geen ep deze week dan?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:58 schreef Richardfun het volgende:
Toch jammer dat er geen ep is (jaja, verkapte tvp)
mmz spijtig. En dat is dan ook net na zo'n 'to be continued' ep. Maar ach, zat andere dingen te doen, zoals in de zon zittenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:37 schreef Richardfun het volgende:
Njet Bonny.
Whehehequote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:37 schreef Undergod het volgende:
Gezien de bedragen die mr. Braff (JD) gaat verdienen is misschien beter "everything happens for a season"
ja ik kap mee
quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:25 schreef DonStefano het volgende:
Leek wel een aflevering van Grey's Anatomy man! Wat een hoop drama zeg, gelukkig wel alles goed uitgewerkt.... maar toch, iets meer typische Scrubs humor had er wel in gemogen.
Inderdaad. Die oogjes ook toen hij zei/dacht "He's in my head. I love it!".quote:
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:19 schreef Zhenar het volgende:
Laverne!![]()
Carla's afscheid was wel mooi![]()
![]()
En Jordans wraak![]()
Dat vond ik ook zo hilarisch jaquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:26 schreef Intrepidity het volgende:
Wat een geweldige aflevering weer
Booya!
Nazi salute..
Oeh, my bad..
rly? ik vind het hele seizoen geniaal eigenlijkquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:52 schreef washandje het volgende:
Hij was erg tof inderdaad, langzame start aan het seizoen dus, maar het wordt nu weer echt beter
Ik snap je punt. Ik lach bijvoorbeeld veel vaker hardop bij Two and a Half Men bijvoorbeeld, en ook wel bij House eigenlijk, ondanks het feit dat dat technisch gezien geen comedy isquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:09 schreef Merkie het volgende:
Hardop lachen doe ik eigenlijk zelden bij Scrubs, het zijn meer heul veul binnenpretjes.
Ik moet ook wel redelijk vaak lachen bij 24quote:Op maandag 16 april 2007 12:05 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Ik snap je punt. Ik lach bijvoorbeeld veel vaker hardop bij Two and a Half Men bijvoorbeeld, en ook wel bij House eigenlijk, ondanks het feit dat dat technisch gezien geen comedy is
ik heb dat ook bij two and a half men, laatste aflevering geniaal.... "I am 2 for 2 at her wedding","I'm that !@ my brothers"quote:Op maandag 16 april 2007 12:05 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Ik snap je punt. Ik lach bijvoorbeeld veel vaker hardop bij Two and a Half Men bijvoorbeeld, en ook wel bij House eigenlijk, ondanks het feit dat dat technisch gezien geen comedy is
En dat vind ik toch duidelijk de 2 minste afleveringenquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:12 schreef Mechamage1982 het volgende:
Het lijkt er alleen wel op dat ze aan 't experimenteren zijn hoe de serie te schrijven, mocht Braff er mee stoppen. Dit is al de tweede aflevering dit seizoen waarin we JD amper zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When all else fails, you always have delusion.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:50 schreef Mirel het volgende:Ik vind het een beetje onlogisch aangezien JD Elliott keihard dumpte een paar seizoenen geleden. Zou me niks verbazen als er alsnog weer iets gaat gebeuren. Het zou niet de eerste verbroken verloving zijn he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder geen geweldige ep, maar gewoon weer Scrubs-aardig
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
Liever niet zegmaarquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:38 schreef Bullet-tooth het volgende:
Mental picture van Kelso die sex heeft.
Amenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:13 schreef merino het volgende:
Ik had meer het idee dat JD gewoon een goede relatie nodig heeft en dat op Eliot projecteerd. Zou me echt helemaal niks lijken als die twee weer samen komen...
Ik hoop dat die Ross/Rachel grap geen hint isquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:37 schreef Evil_Jur het volgende:
JD - Eliot ben ik nu wel moe eigenlijk.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:57 schreef washandje het volgende:
Scrubs Finale May Leave Fans "Furious"
Though the status of Scrubs is up in the air — and will continue to be until the mid-May upfronts — Zach Braff is certain about one thing: If the season finale winds up being the series finale, fans will be left none too satisfied. "[Series creator] Bill Lawrence doesn't love cliff-hangers, but everyone sort of talked him into doing it this season, and he put a giant one at the end," Braff told TVGuide.com at a Thursday press event for The Ex (in theaters next Friday). "So if this were the end of the series, knowing what the [cliff-hanger] is, I think the entire fan base would be furious."
Nou lekker dan. Dus als we wél een seizoen 7 krijgen dan worden we weer boos om een cliffhanger
En als seizoen 7 niet doorgaat dan weten we dus nooit hoe iets eindigt
Wedden dat het toch weer om Elliot en JD gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat moet nog bepaald worden door NBC/ABC. Daar heeft Bill Lawrence niet echt invloed op verder.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:07 schreef Richardfun het volgende:
Nou, dan zal er wel een s7 komen lijkt me. Kan me toch niet voorstellen een serie te laten eindigen met een gigantische cliffhangert....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door timmy-2000 op 06-05-2007 14:22:29 (spoiler thingies toegevoegd) ]Niemand geloofde hem, maar weet je? Ik denk, dat het verhaal van kapitein Ortega best eens waar kan zijn...
quote:Op zondag 6 mei 2007 13:28 schreef timmy-2000 het volgende:
http://imdb.com/title/tt1008488/
hmm..JohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien in spoiler zetten omdat sommige het nog niet (willen) weten.
Welcome to the clubquote:Op zondag 6 mei 2007 13:34 schreef TwyLight het volgende:
* TwyLight is verslaafd aan scrubs heb hier season 1 t/m 5 en heb 1&2 binnen een week gekeken en ben nu bezig met 3
Ik ken dat probleemquote:Op zondag 6 mei 2007 13:34 schreef TwyLight het volgende:
* TwyLight is verslaafd aan scrubs heb hier season 1 t/m 5 en heb 1&2 binnen een week gekeken en ben nu bezig met 3
Dat was inderdaad een van de betere uitspraken in de aflevering. Heb weer erg gelachen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:32 schreef Intrepidity het volgende:
Kelso: "The damn internet is down! Where am i supposed to go for sexual gratification, my invalid wife?!"
You're welcomequote:
ik heb hem halverwege uitgezetquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:15 schreef washandje het volgende:
Die nieuwe film van hem, The Ex, is trouwens een beetje matig, maar wel goed uit te zitten.
Noem dan "the whole nine yards", daar was ze tenminste topless inquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:39 schreef r8ality het volgende:
Wel met Amanda Peet (Studio 60 on the Sunset Strip)..
Ik geloof dat ik eens wat moet gaan downloadenquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:50 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Noem dan "the whole nine yards", daar was ze tenminste topless in
google is je grote vriendquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:52 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik eens wat moet gaan downloaden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever I want.
Nog niet idd.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:20 schreef PeRi het volgende:
Is er al bekend of er een seizoen 7 komt? Nee toch?
In het interview met Conan wordt dat inderdaad vermeldquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:20 schreef PeRi het volgende:
Is er al bekend of er een seizoen 7 komt? Nee toch? De ep van de season finale klinkt erg eng en precies zoals ik het al bedacht had. Het wordt een dubbele aflevering ook, geloof ik.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:20 schreef PeRi het volgende:
Is er al bekend of er een seizoen 7 komt? Nee toch? De ep van de season finale klinkt erg eng en precies zoals ik het al bedacht had. Het wordt een dubbele aflevering ook, geloof ik.
Die beschrijving voor aflevering 20 klopt helemaal nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
2000 light years from home
Ik had ze van tv.com. Maar ik zie dat ze daar ook al weer veranderd zijnquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:28 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Die beschrijving klopt idd niet. Vond het ook al vreemd. Lijkt me dus ook sterk dat die van 21 goed is.
quote:EXCLUSIVE!!
NBC Sticking
With SCRUBS!!
A reliable and tested source just told us NBC is picking up 18 new episodes of “Scrubs” for next season.
Apparently the sitcom got renewed later than "The Office," "30 Rock" and "My Name Is Earl" because Disney and NBC were dickering over money.
NBC will help compensate for the short "Scrubs" order with more "Office." E! Online reported late Thursday that four of "The Office's" 24 episodes next season will be full hours.
NBC announces its fall slate Monday. Zack Braff hosts the season finale of “Saturday Night Live” the following weekend.
Braff heeft volgensmij al toegezegd mee te doen jaquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:15 schreef Zhenar het volgende:
Van Ain't It Cool News:
[..]![]()
Maar doet Braff nu mee of niet?![]()
Zack Braff?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:15 schreef Zhenar het volgende:
Van Ain't It Cool News:
[..]![]()
18 afleveringen dusquote:NBC ADDS 'LIPSTICK,' 'SCRUBS'; LOCKS UP 'CROWD,' 'JOURNEYMAN' CREATORS
By Brian Ford Sullivan (TFC)
LOS ANGELES (thefutoncritic.com) -- A seventh season of "Scrubs" and Candace Bushnell's "Lipstick Jungle" are the latest additions to NBC's 2007-08 season roster, various sources confirmed on Friday.
The newcomer, which stars Brooke Shields, Kim Raver and Lindsay Price, joins yesterday's pick-ups "Life," "Journeyman," "The Bionic Woman" and "Chuck."
Also nearing a pick-up: the Peacock's imported version of the British comedy "The I.T. Crowd." Joe Port and Joe Wiseman, two of the pilot's executive producers (the others being David Guarascio and Moses Port), inked an overall deal with producer NBC Universal Television this week. The pact covers their duties on the series should it move forward, a likely sign its sibling company is going with the comedy.
Yesterday "Journeyman" creator Kevin Falls signed a similar two-year, seven-figure deal with 20th Century Fox Television - the same day the Peacock ordered the project to series.
Finally as for "Scrubs," the veteran comedy is expected to enter its final season with a slightly shortened run of 18 episodes.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:15 schreef Zhenar het volgende:
Van Ain't It Cool News:
[..]
![]()
quote:What else? My dream-first choice- hero of mine - actor wants to do the next film I’m set to direct, “Open Hearts”, but I don’t think I’m gonna be able to direct it this summer as I had hoped since I’m due to be back at Scrubs on August 1st. That is- if we come back. NBC has yet to renew us… They have until 5/15, so cross your fingers. Now that I signed up for another year, I got all excited about doing it and then here we are on 4/26 and still no pick-up from the network. These last 4 episodes are REALLY good. So make sure to watch. Hopefully they’re not the end of the whole series, because the season ends with quite a cliffhanger and I think everyone would be pretty pissed if they never got to see the resolution.
Nouja niks aan vind ik ook niet waar, er zitten best andere leuke personages tussen, maar het zou er wel minder leuk op worden ja...quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:15 schreef Mirel het volgende:
Sarah Chalke (Elliott) net bij Late Night with Conan O'Brien. Ze had het over een naaktscene, alleen zal er een body double gebruikt worden.
n.i.c.e.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:15 schreef Mirel het volgende:
Sarah Chalke (Elliott) net bij Late Night with Conan O'Brien. Ze had het over een naaktscene, alleen zal er een body double gebruikt worden.
Ik ga niet 10 afleveringen op één dag kijken.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:44 schreef Richardfun het volgende:
Een jaar er over gedaan om bij te geraken? Amateur, dat kan in 2 weken
Naaktscène op US TV? Ik dacht het even niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:15 schreef Mirel het volgende:
Hoop doet leven.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:03 schreef washandje het volgende:
[..]
Naaktscène op US TV? Ik dacht het even niet.
Ik zou willen zeggen dat ik wél een leven heb, maar het heeft meer te maken met het feit dat ik geen zin heb om zoveel Scrubs te zien op één dag, vrees ik.quote:
Het is wel een standaard love story maar voor een lome woensdag avond was ie goed te doenquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:58 schreef merino het volgende:
[..]
ik heb hem halverwege uitgezet
wat een wanproduct zeg
ik weet nog wel dat ik seaso 1 tot 3 in 4 dagen ofzo had gekekenquote:Op zondag 13 mei 2007 01:23 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik zou willen zeggen dat ik wél een leven heb, maar het heeft meer te maken met het feit dat ik geen zin heb om zoveel Scrubs te zien op één dag, vrees ik.
Vanwege het tijdsverschil aired ie niet voor 01.00 geloof ik, en daarna moet ie nog omgezet worden naar divx.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:26 schreef Baret het volgende:
[..]
ik weet nog wel dat ik seaso 1 tot 3 in 4 dagen ofzo had gekeken![]()
Maarja ik ben dan ook echt een fucking scrubs addict. Ik zit hier gewoon else 2 minuten te zoeken naar de final van season 6, eigenlijk zou hij er nu al toch moeten zijn.
4 of 5 uur ofzo online, dan ga ik nu dus slapen en me wekker zetten voor 6 uur. Heb ik weer een beetje seeds enzo en dan kijken in de nachtquote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:35 schreef r8ality het volgende:
[..]
Vanwege het tijdsverschil aired ie niet voor 01.00 geloof ik, en daarna moet ie nog omgezet worden naar divx.
Wel scherp blijven om 2 uur 's nachts.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:54 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Als het om 1 uur hier begint is het natuurlijk pas om 2 uur hier afgelopen. Dus het zal nog wel redelijk duren. Ik wacht gewoon totdat ik wakker wordt
Niks zeggen aub, hij zit nog te downen hier. Duurt kankerlang.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:13 schreef roepdeman het volgende:
GEZIEN!!!!
en mijn respons: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :| wat een haat ! ! !
Dit is een VS topic, en de ep is daar op tv geweest. Als je nog niets wilt weten over de ep, moet je niet in dit topic terugkomen totdat je de ep gezien hebtquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:19 schreef Baret het volgende:
[..]
Niks zeggen aub, hij zit nog te downen hier. Duurt kankerlang.
EDIT: excuse me ik las het verkeerd.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:05 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Dit is een VS topic, en de ep is daar op tv geweest. Als je nog niets wilt weten over de ep, moet je niet in dit topic terugkomen totdat je de ep gezien hebt
Je mag hier wel komen, maar dan moet je niet huilen wanneer je iets leest over de episode die jij nog niet gezien hebt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:07 schreef Baret het volgende:
[..]
Waar gaat dit nou weer over, ook al heb ik nog nooit een epi gezien mag ik hier komen. Gaat jou helemaal niks aan.
Ik las het verkeerd, en als je erover praat ga ik niet huilen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je mag hier wel komen, maar dan moet je niet huilen wanneer je iets leest over de episode die jij nog niet gezien hebt.
Scrubs.S06E21-E22.PDTV.XviD-LOL is de goedequote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:34 schreef rashudo het volgende:
Is 620 de final?
Thanks. Ik heb de afgelopen maand alle episodes gezien, op 213 na.. die moet ik ook nog even pakkenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:35 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Scrubs.S06E21-E22.PDTV.XviD-LOL is de goede
één keer maar?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:34 schreef Richardfun het volgende:
Je kunt er vergif op innemen dat ik voor januari 2008 toch zeker alles wel weer een keer opnieuw kijk
Ik had altijd al sympathie voor Kim.. hoop dat ze bij elkaar komen in januariquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:57 schreef Cheiron het volgende:
Wat de neuk, zo kun je het seizoen toch niet eindigen?!
Anyway, het verbaast me, maar ik heb gewoon weer sympathie voor Kim. Ze heeft echt een hele lieve lach.
De beslissing omtrent het al dan niet cancellen van de serie is pas gemaakt nadat alle afleveringen klaar waren. Dus dan was dit het geweest.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:22 schreef TwyLight het volgende:
Als heel scrubs nu afgelopen zou zijn hadden ze wel een ander einde gekozen
Eens, maar gezien de voorafgaande afleveringen had ik zoiets wel verwacht.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:07 schreef Evil_Jur het volgende:
niet echt een geweldige season finale
Je zal toch 7/8 maanden moeten wachten, dommage pinda frommage.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:57 schreef jeann het volgende:
Finale vond ik toch wel geslaagd. kan niet wachten tot seizoen 7.
Zeker? Op nbc.com staat dat Scrubs gewoon in de herfst terugkomt.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:02 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Je zal toch 7/8 maanden moeten wachten, dommage pinda frommage.
Komt dit jaar weer terug, niet wachten tot januari dusquote:Op zondag 20 mei 2007 14:02 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Je zal toch 7/8 maanden moeten wachten, dommage pinda frommage.
The Office natuurlijkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:50 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat voor shows volgen de scrubs-fans nog meer? Ik heb nieuwe series nodig...
* Intrepidity seconds thatquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En How I Met Your Mother vind ik ook wel leuk![]()
Lost, Heroes, Prison Break, 24, House, My name is Earl, Numb3rs, The 4400.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:50 schreef Hephaistos. het volgende:
24, The Shield, Family Guy, American Dad en South Parkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:50 schreef Hephaistos. het volgende:
Heroesquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:50 schreef Hephaistos. het volgende:
Prison Breakquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:50 schreef Hephaistos. het volgende:
quote:Op zondag 10 juni 2007 22:59 schreef MaxC het volgende:
Ik heb deze serie ook ondekt
Vorige week maandag eerste aflevering gezien en nu bij seizoen 3
Weet iemand misschien hoe dat liedje heet bij S03E14 My Screw Up. Aan het eind als Ben doodgaat, geweldige aflevering trouwens![]()
Ik kan zowieso geen Music Guide vinden!
quote:Episode 3.14 - "My Screwup"
Scene: Dr. Cox is finally able to forgive and to accept events that were beyond his and J.D.'s control.
"Winter" by Josh Radin.
Album: 'We Were Here' & 'First Between 3rd & 4th' EP
quote:
SPOILER: Casting news S7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:41 schreef -Mo- het volgende:SPOILER: Casting news S7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:41 schreef -Mo- het volgende:Wat bizarSPOILER: Casting news S7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
2000 light years from home
gewoon stom.....quote:
Beetje jammer danquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
De beslissing omtrent het al dan niet cancellen van de serie is pas gemaakt nadat alle afleveringen klaar waren. Dus dan was dit het geweest.![]()
Lmao gleuvenzaalquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:03 schreef Undergod het volgende:
Die ondertiteling![]()
"bajingo-ward" word vertaalt als "gleuvenzaal"![]()
Ordinaire vertaling voor een preuts woordquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:03 schreef Undergod het volgende:
Die ondertiteling![]()
"bajingo-ward" word vertaalt als "gleuvenzaal"![]()
Volgens mij is over élke serie wel een topic.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:42 schreef RacerDKB het volgende:
Héé, wist niet dat er hier een topic over is
Ja, seizoen 3 episode 15 is inderdaad goed.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:41 schreef roepdeman het volgende:
@RacerDKB
Volgens mij heb je net een van de beste afleveringen gezien...
Treurige aflevering![]()
Volgens mij bedoel je 'How to save a life' van The Fray.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:24 schreef franske19 het volgende:
Heb de serie pas kort geleden ontdekt na het kopen van wat tweeedehands dvd's. Heerlijke humor en vooral de dagdromen van de karakters zijn vaak hilarisch.
Oh ja weet iemand toevallig hoe het nummer heet dat tijdens het de aflevering wordt gespeeld waarin Cox drie patienten verliest door een geinfecteerde donor en JD hem probeert op te beuren?
Fout, dat is How to Save a Life van The Frayquote:
Ik lees nu terug en zie dat er boven mij een chabbo een vraag stelt. Maar ik reageerde alleen op jouw post waar je het over 'Closer' hebt. Heb die reactie daarna niet gelezen, je weet toch dat ik geen posts lees met meer dan twee zinnen?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:42 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Fout, dat is How to Save a Life van The Fray
Lui varkenquote:Op maandag 16 juli 2007 22:16 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik lees nu terug en zie dat er boven mij een chabbo een vraag stelt. Maar ik reageerde alleen op jouw post waar je het over 'Closer' hebt. Heb die reactie daarna niet gelezen, je weet toch dat ik geen posts lees met meer dan twee zinnen?![]()
Ik bedoelde inderdaad "How to safe a life" maar dankzij de tip van -Mo- kon ik dat nummer achterhalen, bless youtube.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:38 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je 'How to save a life' van The Fray.
Is ook vaak op de radio de laatste tijd trouwens.
dan ken jij Zach Braff niet. Die gozer voelt zich al tijdje te groot voor Scrubs...quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:49 schreef Mirel het volgende:
Wedden dat er een 8ste seizoen komt? :p
Sad but true, seizoen 7 werd pas echt op het allerlaatste moment besloten.quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:37 schreef merino het volgende:
[..]
dan ken jij Zach Braff niet. Die gozer voelt zich al tijdje te groot voor Scrubs...
Enjoy, en die andere seizoenen ga je ook nog wel halenquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:05 schreef Professional het volgende:
Na wat afleveringen op Comedy Central gezien te hebben heb ik de 1ste 2 seizoenen op DVD gekocht.
Net 5 afleveringen gekeken en ik vind het super.
My Old Lady was een mooie aflevering.
Kippenvel momentquote:Op maandag 16 juli 2007 18:24 schreef franske19 het volgende:
Heb de serie pas kort geleden ontdekt na het kopen van wat tweeedehands dvd's. Heerlijke humor en vooral de dagdromen van de karakters zijn vaak hilarisch.
Oh ja weet iemand toevallig hoe het nummer heet dat tijdens het de aflevering wordt gespeeld waarin Cox drie patienten verliest door een geinfecteerde donor en JD hem probeert op te beuren?
Die heeft Scrubs wel vakerquote:
Echt? Dat hing mij vanaf seizoen 1 al de strot uit...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:01 schreef r8ality het volgende:
De J.D. en Elliot momenten zorgen bij mij altijd voor kippenvel.
speelt de muziek keuze ook een grote rol bij. Vind de soundtracks van Scrubs dan ook legendarisch goedquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:39 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat vind ik altijd heel sterk aan Scrubs: van een enorm lachmoment kunnen ze overgaan toch een enorm jankmoment. Die combinatie wordt echt fantastisch gedaan.![]()
Eps staan altijd pas rond 5 uur 's ochtends NL tijd op de bekende plekken, dus opblijven is meestal geen optiequote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:21 schreef RacerDKB het volgende:
My Own Worst Enemy October 25, 2007
After finding themselves in a compromising position, J.D. contemplates his commitment to Kim and Elliot struggles with the idea of her upcoming marriage to Keith. Meanwhile, Carla, to protect her diabetic husband from his sweet tooth, allows Turk to choose one candy bar to indulge in. But with so many options how can he choose just one? Elsewhere, Dr. Cox tries to solve a patient's mysterious ailment. Could the answers to all of their dilemmas be so obvious? While the staff at Sacred Heart debate their initial instincts, The Janitor is following his and entertaining a new lady friend. Guest-stars Elizabeth Banks as Dr. Kim Briggs.
Was al bekend, maar toch, even topic kicken
Hoe laat zenden ze hem uit, en hoe laat komt hij dan op internet?
En heeft er iemand ook Garden State met Zach gezien? Mooie film hoor
Na het lezen van zijn verhaaltje kreeg ik overal kippenvel, echt 100% het mooiste stukje uit scrubs en ik heb het echt 20-30 keer bekeken. Vanaf toen ging ik ook naar liedjes van the fray luisteren.quote:
welk verhaaltje?quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:25 schreef Baret-V2 het volgende:
[..]
Na het lezen van zijn verhaaltje kreeg ik overal kippenvel, echt 100% het mooiste stukje uit scrubs en ik heb het echt 20-30 keer bekeken. Vanaf toen ging ik ook naar liedjes van the fray luisteren.
Ik heb de laatste paar afleveringen van s6 weer even gekeken als voorbereiding.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:36 schreef merino het volgende:
Inmiddels klaar met de zoveelste keer 1 tot 6 kijken. Helemaal voorbereid voor het nieuwe seizoen dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |