DVD's?quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:18 schreef Chen het volgende:
Lost, Heroes, Jericho, Prison Break en nog vele andere series tot een einde zijn gekomenIk weet niet hoe ik verder moet
Ik zie Dexter er nog niet tussen staan...quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:18 schreef Chen het volgende:
Lost, Heroes, Jericho, Prison Break en nog vele andere series tot een einde zijn gekomenIk weet niet hoe ik verder moet
Gave serie inderdaad! Ik heb alleen de volgende twee episodes al gezien? Heel raar.. kon die ineens op hdtv formaat krijgen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:20 schreef Garble het volgende:The 4400
begint binnenkort weer. Samen met Lost de meest verpletterende serie van het moment. En het grote voorbeeld van Heroes, dus als je dat tof vindt zal The 4400 je helemaal wegblazen.
Andere goede series inhalen die je dit tv seizoen niet gezien hebt?quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:18 schreef Chen het volgende:
Dat was het probleem met Battlestar Galactica, ik had daar het eerste seizoen van genomen, maar het leek alsof ze allang bezig warenquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Andere goede series inhalen die je dit tv seizoen niet gezien hebt?
- House MD
- Battlestar Galactica
- 24
- Shark
Als je een serie kiest die al wat jaren bestaat kun je een aantal seizoen achter elkaar er doorheen jagen.![]()
Er gaat een ruim 3 uur durende mini-serie vooraf aan seizoen 1 van Galactica. Die is toch echt onmisbaar om aan seizoen 1 te beginnen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:24 schreef Chen het volgende:
[..]
Dat was het probleem met Battlestar Galactica, ik had daar het eerste seizoen van genomen, maar het leek alsof ze allang bezig waren24 volgde ik al
Ik weet niet precies of House MD mijn ding is, en Shark is toch niet echt heel erg een doorloop serie?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:20 schreef Garble het volgende:The 4400
begint binnenkort weer. Samen met Lost de meest verpletterende serie van het moment. En het grote voorbeeld van Heroes, dus als je dat tof vindt zal The 4400 je helemaal wegblazen.
afschuwelijke serie. Hoef ik niet te zien.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:51 schreef Richardfun het volgende:
Qwea, pak NCIS nou maar. Zijn al 4 seizoenen van, dus ben je wel ff mee zoet
Nee, is gecanceldquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:33 schreef Qwea het volgende:
Iemand eigk een idee of er een seizoen 2 van standoffkomt ?
WTFquote:
Lage kijkcijfers denk ik.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
WTFdus geen 2de x matt flannery en lehman?
Waarom issie gecanceld? bron?
quote:ADDITIONAL NOTES:
confirmed as canceled on 5/17/07
quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:04 schreef Symer het volgende:
[..]
Lage kijkcijfers denk ik.
http://www.thefutoncritic.com/showatch.aspx?id=standoff
[..]
Als het klopt wat jij zegt loopt Nederland dus voor op de USA?quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:29 schreef Symer het volgende:
Dan worden de laatste -nog niet uitgezonden afleveringen- uitgezonden.
Dat zijn de afleveringen die nu in Nederland bezig zijn.
Ik weet niet of je dat zo snel kan zeggen.. The Pilot is anders en de opnames zijn voortaan verhuist naar Canada en alle gemaakte episodes worden nu opnieuw gefilmd, blijft de setting nog steeds NY?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:51 schreef kubo het volgende:
Traveler is ook zeker de moeite waard om te kijken.![]()
De serie zit wel pas bij de tweede episode.
De pilot is niet echt anders. De rol voor Jay's vriendin is alleen verwisseld met een andere actrice. Op de pilot na is de rest opnieuw gefilmd in Canada.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat zo snel kan zeggen.. The Pilot is anders en de opnames zijn voortaan verhuist naar Canada en alle gemaakte episodes worden nu opnieuw gefilmd, blijft de setting nog steeds NY?
Aantal Episodes is ook nog karig, het waren er eerst 13 en nu zijn ze ingekort tot 8 staan er in de planning.. daarna wordt door ABC/Warner Bros. beslist of het nog door gaat of niet.
Ik begin een beetje huiverig te worden om nieuwe series te bekijken, ze worden allemaal te snel gecancelled...
Zijn een aantal afleveringen nog niet uitgezonden in Amerika, stuk of 9 geloof ik. Een aantal daarvan heeft RTL ondertussen al uitgezonden.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:28 schreef SoupNazi het volgende:
Naar mijn weten gaat Standoff gewoon verder op 8 juni.![]()
ja dat klopt. Want in Amerika gingen ze eerst verder met een andere serie waar nog wat van uit gezonden moest worden, en daarna pas weer standoff. Dus de standoff episodes die in de USA nog uitgezonden moeten worden, hebben wij hier al op TV gezien in NLquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:54 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Als het klopt wat jij zegt loopt Nederland dus voor op de USA?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |