Nee hoor, ik lees Boon ook niet met de gedachte dat hier een Vlaming spreektquote:Op zondag 1 april 2007 12:08 schreef Autodidact het volgende:
Een beetje wel ja. Doet dat af aan mijn literaire kwaliteiten? Ik schud ze zo uit mijn mouw.
Nee. "Dichten" en "Poezie" of zoquote:Op zondag 1 april 2007 12:19 schreef Aoristus het volgende:
bliepboxen ofzo
Wie is daar geweest? Ik heb een allergie voor dat soort dingenquote:Op zondag 1 april 2007 12:29 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Nee. "Dichten" en "Poezie" of zoEr schijnen vooral impotente babyboomers aan te doen.
Dankquote:Op zondag 1 april 2007 12:27 schreef pberends het volgende:
Desanne, vuile hoer!
Vannacht heb ik met 'm gesproken via fb. Het is helaas al gewist, de admins kwamen er dan ook niet genadig vanafquote:Op zondag 1 april 2007 13:03 schreef Autodidact het volgende:
Volgens mij heb ik een primeur. Mijn RSS-tracker laat me niet in de steek.
[afbeelding]
http://frontpage.fok.nl/nieuws/75044 was de link (alweer weggehaald)
Je veter zit los...kijk eens achter je enzo.
Verrek ja, ik zie het, al in mei 2002 geregistreerd.quote:Op zondag 1 april 2007 12:09 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik was al andrhalf jaar geregistreerd, maar begon pas echt begin 2003 op het forum te posten.
Nee, Kozzmic deed ook mee aan de topicflood, maar zijn topic werd gedelete omdat hij crew was en hij werd vervolgens niet geband. Hij vond de bans van de anderen onzinnig, dus hij wilde een unban voor iedereen, of dat hij werd behandeld als de rest. Het werd het laatste. Maar het duurde nog geen dag voordat iedereen weer unbanned was.quote:Op zondag 1 april 2007 13:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Verrek ja, ik zie het, al in mei 2002 geregistreerd.
Hee, maar verklap even aan je mede-sc'ers waarom wij nou geband waren, die lui zitten op het puntje van hun stoel merk ik..
Leuke is ook dat toenmalig moderator van POL geband werd. Dat had nog een klein staartje, dacht ik. Hij werd vrijwel meteen weer unbanned, maar accepteerde dat niet, meen ik.
Doe maar aangifte, douchepoeper.quote:Op zondag 1 april 2007 14:44 schreef Monidique het volgende:
Mond dicht, idioot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |