DVD's?quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:18 schreef Chen het volgende:
Lost, Heroes, Jericho, Prison Break en nog vele andere series tot een einde zijn gekomenIk weet niet hoe ik verder moet
Ik zie Dexter er nog niet tussen staan...quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:18 schreef Chen het volgende:
Lost, Heroes, Jericho, Prison Break en nog vele andere series tot een einde zijn gekomenIk weet niet hoe ik verder moet
Gave serie inderdaad! Ik heb alleen de volgende twee episodes al gezien? Heel raar.. kon die ineens op hdtv formaat krijgen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:20 schreef Garble het volgende:The 4400
begint binnenkort weer. Samen met Lost de meest verpletterende serie van het moment. En het grote voorbeeld van Heroes, dus als je dat tof vindt zal The 4400 je helemaal wegblazen.
Andere goede series inhalen die je dit tv seizoen niet gezien hebt?quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:18 schreef Chen het volgende:
Dat was het probleem met Battlestar Galactica, ik had daar het eerste seizoen van genomen, maar het leek alsof ze allang bezig warenquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Andere goede series inhalen die je dit tv seizoen niet gezien hebt?
- House MD
- Battlestar Galactica
- 24
- Shark
Als je een serie kiest die al wat jaren bestaat kun je een aantal seizoen achter elkaar er doorheen jagen.![]()
Er gaat een ruim 3 uur durende mini-serie vooraf aan seizoen 1 van Galactica. Die is toch echt onmisbaar om aan seizoen 1 te beginnen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:24 schreef Chen het volgende:
[..]
Dat was het probleem met Battlestar Galactica, ik had daar het eerste seizoen van genomen, maar het leek alsof ze allang bezig waren24 volgde ik al
Ik weet niet precies of House MD mijn ding is, en Shark is toch niet echt heel erg een doorloop serie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |