zal het even navragen binnenkortquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:03 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Weet je misschien de prijs van die Elephants daar?![]()
Haha, bedankt. Ik weet al genoeg.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Er staat mij iets bij met 250 euro maar zal het even navragen binnenkort
die stan smiths zijn idd relax, heb een witte paar en een zwart leren paar.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:51 schreef don-diablo het volgende:
[..]
how much? ik vind de kleurstelling niet zo maar toch![]()
die stan smith's zijn wel relaxt. Heb zelf een oldschool paar die helemaal wit zijn, enige nadeel vind ik dat ze piepen met lopen en daar kan ik niet tegen
dat witte is te contrasterendquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:18 schreef En_ieka het volgende:
Denk ik niet, ik vind wit beter.
Slip-On, Coffee Pink Icing Checkerboard, die. zijn dat plaid 13's?quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:23 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
@ Tije
heb je vans slip ons plaid#13 besteld bij ons?
jaa die zijn zo vet he ik heb ze nagemaakt op nike id maar vind 183 toch net teveel zie link hierboven ergens van mequote:Op dinsdag 3 april 2007 21:11 schreef Luie-princes het volgende:
Dat zijn echt vette NikeID's.
Die foto is van mynudies toch?
haha daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:13 schreef Luie-princes het volgende:
Maar je mag jezelf best wel is verwennen.
Als jij ze super graag wilt, en je hebt ervoor gespaard dan kan 't best.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:05 schreef Teije het volgende:
[..]
Slip-On, Coffee Pink Icing Checkerboard, die. zijn dat plaid 13's?![]()
pittig pittigquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:16 schreef Luie-princes het volgende:
Ah tja, dan moet je ze maar uit je hoofd zetten ja. :p
Omdat ik gehoord heb dat de kwaliteit van de ID's niet zo goed is.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:18 schreef jovink het volgende:
[..]
pittig pittig![]()
en waarom koop jij ze niet dan?
ach man, als Nederlandse Kings een dope schoen zouden droppen, zou ik iig niet klagen (het is dat deze lelijk zijn).quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:00 schreef revolutionx het volgende:
dt-pisang, echte hiphop schoene man! je weet toch! die neppe graffiti style!
tering sell-outs man die gasten![]()
ga uit van 250 euroquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:37 schreef Luie-princes het volgende:
[afbeelding]
Die moet ik ook nog, hoe duur zijn die eigenlijk?
dan was het waarschijnlijk iemand anders die ook toevallig teije heetquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:05 schreef Teije het volgende:
[..]
Slip-On, Coffee Pink Icing Checkerboard, die. zijn dat plaid 13's?![]()
Reseller dus, Elephants krijgt hij niet van Nike en die atmos 4 safari pack haal je van ebay voor 120 euro.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
120 euro als je ze van ebay haalt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:37 schreef Luie-princes het volgende:
[afbeelding]
Die moet ik ook nog, hoe duur zijn die eigenlijk?
Iemand anders die teije heet en toevallig in de zelfde winkel ook slip on's besteld?quote:Op woensdag 4 april 2007 00:34 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
[..]
dan was het waarschijnlijk iemand anders die ook toevallig teije heet![]()
enige was wel dat ik zijn nummer belde en de voicemail van Sandra (...) kreeg
Vanaf 110 euro (dat waren ze nieuw in de winkel en ze zijn nog nieuw en in beperkte oplage)quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:51 schreef don-diablo het volgende:
[..]
how much? ik vind de kleurstelling niet zo maar toch![]()
die stan smith's zijn wel relaxt. Heb zelf een oldschool paar die helemaal wit zijn, enige nadeel vind ik dat ze piepen met lopen en daar kan ik niet tegen
quote:Op woensdag 4 april 2007 10:19 schreef revolutionx het volgende:
henkbenzinetank; nederlandse kings (echte kings) doen niet aan deze commerciele shit. graff hoort underground te zijn en commercie staat daar niet echt goed bij. NL kings weten dit ook en zodra hun een commerciele schoen zouden droppen gaat hun streetcred zwaar omlaag man.
Maar ik kan niet haten op het werk wat ze doen/gedaan hebben, vallen echt wel onder het kopje kings.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:02 schreef revolutionx het volgende:
thawarhead haal die vraagtekens maar uit je post want dat zijn geen vragen. je geeft het zelf al aan. sell-outs
Futura, Haze, Delta, Zedz en Stash sell-outs noemenquote:Op woensdag 4 april 2007 12:02 schreef revolutionx het volgende:
thawarhead haal die vraagtekens maar uit je post want dat zijn geen vragen. je geeft het zelf al aan. sell-outs
Precies, als je als King word gevraagd om een toffe schoen te ontwerpen moet je dat langs je heen laten gaan natuurlijk. Je kan het toch niet maken tegenover die 20 underground-nazi's om je toffe shit ook aan de mainstream te showen,quote:Op woensdag 4 april 2007 14:37 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Futura, Haze, Delta, Zedz en Stash sell-outs noemen![]()
Jij bent echt zo'n gefrustreerde purist he, die het liefst de hele dag met een grote backpack op zijn rug vol cans rondwandelt en zich helemaal de man voelt samen met zijn 10 puristische vrienden omdat ze zo underground zijn.
Die mannen moeten ook hun geld verdienen en mooi toch dat ze dat met hun hobby kunnen doen?
Een voetballer is toch ook geen sell-out als hij van het straatpleintje wordt geplukt en bij ajax/psv/feyenoord/az whatever mag spelen.
Is normaal die acceptgiro. Kan je gewoon verscheuren je kicks komen eraan.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:26 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik heb denim dunks besteld op kickz.com, betaald met internet bankieren. Maar nu krijg ik een acceptgiro in de brievenbus, maar verder geen schoenen of niks. Weet iemand of dit normaal is of wat? Ik heb geen zin om 2 maal te betalen.
is normaal, die kan je weggooien. Een week later komt de postbode dan met een pakket uit Duitslandquote:Op woensdag 4 april 2007 15:26 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik heb denim dunks besteld op kickz.com, betaald met internet bankieren. Maar nu krijg ik een acceptgiro in de brievenbus, maar verder geen schoenen of niks. Weet iemand of dit normaal is of wat? Ik heb geen zin om 2 maal te betalen.
SHOE is ook artdirector van zn eigen bedrijf, of is graff alleen voor die dropouts die hun blikken jatten, op hun 30e al geen controle meer hebben over hun blaas en mensen lek steken omdat ze over 'hun' muur zijn gegaan en verder werkeloos thuis zitten (want stel je voor dat ze sellouts zijn).quote:Op woensdag 4 april 2007 14:37 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Futura, Haze, Delta, Zedz en Stash sell-outs noemen![]()
Jij bent echt zo'n gefrustreerde purist he, die het liefst de hele dag met een grote backpack op zijn rug vol cans rondwandelt en zich helemaal de man voelt samen met zijn 10 puristische vrienden omdat ze zo underground zijn.
Die mannen moeten ook hun geld verdienen en mooi toch dat ze dat met hun hobby kunnen doen?
Een voetballer is toch ook geen sell-out als hij van het straatpleintje wordt geplukt en bij ajax/psv/feyenoord/az whatever mag spelen.
Hmmm, ze hebben nog niet gereageerd op m'n mail van bijna een week geleden, en wacht sowieso nog wel op een reactie. Heb geen zin in gezeur. Maar mocht het allemaal alsnog goed gaan zullen ze ook wel in de backorder komen te staan dan. Hoelang dnek je dat dat duurt?quote:Op woensdag 4 april 2007 15:36 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Is normaal die acceptgiro. Kan je gewoon verscheuren je kicks komen eraan.
Heb ze ook besteld en betaald maar ze staan in backorder.........![]()
Beter hadden ze nog net wel voor mij een paartje alvast weggelegd.
Denk ook maar niet dat je een mail terug krijgt. Die gasten hebben het enorm druk en krijgen enorm veel mailtjes per dag binnen (2000+). Ik heb ook ooit een mail gestuurd, maar niks terug gekregen.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:50 schreef MFPascal het volgende:
[..]
Hmmm, ze hebben nog niet gereageerd op m'n mail van bijna een week geleden, en wacht sowieso nog wel op een reactie. Heb geen zin in gezeur. Maar mocht het allemaal alsnog goed gaan zullen ze ook wel in de backorder komen te staan dan. Hoelang dnek je dat dat duurt?
Welke schoen zoek je dan?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:48 schreef ikJur het volgende:
welke internetshop verkoopt nog meer nike sb behalve outlawz en boardlord.
Of een shop in arnhem bahalve frisco? Ik kan m'n schoen niet vinden, bij geen van de 3 en de verzendkosten uit de vs zuigen.
Lekker dan.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:55 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Denk ook maar niet dat je een mail terug krijgt. Die gasten hebben het enorm druk en krijgen enorm veel mailtjes per dag binnen (2000+). Ik heb ook ooit een mail gestuurd, maar niks terug gekregen.
ik wil ze nu meteen hebben want als zij ze voor me bestellen kan ik het net zo goed zelf doen ben ik goedkoper uit. Daarom wil ik gewoon een snelle shop dat ik ze ook snel binnen heb. Maar t word toch ebay dan denk ikquote:Op woensdag 4 april 2007 17:04 schreef thaWarhead het volgende:
IkJur, je kunt gewoon bij Frisco om die schoen vragen, dan bestellen ze m voor je. Zelfde geldt voor Outlawz.
Haha, op Boardlords hebben ze die wel hoor! Daar staat alleen een afbeelding van de sample Vapor Mids, die zijn nooit uitgebracht. Volgens mij krijg je gewoon de schoen die je net zelf postte en niet de afgebeelde sample op Boardlords.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:08 schreef ikJur het volgende:
[..]
ik wil ze nu meteen hebben want als zij ze voor me bestellen kan ik het net zo goed zelf doen ben ik goedkoper uit. Daarom wil ik gewoon een snelle shop dat ik ze ook snel binnen heb. Maar t word toch ebay dan denk ik
Hoelang duurt bestellen dan? 3 dagen ofzo?quote:Op woensdag 4 april 2007 17:08 schreef ikJur het volgende:
[..]
ik wil ze nu meteen hebben want als zij ze voor me bestellen kan ik het net zo goed zelf doen ben ik goedkoper uit. Daarom wil ik gewoon een snelle shop dat ik ze ook snel binnen heb. Maar t word toch ebay dan denk ik
Outlawz heeft ze gewoon hoor in stuk of 6 maten.........quote:Op woensdag 4 april 2007 17:08 schreef ikJur het volgende:
[..]
die moeten er dan recent zijn opgezet want gister of eergister stonden ze nog niet.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:27 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Outlawz heeft ze gewoon hoor in stuk of 6 maten.........![]()
En als jij gaat bestellen bij Nike of Outlawz, dan weet ik wel wie er sneller gaat zijn hoor.
vroeg ik tijdje geleden ook al mar hij had hert druk geloof ikquote:Op woensdag 4 april 2007 17:29 schreef Stansfield het volgende:
Waar is floyd eigenlijk? Die is toch van outlawz? Die poste hier toch ook altijd. Heb hem al een tijd niet meer gezien hier.
Ik zou voor de witte gaanquote:Op woensdag 4 april 2007 17:29 schreef Piet_Veerman het volgende:
Eindelijk mn P-Rods (2) binnen.
[afbeelding]
Hevige twijfel welke veters ik erin laat. Denk toch de groene.
De witte zijn vetter!quote:Op woensdag 4 april 2007 17:29 schreef Piet_Veerman het volgende:
Eindelijk mn P-Rods (2) binnen.
[afbeelding]
Hevige twijfel welke veters ik erin laat. Denk toch de groene.
Dus je gaat eerst kijken, en 2 dagen later zeggen dat ze nergens zijn. logisch..........quote:Op woensdag 4 april 2007 17:31 schreef ikJur het volgende:
[..]
die moeten er dan recent zijn opgezet want gister of eergister stonden ze nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |