Mike +1quote:Op zondag 1 april 2007 01:35 schreef Mike het volgende:
Cop land
Doet die het ook met John Travolta?quote:Op zondag 1 april 2007 01:53 schreef Doff het volgende:
Ze lijkt op Mary Louise Parker.
Weet ik veelquote:
Ehm...nee.quote:Op zondag 1 april 2007 01:56 schreef Doff het volgende:
[..]
Weet ik veel.
Als ik ja zeg, krijg ik dan een puntje?
klopt, nu nog idd de titelquote:Op zondag 1 april 2007 08:18 schreef Carolyne1575 het volgende:
Iets van Monty Python volgens mij, maar welke dat weet ik ff niet
Holy Grail?quote:
Carolyne1575 + 1quote:
De dame die daar zo onaangenaam ligt heeft als regisseur meer faam gemaakt dan als actrice. Ze regisseerde o.a. Lost in Translationquote:Op zondag 1 april 2007 09:24 schreef Patch het volgende:
Meer foto's, hints et cetera?
Nou misschien is het "die Godvader" welquote:Op zondag 1 april 2007 10:18 schreef Sokolsky het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee waar ze in gespeeld heeft, buiten die Godvader dan.
Het is de scene waarin zij op de trap van de opera doodgeschoten wordt, moeder Diane Keaton (Kay Adams) buigt zich over haar heen.quote:Op zondag 1 april 2007 10:33 schreef Sokolsky het volgende:
Ik eigenlijk ook niet, waarschijnlijk omdat ik het plaatje nog steeds niet herken
Wie?quote:
Nah.quote:
Ik dacht inderdaad al een jonge Corey Feldman te herkennen (vandaar ook de gok op Stand by Mequote:Op zondag 1 april 2007 11:32 schreef Mike het volgende:
Ja, dat klopt.
Ah, daar had ik nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 1 april 2007 11:39 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ivan van Ivan's Childhood van Tarkovsky?
Het is inderdaad een bekende oorlogsfilm.quote:Op zondag 1 april 2007 11:41 schreef cwk het volgende:
Kan je een hintje geven over nummer 4 Mike? Een oorlogsfilm? Young Lions ofzo?
Grappig ik moest bij 1 aan dat jochie van The Steamroller and the Violin denken somehow.quote:
Ik had eigenlijk verwacht dat die het eerste geraden zou worden, aangezien dit een van de bekendste filmfoto's is uit de jaren 70.quote:Op zondag 1 april 2007 11:44 schreef cwk het volgende:
En 1?
Damn, nu zie ik het, Christian Bale, wat een jochie nog zeg. Maar ja, in die tijd zag ik er ongetwijfeld ook nog als een broekie uitquote:Op zondag 1 april 2007 12:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
1Close Encounters
2 A.I.
3 E.T.
4 The Goonies
5 Bale in Empire of the Sun?
6 Kramer vs. Kramer
7 The Champ
Wat is dat?quote:Op zondag 1 april 2007 13:22 schreef Sokolsky het volgende:
pvdt
Iets doet me vermoeden dat de titel van de film gelijk is aan de naam van de hoofdrolspeelsterquote:Op zondag 1 april 2007 16:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
![]()
imdb plot summary:
Whenwas a child, she was a lonely girl with one lazy eye and without any friend but a weird and ugly doll kept in a glass case given by her bizarre mother on her birthday.
becomes a lonely weird young woman, working in an animal hospital and assisting the veterinary in surgeries and sewing operated animals most of the time. Her lesbian colleague Polly has a sort of attraction for her. When the shy
meets the mechanic Adam Stubbs, she loves his hands and has a crush on him. They date, but the weirdness and bizarre behavior of
makes Adam moves away from her. Alone,
has a brief affair with Polly, but she feels rejected again when her colleague meets Ambrosia. When her doll is accidentally broken, the deranged
decides to build a friend for her, using the best parts her acquaintances can offer.
Ik heb voor straks een vraag klaar staan waar je ongetwijfeld aan mee kan doen.quote:Op zondag 1 april 2007 18:46 schreef Doff het volgende:
Maar FMT is tegenwoordig niet meer aan mij besteed![]()
quote:Losjes gebaseerd op een science-fiction verhaal van de gebroerders Strugatski. De film vertelt het verhaal van een jonge wetenschapper die naar een armoedige provinciestad in Centraal-Azië reist om onderzoek te doen naar de Russisch-orthodoxe Kerk. Mysterieuze krachten, ondraaglijke hitte, vreemde mensen, geheimzinnige voortekens, een gesprek met een dode vriend en aliens verstoren zijn onderzoek.
Wat is dat nou weer voor insteekquote:Op zondag 1 april 2007 18:57 schreef Sokolsky het volgende:
Als ik aan tournaments mee doe komt er de laatste tijd altijd iemand zeuren over snobisme. Bovendien was het hoofddoel van tournaments voor mij altijd om nieuw kijkvoer op te doen; inmiddels werkt dat niet meer zo goed en heb ik bovendien geen tijd om ze te kijken. Heeft Smultronstället al gewonnen?
Ik betwijfel hetquote:Op zondag 1 april 2007 18:50 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik heb voor straks een vraag klaar staan waar je ongetwijfeld aan mee kan doen.
Er begint vooral niemand over snobisme in mijn tournamentquote:Op zondag 1 april 2007 19:04 schreef Mike het volgende:
Ik denk dat er sowieso niemand over snobisme begint in een Bergman-tournament.
Nee, maar er moeten wel rondes kunstmatig lang open gehouden worden.quote:Op zondag 1 april 2007 19:04 schreef Mike het volgende:
Ik denk dat er sowieso niemand over snobisme begint in een Bergman-tournament.
Godfather part IIquote:Op zondag 1 april 2007 19:17 schreef Mike het volgende:
Nummer 2 klopt nog niet.
Proef ik daar een klein beetje frustratie?quote:Op zondag 1 april 2007 19:14 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Nee, maar er moeten wel rondes kunstmatig lang open gehouden worden.
En Skammen in de finale? Hm.
Valt wel mee hoor, gewoon tournamentmoe. Wel apart dat Skammen nu zo ver komt, in het vorige tournament werd die gewoon uitgeschakeld door Tillsammans.quote:Op zondag 1 april 2007 19:18 schreef Doff het volgende:
[..]
Proef ik daar een klein beetje frustratie?
Flitspaal +1quote:
quote:Op zondag 1 april 2007 20:36 schreef cwk het volgende:
2 is Chris Tucker.
Acht Oscarnominaties met prijzen voor deze mevrouw en Jon Voight. Gaat over de Vietnamoorlog.quote:Op zondag 1 april 2007 20:46 schreef Sokolsky het volgende:
Coming Home ken ik niet.
Ik heb ook aan Silent Hill gedacht. Maar volgens mij si dat het ook niet.quote:Op zondag 1 april 2007 22:11 schreef cwk het volgende:
Ik zit me hoofd hier te breken maar kom er niet op. Super pvdt.
Silent Hill is het beste wat ik kan bedenken, ondanks datik weet dat dat em niet is.
Half 10 zelfs.quote:Op zondag 1 april 2007 22:36 schreef Dizer het volgende:
Flitspaal, wie gaat er nou gvd om half 11 al naar bed?!
Nee, die is het niet.quote:Op zondag 1 april 2007 23:05 schreef Dizer het volgende:
Kingdom of Heaven?
Geef eens een hint. Het kunnen er zo veel zijn in die stylequote:
Het aantal Jezus-films valt nog wel mee.quote:Op zondag 1 april 2007 23:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Geef eens een hint. Het kunnen er zo veel zijn in die style.
Juist. Geweldige film, vrijdag gezien (laatst opgenomen van de Belg).quote:Op maandag 2 april 2007 11:22 schreef Gillingham het volgende:
Ik ken haar trouwens. Maar geen idee hoe ze heet.
Ze speelt in Crna Macka, Beli Macor. Toch?
Mujeres al Borde de un Ataque de Nervios om precies te zijn.quote:Op maandag 2 april 2007 12:25 schreef Sokolsky het volgende:
Mujeres al borde de ataque nervios met Banderas van Almodovar?
Dat zinnetje wou ik gewoon ff zien.quote:Op maandag 2 april 2007 13:46 schreef Mike het volgende:
John Goodman speelt Babe Ruth in The Babe.
The Tall Guyquote:Op maandag 2 april 2007 14:11 schreef Dizer het volgende:
Cats & Dogs
Independance Day
The Fly 1
Jurrasic Park
Jurrasic Park: The Lost World
The Life Aquatic
The Prince Of Egypt
Ik ken er zo een twee drie maar 7.. *gaat nog doordenken.
Als er nu iemand met 1 film komt, heb je er niks aan gehad.quote:Op maandag 2 april 2007 14:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
The Tall Guy
Nine Months
Thx Mike. Ik zit al op 9.
quote:Op maandag 2 april 2007 14:11 schreef Dizer het volgende:
Cats & Dogs
Independance Day
The Fly 1
Jurrasic Park
Jurrasic Park: The Lost World
The Life Aquatic
The Prince Of Egypt
Ik ken er zo een twee drie maar 7.. *gaat nog doordenken.
quote:Op maandag 2 april 2007 14:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
The Tall Guy
Nine Months
Thx Mike. Ik zit al op 9.
10 dusquote:Op maandag 2 april 2007 14:14 schreef Dizer het volgende:
Oh wacht, Man of the Year, onlangs nog in de bios gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |