Bestaat die nog?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
De reeks in ONZ. Met Inso en JK en NiNi enzo.
Nee. Ja.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:41 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Bestaat die nog?
Zal wel voor mijn tijd geweest zijn
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:43 schreef De_Hertog het volgende:
Iemand die docu nog gezien toevallig? Ik was te laat terug van m'n werk helaas.
Au3, heb je je laptop wel even gewoon helemaal uitgezet? Daarna opnieuw opgestart en gekeken of het dan wel werkt?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
Maar goed, waar het dus over ging:
Mijn arme iBook kan niet meer slapen sinds ie dat nieuwe geheugen heeft. Als ik 'm dichtklap gaat ie gedurende 1 seconde slapen, en dan wordt ie telkens weer wakker gemaakt, zie je het appeltje even flitsen, en wordt ie heel even actief, en gaat ie weer slapen. En dan wordt ie weer wakker. Enz.
Ja. En dat hielp niks.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Au3, heb je je laptop wel even gewoon helemaal uitgezet? Daarna opnieuw opgestart en gekeken of het dan wel werkt?
GMTA.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:20 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb het geheugen er weer even uitgehaald. De boel even helemaal stofvrij geblazen en de boel wat strakker aangedrukt. Dat lijkt voorlopig het probleem op te lossen.
Heb 'm opgenomen, moest namelijk nog even Corona halen. Om dat daarna in de tuin in 't zonnetje te nuttigen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:43 schreef De_Hertog het volgende:
Iemand die docu nog gezien toevallig? Ik was te laat terug van m'n werk helaas.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:07 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja, en kindjes in Afrika sterven aan honger en aids..
Voor elke gig geheugen die je bestelt gaat er een katje dood.quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Voor elke gig geheugen die je bestelt gaat er een katje dood..
zelfs de sex gaat via macbook pro en ibookquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:32 schreef TwyLight het volgende:
Je kan in ieder geval niet zeggen dat jullie nooit iets samen doen [afbeelding]
Ja, dan leggen we mijn iBook op zijn MBP, en dan kijken we ernaar en zeggen we dat we van elkaar houden.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
zelfs de sex gaat via macbook pro en ibook
Had het gezien, dankje. Maar ik heb net koffie gezet, en ik ga met mijn kopje koffie erbij lekker een nieuwe avatar maken. Was ik al een tijdje van plan, vandaar.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:04 schreef Geqxon het volgende:
Audrey, heb je in het vorige topic nog mijn post over je avatar gezien?
die past niet op een ibookquote:
De Second Skin is tot een van de vaste hangplekken verklaard. Het apparaat past er precies opquote:
www.4launch.nlquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:48 schreef DutchErrorist het volgende:
ben ik weerMaare Gexqon waar heb je die reepjes vandaan?
Toppiequote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:51 schreef Geqxon het volgende:
[..]
www.4launch.nl
Zoeken op Transcend > Geheugen > SODIMM, dan vindt hij er een paar van 1GB, en wat belangrijk is, is dat de vendorcode JM488Q643A-6 is. Hier heeft iemand op Tweakers.net namelijk een zeer goede ervaring mee. De prijs is ook in orde: 51 euro per 1GB latje.
Ik krijg maandag mijn muis en toetsenbordquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:21 schreef Geqxon het volgende:
De levertijd is trouwens 1 tot 5 dagen, dus ik hoop het binnenkort op de mat te krijgen
Wat jammer dat je weer een kneusje aan de telefoon krijgt, die aantal testen met de pc gaat doen, terwijl je van te voren al aangeeft dat ie niet aan gaat, kan begrijpen dat ze nog even willen dat je de stekkers naloopt, aandrukt. Maar dan moet het ook echt gedaan zijn... Maar goed, hopelijk dat ze het snel gefixt krijgen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:00 schreef Guppyfriend het volgende:![]()
even een updateje over de dode iMac van mn vader.
eerst met de Apple helpdesk gebeld, maar die konden m niet helpen. het netwerk kon niet worden gedetecteerdergens wel logisch, als de iMac niet opstart.
mn vader kennende heeft ie kwaad de telefoon erop gegooid, iMac in de auto gestopt en naar de winkel gereden. daar hebben ze m aangezet, en ook daar sloeg ie helemaal niet goed aan. na een paar minuten was de conclusie getrokken, harddisk dood.
mn vader heeft aangedrongen op een DOA (wat t in feite ook is) maar wanneer er een nieuwe harddisk inzit gaat t waarschijnlijk weer prima. in ieder geval gaat ie dan in de winkel meteen even getest worden bij het ophalen. wanneer er een nieuwe harddisk ingaat is ie maandag klaar, en bij een DOA over 14 dagen. de winkel ging proberen om er een DOA van te maken iig (naar wat ik er aan de telefoon van begreep)... tis van de gekke om een net nieuwe mac te repareren natuurlijk, maar t gaat wel sneller...
to be continued![]()
Ja ik zag je reply's op tweakers.netquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:26 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb geen Mighty Mouse maar een MX1000
Pics?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:27 schreef Anthraxx het volgende:
Waar zijn de mooie vrouwen met de mooie computers?
Je vult de 5 gallon en die gooi je leeg in de 3 gallon, dan heb je 2 gallon in de 5 gallon. Leeg de 3 gallon en vul deze met de 2 overgebleven uit de 5 gallon. Nu zit er 2 gallon in de 3 gallon. Vul de 5 gallon weer helemaal en vul daarna de 3 gallon met de 5 gallon. Dan is er 4 gallon over in de 5 gallon...quote:
Audrey is even aan het koken.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:27 schreef Anthraxx het volgende:
Waar zijn de mooie vrouwen met de mooie computers?
Goh, je bent echt al nummer 100 ofzo die dit schrijft...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:30 schreef ChOas het volgende:
[..]
Je vult de 5 gallon en die gooi je leeg in de 3 gallon, dan heb je 2 gallon in de 5 gallon. Leeg de 3 gallon en vul deze met de 2 overgebleven uit de 5 gallon. Nu zit er 2 gallon in de 3 gallon. Vul de 5 gallon weer helemaal en vul daarna de 3 gallon met de 5 gallon. Dan is er 4 gallon over in de 5 gallon...
En ik heb geen idee waarom ik dit schrijf
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:36 schreef Anthraxx het volgende:
Zeg Mr.Noodle, je vult de 5 gallon en die gooi je leeg in de 3 gallon, dan heb je 2 gallon in de 5 gallon. Dat is logisch natuurlijk. Daarna leeg je de 3 gallon en vul je deze met de 2 overgebleven uit de 5 gallon. Appeltje Eitje natuurlijk. Nu zit er 2 gallon in de 3 gallon. Vervolgens vul je de 5 gallon weer helemaal en vul je daarna de 3 gallon met de 5 gallon. Dan is er 4 gallon over in de 5 gallon... easy as pie.
Je hebt het hier uiteraard over de zwarte Mac. Toch?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:41 schreef AudreyHepburn het volgende:
Niet helemaal mijn type, maar toch. Even om het statement te maken.
En zo ontopicquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:36 schreef Anthraxx het volgende:
Zeg Mr.Noodle, je vult de 5 gallon en die gooi je leeg in de 3 gallon, dan heb je 2 gallon in de 5 gallon. Dat is logisch natuurlijk. Daarna leeg je de 3 gallon en vul je deze met de 2 overgebleven uit de 5 gallon. Appeltje Eitje natuurlijk. Nu zit er 2 gallon in de 3 gallon. Vervolgens vul je de 5 gallon weer helemaal en vul je daarna de 3 gallon met de 5 gallon. Dan is er 4 gallon over in de 5 gallon... easy as pie.
Zegquote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
Litpho is de nieuwe Gexqon.
Toch niet net zo Irriquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
Litpho is de nieuwe Gexqon.
De oude Geqxon stalkt jou op dit moment.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
Litpho is de nieuwe Geqxon.
* AudreyHepburn stuurt Nelson Mandela met een gezinsverpakking zeebanket en een bos rooie rozen de Veluwe op.quote:
Nou, goed dan. Dat kan ik die arme man op zijn leeftijd ook niet meer aandoen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:49 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
* AudreyHepburn stuurt Nelson Mandela met een gezinsverpakking zeebanket en een bos rooie rozen de Veluwe op.
En dan al die dorpsbewoners zo: "Kiek noe, een swatte ! Kiek moar uut dat 'ie niks jat."quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou, goed dan. Dat kan ik die arme man op zijn leeftijd ook niet meer aandoen.
[/offtopic]
Pics?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo...en weer een gelukkig Mac-gebruiker in de familie erbij
Nee hoor wel een houten kist.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:11 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja, en je moeder heeft een houten been..
Audacity zou voor een heleboel moeten voldoen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:23 schreef Sjoewe het volgende:
Is er iets als Cool Edit voor de mac eigenlijk?
Ging jij niet slapen?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:24 schreef Anthraxx het volgende:
Audacity?
Ik ging slapen jaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ging jij niet slapen?.
kan ik een keer een antwoord geven in dit topic...
Geloof het of niet maar hij is ontzettend verslaafd aan het gamen op een Windows geval.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:26 schreef TwyLight het volgende:
Voor mij niet want hij is lelijk.
En waar is Q eigenlijk?
Q. en Swets zijn de eerst komende week onder de panne..quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Hij is wel erg prettig om te spelen!
Ja, maar stiekum is het ook leukquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:37 schreef TwyLight het volgende:
Oh dat geloof ik wel want hij was ook al flink actief in de C&C3 reeks
Misschien komt ie nog uit voor de Mac..quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:39 schreef TwyLight het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Misschien komt ie nog uit voor de Mac..
Je moet er wel Windows opzetten... maar ja...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:45 schreef Jarno het volgende:
Is C&C3 te spelen op een MB?!
Ja erg he? Maar aan de andere kant kun je het ook op je windows XP machientje draaien, scheelt weer vervuiling enzo en de specs zijn niet aan de al te hoge kant...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:51 schreef Jarno het volgende:
Dat zou zou maar eens een reden kunnen zijn om Bootcamp te proberen.
http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=209966&page=12quote:testing C&C3 demo right now on bootcamp
OK, Edit, C&C Demo runs perfect, tried a couple of matches, no problem at all, i just left the settings be on default, wich is pretty much everything on low and off, but i think that it can go a bit higher seeing it runs at full speed with no glitches at all, i just hope the full version does too, this is an awesome game!
EDIT 2: tutorial runs fine, but when i go skirmish, crash after 5 minutes just like the previous tester said, XP pro on macbook CD2Ghz, 2GB Ram
ja, dat is jammer inderdaad. al kan het weleens helpen soms hoor, met die stekkers (ik heb ervaring...) maar inderdaad, als ie daarna nog niet aangaat...? in ieder geval is ie nu wel, en ik zal wel te horen krijgen wanneer ie weer terug is!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wat jammer dat je weer een kneusje aan de telefoon krijgt, die aantal testen met de pc gaat doen, terwijl je van te voren al aangeeft dat ie niet aan gaat, kan begrijpen dat ze nog even willen dat je de stekkers naloopt, aandrukt. Maar dan moet het ook echt gedaan zijn... Maar goed, hopelijk dat ze het snel gefixt krijgen.
Zijn al jouw Macs niet gewoon n compatible?quote:Op zondag 1 april 2007 10:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Iemand hier ervaringen met de nieuwe Airport Extreme icm 802.11n airport kaartje? Ik zit hier weer met de CC achter www.apple.com/nlstore...
Och, ik heb hem nog maar 1x gespeeld, welliswaar 7 uur achter elkaar (who needs food anyway) maar voor de rest nog niet, ga het vandaag ook niet spelen, zonde van het mooie weer.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Geloof het of niet maar hij is ontzettend verslaafd aan het gamen op een Windows geval.
Iets van mompelend van C&C3, schijnt ontzettendiets van EA te zijn maar wel leuk te zijn enzo...
En hij laat z'n mac nu links liggen...
Q. en Swets zijn de eerst komende week onder de panne..![]()
Leu-ke grap Bas-sie, ha-ha-ha-ha.quote:Op zondag 1 april 2007 11:33 schreef nietzman het volgende:
1 April, ha-ha.
En betaquote:Op zondag 1 april 2007 11:18 schreef DutchErrorist het volgende:
Iets in me zegt dat dit:
http://mail.google.com/mail/help/paper/more.html
een 1 april grap is
quote:
"Now that I have Gmail Paper, I understand the difference between labels and folders. I had one message with two labels, but when I tried to stick the paper version into two filing cabinets at the same time, it just wouldn’t go."
Mayumi M., Associate
Men dacht destijds dat Gmail ook een 1 april grap was.quote:Op zondag 1 april 2007 11:18 schreef DutchErrorist het volgende:
Iets in me zegt dat dit:
http://mail.google.com/mail/help/paper/more.html
een 1 april grap is
http://thepiratebay.org/blog/61quote:Finaly a permanent solution for the hosting.
Today we announce that we're moving some of our servers to the North-Korean Embassy in Stockholm, Sweden.
After lenghty discussions with the leader of North Korea Kim Jong-Il we have decided to start a cooperation.
Some of the reasons are the extremely good bandwidth agreement we get - redundant fibre links, redundant power with diesel to last for four years makes the colocation a very good deal for us.
We are also promised immunity against foreign copyright holders and all of the crew will get North Korean citizenships.
"One of the reasons that we're doing the move is also that the Swedish King still haven't granted us a visit with his daughter. This ignorance towards the cultural benefits of having a site like The Pirate Bay can not be ignored." says Tiamo, one of the founders of The Pirate Bay.
We would like to thank Kim Jong-Il for the opportunity and we would like all of our users to review their current feelings towards this great nation!
quote:Op zondag 1 april 2007 13:55 schreef AudreyHepburn het volgende:
De enige goeie grap tot nu toe is wat mij betreft de Fokke & Sukke scheurkalender: "Fokke en Sukke beschadigen de diplomatieke betrekkingen." En dan een plaatje van een man die een emmer op zijn hoofd krijgt als hij de deur open trekt en Fokke en Sukke die roepen: "First of April, frog in your ass !"
Lekker boeiend.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Voor elke gig geheugen die je bestelt gaat er een katje dood..
Je topcase kun je toch gewoon laten vervangen?quote:Op zondag 1 april 2007 15:39 schreef DutchErrorist het volgende:
Owja ik zoek een bescherming voor het gebied waar ik mijn handpalmen op leg, de trackpad en muisknop. Iemand een idee?
En iemand een idee waar je deze dingen in nederland kunt kopen?
http://www.speckproducts.com/13mac-seethru-ds.html
Niet goed gezocht
Had je maar ff door moeten sparenquote:Op zondag 1 april 2007 16:33 schreef Geqxon het volgende:
Ik zag laatst weer eens een zwarte Macbook, grrr, dat ding is zo gigantisch veel mooier dan mijn witte
Toen ik hem kocht stond de zwarte niet in de winkel, en toen ik de plaatjes op het internet zag vond ik de zwarte totaal niet mooi. Maar toen ik mijn Macbook na vijf weken op mocht komen halen, en ik de zwarte zag, brak er toch iets van binnenquote:Op zondag 1 april 2007 16:37 schreef Remzz het volgende:
[..]
Had je maar ff door moeten sparen
Ik vind van niet trouwens.
Hij past wel beter bij je Usericon en Sigquote:Op zondag 1 april 2007 16:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Toen ik hem kocht stond de zwarte niet in de winkel, en toen ik de plaatjes op het internet zag vond ik de zwarte totaal niet mooi. Maar toen ik mijn Macbook na vijf weken op mocht komen halen, en ik de zwarte zag, brak er toch iets van binnen
Sparen was het probleem niet eens
Ook na de garantie periode?quote:Op zondag 1 april 2007 16:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je topcase kun je toch gewoon laten vervangen?
Helaas niet. Daarom zit ik aan Apple Care te denken a 265 euro.quote:Op zondag 1 april 2007 17:39 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ook na de garantie periode?
Want mijn macbook is voor de tweede keer geel en heb er geen vetrouwen in dat hij nu wel wit blijft...
Wat een klootzakken zijn het dan ook...quote:Op zondag 1 april 2007 17:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Helaas niet. Daarom zit ik aan Apple Care te denken a 265 euro.
Zal ik het dan in amerika kopen, daar is het toch goedkoper of niet?quote:Op zondag 1 april 2007 17:54 schreef Geqxon het volgende:
Goed, als mijn scherm of logic board kaduk gaat heb ik het er al weer uit verdiend
Daar kost het inderdaad 199 Dollar. Omgerekend zo'n 155 euro.quote:Op zondag 1 april 2007 18:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Zal ik het dan in amerika kopen, daar is het toch goedkoper of niet?
kan dat zomaar dan? amerikaanse applecare op een NL apple? anders moet ik mn ook idd ook eens vragenquote:Op zondag 1 april 2007 18:04 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Daar kost het inderdaad 199 Dollar. Omgerekend zo'n 155 euro.
Ik zit er namelijk ook aan te denken om een oom te vragen Applecare uit de USA mee te nemen.
Mijn MacBook is uit week 36, vorig jaar. Dus zoveel tijd heb ik ook niet meer.
Is geen probleem. De garantie is wereldwijd geldig.quote:Op zondag 1 april 2007 18:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
kan dat zomaar dan? amerikaanse applecare op een NL apple? anders moet ik mn ook idd ook eens vragen
netjes! dan moet k mn oom zeker maar eens vragen. die reist toch op en neer...quote:Op zondag 1 april 2007 18:09 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Is geen probleem. De garantie is wereldwijd geldig.
desalnietemin een wezenlijk verschil!quote:Op zondag 1 april 2007 18:13 schreef DutchErrorist het volgende:
correctie :
Order Subtotal: $249.00
Free Shipping: $0.00
Estimated Tax: $18.05
---------------------------------------------
Estimated Total: $267.05
En dat is precies 200 euro
En is dat gewoon een fysiek pakketje dat je koopt? Je moet niet in de winkel je serienummer doorgeven?quote:Op zondag 1 april 2007 18:09 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ze worden ook gewoon op marktplaats en eBay verkocht, dus ik neem aan van wel.quote:Op zondag 1 april 2007 18:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En is dat gewoon een fysiek pakketje dat je koopt? Je moet niet in de winkel je serienummer doorgeven?
Uh, volgens mij alleen Macbooks (Pro), geen iMac's... omdat je die laptops mobiel zijn en een iMac niet...quote:Op zondag 1 april 2007 18:09 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Lees de voorwaarden gewoon maar. Nee geen 1 April grap.quote:Op zondag 1 april 2007 19:57 schreef Geqxon het volgende:
Zo'n iMac hangt toch alleen aan een stroomkabel vast?
Dat geloof ik best, maar ik duidde alleen maar op het feit dat ik persoonlijk de iMac best mobiel vindquote:Op zondag 1 april 2007 20:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Lees de voorwaarden gewoon maar. Nee geen 1 April grap.
Van dit soort toetscombinaties vindt ik altijd wel grappig.quote:Op zondag 1 april 2007 20:02 schreef Anthraxx het volgende:
Wat is er gaaf aan het scrollen van een hoop detectie meuk die door je kernel wordt uitgespuugd? En als je het nogmaals wilt zien dan tik je 'dmesg' in op je Terminal.
Als ik dat wil zien start ik Linux wel op.
Dat is tof als je een echte nerd bent, Annie. Echt. Dus met Linux en CLI-fetish.quote:Op zondag 1 april 2007 20:02 schreef Anthraxx het volgende:
Wat is er gaaf aan het scrollen van een hoop detectie meuk die door je kernel wordt uitgespuugd? En als je het nogmaals wilt zien dan tik je 'dmesg' in op je Terminal.
Als ik dat wil zien start ik Linux wel op.
Niks mis met CLIquote:Op zondag 1 april 2007 20:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is tof als je een echte nerd bent, Annie. Echt. Dus met Linux en CLI-fetish.
Iets wat niet in Linux zit.quote:Op zondag 1 april 2007 20:18 schreef Anthraxx het volgende:
Wat is een "Command Lne nterface" Q?
CL is ook beter als je ermee kunt interfacen, lijkt me zo.quote:
Touch-interface.quote:Op zondag 1 april 2007 20:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
CL is ook beter als je ermee kunt interfacen, lijkt me zo.
Gotta love it. Helaas is die interface niet met mij compatible.quote:Op zondag 1 april 2007 20:24 schreef Anthraxx het volgende:
Niet een Plug and Play interface?
Die is oooouuuuuudddd.....quote:Op zondag 1 april 2007 20:47 schreef Junkie het volgende:
Ik zal me enthousiasme volgende keer wel weer inhouden...
http://tv.truenuff.com/mac/networking.php![]()
Mja, reken ermaar op dat als je d'r geinstalleerd hebt ze opeens een dikke slome kernel krijgt, en over het minste of geringste begint te zeurenquote:Op zondag 1 april 2007 21:40 schreef Anthraxx het volgende:
Die Linux versie zou ik best wel willen hebben hoor. Die op dat plaatje dan.
quote:Op zondag 1 april 2007 21:47 schreef Anthraxx het volgende:
Dan hercompileer je haar. Je hebt immers de source.
Opensource tochquote:Op zondag 1 april 2007 21:47 schreef Anthraxx het volgende:
Dan hercompileer je haar. Je hebt immers de source.
Is er iets dat je me wil vertellen, schat ?quote:Op zondag 1 april 2007 21:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja, reken ermaar op dat als je d'r geinstalleerd hebt ze opeens een dikke slome kernel krijgt, en over het minste of geringste begint te zeuren
cat /dev/AudreyHepburn > /dev/nullquote:Op zondag 1 april 2007 22:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Is er iets dat je me wil vertellen, schat ?
Nee. Jij hebt een prachtige kernel, je GUI mag er ook best wezen en je hebt hemelse hardwarequote:Op zondag 1 april 2007 22:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Is er iets dat je me wil vertellen, schat ?
Tenzij Sjoewe beter opruimt dan gebruikelijk is bij een lid van het mannelijk geslacht is dat gewoon een u(n)mount, toch?quote:
Nee, je rederict alle output van Stdout naar /dev/null. Een Ignore dus.quote:Op zondag 1 april 2007 22:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tenzij Sjoewe beter opruimt dan gebruikelijk is bij een lid van het mannelijk geslacht is dat gewoon een u(n)mount, toch?
Vertaling: Au3 heeft geen inhoud?quote:
quote:Op zondag 1 april 2007 22:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Vertaling: Au3 heeft geen inhoud?
Anthraxx toch...
Maar is ze wel gebruiksvriendelijk?quote:Op zondag 1 april 2007 22:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee. Jij hebt een prachtige kernel, je GUI mag er ook best wezen en je hebt hemelse hardware
Vergeet het onopvallend achteruit wandelen niet.quote:Op zondag 1 april 2007 22:16 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Just smile and wave, smile and wave..
En haar BIOS? Of heeft ze al een EFI?quote:Op zondag 1 april 2007 22:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee. Jij hebt een prachtige kernel, je GUI mag er ook best wezen en je hebt hemelse hardware
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |