Hollanders hè, die BBQ-en alleen op zondag als het minstens 25 graden is en beginnen om 17.45 uur eens met een vuurtje bouwen. In de winter is het ook prima BBQ-en, zoek een beschut plekje op in de tuin en je staat als kok heelrijk verwarmd aan een knappend vuurtje.quote:
Fotostrip, het gingquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:32 schreef golfer het volgende:
We hebben vanmiddag de Weber opgehaald en morgen gaan we hem uitproberen.
Heb nu alvast het nodige aan vlees, kip en reuzengarnalen in de marinades gezet.
Verheug me er al op.
houtskool is lekkerder :-)quote:Op zondag 22 april 2007 19:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Fotostrip, het gingAlleen het aansteken van de brikettenstarter ging met flink wat rook gepaard, gelukkig waren de buren niet thuis
Verder is het wel een ideaal ding
(lekker vroeg gegeten vandaag)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Waar kan ik reserveren?!quote:Op zondag 22 april 2007 19:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wij zijn ook al 2 x wezen bbqen vorige week.. zeer lekker! Ergens donderdag of vrijdag weer, als het weer mee zit
wij rond een uur of 7 meestal.quote:Op zondag 22 april 2007 22:15 schreef Gesloten het volgende:
Afgelopen 2 weeken 3 keer gebarbecued
We steken de barbecue meestal pas rond half 10 aan en smikkelen dan door tot een uur of 12
Aha!quote:Op zondag 22 april 2007 19:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Fotostrip, het gingAlleen het aansteken van de brikettenstarter ging met flink wat rook gepaard, gelukkig waren de buren niet thuis
Verder is het wel een ideaal ding
(lekker vroeg gegeten vandaag)
Die gadget zat erbij, via marktplaatsquote:Op zondag 22 april 2007 23:51 schreef Stereotomy het volgende:
Aha!![]()
Ik zag het laatste plaatje het eerst, en ik vroeg me al af hoe jullie die dingen allemaal zo egaal wit kregen. Maar jullie hebben een gadget ervoor gekocht
![]()
![]()
![]()
Het zijn houtskool briketten.quote:
Briketten zijn een stuk lastiger aan te krijgen daarom gebruik ik zelf altijd houtskool en op de een of andere manier geeft het ook meer BBQ smaak dan met die geperste brokken vind ik.quote:Op zondag 22 april 2007 23:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aha!![]()
Ik zag het laatste plaatje het eerst, en ik vroeg me al af hoe jullie die dingen allemaal zo egaal wit kregen. Maar jullie hebben een gadget ervoor gekocht
![]()
![]()
![]()
berg houtskool wordt ook heet zat hoor :-)quote:Op maandag 23 april 2007 02:12 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Briketten zijn een stuk lastiger aan te krijgen daarom gebruik ik zelf altijd houtskool en op de een of andere manier geeft het ook meer BBQ smaak dan met die geperste brokken vind ik.
Briketten worden wel veel heter, maar da's ook niet altijd goed.
quote:Op maandag 23 april 2007 14:37 schreef Joene het volgende:
Afgelopen weekend de skottelbraai ingebruik genomen ! Heerlijk wat een fijn apparaat had ik jaren eerder moeten hebben.
yepquote:Op maandag 23 april 2007 16:01 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
![]()
Dat is toch zo'n wij-zijn-op-de-camping achtige wok?
http://www.cadac-barbecues.com/index-nl.htmlquote:Op maandag 23 april 2007 16:06 schreef Richie_Rich het volgende:
[afbeelding]![]()
ben ik benieuwd wat dat met bbq'en te maken heeft![]()
Tipjequote:Op dinsdag 24 april 2007 18:17 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vrijdag weer bbq'en
Net al lekkere gemarineerde speklapjes gekocht.. stokbrood is ook al in huis (die je nog moet afbakken), morgen eens bedenken wat ik nog meer wil halen.
oehquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:17 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vrijdag weer bbq'en
Net al lekkere gemarineerde speklapjes gekocht.. stokbrood is ook al in huis (die je nog moet afbakken), morgen eens bedenken wat ik nog meer wil halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |