Ik vind die NOD kut spelen, maar dat kan ook aan mij liggen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:04 schreef Sharkdoggie het volgende:
Eindfilmpje van NODVroeger werden gamers beloond met een leuk filmpje na het uitspelen van een campaign,
lees het boekje eens, daar staan tips m.b.t. poorten die geopend kunnen/moeten wordenquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:55 schreef Leatherneck het volgende:
Ik heb wat problemen met het online spelen. Soms lukt het niet om met bepaalde spelers te "connecten" ofzo en lukt het niet om samen een game te joinen. Heel irritant allemaal en ik weet niet precies waaraan het zou kunnen liggen, aangezien ik met andere games online geen problemen heb.
Ik heb wel een router, misschien ligt het daaraan? Ik ben een beetje n00b op dat gebied...
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:38 schreef SVZWnr1 het volgende:
kan iemand mij helpen met de missie in cologneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ow en kan ik als ik de nod ga spelen ook nog een missie van de gdi tussendoor selecteren (zonder helemaal opnieuw te beginnen)?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:25 schreef mschol het volgende:
hehehe , rofl
http://home.mschol.eu/images/fok/cc3_sshot0009.JPG
een wanhopende nod in de laatste enerlaatste missie van de gdi
Niet alleen maar.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:41 schreef mschol het volgende:
is online alleen maar rushen?
dat zuigt echt hard..
Ja, het is RTS, wat wil jequote:Op dinsdag 3 april 2007 23:04 schreef pberends het volgende:
Online lijkt me echt niet leuk... alleen maar gestress.
Maar de vrouwen gaan niet uit de klerenquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:21 schreef pberends het volgende:
Ik word trouwens bereziek van dat geslijm de hele tijd van die personages in de filmpjes.
"Oh, you're so fucking great commander"
"Well done, you're better then we thought you were"
"Superb job commander"
"OMG JE BENT GEIL COMMANDER"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |