Ik heb nog niets gezienquote:Op zondag 1 april 2007 10:33 schreef Keltie het volgende:
Seizoenskaartshit binnengekregen?
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:32 schreef Vakkie_W het volgende:
Tyfus Bosz
We zijn wel bijna verzekerd van intertoto playoffsquote:Op zondag 1 april 2007 15:05 schreef Merkie het volgende:
Door het gelijkspel van PSV kan Feyenoord officiëel geen kampioen meer worden.
quote:Op zondag 1 april 2007 15:18 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
We zijn wel bijna verzekerd van intertoto playoffs![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 15:18 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
We zijn wel bijna verzekerd van intertoto playoffs![]()
ach een kinderhand is gauw gevuld...........ben net terug uit het stadion en heb zelden zo´n zwakke topclub gezien. Wat een drama. Zelfs een matig vitesse was beter dan dit feyenoord. Ze vergaten er alleen 2 of 3 te maken in het eerste half uur. lazovic wilde zich te nadrukkelijk bewijzen wat ten koste ging van zn spel.quote:Op zondag 1 april 2007 13:30 schreef Erasmusch het volgende:
Gaat redelijk
+Castelen en Timmerquote:Op zondag 1 april 2007 16:05 schreef Vakkie_W het volgende:
Drenthe was de enige aan Feyenoord kan die goed was vandaag.
Ag dat is het leuke van uitwedstrijdenquote:Op zondag 1 april 2007 16:08 schreef djstoffel het volgende:
die simpele zielen van je eigen club bedoel je zeker.........hebben totaal geen belang bij de wedstrijd. Zijn alleen maar bezig oorlog te voeren met van alles en nog wat. Zelfs bij een corner van feyenoord vinden ze het belangrijker de vitesse-aanhang uit te dagen en de glazen wand te testen. Van die corner en de rest van de wedstrijd hebben ze weinig gezien.
Daar heb je ons mooi tukquote:Op zondag 1 april 2007 16:20 schreef djstoffel het volgende:
op het veld valt er weinig te genieten voor jullie. Dat klopt................
Castelen kan nooit goed spelen, de rest speelde gewoon zwaar kut zodat het leek dat Castelen aardig speelde, maar goed spelen vanuit zichzelf is onmogelijk voor hem.quote:
5. Jij ?quote:Op zondag 1 april 2007 17:37 schreef Vakkie_W het volgende:
Welke bus zat je Jorien?
3quote:Op zondag 1 april 2007 17:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
5. Jij ?
Wat een kut terrein zeg. Veels te weinig plek om fatsoenlijk te parkeren.
quote:
En toen gingen deze helden van Vitesse een beetje moeilijk lopen doen.. Vooral die in het oranje is toch wel de held van de week, die moet je in het echt niet tegen komen hoor!
Welke smaak had je? Fristi?quote:Op zondag 1 april 2007 17:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Kut stewards in arnhem, wat een graftakken, nogeens pakjes drinken mee naar binnen. kut beleid..
+een zakje gele M&M'squote:
Tijdens de wedstrijd in het begin werd het ook gezongen, Lazovic klapte terugquote:Op zondag 1 april 2007 18:24 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wat kutvoetbal zeg.. Alleen Castelen zie ik wel brood in.
Belangrijke puntjes voor jullie aangezien Heerenveen gelijk speelt.
Trouwens, dat helemaal niets met Lazovic slaat nergens op. We gaan dik winst maken met die jongen terwijl jullie blij mogen zijn met 2m na die deal met Vitesse. Gelukkig raakte Harry die bal wel goed toen hij alleen op de keeper af ging
.
juist, Vincken moet erinquote:Op zondag 1 april 2007 17:02 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Castelen kan nooit goed spelen, de rest speelde gewoon zwaar kut zodat het leek dat Castelen aardig speelde, maar goed spelen vanuit zichzelf is onmogelijk voor hem.
Die stewards zijn idd kut , maar het beleid daarvoor moet je bij het Gelredome zijn hun willen ook aan jou verdienenquote:Op zondag 1 april 2007 17:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Kut stewards in arnhem, wat een graftakken, nogeens pakjes drinken mee naar binnen. kut beleid..
quote:Op zondag 1 april 2007 20:04 schreef Vakkie_W het volgende:
Talpa![]()
Waarom laten ze wederom niet een overtreding zien die een pingel waard was? Die handsbal aan het eind van de wedstrijd was gewoon een 200% penalty
Ja dat is waar. gegevens van me maat werden gelijk genoteerd door zo kut steward hoer van feyenoord kut wijfquote:Op zondag 1 april 2007 19:32 schreef vitessezuid113 het volgende:
Gefeli ..... al is het wel gestolen , maar dat zal voor jullie niet uitmaken het zijn belangrijke punten voor jullie
[..]
Die stewards zijn idd kut , maar het beleid daarvoor moet je bij het Gelredome zijn hun willen ook aan jou verdienen![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 20:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja dat is waar. gegevens van me maat werden gelijk genoteerd door zo kut steward hoer van feyenoord kut wijf
Schoot Castelen niet de bal tegen Verhaeghs hand aan ofzo? Geen penalty iigquote:Op zondag 1 april 2007 20:27 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik heb heel de wedstrijd op TV gezien, maar kan me het moment niet voor me halen..............
gouden jubileum kaart, duurstequote:Op zondag 1 april 2007 20:56 schreef Vakkie_W het volgende:
Weten we al wat voor een seizoenskaart we nemen?
Zou mooi zijnquote:Op zondag 1 april 2007 22:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
Hugo Borst had een leuk nieuwtje
Feyenoord is in Engeland op zoek naar geld.
Feyenoord zou 175 miljoen waard zijn , en die engelse investeerders zouden feyenoord dan op de zelfde manier moeten helpen als Liverpool.
Amerikanen die niets met Feyenoord hebben die je club op kopen mooiquote:Op zondag 1 april 2007 22:55 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Zou mooi zijnEn dit bericht geloof ik wel, want het kwam niet van Dersken
![]()
Lijkt me een wat kortzichtige conclusie. We scoren op dit moment ook gewoon kut, het lijkt meer de hele spelinstelling, het lijkt me niet op 1 speler te schuiven dat je al die doelpunten keer op keer tegen krijgt. Eerlijk gezegd mag ik Theo wel.quote:Op zondag 1 april 2007 23:11 schreef Malibu-06 het volgende:
Lucius doet 4 duels niet mee en we houden keer op keer de 0
Zou inderdaad goed zijn voor feyenoord willen ze weer aan gaan sluiten bij PSV , Ajax en AZ , en zullen sommige supporters er niet bij mee zijn ( waaronder Steve_I. )quote:Op zondag 1 april 2007 22:55 schreef Malibu-06 het volgende:
Zou mooi zijnEn dit bericht geloof ik wel, want het kwam niet van Dersken
![]()
Lekker boeiendquote:Op zondag 1 april 2007 23:49 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Amerikanen die niets met Feyenoord hebben die je club op kopen mooi
Wie is hier nou de pismongool, als jij tevreden bent met de huidige stand van zaken?quote:Werkelijk het blijft me af en toe verbazen hoe hard die klap van die molenwiek wel niet geweest moet zijn. Het verbaast me dat je nog leeft![]()
![]()
pismongool
Die mensen zijn onrealistisch en veels te behoudend, ze leven nog in de jaren 70 wat voetbal betreft.quote:Op zondag 1 april 2007 23:56 schreef vitessezuid113 het volgende:
en zullen sommige supporters er niet bij mee zijn ( waaronder Steve_I. )
Je zou dan kunnen naarquote:Op zondag 1 april 2007 23:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Morgen of overmorgen maar eens de aanvraag voor de gouden seizoenskaart terugsturen![]()
Ik twijfel alleen of ik niet weer een keer een silvercard zal proberen. Heb ik al eens een seizoen geprobeerd maar ik had een schijthekel aan die combi's, maar wellicht pak ik dan alleen de vrij vervoer wedstrijden mee maar dat worden er ook steeds minder.
Excelsior ook al een combiquote:Op maandag 2 april 2007 00:00 schreef jorienvdherik het volgende:
Je zou dan kunnen naar
Sparta
Roda JC
zonder combi
bij Liverpool willen ze dat zelfs juist koesteren.quote:Op zondag 1 april 2007 23:56 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Lekker boeiendBij Liverpool is de afspraak gemaakt dat er vrijwel niets gaat veranderen aan de clubcultuur. Als Feyenoord dat ook afspreekt is het idd mooi ja.
[..]
Wie is hier nou de pismongool, als jij tevreden bent met de huidige stand van zaken?
Dit is de enige manier om Feyenoord te laten overleven, of er moet een wonder gebeuren (een Rotterdamse Scheringa ofzo).
ja ... idd , wellicht is het clubliefde maar dan zou je zeggen dat je toch zo hoog mogelijk wil eindigen.quote:Op zondag 1 april 2007 23:57 schreef Malibu-06 het volgende:
Die mensen zijn onrealistisch en veels te behoudend, ze leven nog in de jaren 70 wat voetbal betreft.
RKC Waalwijk ook een combi dan?quote:Op maandag 2 april 2007 00:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Je zou dan kunnen naar
Sparta
Roda JC
zonder combi
bedoel exceslior no combiquote:Op maandag 2 april 2007 00:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Excelsior ook al een combi![]()
Maar Roda JC op vrij vervoer, is dat geen bus / autocomi zoals ook weer vandaag hadden.
Investeerders zouden wel gek zijn als zij de clubcultuur zouden verkwanselen toch?quote:Op maandag 2 april 2007 00:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bij Liverpool willen ze dat zelfs juist koesteren.
En hopen op een Nederlandse Scheringa is lastig want er zijn in Nederland niet heel veel mensen die even 175 miljoen vrij kunnen maken.
verkopen IS al een verandering van de clubcultuur. Als je je club verkoopt aan iemand die er totaal geen binding mee heeft maar het puur als een bedrijf/als investering ziet heeft dat totaal niets meer met voetbal te maken. Geld is wat voetbal kapot maakt. Daarbij, ik ben niet tevreden met de huidige stand van zaken, maar die kan ook zonder verkoop worden veranderd. We hebben een jonge, ongelooflijk talentvolle selectie, waar veel meer mee te halen moet zijn. Goed beleid voeren en je doet zo weer goed mee, en verkoop Drenthe, de Guzman, Vlaar etc voor goede bedragen en de schulden zijn weg. Wat is nou een schuld van 50 miljoen als je gewoon een paar jaar GOEDE aankopen doet waar je winst op maakt (*duimt voor steef*)en een paar keer CL weet te halen. We hebben in een jaar minimaal 10 miljoen aan matige spelers en 10 miljoen aan het mislopen van de CL verspeeld. Om te beginnen lijkt het me een goed plan de premies voor het behalen van CL flink te verhogenquote:Op zondag 1 april 2007 23:56 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Lekker boeiendBij Liverpool is de afspraak gemaakt dat er vrijwel niets gaat veranderen aan de clubcultuur. Als Feyenoord dat ook afspreekt is het idd mooi ja.
[..]
Wie is hier nou de pismongool, als jij tevreden bent met de huidige stand van zaken?
Dit is de enige manier om Feyenoord te laten overleven, of er moet een wonder gebeuren (een Rotterdamse Scheringa ofzo).
onzin.quote:Op maandag 2 april 2007 00:06 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
ja ... idd , wellicht is het clubliefde maar dan zou je zeggen dat je toch zo hoog mogelijk wil eindigen.
En willen ze aankopen doen zul je wat poen moeten hebben.![]()
Zoveel geluk heb je niet altijd natuurlijk... Anders kon elke top 10-club wel kampioen worden.quote:Op maandag 2 april 2007 00:27 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
onzin.
Farfan; 1 miljoen.
Kuyt; 1 miljoen.
Pierre a la 2002; 900.000.
gewoon goed scouten/uit je doppen blijven kijken.
En dan hoeven het niet eens zulke geweldenaren te zijn, ik noem eenBartje Goor
voor 8 ton.
Goed scouten ja , Danko wegdoen , en die griek halen , dan kan je toch beter geld hebbenquote:Op maandag 2 april 2007 00:27 schreef Steve_I. het volgende:
onzin.
Farfan; 1 miljoen.
Kuyt; 1 miljoen.
Pierre a la 2002; 900.000.
gewoon goed scouten/uit je doppen blijven kijken.
En dan hoeven het niet eens zulke geweldenaren te zijn, ik noem eenBartje Goor
voor 8 ton.
Alleen een Uefacupquote:Op maandag 2 april 2007 00:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Goed scouten ja , Danko wegdoen , en die griek halen , dan kan je toch beter geld hebben( er en iets goed mee doen )
En Pierre heeft voor jullie niet zo heel veel opgebracht![]()
Al heeft Feyenoord nu zeker weer talenten waarmee ze wel weer wat kunnen gaan verdienen ( Vlaar , Drenthe etc )
Daarom zeg ik al; het hoeven niet altijd spelers als Kuyt te zijn voor een miljoentje; ik ben er nog steeds van overtuigd dat we MET Goor wel kampioen waren geworden. En nee; ik heb geen hekel aan goor; ik ben er van overtuigd dat die gozer gewoon kei- en keihard is voor gelogen door het TUIG wat er toen zat. Aan dat TUIG heb ik een hekel, wat Goor heeft gedaan is niet leuk, maar menselijk.quote:Op maandag 2 april 2007 00:30 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Zoveel geluk heb je niet altijd natuurlijk... Anders kon elke top 10-club wel kampioen worden.
Moet je trouwens geen hekel aan Goor hebben?
Danko-griek-verhaalquote:Op maandag 2 april 2007 00:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Goed scouten ja , Danko wegdoen , en die griek halen , dan kan je toch beter geld hebben( er en iets goed mee doen )
En Pierre heeft voor jullie niet zo heel veel opgebracht![]()
Al heeft Feyenoord nu zeker weer talenten waarmee ze wel weer wat kunnen gaan verdienen ( Vlaar , Drenthe etc )
nee, daar ging het juist niet over; het ging mij er om dat we ook sportief veel kunnen bereiken als wij een speler als piet kopen voor het bedrag waarbij hij bij ons wegging. Oftewel; inventief scouten zoals Fenerbahce toen deed.quote:Op maandag 2 april 2007 00:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dat dan weer wel( en vandaag 3 punten
)
Maar qua geld dan weer niet ( waar het overging )
Ik begrijp je punt, maar je kan je ook afvragen in hoeverre het zootje wat er nu zit clubgevoel heeft.quote:Op zondag 1 april 2007 23:49 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Amerikanen die niets met Feyenoord hebben die je club op kopen mooiWerkelijk het blijft me af en toe verbazen hoe hard die klap van die molenwiek wel niet geweest moet zijn. Het verbaast me dat je nog leeft
![]()
![]()
pismongool
Dat is nou precies wat ik ook zeg.quote:Op maandag 2 april 2007 01:33 schreef TC03 het volgende:
Trouwens, zo groot is de crisis ook weer niet hoor. In 1991 verkeerde Feyenoord aan de rand van de afgrond, twee jaar later werden ze kampioen.
Waait wel weer over.
Wat er nu zit is ook klotezooi, vriendjes van, incompetente troep etc.quote:Op maandag 2 april 2007 01:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt, maar je kan je ook afvragen in hoeverre het zootje wat er nu zit clubgevoel heeft.
Ik denk een gewone.quote:Op zondag 1 april 2007 20:56 schreef Vakkie_W het volgende:
Weten we al wat voor een seizoenskaart we nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |