Iets doet me vermoeden dat de titel van de film gelijk is aan de naam van de hoofdrolspeelsterquote:Op zondag 1 april 2007 16:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
![]()
imdb plot summary:
Whenwas a child, she was a lonely girl with one lazy eye and without any friend but a weird and ugly doll kept in a glass case given by her bizarre mother on her birthday.
becomes a lonely weird young woman, working in an animal hospital and assisting the veterinary in surgeries and sewing operated animals most of the time. Her lesbian colleague Polly has a sort of attraction for her. When the shy
meets the mechanic Adam Stubbs, she loves his hands and has a crush on him. They date, but the weirdness and bizarre behavior of
makes Adam moves away from her. Alone,
has a brief affair with Polly, but she feels rejected again when her colleague meets Ambrosia. When her doll is accidentally broken, the deranged
decides to build a friend for her, using the best parts her acquaintances can offer.
Ik heb voor straks een vraag klaar staan waar je ongetwijfeld aan mee kan doen.quote:Op zondag 1 april 2007 18:46 schreef Doff het volgende:
Maar FMT is tegenwoordig niet meer aan mij besteed![]()
quote:Losjes gebaseerd op een science-fiction verhaal van de gebroerders Strugatski. De film vertelt het verhaal van een jonge wetenschapper die naar een armoedige provinciestad in Centraal-Azië reist om onderzoek te doen naar de Russisch-orthodoxe Kerk. Mysterieuze krachten, ondraaglijke hitte, vreemde mensen, geheimzinnige voortekens, een gesprek met een dode vriend en aliens verstoren zijn onderzoek.
Wat is dat nou weer voor insteekquote:Op zondag 1 april 2007 18:57 schreef Sokolsky het volgende:
Als ik aan tournaments mee doe komt er de laatste tijd altijd iemand zeuren over snobisme. Bovendien was het hoofddoel van tournaments voor mij altijd om nieuw kijkvoer op te doen; inmiddels werkt dat niet meer zo goed en heb ik bovendien geen tijd om ze te kijken. Heeft Smultronstället al gewonnen?
Ik betwijfel hetquote:Op zondag 1 april 2007 18:50 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik heb voor straks een vraag klaar staan waar je ongetwijfeld aan mee kan doen.
Er begint vooral niemand over snobisme in mijn tournamentquote:Op zondag 1 april 2007 19:04 schreef Mike het volgende:
Ik denk dat er sowieso niemand over snobisme begint in een Bergman-tournament.
Nee, maar er moeten wel rondes kunstmatig lang open gehouden worden.quote:Op zondag 1 april 2007 19:04 schreef Mike het volgende:
Ik denk dat er sowieso niemand over snobisme begint in een Bergman-tournament.
Godfather part IIquote:Op zondag 1 april 2007 19:17 schreef Mike het volgende:
Nummer 2 klopt nog niet.
Proef ik daar een klein beetje frustratie?quote:Op zondag 1 april 2007 19:14 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Nee, maar er moeten wel rondes kunstmatig lang open gehouden worden.
En Skammen in de finale? Hm.
Valt wel mee hoor, gewoon tournamentmoe. Wel apart dat Skammen nu zo ver komt, in het vorige tournament werd die gewoon uitgeschakeld door Tillsammans.quote:Op zondag 1 april 2007 19:18 schreef Doff het volgende:
[..]
Proef ik daar een klein beetje frustratie?
Flitspaal +1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |