hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:15 schreef borisz het volgende:
bij mij ook, hoelang gaat het programma nog door? Ik denk een maandje
Mijn bloedstollend mooie OP (al twee keer gebruikt), die jij hebt gejat en vervolgens compleet hebt gesloopt, was natuurlijk al een flinke aanzetquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:21 schreef Evil_Koekje het volgende:
DWDD verdient wel een echte vaste OP vind ik, dus daar wil ik binnenkort wel even aan werken.![]()
Sorry.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mijn bloedstollend mooie OP (al twee keer gebruikt), die jij hebt gejat en vervolgens compleet hebt gesloopt, was natuurlijk al een flinke aanzet![]()
Die van Velzen moeten ze in beton gegoten in de Maas dumpen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:38 schreef Veerboot het volgende:
Dat afkappen met die muziekjes was de eerste twee keer leuk, maar nu wordt het irritant inderdaad. Wat mij betreft stoppen ze overigens ook iets minder onderwerpen om te bespreken in de uitzending, of maken ze de uitzending langer, maar nu heb ik elke keer het gevoel dat het wordt afgekapt terwijl het nog veel interessanter kon worden.
Hier scheiden onze wegenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:50 schreef erkel het volgende:
VanVelzen doet het leuk en van mij mag hij blijven terrugkomen om vrijdagLeuk intermezzo tussen de discussies door
![]()
Vera Keurquote:Opmerkelijke geruchten vanuit de Vara-bunker op het Mediapark! Vera Keur wil opnieuw de bezem halen door de talkhost-stal van De Wereld Draait Door (DWDD). Gaat de VARA-akela dan eindelijk Matthijs van Nieuwkerk aanpakken? Nee, dat durft mevrouw niet. La Keur zou afwillen van presentatrice Claudia de Breij, waterballerina aan tafel en sprankelende opvolgster van miscast Van Jole. En dat allemaal omdat de kijkcijfers op maandag iets minder zijn dan de overige weekuitzendingen van DWDD. Het liefste wil Vera dat Van Nieuwkerk ook de maandag voor zijn rekening neemt, maar die verdomt het vanwege zijn sportieve ijdeltuiterij bij Holland Sport, later die avond. Waarop Vera zelfs voorgesteld heeft om dan maar de maandageditie van DWDD te schrappen, dit weer tot verbijstering Van Nieuwkerk. En wat nu? Keur kookt van binnen en VARA-hofdame Astrid Joosten staat te trappelen van ongeduld. Joosten wil dolgraag weer eens een live talkshow doen, nu ze toch gebukt gaat onder een slappe schnabbel-agenda. Nou, Vera, da's dan maar mooi opgelost: op maandag de koelkast vol met contractueel vastgelegd Evian bronwater en de autocue op bejaardenstand...
Ze hoeven hem i.i.g. niet bij z'n knieen af te zagen met een kettingzaag.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die van Velzen moeten ze in beton gegoten in de Maas dumpen.
heb je ook een bron want als er zinnen als bovengenoemde in staan lijkt me het niet echt betrouwbaar.quote:Het liefste wil Vera dat Van Nieuwkerk ook de maandag voor zijn rekening neemt, maar die verdomt het vanwege zijn sportieve ijdeltuiterij bij Holland Sport, later die avond.
quote:Op maandag 2 april 2007 19:46 schreef Dos37 het volgende:
[..]
heb je ook een bron want als er zinnen als bovengenoemde in staan lijkt me het niet echt betrouwbaar.
deze had een paal in d'r nek!!!quote:Op maandag 2 april 2007 20:00 schreef Aoristus het volgende:
Hee, wat is dit, een paaldanseres
een lipglossjequote:Op maandag 2 april 2007 20:08 schreef Aoristus het volgende:
volgens mij heeft lange Frans lippestift op..
Je moet maar durven..quote:
het heeft geloof ik ook wel eens in de vara gids gestaan, alleen de VPRO wil holland sport niet kwijt en dus ook niet Mattijsquote:Op maandag 2 april 2007 19:46 schreef Dos37 het volgende:
[..]
heb je ook een bron want als er zinnen als bovengenoemde in staan lijkt me het niet echt betrouwbaar.
Ze vertelde dus dat ze dat daar (Al-Jazeera) wel ok vinden, omdat ze daar mederwerkers van 40 verschillende landen hebben rondlopen en dat dan gezellig multiculti overkomt of iets van die strekking. Maar 't klonk inderdaad niet best.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Mijn god, wat een verschrikkelijk accent heeft dat mens bij haar Engels ... Dat je daarmee bij een internationale nieuwszender kan werken
ze zal wel ondertiteld wordenquote:Op woensdag 4 april 2007 23:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Mijn god, wat een verschrikkelijk accent heeft dat mens bij haar Engels ... Dat je daarmee bij een internationale nieuwszender kan werken
idd, al was het maar omdat je dan tenminste nog enigzins het idee krijgt dat Matthijs daadwerkelijk luistert naar wat zijn gasten zeggen en niet met zijn gedachten al bij het volgende item zitquote:
Is Helga van der Leur de gast ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |