Bestaat die nog?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
De reeks in ONZ. Met Inso en JK en NiNi enzo.
Nee. Ja.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:41 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Bestaat die nog?
Zal wel voor mijn tijd geweest zijn
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:43 schreef De_Hertog het volgende:
Iemand die docu nog gezien toevallig? Ik was te laat terug van m'n werk helaas.
Au3, heb je je laptop wel even gewoon helemaal uitgezet? Daarna opnieuw opgestart en gekeken of het dan wel werkt?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
Maar goed, waar het dus over ging:
Mijn arme iBook kan niet meer slapen sinds ie dat nieuwe geheugen heeft. Als ik 'm dichtklap gaat ie gedurende 1 seconde slapen, en dan wordt ie telkens weer wakker gemaakt, zie je het appeltje even flitsen, en wordt ie heel even actief, en gaat ie weer slapen. En dan wordt ie weer wakker. Enz.
Ja. En dat hielp niks.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Au3, heb je je laptop wel even gewoon helemaal uitgezet? Daarna opnieuw opgestart en gekeken of het dan wel werkt?
GMTA.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:20 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb het geheugen er weer even uitgehaald. De boel even helemaal stofvrij geblazen en de boel wat strakker aangedrukt. Dat lijkt voorlopig het probleem op te lossen.
Heb 'm opgenomen, moest namelijk nog even Corona halen. Om dat daarna in de tuin in 't zonnetje te nuttigen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:43 schreef De_Hertog het volgende:
Iemand die docu nog gezien toevallig? Ik was te laat terug van m'n werk helaas.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:07 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja, en kindjes in Afrika sterven aan honger en aids..
Voor elke gig geheugen die je bestelt gaat er een katje dood.quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Voor elke gig geheugen die je bestelt gaat er een katje dood..
zelfs de sex gaat via macbook pro en ibookquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:32 schreef TwyLight het volgende:
Je kan in ieder geval niet zeggen dat jullie nooit iets samen doen [afbeelding]
Ja, dan leggen we mijn iBook op zijn MBP, en dan kijken we ernaar en zeggen we dat we van elkaar houden.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
zelfs de sex gaat via macbook pro en ibook
Had het gezien, dankje. Maar ik heb net koffie gezet, en ik ga met mijn kopje koffie erbij lekker een nieuwe avatar maken. Was ik al een tijdje van plan, vandaar.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:04 schreef Geqxon het volgende:
Audrey, heb je in het vorige topic nog mijn post over je avatar gezien?
die past niet op een ibookquote:
De Second Skin is tot een van de vaste hangplekken verklaard. Het apparaat past er precies opquote:
www.4launch.nlquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:48 schreef DutchErrorist het volgende:
ben ik weerMaare Gexqon waar heb je die reepjes vandaan?
Toppiequote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:51 schreef Geqxon het volgende:
[..]
www.4launch.nl
Zoeken op Transcend > Geheugen > SODIMM, dan vindt hij er een paar van 1GB, en wat belangrijk is, is dat de vendorcode JM488Q643A-6 is. Hier heeft iemand op Tweakers.net namelijk een zeer goede ervaring mee. De prijs is ook in orde: 51 euro per 1GB latje.
Ik krijg maandag mijn muis en toetsenbordquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:21 schreef Geqxon het volgende:
De levertijd is trouwens 1 tot 5 dagen, dus ik hoop het binnenkort op de mat te krijgen
Wat jammer dat je weer een kneusje aan de telefoon krijgt, die aantal testen met de pc gaat doen, terwijl je van te voren al aangeeft dat ie niet aan gaat, kan begrijpen dat ze nog even willen dat je de stekkers naloopt, aandrukt. Maar dan moet het ook echt gedaan zijn... Maar goed, hopelijk dat ze het snel gefixt krijgen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:00 schreef Guppyfriend het volgende:![]()
even een updateje over de dode iMac van mn vader.
eerst met de Apple helpdesk gebeld, maar die konden m niet helpen. het netwerk kon niet worden gedetecteerdergens wel logisch, als de iMac niet opstart.
mn vader kennende heeft ie kwaad de telefoon erop gegooid, iMac in de auto gestopt en naar de winkel gereden. daar hebben ze m aangezet, en ook daar sloeg ie helemaal niet goed aan. na een paar minuten was de conclusie getrokken, harddisk dood.
mn vader heeft aangedrongen op een DOA (wat t in feite ook is) maar wanneer er een nieuwe harddisk inzit gaat t waarschijnlijk weer prima. in ieder geval gaat ie dan in de winkel meteen even getest worden bij het ophalen. wanneer er een nieuwe harddisk ingaat is ie maandag klaar, en bij een DOA over 14 dagen. de winkel ging proberen om er een DOA van te maken iig (naar wat ik er aan de telefoon van begreep)... tis van de gekke om een net nieuwe mac te repareren natuurlijk, maar t gaat wel sneller...
to be continued![]()
Ja ik zag je reply's op tweakers.netquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:26 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb geen Mighty Mouse maar een MX1000
Pics?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:27 schreef Anthraxx het volgende:
Waar zijn de mooie vrouwen met de mooie computers?
Je vult de 5 gallon en die gooi je leeg in de 3 gallon, dan heb je 2 gallon in de 5 gallon. Leeg de 3 gallon en vul deze met de 2 overgebleven uit de 5 gallon. Nu zit er 2 gallon in de 3 gallon. Vul de 5 gallon weer helemaal en vul daarna de 3 gallon met de 5 gallon. Dan is er 4 gallon over in de 5 gallon...quote:
Audrey is even aan het koken.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:27 schreef Anthraxx het volgende:
Waar zijn de mooie vrouwen met de mooie computers?
Goh, je bent echt al nummer 100 ofzo die dit schrijft...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:30 schreef ChOas het volgende:
[..]
Je vult de 5 gallon en die gooi je leeg in de 3 gallon, dan heb je 2 gallon in de 5 gallon. Leeg de 3 gallon en vul deze met de 2 overgebleven uit de 5 gallon. Nu zit er 2 gallon in de 3 gallon. Vul de 5 gallon weer helemaal en vul daarna de 3 gallon met de 5 gallon. Dan is er 4 gallon over in de 5 gallon...
En ik heb geen idee waarom ik dit schrijf
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:36 schreef Anthraxx het volgende:
Zeg Mr.Noodle, je vult de 5 gallon en die gooi je leeg in de 3 gallon, dan heb je 2 gallon in de 5 gallon. Dat is logisch natuurlijk. Daarna leeg je de 3 gallon en vul je deze met de 2 overgebleven uit de 5 gallon. Appeltje Eitje natuurlijk. Nu zit er 2 gallon in de 3 gallon. Vervolgens vul je de 5 gallon weer helemaal en vul je daarna de 3 gallon met de 5 gallon. Dan is er 4 gallon over in de 5 gallon... easy as pie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |