Ik vind het vooral zonde omdat Ajax toen verdiende om te winnen, de andere wedstrijden die we verloren of gelijk speelde was het gewoon terecht.quote:Op zondag 1 april 2007 13:14 schreef HeatWave het volgende:
Die 0-1 thuis tegen psv is nu echt zo zonde. Uiteraard de andere verliespartijen ook, maar had die gewonnen dan was het nu op soort van eigen kracht gelijk geweest.
Tja, bekijk het eens van deze kant: als Ajax die achterstand tegen Groningen niet had kunnen ombuigen in 2-3 dan zat je nu van "Shit, als Ajax daar had gewonnen stonden we op drie punten"quote:Op zondag 1 april 2007 13:16 schreef HeatWave het volgende:
Jawel, maar je verspeelt altijd wel punten. Maar die 0-1 was echt debiel weer, we waren veel sterker maar 1 vrije trap en 0 punten. Das zo zuur, tegen dit brabandtse brandhout.
iets met een kikker....quote:Op zondag 1 april 2007 13:36 schreef Paaskonijn het volgende:
0-1
alleen zijn ondertitel alquote:
dat gevoel heb ik vaker gehadquote:Op zondag 1 april 2007 13:43 schreef Mr.Mills het volgende:
Buiten de vraag of Ajax wel of geen kampioen wordt, is het érg lekker om weer eens echt het gevoel te hebben dat we er weer aankomen, is het niet dit seizoen dan wel volgend seizoen.
Ja, en nu écht!
Klopt, ik ook.quote:
Ik gok dat ie uit de regio r'dam komtquote:
Het kan gewoon gebeuren dat ajax kampioen wordt!quote:Op zondag 1 april 2007 13:43 schreef Mr.Mills het volgende:
Buiten de vraag of Ajax wel of geen kampioen wordt, is het érg lekker om weer eens echt het gevoel te hebben dat we er weer aankomen, is het niet dit seizoen dan wel volgend seizoen.
Ja, en nu écht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |