Hee hallo, das geen fries accent.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:19 schreef Kinga het volgende:
irritant fries accent heeft dat kind
Huub ook, en piest waar hij staat voorspel ik nuquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:24 schreef noekje het volgende:
Dat meisje eindigt de avond ergens kotsend op de grond.
Ja, kan zo d'r eigen afwerkplek beginnenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:24 schreef Gert het volgende:
Ik vind het wel een leuk wicht, die bij Huub. Lekker direct.
Oldenzaals, Huub's taalquote:
Ik hoop dat hij zometeen de boel onderkotst en out gaat.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:25 schreef CARLAK het volgende:
Huub heeft bij mij nu echt definitief afgedaan als no. 1. Hij haalt de top 3 niet eens meer.
Hahahha!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:25 schreef blomst het volgende:
Die meid laat Huub niet weer los
LL is er ook bij gekomen
[afbeelding]
Waar reageer jij op dan??quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:28 schreef Gert het volgende:
Jeroen kijkt maar weer eens vol in de camera.
Er blijven een hoop mensen slapen geloof ik.
Nee, brian moet maar naar huis gaan! Geen niveau voor brian idd. Ook geen meiden die op brainless vallenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:27 schreef VirtualPOM het volgende:
Echt huub-niveau. Niks voor Brian
Linke Loetje slaat zijn slagquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:28 schreef Ian_Nick het volgende:
LL is echt een keizer!!
Als hij ging lopen kloten zou ze hem dumpen en haar eigen leven weer oppakken.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij zometeen de boel onderkotst en out gaat.
Maar los daarvan, als Lieke maandag gewoon komt 'werken', is ze een camarageile mevrouw.
Meisjes met stijl dumpen hem meteen.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:28 schreef CartWOman het volgende:
Die meid is een rasechte psycho, man.![]()
Echt het prototype stalker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |