Je zal toch 7/8 maanden moeten wachten, dommage pinda frommage.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:57 schreef jeann het volgende:
Finale vond ik toch wel geslaagd. kan niet wachten tot seizoen 7.
Zeker? Op nbc.com staat dat Scrubs gewoon in de herfst terugkomt.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:02 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Je zal toch 7/8 maanden moeten wachten, dommage pinda frommage.
Komt dit jaar weer terug, niet wachten tot januari dusquote:Op zondag 20 mei 2007 14:02 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Je zal toch 7/8 maanden moeten wachten, dommage pinda frommage.
The Office natuurlijkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:50 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat voor shows volgen de scrubs-fans nog meer? Ik heb nieuwe series nodig...
* Intrepidity seconds thatquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En How I Met Your Mother vind ik ook wel leuk![]()
Lost, Heroes, Prison Break, 24, House, My name is Earl, Numb3rs, The 4400.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:50 schreef Hephaistos. het volgende:
24, The Shield, Family Guy, American Dad en South Parkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:50 schreef Hephaistos. het volgende:
Heroesquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:50 schreef Hephaistos. het volgende:
Prison Breakquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:50 schreef Hephaistos. het volgende:
quote:Op zondag 10 juni 2007 22:59 schreef MaxC het volgende:
Ik heb deze serie ook ondekt
Vorige week maandag eerste aflevering gezien en nu bij seizoen 3
Weet iemand misschien hoe dat liedje heet bij S03E14 My Screw Up. Aan het eind als Ben doodgaat, geweldige aflevering trouwens![]()
Ik kan zowieso geen Music Guide vinden!
quote:Episode 3.14 - "My Screwup"
Scene: Dr. Cox is finally able to forgive and to accept events that were beyond his and J.D.'s control.
"Winter" by Josh Radin.
Album: 'We Were Here' & 'First Between 3rd & 4th' EP
quote:
SPOILER: Casting news S7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:41 schreef -Mo- het volgende:SPOILER: Casting news S7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:41 schreef -Mo- het volgende:Wat bizarSPOILER: Casting news S7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
2000 light years from home
gewoon stom.....quote:
Beetje jammer danquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
De beslissing omtrent het al dan niet cancellen van de serie is pas gemaakt nadat alle afleveringen klaar waren. Dus dan was dit het geweest.![]()
Lmao gleuvenzaalquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:03 schreef Undergod het volgende:
Die ondertiteling![]()
"bajingo-ward" word vertaalt als "gleuvenzaal"![]()
Ordinaire vertaling voor een preuts woordquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:03 schreef Undergod het volgende:
Die ondertiteling![]()
"bajingo-ward" word vertaalt als "gleuvenzaal"![]()
Volgens mij is over élke serie wel een topic.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:42 schreef RacerDKB het volgende:
Héé, wist niet dat er hier een topic over is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, seizoen 3 episode 15 is inderdaad goed.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:41 schreef roepdeman het volgende:
@RacerDKB
Volgens mij heb je net een van de beste afleveringen gezien...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Treurige aflevering![]()
Volgens mij bedoel je 'How to save a life' van The Fray.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:24 schreef franske19 het volgende:
Heb de serie pas kort geleden ontdekt na het kopen van wat tweeedehands dvd's. Heerlijke humor en vooral de dagdromen van de karakters zijn vaak hilarisch.
Oh ja weet iemand toevallig hoe het nummer heet dat tijdens het de aflevering wordt gespeeld waarin Cox drie patienten verliest door een geinfecteerde donor en JD hem probeert op te beuren?
Fout, dat is How to Save a Life van The Frayquote:
Ik lees nu terug en zie dat er boven mij een chabbo een vraag stelt. Maar ik reageerde alleen op jouw post waar je het over 'Closer' hebt. Heb die reactie daarna niet gelezen, je weet toch dat ik geen posts lees met meer dan twee zinnen?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:42 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Fout, dat is How to Save a Life van The Fray
Lui varkenquote:Op maandag 16 juli 2007 22:16 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik lees nu terug en zie dat er boven mij een chabbo een vraag stelt. Maar ik reageerde alleen op jouw post waar je het over 'Closer' hebt. Heb die reactie daarna niet gelezen, je weet toch dat ik geen posts lees met meer dan twee zinnen?![]()
Ik bedoelde inderdaad "How to safe a life" maar dankzij de tip van -Mo- kon ik dat nummer achterhalen, bless youtube.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:38 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je 'How to save a life' van The Fray.
Is ook vaak op de radio de laatste tijd trouwens.
dan ken jij Zach Braff niet. Die gozer voelt zich al tijdje te groot voor Scrubs...quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:49 schreef Mirel het volgende:
Wedden dat er een 8ste seizoen komt? :p
Sad but true, seizoen 7 werd pas echt op het allerlaatste moment besloten.quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:37 schreef merino het volgende:
[..]
dan ken jij Zach Braff niet. Die gozer voelt zich al tijdje te groot voor Scrubs...
Enjoy, en die andere seizoenen ga je ook nog wel halenquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:05 schreef Professional het volgende:
Na wat afleveringen op Comedy Central gezien te hebben heb ik de 1ste 2 seizoenen op DVD gekocht.
Net 5 afleveringen gekeken en ik vind het super.
My Old Lady was een mooie aflevering.
Kippenvel momentquote:Op maandag 16 juli 2007 18:24 schreef franske19 het volgende:
Heb de serie pas kort geleden ontdekt na het kopen van wat tweeedehands dvd's. Heerlijke humor en vooral de dagdromen van de karakters zijn vaak hilarisch.
Oh ja weet iemand toevallig hoe het nummer heet dat tijdens het de aflevering wordt gespeeld waarin Cox drie patienten verliest door een geinfecteerde donor en JD hem probeert op te beuren?
Die heeft Scrubs wel vakerquote:
Echt? Dat hing mij vanaf seizoen 1 al de strot uit...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:01 schreef r8ality het volgende:
De J.D. en Elliot momenten zorgen bij mij altijd voor kippenvel.
speelt de muziek keuze ook een grote rol bij. Vind de soundtracks van Scrubs dan ook legendarisch goedquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:39 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat vind ik altijd heel sterk aan Scrubs: van een enorm lachmoment kunnen ze overgaan toch een enorm jankmoment. Die combinatie wordt echt fantastisch gedaan.![]()
Eps staan altijd pas rond 5 uur 's ochtends NL tijd op de bekende plekken, dus opblijven is meestal geen optiequote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:21 schreef RacerDKB het volgende:
My Own Worst Enemy October 25, 2007
After finding themselves in a compromising position, J.D. contemplates his commitment to Kim and Elliot struggles with the idea of her upcoming marriage to Keith. Meanwhile, Carla, to protect her diabetic husband from his sweet tooth, allows Turk to choose one candy bar to indulge in. But with so many options how can he choose just one? Elsewhere, Dr. Cox tries to solve a patient's mysterious ailment. Could the answers to all of their dilemmas be so obvious? While the staff at Sacred Heart debate their initial instincts, The Janitor is following his and entertaining a new lady friend. Guest-stars Elizabeth Banks as Dr. Kim Briggs.
Was al bekend, maar toch, even topic kicken
Hoe laat zenden ze hem uit, en hoe laat komt hij dan op internet?
En heeft er iemand ook Garden State met Zach gezien? Mooie film hoor
Na het lezen van zijn verhaaltje kreeg ik overal kippenvel, echt 100% het mooiste stukje uit scrubs en ik heb het echt 20-30 keer bekeken. Vanaf toen ging ik ook naar liedjes van the fray luisteren.quote:
welk verhaaltje?quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:25 schreef Baret-V2 het volgende:
[..]
Na het lezen van zijn verhaaltje kreeg ik overal kippenvel, echt 100% het mooiste stukje uit scrubs en ik heb het echt 20-30 keer bekeken. Vanaf toen ging ik ook naar liedjes van the fray luisteren.
Ik heb de laatste paar afleveringen van s6 weer even gekeken als voorbereiding.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:36 schreef merino het volgende:
Inmiddels klaar met de zoveelste keer 1 tot 6 kijken. Helemaal voorbereid voor het nieuwe seizoen dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |