Dat komt zo wel goed.quote:Op zondag 1 april 2007 09:47 schreef borisz het volgende:
Vitesse is nog niet helemaal wakker
Wie opent de nieuwe HOOLS?
En ook nog te traag met HOOLS opstartenquote:Op zondag 1 april 2007 09:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dat komt zo wel goed.
fijne dag iedereen
iddquote:
zoveel scheelde het nietquote:Op zondag 1 april 2007 09:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
En ook nog te traag met HOOLS opstarten![]()
![]()
hier regent het!quote:
Zou raar zijn, als het bij jou regent en bij mij niet.quote:Op zondag 1 april 2007 10:01 schreef Againzender het volgende:
Ik ben weer te voorspelbaar geloof ik
je woont iets te dicht in de buurt jaquote:Op zondag 1 april 2007 10:01 schreef Againzender het volgende:
Ik ben weer te voorspelbaar geloof ik
een heel lokale regenbuiquote:
Ja, maar dat is natuurlijk een ruim begrip, is nogal een groot parkquote:Op zondag 1 april 2007 10:04 schreef sjimz het volgende:
AZ, jij woont vlakbij het Rembrandtpark?
Dat kan ook, dat je in het tropenmuseum zitquote:Op zondag 1 april 2007 10:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
een heel lokale regenbui
En misschien zit ik ondertussen wel in de tropen
Nee ik woon er relatief ook in de buurtquote:Op zondag 1 april 2007 10:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, maar dat is natuurlijk een ruim begrip, is nogal een groot park
is er wta aan de hand daar?
Ik woon nog dichter bij station Lelylaan, dan weet je een beetje waar je het moet zoekenquote:Op zondag 1 april 2007 10:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee ik woon er relatief ook in de buurt![]()
Ik woon zelf tusen het vondelpark en het rembrandtpark in. Het vondelpark is wel dichterbij dan het rembrandtpark voor me.quote:Op zondag 1 april 2007 10:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik woon nog dichter bij station Lelylaan, dan weet je een beetje waar je het moet zoeken
dat stukje oud zuid aan de westkant van de Sloterkade?quote:Op zondag 1 april 2007 10:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik woon zelf tusen het vondelpark en het rembrandtpark in. Het vondelpark is wel dichterbij dan het rembrandtpark voor me.
Oud west.quote:Op zondag 1 april 2007 10:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat stukje oud zuid aan de westkant van de Sloterkade?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |