Ik heb nog niets gezienquote:Op zondag 1 april 2007 10:33 schreef Keltie het volgende:
Seizoenskaartshit binnengekregen?
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:32 schreef Vakkie_W het volgende:
Tyfus Bosz
We zijn wel bijna verzekerd van intertoto playoffsquote:Op zondag 1 april 2007 15:05 schreef Merkie het volgende:
Door het gelijkspel van PSV kan Feyenoord officiëel geen kampioen meer worden.
quote:Op zondag 1 april 2007 15:18 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
We zijn wel bijna verzekerd van intertoto playoffs![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 15:18 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
We zijn wel bijna verzekerd van intertoto playoffs![]()
ach een kinderhand is gauw gevuld...........ben net terug uit het stadion en heb zelden zo´n zwakke topclub gezien. Wat een drama. Zelfs een matig vitesse was beter dan dit feyenoord. Ze vergaten er alleen 2 of 3 te maken in het eerste half uur. lazovic wilde zich te nadrukkelijk bewijzen wat ten koste ging van zn spel.quote:Op zondag 1 april 2007 13:30 schreef Erasmusch het volgende:
Gaat redelijk
+Castelen en Timmerquote:Op zondag 1 april 2007 16:05 schreef Vakkie_W het volgende:
Drenthe was de enige aan Feyenoord kan die goed was vandaag.
Ag dat is het leuke van uitwedstrijdenquote:Op zondag 1 april 2007 16:08 schreef djstoffel het volgende:
die simpele zielen van je eigen club bedoel je zeker.........hebben totaal geen belang bij de wedstrijd. Zijn alleen maar bezig oorlog te voeren met van alles en nog wat. Zelfs bij een corner van feyenoord vinden ze het belangrijker de vitesse-aanhang uit te dagen en de glazen wand te testen. Van die corner en de rest van de wedstrijd hebben ze weinig gezien.
Daar heb je ons mooi tukquote:Op zondag 1 april 2007 16:20 schreef djstoffel het volgende:
op het veld valt er weinig te genieten voor jullie. Dat klopt................
Castelen kan nooit goed spelen, de rest speelde gewoon zwaar kut zodat het leek dat Castelen aardig speelde, maar goed spelen vanuit zichzelf is onmogelijk voor hem.quote:
5. Jij ?quote:Op zondag 1 april 2007 17:37 schreef Vakkie_W het volgende:
Welke bus zat je Jorien?
3quote:Op zondag 1 april 2007 17:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
5. Jij ?
Wat een kut terrein zeg. Veels te weinig plek om fatsoenlijk te parkeren.
quote:
En toen gingen deze helden van Vitesse een beetje moeilijk lopen doen.. Vooral die in het oranje is toch wel de held van de week, die moet je in het echt niet tegen komen hoor!
Welke smaak had je? Fristi?quote:Op zondag 1 april 2007 17:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Kut stewards in arnhem, wat een graftakken, nogeens pakjes drinken mee naar binnen. kut beleid..
+een zakje gele M&M'squote:
Tijdens de wedstrijd in het begin werd het ook gezongen, Lazovic klapte terugquote:Op zondag 1 april 2007 18:24 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wat kutvoetbal zeg.. Alleen Castelen zie ik wel brood in.
Belangrijke puntjes voor jullie aangezien Heerenveen gelijk speelt.
Trouwens, dat helemaal niets met Lazovic slaat nergens op. We gaan dik winst maken met die jongen terwijl jullie blij mogen zijn met 2m na die deal met Vitesse. Gelukkig raakte Harry die bal wel goed toen hij alleen op de keeper af ging
.
juist, Vincken moet erinquote:Op zondag 1 april 2007 17:02 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Castelen kan nooit goed spelen, de rest speelde gewoon zwaar kut zodat het leek dat Castelen aardig speelde, maar goed spelen vanuit zichzelf is onmogelijk voor hem.
Die stewards zijn idd kut , maar het beleid daarvoor moet je bij het Gelredome zijn hun willen ook aan jou verdienenquote:Op zondag 1 april 2007 17:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Kut stewards in arnhem, wat een graftakken, nogeens pakjes drinken mee naar binnen. kut beleid..
quote:Op zondag 1 april 2007 20:04 schreef Vakkie_W het volgende:
Talpa![]()
Waarom laten ze wederom niet een overtreding zien die een pingel waard was? Die handsbal aan het eind van de wedstrijd was gewoon een 200% penalty
Ja dat is waar. gegevens van me maat werden gelijk genoteerd door zo kut steward hoer van feyenoord kut wijfquote:Op zondag 1 april 2007 19:32 schreef vitessezuid113 het volgende:
Gefeli ..... al is het wel gestolen , maar dat zal voor jullie niet uitmaken het zijn belangrijke punten voor jullie
[..]
Die stewards zijn idd kut , maar het beleid daarvoor moet je bij het Gelredome zijn hun willen ook aan jou verdienen![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 20:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja dat is waar. gegevens van me maat werden gelijk genoteerd door zo kut steward hoer van feyenoord kut wijf
Schoot Castelen niet de bal tegen Verhaeghs hand aan ofzo? Geen penalty iigquote:Op zondag 1 april 2007 20:27 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik heb heel de wedstrijd op TV gezien, maar kan me het moment niet voor me halen..............
gouden jubileum kaart, duurstequote:Op zondag 1 april 2007 20:56 schreef Vakkie_W het volgende:
Weten we al wat voor een seizoenskaart we nemen?
Zou mooi zijnquote:Op zondag 1 april 2007 22:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
Hugo Borst had een leuk nieuwtje
Feyenoord is in Engeland op zoek naar geld.
Feyenoord zou 175 miljoen waard zijn , en die engelse investeerders zouden feyenoord dan op de zelfde manier moeten helpen als Liverpool.
Amerikanen die niets met Feyenoord hebben die je club op kopen mooiquote:Op zondag 1 april 2007 22:55 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Zou mooi zijnEn dit bericht geloof ik wel, want het kwam niet van Dersken
![]()
Lijkt me een wat kortzichtige conclusie. We scoren op dit moment ook gewoon kut, het lijkt meer de hele spelinstelling, het lijkt me niet op 1 speler te schuiven dat je al die doelpunten keer op keer tegen krijgt. Eerlijk gezegd mag ik Theo wel.quote:Op zondag 1 april 2007 23:11 schreef Malibu-06 het volgende:
Lucius doet 4 duels niet mee en we houden keer op keer de 0
Zou inderdaad goed zijn voor feyenoord willen ze weer aan gaan sluiten bij PSV , Ajax en AZ , en zullen sommige supporters er niet bij mee zijn ( waaronder Steve_I. )quote:Op zondag 1 april 2007 22:55 schreef Malibu-06 het volgende:
Zou mooi zijnEn dit bericht geloof ik wel, want het kwam niet van Dersken
![]()
Lekker boeiendquote:Op zondag 1 april 2007 23:49 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Amerikanen die niets met Feyenoord hebben die je club op kopen mooi
Wie is hier nou de pismongool, als jij tevreden bent met de huidige stand van zaken?quote:Werkelijk het blijft me af en toe verbazen hoe hard die klap van die molenwiek wel niet geweest moet zijn. Het verbaast me dat je nog leeft![]()
![]()
pismongool
Die mensen zijn onrealistisch en veels te behoudend, ze leven nog in de jaren 70 wat voetbal betreft.quote:Op zondag 1 april 2007 23:56 schreef vitessezuid113 het volgende:
en zullen sommige supporters er niet bij mee zijn ( waaronder Steve_I. )
Je zou dan kunnen naarquote:Op zondag 1 april 2007 23:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Morgen of overmorgen maar eens de aanvraag voor de gouden seizoenskaart terugsturen![]()
Ik twijfel alleen of ik niet weer een keer een silvercard zal proberen. Heb ik al eens een seizoen geprobeerd maar ik had een schijthekel aan die combi's, maar wellicht pak ik dan alleen de vrij vervoer wedstrijden mee maar dat worden er ook steeds minder.
Excelsior ook al een combiquote:Op maandag 2 april 2007 00:00 schreef jorienvdherik het volgende:
Je zou dan kunnen naar
Sparta
Roda JC
zonder combi
bij Liverpool willen ze dat zelfs juist koesteren.quote:Op zondag 1 april 2007 23:56 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Lekker boeiendBij Liverpool is de afspraak gemaakt dat er vrijwel niets gaat veranderen aan de clubcultuur. Als Feyenoord dat ook afspreekt is het idd mooi ja.
[..]
Wie is hier nou de pismongool, als jij tevreden bent met de huidige stand van zaken?
Dit is de enige manier om Feyenoord te laten overleven, of er moet een wonder gebeuren (een Rotterdamse Scheringa ofzo).
ja ... idd , wellicht is het clubliefde maar dan zou je zeggen dat je toch zo hoog mogelijk wil eindigen.quote:Op zondag 1 april 2007 23:57 schreef Malibu-06 het volgende:
Die mensen zijn onrealistisch en veels te behoudend, ze leven nog in de jaren 70 wat voetbal betreft.
RKC Waalwijk ook een combi dan?quote:Op maandag 2 april 2007 00:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Je zou dan kunnen naar
Sparta
Roda JC
zonder combi
bedoel exceslior no combiquote:Op maandag 2 april 2007 00:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Excelsior ook al een combi![]()
Maar Roda JC op vrij vervoer, is dat geen bus / autocomi zoals ook weer vandaag hadden.
Investeerders zouden wel gek zijn als zij de clubcultuur zouden verkwanselen toch?quote:Op maandag 2 april 2007 00:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bij Liverpool willen ze dat zelfs juist koesteren.
En hopen op een Nederlandse Scheringa is lastig want er zijn in Nederland niet heel veel mensen die even 175 miljoen vrij kunnen maken.
verkopen IS al een verandering van de clubcultuur. Als je je club verkoopt aan iemand die er totaal geen binding mee heeft maar het puur als een bedrijf/als investering ziet heeft dat totaal niets meer met voetbal te maken. Geld is wat voetbal kapot maakt. Daarbij, ik ben niet tevreden met de huidige stand van zaken, maar die kan ook zonder verkoop worden veranderd. We hebben een jonge, ongelooflijk talentvolle selectie, waar veel meer mee te halen moet zijn. Goed beleid voeren en je doet zo weer goed mee, en verkoop Drenthe, de Guzman, Vlaar etc voor goede bedragen en de schulden zijn weg. Wat is nou een schuld van 50 miljoen als je gewoon een paar jaar GOEDE aankopen doet waar je winst op maakt (*duimt voor steef*)en een paar keer CL weet te halen. We hebben in een jaar minimaal 10 miljoen aan matige spelers en 10 miljoen aan het mislopen van de CL verspeeld. Om te beginnen lijkt het me een goed plan de premies voor het behalen van CL flink te verhogenquote:Op zondag 1 april 2007 23:56 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Lekker boeiendBij Liverpool is de afspraak gemaakt dat er vrijwel niets gaat veranderen aan de clubcultuur. Als Feyenoord dat ook afspreekt is het idd mooi ja.
[..]
Wie is hier nou de pismongool, als jij tevreden bent met de huidige stand van zaken?
Dit is de enige manier om Feyenoord te laten overleven, of er moet een wonder gebeuren (een Rotterdamse Scheringa ofzo).
onzin.quote:Op maandag 2 april 2007 00:06 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
ja ... idd , wellicht is het clubliefde maar dan zou je zeggen dat je toch zo hoog mogelijk wil eindigen.
En willen ze aankopen doen zul je wat poen moeten hebben.![]()
Zoveel geluk heb je niet altijd natuurlijk... Anders kon elke top 10-club wel kampioen worden.quote:Op maandag 2 april 2007 00:27 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
onzin.
Farfan; 1 miljoen.
Kuyt; 1 miljoen.
Pierre a la 2002; 900.000.
gewoon goed scouten/uit je doppen blijven kijken.
En dan hoeven het niet eens zulke geweldenaren te zijn, ik noem eenBartje Goor
voor 8 ton.
Goed scouten ja , Danko wegdoen , en die griek halen , dan kan je toch beter geld hebbenquote:Op maandag 2 april 2007 00:27 schreef Steve_I. het volgende:
onzin.
Farfan; 1 miljoen.
Kuyt; 1 miljoen.
Pierre a la 2002; 900.000.
gewoon goed scouten/uit je doppen blijven kijken.
En dan hoeven het niet eens zulke geweldenaren te zijn, ik noem eenBartje Goor
voor 8 ton.
Alleen een Uefacupquote:Op maandag 2 april 2007 00:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Goed scouten ja , Danko wegdoen , en die griek halen , dan kan je toch beter geld hebben( er en iets goed mee doen )
En Pierre heeft voor jullie niet zo heel veel opgebracht![]()
Al heeft Feyenoord nu zeker weer talenten waarmee ze wel weer wat kunnen gaan verdienen ( Vlaar , Drenthe etc )
Daarom zeg ik al; het hoeven niet altijd spelers als Kuyt te zijn voor een miljoentje; ik ben er nog steeds van overtuigd dat we MET Goor wel kampioen waren geworden. En nee; ik heb geen hekel aan goor; ik ben er van overtuigd dat die gozer gewoon kei- en keihard is voor gelogen door het TUIG wat er toen zat. Aan dat TUIG heb ik een hekel, wat Goor heeft gedaan is niet leuk, maar menselijk.quote:Op maandag 2 april 2007 00:30 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Zoveel geluk heb je niet altijd natuurlijk... Anders kon elke top 10-club wel kampioen worden.
Moet je trouwens geen hekel aan Goor hebben?
Danko-griek-verhaalquote:Op maandag 2 april 2007 00:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Goed scouten ja , Danko wegdoen , en die griek halen , dan kan je toch beter geld hebben( er en iets goed mee doen )
En Pierre heeft voor jullie niet zo heel veel opgebracht![]()
Al heeft Feyenoord nu zeker weer talenten waarmee ze wel weer wat kunnen gaan verdienen ( Vlaar , Drenthe etc )
nee, daar ging het juist niet over; het ging mij er om dat we ook sportief veel kunnen bereiken als wij een speler als piet kopen voor het bedrag waarbij hij bij ons wegging. Oftewel; inventief scouten zoals Fenerbahce toen deed.quote:Op maandag 2 april 2007 00:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dat dan weer wel( en vandaag 3 punten
)
Maar qua geld dan weer niet ( waar het overging )
Ik begrijp je punt, maar je kan je ook afvragen in hoeverre het zootje wat er nu zit clubgevoel heeft.quote:Op zondag 1 april 2007 23:49 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Amerikanen die niets met Feyenoord hebben die je club op kopen mooiWerkelijk het blijft me af en toe verbazen hoe hard die klap van die molenwiek wel niet geweest moet zijn. Het verbaast me dat je nog leeft
![]()
![]()
pismongool
Dat is nou precies wat ik ook zeg.quote:Op maandag 2 april 2007 01:33 schreef TC03 het volgende:
Trouwens, zo groot is de crisis ook weer niet hoor. In 1991 verkeerde Feyenoord aan de rand van de afgrond, twee jaar later werden ze kampioen.
Waait wel weer over.
Wat er nu zit is ook klotezooi, vriendjes van, incompetente troep etc.quote:Op maandag 2 april 2007 01:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt, maar je kan je ook afvragen in hoeverre het zootje wat er nu zit clubgevoel heeft.
Ik denk een gewone.quote:Op zondag 1 april 2007 20:56 schreef Vakkie_W het volgende:
Minder Feyenoord dan Feyenoord nu is kan toch al bijna niet.quote:Op maandag 2 april 2007 08:39 schreef Keltie het volgende:
Risico dat Feijenoord geen Feijenoord meer is, is groot.
Geld verdienen natuurlijk. Maar dat hoeft niet negatief te zijn, zolang je het maar goed aanpakt.quote:Op maandag 2 april 2007 08:40 schreef Suijk het volgende:
Er wordt continu geroepen dat aan de top mensen met een Feyenoord hart moeten staan, dat kun je zo'n investeerder nooit duidelijk maken. Wat is het hogere doel van die investeerder?
Feijenoord wat ieder jaar kampioen word, de beker wint en finalist is in de C(?)L is ook geen Feijenoord.quote:Op maandag 2 april 2007 08:44 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Minder Feyenoord dan Feyenoord nu is kan toch al bijna niet.
We zijn een club die moet vechten voor een 5e plek waarvan de selectie bestaat uit ex-bankzitters en afgedankte jeugdspelers van Ajax, AZ en PSV. Dat vind ik ook niet des Feyenoords.
Er is ook nog een tussenweg hoorquote:Op maandag 2 april 2007 09:02 schreef Keltie het volgende:
[..]
Feijenoord wat ieder jaar kampioen word, de beker wint en finalist is in de C(?)L is ook geen Feijenoord.
En mensen die verstand van zaken hebbenquote:Op maandag 2 april 2007 09:03 schreef jorienvdherik het volgende:
We moeten gewoon geld hebbem
Ach, iedereen die een beetje verstand van voetbal heeft weet welke spelers je ongeveer moet halen.quote:Op maandag 2 april 2007 09:57 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
En mensen die verstand van zaken hebben![]()
Schreuder verdiend nog niet eens om bij NAC te ballen. Gisteren was diepdroevig en volgens mij hadtie wel aantal x mazzel met het niet krijgen van een kaart.quote:Op maandag 2 april 2007 10:32 schreef Erasmusch het volgende:
Schreuder da's idd ook echt sneu. Hoop dat ie bij NAC ofzo wel voor een paar jaar kan tekenen
Weet je wat we laten hem gaan en dan melden we eind 07-08 wel of we hem gemist hebbenquote:
Moet alles nog doorlezen....................quote:Op zondag 1 april 2007 20:56 schreef Vakkie_W het volgende:
Houwe zo, komt ie tenminste niet naar Feyenoord.quote:Op maandag 2 april 2007 10:51 schreef Keltie het volgende:
Dikke Theo lijkt in belangstelling te staan van Spurs
Ook al speelt ie niet goed, toch is er een verband tussen het lage aantal tegendoelpunten de laatste 6 wedstrijden (4 x de 0 in 6 wedstrijden) en de rentree van Schreuder 6 wedstrijden geleden. Zo'n speler brengt wel wat rust in het team.quote:Op maandag 2 april 2007 10:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Weet je wat we laten hem gaan en dan melden we eind 07-08 wel of we hem gemist hebben![]()
Lindenberghquote:Op maandag 2 april 2007 10:55 schreef Malibu-06 het volgende:
Mocht Schreuder weggaan dan moet er wel een ervaren speler voor terugkomen.
Ja okej maar volgens mij zijn er jongere spelers die dat ook kunnen. En heeft het er ook mee te maken dat Theo ook paar x afwezig was!!quote:Op maandag 2 april 2007 10:55 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ook al speelt ie niet goed, toch is er een verband tussen het lage aantal tegendoelpunten de laatste 6 wedstrijden (4 x de 0 in 6 wedstrijden) en de rentree van Schreuder 6 wedstrijden geleden. Zo'n speler brengt wel wat rust in het team.
Niet onder de 23 en niet zonder veel internationale ervaring. Je ziet dat vd Vaart en Sneijder het b.v. wel kunnen, maar dat komt puur omdat die al 5 jaar meedraaien op topniveau.quote:Op maandag 2 april 2007 11:03 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja okej maar volgens mij zijn er jongere spelers die dat ook kunnen.
Ook nog ja.quote:En heeft het er ook mee te maken dat Theo ook paar x afwezig was!!
We staan nu voor het eerst in de plus geloof ikquote:Op maandag 2 april 2007 11:54 schreef mister_popcorn het volgende:
in ieder geval wederom de nul gehouden, misschien kunnen we het seizoen nog eindigen met een positief doelsaldo![]()
quote:Uit het conclaaf in Engeland moet dezer dagen een prospectus met daarin uitgewerkte voorstellen rollen. Deze week wordt die besproken in de Raad van Commissarissen van Feyenoord. Vervolgens zal de directie van de club de commissarissen toestemming vragen om de Engelse bank in zowel Engeland als Amerika daadwerkelijk aan de slag te laten gaan.
Feyenoord Netwerk
Naast het zogenoemde ‘internationale traject’ bewandelt de top van Feyenoord ook een binnenlands spoor. De club heeft een groep van tien vermogende Rotterdammers verzameld aan wie min of meer dezelfde voorstellen gedaan zullen worden als aan de investeerders in Amerika en Engeland. De directie van de club verwacht veel van deze mogelijkheid. Het betreft tien mensen die niet eerder met Feyenoord in gesprek waren.
Neequote:Op zondag 1 april 2007 16:02 schreef Vakkie_W het volgende:
Happel... nog klappen gehad op oost van die helden van Vitesse?![]()
Die moet juist komenquote:Op maandag 2 april 2007 10:54 schreef Luni het volgende:
[..]
Houwe zo, komt ie tenminste niet naar Feyenoord.
waarom in de rust wegquote:Op maandag 2 april 2007 12:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee
Was na de eerste helft al vertrokken. Zat toen wel bij dat groepje wat later problemen kreeg.
Ga zelf weg als je zo over Happel praat, schaam je!quote:Op maandag 2 april 2007 12:55 schreef Keltie het volgende:
Dooie trainerts kunnen geen mening hebben. Ksst.
Ik ben er als Feyenoorder trots op dat we zo veel kunnen zonder onze identiteit te verliezen of verantwoording bij een of ander bedrijf of iets dergelijks. Trots dat we niet naar de beurs zijn zoals 020, wat min of meer onder controle staat van een stel aandeelhoudertjes. Trots dat we niet compleet afhankelijk zijn van een gloeilampenfabrikant, en al helemaal trots dat we niet alleen nog maar leven dankzij een van de smerigste gladjakkers van Nederland, die al het voetbal uit het voetbal haalt. Ik lach om de successupporters daar, die wel of niet gaan afhankelijk van de recente resultaten.quote:Op maandag 2 april 2007 08:44 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Minder Feyenoord dan Feyenoord nu is kan toch al bijna niet.
We zijn een club die moet vechten voor een 5e plek waarvan de selectie bestaat uit ex-bankzitters en afgedankte jeugdspelers van Ajax, AZ en PSV. Dat vind ik ook niet des Feyenoords.
nou nouquote:Op maandag 2 april 2007 13:19 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Ik ben er als Feyenoorder trots op dat we zo veel kunnen zonder onze identiteit te verliezen of verantwoording bij een of ander bedrijf of iets dergelijks. Trots dat we niet naar de beurs zijn zoals 020, wat min of meer onder controle staat van een stel aandeelhoudertjes. Trots dat we niet compleet afhankelijk zijn van een gloeilampenfabrikant, en al helemaal trots dat we niet alleen nog maar leven dankzij een van de smerigste gladjakkers van Nederland, die al het voetbal uit het voetbal haalt. Ik lach om de successupporters daar, die wel of niet gaan afhankelijk van de recente resultaten.
Jij daarentegen bent een smerige successupporter. Jij bent niet voor Feyenoord, jij bent voor een paar succesjes, puur op financiele basis, van een club die dan toevallig uit Rotterdam zuid komt. Ik schaam me voor je, ik kots op je, tyvusmongool flikker naar een andere club![]()
Met de mongolische minkukels die er nu zitten verdien je geen geld, maar kost je een hoop geld. Als je andere, minder mongolische minkukels op die plaats neer zet heb je per definitie al geen investeerders nodigquote:Op maandag 2 april 2007 08:49 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Geld verdienen natuurlijk. Maar dat hoeft niet negatief te zijn, zolang je het maar goed aanpakt.
Kan ook wel wat minder he? Ik kots op mensen als jou, ventjes van 16 die alleen naar Feyenoord - Ajax gaan om de Ajax-supporters op te wachten en ladderzat 1000 keer "we love you Feyenoord" te bléren terwijl ze de helft van de wedstrijd niet eens zien. Het type dat het normaal vindt om stoeltjes af te breken omdat de politie een beetje vervelend tegen je isquote:Op maandag 2 april 2007 13:19 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Ik ben er als Feyenoorder trots op dat we zo veel kunnen zonder onze identiteit te verliezen of verantwoording bij een of ander bedrijf of iets dergelijks. Trots dat we niet naar de beurs zijn zoals 020, wat min of meer onder controle staat van een stel aandeelhoudertjes. Trots dat we niet compleet afhankelijk zijn van een gloeilampenfabrikant, en al helemaal trots dat we niet alleen nog maar leven dankzij een van de smerigste gladjakkers van Nederland, die al het voetbal uit het voetbal haalt. Ik lach om de successupporters daar, die wel of niet gaan afhankelijk van de recente resultaten.
Jij daarentegen bent een smerige successupporter. Jij bent niet voor Feyenoord, jij bent voor een paar succesjes, puur op financiele basis, van een club die dan toevallig uit Rotterdam zuid komt. Ik schaam me voor je, ik kots op je, tyvusmongool flikker naar een andere club![]()
Je moet je muil houden tyvusjood. Niet elke goede speler is zo duur; je moet alleen een beter bestuur hebben dan de idioten, mindervaliden, familie-of-holmaatje-van-mensen, colajosti's die niets met voetbal hebben noem maar op.quote:Op maandag 2 april 2007 10:33 schreef Malibu-06 het volgende:
Van dat soort spelers zul je het toch moeten gaan hebben als je zoals velen hier geen investeerders wil.
Ach zeik niet, josti, ik ben geen 16, ga niet alleen naar Feyenoord-Ajax, ben nog nooit bezopen geweest tijdens een wedstrijd, doe niet mee aan rellen, en vind het ook niet normaal.quote:Op maandag 2 april 2007 13:25 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Kan ook wel wat minder he? Ik kots op mensen als jou, ventjes van 16 die alleen naar Feyenoord - Ajax gaan om de Ajax-supporters op te wachten en ladderzat 1000 keer "we love you Feyenoord" te bléren terwijl ze de helft van de wedstrijd niet eens zien. Het type dat het normaal vindt om stoeltjes af te breken omdat de politie een beetje vervelend tegen je is
Ik scheld niet hoor Jorienquote:Op maandag 2 april 2007 13:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Ga nou niet op elkaar schelden
hier, wat ben je nou voor zwakbegaafde, eerst zit je schreuder af te zeiken, vervolgens zeg je dat we het wel van zulke gasten moeten hebben als we geen investeerders vinden, vervolgens hemel je hem opquote:Op maandag 2 april 2007 10:55 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ook al speelt ie niet goed, toch is er een verband tussen het lage aantal tegendoelpunten de laatste 6 wedstrijden (4 x de 0 in 6 wedstrijden) en de rentree van Schreuder 6 wedstrijden geleden. Zo'n speler brengt wel wat rust in het team.
Jorien toch.quote:Op maandag 2 april 2007 13:28 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:Op maandag 2 april 2007 13:33 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
hier, wat ben je nou voor zwakbegaafde,
dat ik zeg dat we het van zulke spelers moeten hebben was dus negatief bedoeld.quote:eerst zit je schreuder af te zeiken, vervolgens zeg je dat we het wel van zulke gasten moeten hebben als we geen investeerders vinden
Dat doe ik helemaal niet, er werd geroepen dat Schreuder kut speelde, en daar was ik het mee eens. Echter hij is wel geschikt voor 'overlevingsvoetbal', en dat spelen we volgend seizoen hopenlijk niet meer. Daarom moet ie weg, maar wel door een speler die net zoveel rust in het team brengt als hem. Of eigenlijk nog veel meer natuurlijk.quote:, vervolgens hemel je hem op
quote:Als hij de verantwoordelijke zou zijn voor 4x de 0 houden, zouden we het ook met hem en zonder investeerders redden he![]()
Zo gemakkelijk zit het niet in elkaar gelukkig.quote:Op maandag 2 april 2007 13:37 schreef Steve_I. het volgende:
gast
denk nou zelf na.
Als Feyenoord nu een investeerder krijgt, zijn er drie mogelijkheden.
A) Ze gooien het hele beleid om, heel je doen en laten komt in handen van een buitenstaande partij, weg club
B) Ze gooien niet het hele beleid om, die idioten blijven zitten, we kosten de investeerders veel geld en leveren niets op, investeerders trekken zich terug, wij zijn de lul.
C) Ze gooien niet het hele beleid om, die idioten blijven zitten, we kosten de investeerders veel geld en leveren niets op, investeerders trekken zich terug, we worden doorverkocht, doorverkocht, nog eens doorverkocht... weg club.
Korte termijn denken. Soms heb je gewoon een mindere periode, daar moet je effe doorheen bijten, dat wisten we allang, niet gelijk een makkelijke uitvlucht met grote gevolgen nemen. Volgend seizoen hebben we een nieuwe start, we hebben een hoop talent, we hebben met een beetje geluk een routinier als gio er bij, niet zo zeiken.quote:Op maandag 2 april 2007 13:43 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Dat vraag ik me eerder van jou af, als ik je reacties zo lees.
[..]
dat ik zeg dat we het van zulke spelers moeten hebben was dus negatief bedoeld.
[..]
Dat doe ik helemaal niet, er werd geroepen dat Schreuder kut speelde, en daar was ik het mee eens. Echter hij is wel geschikt voor 'overlevingsvoetbal', en dat spelen we volgend seizoen hopenlijk niet meer. Daarom moet ie weg, maar wel door een speler die net zoveel rust in het team brengt als hem. Of eigenlijk nog veel meer natuurlijk.
[..]
Je hebt mensen die je mag, en je hebt mensen die je niet mag.quote:Op maandag 2 april 2007 13:45 schreef jorienvdherik het volgende:
gaat lekker hier
Mongool.quote:Op maandag 2 april 2007 13:19 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 2 april 2007 13:49 schreef Erasmusch het volgende:
Een minder periode? Overgangsjaar bedoel je zeker
Omdat het een kankerwedstrijd was.quote:
Join the club.quote:Op maandag 2 april 2007 13:49 schreef Steve_I. het volgende:
Mensen die het bloed onder je nagels vandaan halen en die je het liefst in elkaar zou stompen bestaan ook, maar zijn in mijn geval vrij zeldzaam. Hij is toch wel een van de uitzonderingen
Uefa Cup was een incident, een uitschieterquote:Op maandag 2 april 2007 13:53 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Nee.
Ik bedoel dat het sinds de Uefa Cup bergafwaarts is gegaan, in plaats van berg opwaarts wat zou moeten na zo'n prestatie. Als je jezelf dan met slecht beleid in de knoei werkt, ben je daar niet een twee drie vanaf, maar het is niet het einde van de wereld, en (hopelijk, successupporters met verkoopplannen kennende) ook niet het einde van de club.
Zoals je je in 5 jaar naar de tering kan helpen (5x geen CL, spelers als bosvelt, van hooijdonk, kalou, emerton, van persie en leonardo samen voor een miljoen of 8, een magrao a 10 miljoen) kan je ook in 5 jaar weer terug zijn
Denk je?quote:Op maandag 2 april 2007 14:00 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Uefa Cup was een incident, een uitschieter
ook aan het niet mee spelen van Lucius gedachtquote:Op maandag 2 april 2007 10:55 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
overgangsjarenquote:Op maandag 2 april 2007 13:49 schreef Erasmusch het volgende:
Een minder periode? Overgangsjaar bedoel je zeker
En waarom is hij ons niet eerder opgevallen?quote:Dé opvolger van Ajax-verdediger Stam speelt bij São Paulo
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 2-apr-2007 09:20
In 2006 haalt Ajax Jaap Stam op late leeftijd naar Amsterdam. Het is een understatement om het aankoopbeleid van de jaren hieraan voorafgaand minder gelukkig te noemen. En wie voorspelde niet dat Stam veel blessures ook een slechte aankoop zou zijn. Mijn mening is een andere: Stam is in vele opzichten een versterking gebleken. Maar besturen is vooruitzien en daarom moet Ajax gezien de leeftijd van Stam nu al naar een opvolger uitzien.
In deze column zullen nog vele jonge talenten de revue passeren. Maar bij São Paulo Futebol Clube heb ik al enkele malen de beste opvolger voor Stam zien spelen. Zijn naam: Alex Silva. Enige tijd geleden hier nog een grote onbekende, die overkwam van Vitoria uit Bahia. Eind vorig jaar werd zijn naam nog niet genoemd als basisspeler van São Paulo. Maar nu is hij een vaste kracht van de ‘Tricolores’. Als centrale verdediger, spelend op dezelfde positie als Stam, lijkt hij met zijn 1.92m ook als type-speler op Stam of Alex van PSV. Samen met André Dias geeft Alex Silva leiding aan de centrale verdediging van Sào Paulo.
Thuis bij Dinis Fonseca kijken wij op een scherm van één bij twee meter naar het rechtstreekse verslag van de wedstrijd São Paulo–Alianza Lima (Peru). Een wedstrijd, die met 4-0 wordt gewonnen door de Brazilianen en waarin ik Alex Silva weer zie scoren. Ik geef aan, dat ik hem één van de opvallendste spelers vind, mede gebaseerd op eerdere wedstrijden, die ik zag. Met zijn 22 jaar straalt hij nu al gezag uit.
Dinis voorspelt hem een grote toekomst. “Je ziet het goed, hij is een groot talent. Noem mij een centrale verdediger, die in 32 wedstrijden 7 keer scoort.” En hij vervolgt: “Alex Silva wordt een hele grote! Ik verwacht dat hij nog beter wordt dan zijn broer.”
Zijn broer, vraag ik verbaasd.
“Weet je dat dan niet hij is de broer van Luisão uit de nationale selectie, de centrale verdediger van Benfica.”
Desgevraagd kan Dinis mij geen details uit zijn contract geven. “Als je die wil weten moet je Carol bellen. Zij is één van de juristen, die bij São Paulo betrokken is.” Ik stelde de vraag omdat veel contracten een zogenaamde ‘strafclausule’ kennen om de uittocht aan spelers tegen te gaan. Een bedrag dat aan de club betaald moet worden bij het verlaten van de club voor beëindiging van het contract. “ Maar ik verwacht dat Alex Silva nu nog wel betaalbaar is.”
Dus moet Ajax snel zijn, want naar verwachting gaat de prijs snel omhoog. Of anders is PSV, dat hier actief scout, de Amsterdammers straks weer te snel af.
Er is maar een oplossing indien Feyenoord Nederlands/Europees mee wil draaien. GELD !!!quote:Feyenoord wil met investeerders werken zoals bij FC Liverpool
AD
In de schaduw van de eindsprint van PSV en Ajax, bereidt Feyenoord zo zijn eigen demarrages voor. En dat dus niet alleen in het kader van de strijd om de vijfde plaats.
Feyenoord is nadrukkelijk op jacht naar het grote geld en heeft daar al enige vooruitgang in geboekt.
Ruim een week geleden bezocht de directie van Feyenoord in Engeland collega’s van een grote, onder meer in voetbal gespecialiseerde investeringsbank. Daar zijn de mogelijkheden besproken van een buitenlandse deelname in Feyenoord. Het betreft hier dezelfde mensen die recente investeringen in Liverpool FC hebben voorbereid. Zoals eerder gezegd, kiest Feyenoord voor deze bank omdat het precies volgens het scenario van Liverpool te werk wil gaan.
Heel belangrijk daarin is, dat in die plannen de club en de clubcultuur gewaarborgd blijven. Een overname zoals die bij Manchester United is gepleegd door een stel kille Amerikanen, moet daarmee voorkomen worden.
In Engeland is met enthousiasme gereageerd op de mogelijkheden in Rotterdam. Met name de plannen voor een nieuw stadion maken de ambities van Feyenoord sterk, zo bevestigden de financiële experts. Uit het conclaaf in Engeland moet dezer dagen een prospectus met daarin uitgewerkte voorstellen rollen. Deze week wordt die besproken in de Raad van Commissarissen van Feyenoord. Vervolgens zal de directie van de club de commissarissen toestemming vragen om de Engelse bank in zowel Engeland als Amerika daadwerkelijk aan de slag te laten gaan.
Naast het zogenoemde ‘internationale traject’ bewandelt de top van Feyenoord ook een binnenlands spoor. De club heeft een groep van tien vermogende Rotterdammers verzameld aan wie min of meer dezelfde voorstellen gedaan zullen worden als aan de investeerders in Amerika en Engeland. De directie van de club verwacht veel van deze mogelijkheid. Het betreft tien mensen die niet eerder met Feyenoord in gesprek waren.
Iets als een geintje opvatten is er ook niet meer bijquote:Op maandag 2 april 2007 13:07 schreef Luni het volgende:
[..]
Ga zelf weg als je zo over Happel praat, schaam je!
ja oke , dan moet ik je gelijk geven , maar het heeft vaak ook met elkaar te maken voor een goede speler krijg je automatich veel geld.quote:Op maandag 2 april 2007 00:44 schreef Steve_I. het volgende:
nee, daar ging het juist niet over; het ging mij er om dat we ook sportief veel kunnen bereiken als wij een speler als piet kopen voor het bedrag waarbij hij bij ons wegging. Oftewel; inventief scouten zoals Fenerbahce toen deed.
Ja, want overal in Engeland/Spanje/Italie valt veel geld te halen. Je zult eerst met beperkt materiaal een beetje ver komen in Europa willen de goede spelers naar Feyenoord komen. Anders kunnen ze net zo goed na een laagvlieger in Italie/Spanje/Engeland gaan.quote:Op maandag 2 april 2007 18:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Ben benieuwd welke spelers je dan kunt halen, met wat meer salaris
mwah ik denk niet dat er eerst beperkt materiaal moet komen. Want ondanks dat ze in spanje italie en UK wel veel betalen, scouten kunnen ze bijna niet. Daar zouden wij dus op moeten inspringen a la az. En om nou te zeggen dat az met beperkt materiaal bezig is in Europa...quote:Op maandag 2 april 2007 18:23 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ja, want overal in Engeland/Spanje/Italie valt veel geld te halen. Je zult eerst met beperkt materiaal een beetje ver komen in Europa willen de goede spelers naar Feyenoord komen. Anders kunnen ze net zo goed na een laagvlieger in Italie/Spanje/Engeland gaan.
quote:Op maandag 2 april 2007 13:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Een man met zo'n instelling willen ze nog een contract voor een jaar biedenquote:Op maandag 2 april 2007 18:32 schreef jorienvdherik het volgende:
2/4/2007 - Schreuder liet zichzelf vervangen
(Gepost door )
In het Algemeen Dagblad staat te lezen dat Schreuder zich zondag op eigen initiatief liet vervangen uit teambelang. Hij speelde als centrumverdediger naast Vlaar. Hij zag dat Vitesse een extra spits inbracht en redeneerde dat Feyenoord meer zou hebben aan een tweede mandekker. Na kort overleg bracht Koeman vervolgens Saidi in het veld
![]()
quote:Fc Groningen supporters in vak G, GG en KK
Dat het verstrekken van kaarten voor uit supporters ook bij FC Groningen niet altijd vlekkeloos verloopt, blijkt uit een bericht wat wij vonden op de officiële clubsite van FC Groningen. Of er inmiddels Feyenoordsupporters ook in het bezit zijn van toegangsbewijzen voor vak KK is ons helaas nog niet bekend.
Middels dit bericht wil FC Groningen proberen nog meer duidelijkheid te verschaffen over de gang van zaken rond het uitduel met Feyenoord en antwoord te geven op de meest gestelde vragen en opmerkingen die de club bereiken.
Afgelopen vrijdag liet de clubleiding weten dat supporters die met eigen vervoer naar Rotterdam zouden reizen, hiervoor een andere kaart nodig hebben. Iedereen dient bij het omwisselen van dit reeds aangekochte toegangsbewijs tevens een geldig legitimatiebewijs, dus rijbewijs of paspoort, te laten zien.
Er was een probleem ontstaan rond de kaartverkoop voor het duel met Feyenoord. In een wedstrijdoverleg tussen beide clubs, in februari van dit jaar, heeft de Rotterdamse club gevraagd hoeveel kaarten FC Groningen dacht nodig te hebben. Op basis van cijfers uit het verleden is toen door clubvertegenwoordigers van FC Groningen een aantal van vijfhonderd aangegeven. Toen wij onlangs met de kaartverkoop startten, bleken er echter veel meer supporters dan gemiddeld geïnteresseerd te zijn in een bezoek aan de Kuip. Al snel waren er ruim 1.300 kaarten verkocht.
Wij dachten bij Feyenoord aanspraak te kunnen maken op extra kaarten. In onze ogen was het eerder genoemde aantal van vijfhonderd een indicatie, voor Feyenoord was dit getal een definitief aantal. Er was derhalve een verschil van interpretatie over de gemaakte afspraken. Feyenoord was inmiddels gestart met het invullen van het tweede gastenvak. Daarop hebben wij onze kaartverkoop noodgedwongen direct stopgezet en zijn vertegenwoordigers van de club naar Rotterdam gereisd om de ontstane situatie te bespreken.
Uitgangspunt voor zowel Feyenoord als FC Groningen was hierbij alle mensen die reeds een kaart hadden gekocht voor deze wedstrijd een plaats te bieden in het stadion. De conclusie was dat de supporters van FC Groningen verdeeld moesten worden over twee vakken, waarbij legitimatie een vereiste was. Suggesties als zou het een manier zijn om alsnog een registratieverplichting te krijgen, wijst FC Groningen resoluut van de hand. Het overleggen van een legitimatiebewijs is puur noodzakelijk om er zorg voor te dragen dat alle mensen die een kaartje voor het duel met Feyenoord hebben gekocht ook daadwerkelijk op een goede manier de wedstrijd in Rotterdam kunnen volgen. Niets meer en niets minder.
Om organisatorische redenen is er voor gekozen de mensen die met de FanTour naar Rotterdam reizen in vak KK te plaatsen. De mensen die met eigen vervoer reizen en hun kaart omwisselen, komen in het gastenvak (GG) terecht. Een derde groep FC Groningen-supporters, bestaande uit onder andere leden van de Junior Club, komt in vak G terecht.
Mensen die om welke reden dan ook hun kaart niet willen of kunnen omruilen of niet in vak KK willen zitten, kunnen bij de Supportersbalie in Euroborg hun geld terugkrijgen.
Voor de gemaakte onkosten verstrekken wij bij het omruilen van de kaart twee consumptiebonnen voor gebruik in de Kuip. Wij zullen geen onkostenvergoeding uitkeren.
Ja, spelers die meedenken, das idd nietsquote:Op maandag 2 april 2007 18:33 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Een man met zo'n instelling willen ze nog een contract voor een jaar bieden![]()
Hij weet er meer van dan z'n coach in dit gevalquote:Op maandag 2 april 2007 18:33 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Een man met zo'n instelling willen ze nog een contract voor een jaar bieden![]()
Wel mee eens ja. Daar komt ook nog eens bij dat Feyenoord natuurlijk een veel mooiere club is om voor te spelen dan AZ, als ze een goed team hebben.quote:Op maandag 2 april 2007 18:27 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
mwah ik denk niet dat er eerst beperkt materiaal moet komen. Want ondanks dat ze in spanje italie en UK wel veel betalen, scouten kunnen ze bijna niet. Daar zouden wij dus op moeten inspringen a la az. En om nou te zeggen dat az met beperkt materiaal bezig is in Europa...
Dan krijg je hetzelfde als gisterquote:Op maandag 2 april 2007 18:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Precies wat ik dachtquote:Op maandag 2 april 2007 19:13 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Hij weet er meer van dan z'n coach in dit geval.
ze willen bij de eerste 9 blijven, daarom krijgen ze wat extra steun.quote:Op maandag 2 april 2007 20:01 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht![]()
Groningen kan normaal gesproken nog niet eens GG vullen toch?
Kick! Herkenbaar man!quote:Op maandag 2 april 2007 13:25 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Kan ook wel wat minder he? Ik kots op mensen als jou, ventjes van 16 die alleen naar Feyenoord - Ajax gaan om de Ajax-supporters op te wachten en ladderzat 1000 keer "we love you Feyenoord" te bléren terwijl ze de helft van de wedstrijd niet eens zien. Het type dat het normaal vindt om stoeltjes af te breken omdat de politie een beetje vervelend tegen je is
Dit lijkt me geen hoax. Die onderhandelingen zullen er wel zijn, maar of het ook daadwerkelijk iets oplevert is afwachten.quote:Op maandag 2 april 2007 20:25 schreef FrankyMcG het volgende:
Wederom een investeerdershoax.... zal mij benieuwen!
quote:Op maandag 2 april 2007 20:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord kennede word het niks
Weet ik niet. Woerts is een lul, maar niet gek.quote:Op maandag 2 april 2007 20:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord kennede word het niks
Misschien kunnen ze dan nog een goede financieel directeur aan de haak slaan.quote:Op maandag 2 april 2007 20:56 schreef FrankyMcG het volgende:
Dames, kunnen jullie niet afspreken op het Anne Frankplatsoen, en hier gewoon over FEYENOORD praten!
Wat is er mis met bouwvakkers?quote:Op maandag 2 april 2007 20:54 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Moet je niet naar bed? Bouwvakkers moeten er op tijd uit.
16e AZ thuis, ik ga er heen. wie gaat er nog meer heen ?quote:Op maandag 2 april 2007 21:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Zojuist op Lunaticnews gelezen dat Jong Feyenoord met 2-1 heeft verloren in Tilburg van Jong Willem II, een directe concurrent van Jong Feyenoord in de strijd tegen degradatie.
Jong Feyenoord staat nu één na laatste. De laatste twee reserve-elftallen degraderen naar de eerste divisie voor reserve-elftallen.![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 21:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zolang ze een riem hebben die de broek omhoog houd, niet zo heel bar veel.
Best treist eigenlijk.....quote:Op maandag 2 april 2007 21:17 schreef jorienvdherik het volgende:
http://teletekst.nos.nl/tekst/848-02.html
Feyenoord staat dus 13de nu, maar gelukkig nog 4 wedstrijden om het onheil te keren, bovendien hebben de nummers 10 en 11 ook maar 2 punten voorsprong, en Vitesse, 12de staat maar 1 puntje boven ons.quote:Op maandag 2 april 2007 21:17 schreef jorienvdherik het volgende:
De kantine maakt veel goedquote:Op maandag 2 april 2007 21:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Feyenoord staat dus 13de nu, maar gelukkig nog 4 wedstrijden om het onheil te keren, bovendien hebben de nummers 10 en 11 ook maar 2 punten voorsprong, en Vitesse, 12de staat maar 1 puntje boven ons.
Moet nog te doen zijn zou je zeggen![]()
Ik ga wel 16 april denk ik (al lijkt mij Jong AZ een onmogelijke opgave als je al van Willem II verliest maar goed).
Denk dat we Zondag maar wat spelers van het eerste op de bank moeten houden zodat ze fit zijn om met het 2e mee te doenquote:Op maandag 2 april 2007 21:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Feyenoord staat dus 13de nu, maar gelukkig nog 4 wedstrijden om het onheil te keren, bovendien hebben de nummers 10 t/m 12 ook maar 2 punten voorsprong.
Moet nog te doen zijn zou je zeggen![]()
Ik ga wel 16 april denk ik (al lijkt mij Jong AZ een onmogelijke opgave als je al van Willem II verliest maar goed).
Het is pas over 2 weken dat scheeltquote:Op maandag 2 april 2007 21:23 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Denk dat we Zondag maar wat spelers van het eerste op de bank moeten houden zodat ze fit zijn om met het 2e mee te doen![]()
Niet dat zij het wel redden.quote:Op maandag 2 april 2007 21:23 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Denk dat we Zondag maar wat spelers van het eerste op de bank moeten houden zodat ze fit zijn om met het 2e mee te doen![]()
staat wel weer lekker dicht bij elkaar allemaal.quote:Op maandag 2 april 2007 21:17 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:Heb nog aan een hoofdsteward en zo'n blauwe pet gevraagd waarom ze niet op Oost controleerden. Allebei hetzelfde verhaal: Het gerucht was dat er Feyenoorders op Zuid wilden gaan zitten......
quote:Op maandag 2 april 2007 20:54 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Moet je niet naar bed? Bouwvakkers moeten er op tijd uit.
quote:Op maandag 2 april 2007 21:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
staat wel weer lekker dicht bij elkaar allemaal.
En Vakkie_W nog bedankt![]()
[..]
Wat een goed nieuws gooien ze op Feyenoord.nl....quote:Erik van den Heuvel uit Capelle aan den IJssel was zaterdag de eerste supporter die aan het loket bij Feyenoord een Gouden Jubileumkaart heeft aangeschaft. De kaart geeft de komende twee seizoenen recht geeft op Eredivisievoetbal in De Kuip, plus de vier grote jubileumactiviteiten. ‘Ik vind het een heel goed initiatief van Feyenoord’, zegt Van den Heuvel, die als sinds 1993 een seizoenkaart heeft.
Van den Heuvel zegt van de jubileumactiviteiten het meest uit te kijken naar het jubileumtoernooi, waaraan naast Feyenoord ook Celtic, Borussia Dortmund en Tottenham Hotspur deelnemen. ‘Maar ook alle andere evenementen zal ik met veel plezier bezoeken.’ De supporter keek niet vreemd op toen hij zaterdag hoorde dat hij de eerste was die een Gouden Jubileumkaart had gekocht. ‘In januari en februari heb ik al eens bij Feyenoord aangegeven dat ik graag zo’n kaart wilde, dus toen de verkoop zaterdag begon was ik er als de kippen bij.’
De supporter hoopt alleen dat Feyenoord het voetballend gezien de komende twee seizoenen beter zal doen dan dit seizoen. ‘Dat zal mede afhankelijk zijn van transfers in de zomer. Maar als het wat dat betreft een beetje meezit, heb ik er alle vertrouwen in.’
Wat wil je aantonen? Dat je goed kan spieken?quote:Op maandag 2 april 2007 21:32 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
En nou opbokken![]()
Feyenooord![]()
Had hem gister eigenlijk wel veracht in de basis.quote:Op maandag 2 april 2007 21:33 schreef Steve_I. het volgende:
Wel weer Huysegems die als enige scoort... Snap niet dat hij niet wat vaker bij het eerste meespeelt.
Snap niet waarom ze hem gehaald hebben voor zoveel geldquote:Op maandag 2 april 2007 21:33 schreef Steve_I. het volgende:
Wel weer Huysegems die als enige scoort... Snap niet dat hij niet wat vaker bij het eerste meespeelt.
Misschien omdat het een meer dan behoorlijke speler is?quote:Op maandag 2 april 2007 21:36 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze hem gehaald hebben voor zoveel geld![]()
jaquote:Op maandag 2 april 2007 21:34 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wat wil je aantonen? Dat je goed kan spieken?
Nou dat vind ik ook weer zwaar overtrokken.quote:Op maandag 2 april 2007 21:38 schreef Keltie het volgende:
[..]
Misschien omdat het een meer dan behoorlijke speler is?
Misschien omdat hij ernstig goede potten in zijn AZ-tijd heeft gespeeld?
Hij is misschien te duur gehaald (nee, eigenlijk niet MISSCHIENquote:Op maandag 2 april 2007 21:36 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze hem gehaald hebben voor zoveel geld![]()
ze wilden hem ook houdenquote:Op maandag 2 april 2007 21:39 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Nou dat vind ik ook weer zwaar overtrokken.
En dan druk ik het nog zacht uit![]()
Als hij zo goed was geweest hadden ze hem wel gehouden.
Van mij mag hij eind van het seizoen samen met dat hele rijtje oprotten uit de Kuip.quote:Op maandag 2 april 2007 21:40 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Hij is misschien te duur gehaald (nee, eigenlijk niet MISSCHIEN)
maar hij wordt ook zwaar onderschat denk ik. Ik vind dat hij meer heeft laten zien dan harry, drolkka, en niet minder dan vincken, piet etc......
Ik eigenlijk ook... tegen beter weten in, want met koemanquote:Op maandag 2 april 2007 21:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Had hem gister eigenlijk wel veracht in de basis.
Gelul.quote:Op maandag 2 april 2007 21:39 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Nou dat vind ik ook weer zwaar overtrokken.
En dan druk ik het nog zacht uit![]()
Als hij zo goed was geweest hadden ze hem wel gehouden.
Uiteraard. Net als nog 20 spelers. Vervolgens krijgen we er in totaal 5 miljoen voor en hebben we nog maar 6 spelers overquote:Op maandag 2 april 2007 21:41 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Van mij mag hij eind van het seizoen samen met dat hele rijtje oprotten uit de Kuip.
Dus dan moeten wij het afdankertje van AZ maar kopen?quote:Op maandag 2 april 2007 21:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
Gelul.
Zoveel clubs laten goede spelers vertrekken.
Als Von Gahl denkt dat'ie em niet nodig heeft, gaat'ie weg.
quote:2/4/2007 - Van Hooijdonk een 'blijvertje' op linkerkant
(Gepost door K)
Pierre van Hooijdonk zal naar verwachting ook de komende weken worden ingezet als linkerspits. Hij krijgt daar de voorkeur boven Huysegems en Kolkka. Omdat Erwin Koeman in deze fase vooral ervaren spelers wil die met de groeiende druk om kunnen gaan, blijft hij vasthouden aan Van Hooijdonk, al is het op de voor hem onlogische positie van linksbuiten.
Feyenoord Netwerk
Tegenover FCUpdate.nl liet Van Hooijdonk weten zich in die positie juist lekker te voelen. "Ik heb mijn hele loopbaan al gezegd dat ik eigenlijk geen diepe spits ben. Ik ben iemand die het beste functioneert als ik om een andere aanvaller heen speel. Op deze manier is dat het geval."
Feyenoord Netwerk
"Het voordeel is, dat ik vanaf de linkerkant soms even kan verdwijnen. Ik kan me aan het spel onttrekken, zonder dat de verdedigers me direct missen. Dat was bij het doelpunt tegen Vitesse ook het geval, ik kan vanuit het niets opduiken.
Vind het rendement over het hele seizoen gezien van Kolkka beter dan die van Huysegems. Huysegems heeft in keer in de maand een leuke wedstrijd. De rest is drama.quote:Op maandag 2 april 2007 21:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Ach Stein is beter dan Kolkka. maar kolkka speelt meer. vriendje van koeman joh. samen met schreuder
Niet alle afdankertjes zijn slecht, kijk maar naar Huntelaarquote:Op maandag 2 april 2007 21:45 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Dus dan moeten wij het afdankertje van AZ maar kopen?
Koeman is gek geworden , hoop niet dat ie advies krijgt van zijn broer.quote:
dacht dat ie ook bij de verwachte opstelling stond.quote:Op maandag 2 april 2007 21:41 schreef Steve_I. het volgende:
Ik eigenlijk ook... tegen beter weten in, want met koeman![]()
Dat is een ander verhaal. Als Heerenveen afdankertjes van PSV koopt kan ik dat nog begrijpen. Maar een topclub als Feyenoord die afdankertjes van een club koopt dat nog niet eens een topclub is snap ik niet.quote:Op maandag 2 april 2007 21:49 schreef erkel het volgende:
[..]
Niet alle afdankertjes zijn slecht, kijk maar naar Huntelaar
Altijd dat afdankertjes gelul.quote:Op maandag 2 april 2007 21:45 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Dus dan moeten wij het afdankertje van AZ maar kopen?
quote:Op maandag 2 april 2007 21:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Altijd dat afdankertjes gelul.
Als we Totti kopen, bestempel je hem dan ook als het afdankertje van Roma? Nee, dan is het een topaankop.
Lulhoofd.
Arsenal koopt van Persie ook van Feyenoord, die ook hier afgedankt was. Hangt allemaal af van goed scouten, wat bij ons nog niet echt goed gebeurd.quote:Op maandag 2 april 2007 21:51 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal. Als Heerenveen afdankertjes van PSV koopt kan ik dat nog begrijpen. Maar een topclub als Feyenoord die afdankertjes van een club koopt dat nog niet eens een topclub is snap ik niet.
Ach flikker toch op. Van Persie was gewoon een top talent, dat zag iedereen maar Feyenoord kon niet met hem overweg.quote:Op maandag 2 april 2007 21:55 schreef erkel het volgende:
[..]
Arsenal koopt van Persie ook van Feyenoord, die ook hier afgedankt was. Hangt allemaal af van goed scouten, wat bij ons nog niet echt goed gebeurd.
Van Persie werd anders ook behoorlijk uitgekotst door een deel van het publiek, mede dankzij hemzelf.quote:Op maandag 2 april 2007 21:57 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ach flikker toch op. Van Persie was gewoon een top talent, dat zag iedereen maar Feyenoord kon niet met hem overweg.
Het talent wat van Persie in zijn grote teen had in zijn periode bij Feyenoord heeft Huysegems nog niet in zijn hele lichaam.
Ag flikker op man. Als ze hem zo graag hadden willen houden dan had Scheringa zijn portemonnee wel getrokken.quote:
Niet als hij de kans niet krijgt, net zoals Lazovic (maar das op zich een ander verhaal)quote:Op maandag 2 april 2007 21:59 schreef Vakkie_W het volgende:
Jullie vergelijken appels met peren. Flikker op zeg.
Huysegems zal nooit kunnen tippen aan een van de aanvallers van vorig jaar (Kuijt, Kalou, Castelen).
Doe je het weerquote:Op maandag 2 april 2007 22:02 schreef erkel het volgende:
[..]
Niet als hij de kans niet krijgt, net zoals Lazovic (maar das op zich een ander verhaal)
Wat nou "quote:Op maandag 2 april 2007 21:54 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
![]()
1. Roma zou Totti nooit verkopen. Als er een man als Totti bij AZ had gespeelt dan had hij ook niet mogen vertrekken
2. Verhoudingen tussen Roma en Feyenoord zijn anders als AZ en Feyenoord. AZ is de directe concurent. Daar ga je toch geen rommel van afnemen? Of is onze doelstelling de subtop?
Ik zie in Nederland, wat.. Zelfs in het buitenland, geen aanvaller die Kuyt zou kunnen vervangen / aan Kuyt zou kunnen tippen.quote:Op maandag 2 april 2007 21:59 schreef Vakkie_W het volgende:
Jullie vergelijken appels met peren. Flikker op zeg.
Huysegems zal nooit kunnen tippen aan een van de aanvallers van vorig jaar (Kuijt, Kalou, Castelen).
Dembele had ik toch graag bij Feyenoord gezien.quote:Op maandag 2 april 2007 22:10 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wat nou "" ? Toon op die manier aan dat je alles relatief moet zien, Totti en Roma kan je ook door x aantal andere namen vervangen.
Huysegems is ook geen rommel, Huysegems is gewoon een goede aankoop.
De enige reden dat Huysegems weg kon daar is waarschijnlijk ook dat Dirk S. een heel nieuw elftal heeft gekocht dit jaar.
Aankopen AZ dit jaar:
Waterman
Waterreus
Sinouh
Mendes da Silva
Martens
Luirink
Jenner
Gudjonsson
Donk
Didulica
Dembele
Cziommer
Boukhari
Aldus VI.
Geweldenaars hoor
Durf zelfs wel hard op te zeggen dat ik er geen 1 speler bij Feijenoord zou willen zien.
Als het dan toch zou moeten, zouden Waterreus en Martens opties zijn.. Nou, heerlijk.
Feit dat je Huysegems op links wil zetten toont al aan dat je pilletjes zijn uitgewerkt.quote:Op maandag 2 april 2007 22:04 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Doe je het weer![]()
Lazovic had veel concurentie. Huysegems op links helemaal niets. En toch staat hij er niet in. Als hij zo goed was geweest had hij er wel in gestaan. Maar zelfs Kolkka en de oude versleten Pi-air staan voor hem.
Koeman is een domme kut trainer, maar ik geloof niet dat hij zo dom is. Huysegems is gewoon een leuke voetballer voor Heerenveen of Utrecht.
Dembele, Jenner en Martens zijn een klasse beter dan dat stel kneuzen bij ons anders.quote:Op maandag 2 april 2007 22:10 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wat nou "" ? Toon op die manier aan dat je alles relatief moet zien, Totti en Roma kan je ook door x aantal andere namen vervangen.
Huysegems is ook geen rommel, Huysegems is gewoon een goede aankoop.
De enige reden dat Huysegems weg kon daar is waarschijnlijk ook dat Dirk S. een heel nieuw elftal heeft gekocht dit jaar.
Aankopen AZ dit jaar:
Waterman
Waterreus
Sinouh
Mendes da Silva
Martens
Luirink
Jenner
Gudjonsson
Donk
Didulica
Dembele
Cziommer
Boukhari
Aldus VI.
Geweldenaars hoor
Durf zelfs wel hard op te zeggen dat ik er geen 1 speler bij Feijenoord zou willen zien.
Als het dan toch zou moeten, zouden Waterreus en Martens opties zijn.. Nou, heerlijk.
Dembele is overrated.quote:Op maandag 2 april 2007 22:12 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Dembele had ik toch graag bij Feyenoord gezien.
Maargoed, AZ doet het beter met die "geweldenaars" van jou dan wij met die afgedankte Belg.
Jenner? Dat is toch die knurft die 6000000000 scharen maakt om de bal dan te verliezen?quote:Op maandag 2 april 2007 22:13 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dembele, Jenner en Martens zijn een klasse beter dan dat stel kneuzen bij ons anders.
Te veel aan de green stuff gezeten ofzo?quote:Op maandag 2 april 2007 22:10 schreef Keltie het volgende:
Aldus VI.
Geweldenaars hoor
Want?quote:Op maandag 2 april 2007 22:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Te veel aan de green stuff gezeten ofzo?
Gaf het toch ook aan, drolquote:
quote:Op maandag 2 april 2007 22:14 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jenner? Dat is toch die knurft die 6000000000 scharen maakt om de bal dan te verliezen?
Nooit van onder de indruk geweest.
Maar dacht je werkelijk dat wij met deze spelers en een goede trainer boven AZ en Twente zouden eindigen? Dacht het niet he. Huysegems is gewoon geen topspeler. Klaarquote:Op maandag 2 april 2007 22:18 schreef Keltie het volgende:
FC Twente toont mijn gelijk.
De fout zit'em in de tactiek/ trainers staf, niet in de selectie.
Onkunde op de bank is de bottleneck (jaja, meertalig).
Heel Twente bestaat uit "niet topspelers".quote:Op maandag 2 april 2007 22:20 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Maar dacht je werkelijk dat wij met deze spelers en een goede trainer boven AZ en Twente zouden eindigen? Dacht het niet he. Huysegems is gewoon geen topspeler. Klaar
Ach komaan, alsof Sinouh, Waterman, Jenner, Mendes da Silva, Boukhari en co beter zijn dan het huidige Feijenoordquote:Op maandag 2 april 2007 22:17 schreef TerroRobbie het volgende:
90 % van die spelers zouden een pure aanwinst voor Feyenoord zijn.
Dan noem je ook meteen de 4 minste opquote:Op maandag 2 april 2007 22:21 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Ach komaan, alsof Sinouh, Waterman, Jenner, Mendes da Silva, Boukhari en co beter zijn dan het huidige Feijenoord
Jenner was toch de man?quote:Op maandag 2 april 2007 22:22 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Dan noem je ook meteen de 4 minste op![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 22:21 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heel Twente bestaat uit "niet topspelers".
De enige pech is dat de trainer van Twente het hoofdstukje "tactiek" van de trainerscursus wat beter beheerst dan die knurften bij ons.
Het is toch de bedoeling dat we mee gaan doen om het kampioenschap? Niet dat we samen met Twente gaan spelen om de 4e plek?quote:Op maandag 2 april 2007 22:21 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heel Twente bestaat uit "niet topspelers".
De enige pech is dat de trainer van Twente het hoofdstukje "tactiek" van de trainerscursus wat beter beheerst dan die knurften bij ons.
In een goed draaiend team een leuke speler. Dat speelse leert ie nog wel af.quote:Op maandag 2 april 2007 22:14 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jenner? Dat is toch die knurft die 6000000000 scharen maakt om de bal dan te verliezen?
Nooit van onder de indruk geweest.
Droom verderquote:Op maandag 2 april 2007 22:23 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Het is toch de bedoeling dat we mee gaan doen om het kampioenschap? Niet dat we samen met Twente gaan spelen om de 4e plek?
Jeps, en ik ben de nieuwe Willem van Hanegem. Wacht alleen nog op m'n ontdekking.quote:Op maandag 2 april 2007 22:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Mendes da silva is Nederlands beste controlerende middenvelder in wording.
Gast je hebt er echt geen verstand van. Ga je Universiteitspasje inscannen ofzo.quote:Op maandag 2 april 2007 22:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jeps, en ik ben de nieuwe Willem van Hanegem. Wacht alleen nog op m'n ontdekking.
Ga een bossche bol bakkenquote:Op maandag 2 april 2007 22:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gast je hebt er echt geen verstand van. Ga je Universiteitspasje inscannen ofzo.
Jah, en De Graafschap met Jhon van Beukering.quote:Op maandag 2 april 2007 22:26 schreef Vakkie_W het volgende:
Maargoed Keltie. Jij bent blij met een spelers als Huysegems die gehaald is voor 2,5 miljoen. PSV is blij met Farfan die ze hebben gehaald voor 9 ton.
Zou Powell niets voor ons zijn?quote:Op maandag 2 april 2007 22:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jah, en De Graafschap met Jhon van Beukering.
Reminds me of Glenn Loovens bij Cardiff City.quote:
Blijkbaar is hij die luiheid wel afgeleerd nuquote:Op maandag 2 april 2007 22:49 schreef Keltie het volgende:
Collega van me heeft met hem samengespeeld in z'n amateurtijd.
Hij vond 't maar een luie negert die "af en toe" een goaltje maakte
Nou je het zegt, hij is inderdaad alweer 26!quote:Op maandag 2 april 2007 22:55 schreef TerroRobbie het volgende:
jonge? Die gozert is toch ook al een jaar of 27?
Loovens hadden ze nooit weg moeten laten gaan.quote:Op maandag 2 april 2007 22:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Reminds me of Glenn Loovens bij Cardiff City.
Terughalen lijkt me wel een goed idee eigenlijk. Lijkt me dat je daar wel goed gevormd wordt door het fysiek sterke voetbal in de Engelse first division.
Neem aan dat hij dus wel meer z'n mannetje kan staan ondertussen dan een Bahia of een Saidi of welke prutser er op die positie ook wordt opgesteld tegenwoordig.
Feyenoord heeft behoefte aan verdedigers die onverzettelijkheid uitstralen, fysiek sterk zijn waardoor ze zich niet door het eerste beste muisje laten uitspelen.
Dan nog een ervaren middenvelder erbij (Giovanni van Bronckhorst) en Ricky van den Bergh
in de spits (ik zie in hem een jonge potentiële topscorer, heeft althans veel gevoel voor de goal, meer dan Charis-dinges) en nog een ambitieuze trainer erbij en wie weet komt Feyenoord weer aan het voetballen joh.
quote:Op maandag 2 april 2007 22:18 schreef Keltie het volgende:
FC Twente toont mijn gelijk.
De fout zit'em in de tactiek/ trainers staf, niet in de selectie.
Onkunde op de bank is de bottleneck (jaja, meertalig).
gast,... ben je nou echt zo simpel of lijkt het maar zo...quote:Op maandag 2 april 2007 22:20 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Maar dacht je werkelijk dat wij met deze spelers en een goede trainer boven AZ en Twente zouden eindigen? Dacht het niet he. Huysegems is gewoon geen topspeler. Klaar
Dat is niet realistisch mongool!quote:Op maandag 2 april 2007 22:23 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Het is toch de bedoeling dat we mee gaan doen om het kampioenschap? Niet dat we samen met Twente gaan spelen om de 4e plek?
Precies... in een goed draaiend team... Huysegems ook.quote:Op maandag 2 april 2007 22:24 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
In een goed draaiend team een leuke speler. Dat speelse leert ie nog wel af.
Da silva misschien, de rest nietquote:Op maandag 2 april 2007 22:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Buiten de keepers zijn al die spelers minimaal gelijkwaardig en de meesten beter dan wat Feyenoord heeft lopen.
In het goeddraaiende team van AZ was hij ook vaak wissel.quote:Op maandag 2 april 2007 23:14 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Precies... in een goed draaiend team... Huysegems ook.
quote:Op maandag 2 april 2007 22:26 schreef Vakkie_W het volgende:
Maargoed Keltie. Jij bent blij met een spelers als Huysegems die gehaald is voor 2,5 miljoen. PSV is blij met Farfan die ze hebben gehaald voor 9 ton.
Is jenner nu ookquote:Op maandag 2 april 2007 23:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
In het goeddraaiende team van AZ was hij ook vaak wissel.
Loovens roep ik al de hele tijd om. Die krijgen ze alleen no way meer terug.... weer een goed voorbeeld van het wanbeleid wat ons kapot maakt. Loovens en Vlaarquote:Op maandag 2 april 2007 22:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Reminds me of Glenn Loovens bij Cardiff City.
Terughalen lijkt me wel een goed idee eigenlijk. Lijkt me dat je daar wel goed gevormd wordt door het fysiek sterke voetbal in de Engelse first division.
Neem aan dat hij dus wel meer z'n mannetje kan staan ondertussen dan een Bahia of een Saidi of welke prutser er op die positie ook wordt opgesteld tegenwoordig.
Feyenoord heeft behoefte aan verdedigers die onverzettelijkheid uitstralen, fysiek sterk zijn waardoor ze zich niet door het eerste beste muisje laten uitspelen.
Dan nog een ervaren middenvelder erbij (Giovanni van Bronckhorst) en Ricky van den Bergh
in de spits (ik zie in hem een jonge potentiële topscorer, heeft althans veel gevoel voor de goal, meer dan Charis-dinges) en nog een ambitieuze trainer erbij en wie weet komt Feyenoord weer aan het voetballen joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |