Mike +1quote:Op zondag 1 april 2007 01:35 schreef Mike het volgende:
Cop land
Doet die het ook met John Travolta?quote:Op zondag 1 april 2007 01:53 schreef Doff het volgende:
Ze lijkt op Mary Louise Parker.
Weet ik veelquote:
Ehm...nee.quote:Op zondag 1 april 2007 01:56 schreef Doff het volgende:
[..]
Weet ik veel.
Als ik ja zeg, krijg ik dan een puntje?
klopt, nu nog idd de titelquote:Op zondag 1 april 2007 08:18 schreef Carolyne1575 het volgende:
Iets van Monty Python volgens mij, maar welke dat weet ik ff niet
Holy Grail?quote:
Carolyne1575 + 1quote:
De dame die daar zo onaangenaam ligt heeft als regisseur meer faam gemaakt dan als actrice. Ze regisseerde o.a. Lost in Translationquote:Op zondag 1 april 2007 09:24 schreef Patch het volgende:
Meer foto's, hints et cetera?
Nou misschien is het "die Godvader" welquote:Op zondag 1 april 2007 10:18 schreef Sokolsky het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee waar ze in gespeeld heeft, buiten die Godvader dan.
Het is de scene waarin zij op de trap van de opera doodgeschoten wordt, moeder Diane Keaton (Kay Adams) buigt zich over haar heen.quote:Op zondag 1 april 2007 10:33 schreef Sokolsky het volgende:
Ik eigenlijk ook niet, waarschijnlijk omdat ik het plaatje nog steeds niet herken
Wie?quote:
Nah.quote:
Ik dacht inderdaad al een jonge Corey Feldman te herkennen (vandaar ook de gok op Stand by Mequote:Op zondag 1 april 2007 11:32 schreef Mike het volgende:
Ja, dat klopt.
Ah, daar had ik nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 1 april 2007 11:39 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ivan van Ivan's Childhood van Tarkovsky?
Het is inderdaad een bekende oorlogsfilm.quote:Op zondag 1 april 2007 11:41 schreef cwk het volgende:
Kan je een hintje geven over nummer 4 Mike? Een oorlogsfilm? Young Lions ofzo?
Grappig ik moest bij 1 aan dat jochie van The Steamroller and the Violin denken somehow.quote:
Ik had eigenlijk verwacht dat die het eerste geraden zou worden, aangezien dit een van de bekendste filmfoto's is uit de jaren 70.quote:Op zondag 1 april 2007 11:44 schreef cwk het volgende:
En 1?
Damn, nu zie ik het, Christian Bale, wat een jochie nog zeg. Maar ja, in die tijd zag ik er ongetwijfeld ook nog als een broekie uitquote:Op zondag 1 april 2007 12:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
1Close Encounters
2 A.I.
3 E.T.
4 The Goonies
5 Bale in Empire of the Sun?
6 Kramer vs. Kramer
7 The Champ
Wat is dat?quote:Op zondag 1 april 2007 13:22 schreef Sokolsky het volgende:
pvdt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |