Dan moet het wel één van deze kikkers zijn! (padden, ik weet het)quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh nee?
Wat nou als het een Jaap wordt?
oorzaak: Liekequote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:07 schreef Brulkip het volgende:
Er hangt een erg vreemde sfeer tussen Huub en Sylvia.
Eigenlijk helemaal geen sfeer meer!
Dat is niet ondenkbaar, en wat mij betreft mag Huub de vloer flink aanvegen met Eric ("vriend" van nix).quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:12 schreef noekje het volgende:
Huub heeft zin in ruzie en rellen.
Ja leuk!!
Pak Eric maar!
Lekker gekleurde weergave weer.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:14 schreef Ning het volgende:
19:34 - Huub op zijn plek gezet
Als Huub en Eric even buiten staan om een sigaret te roken, blijkt dat Eric nog iets op zijn hart heeft. “In het vervolg hoef je me bij stemronden geen ‘quizmaster’ meer te noemen”, laat de Leidenaar weten. “Ik noem jou hoe ik je wil noemen!”, reageert Huub. “Ik zeg het je alleen maar, dat moet je niet meer doen!”, zegt Eric vervolgens. “Ik vind dat dan gewoon, dus zeg ik het ook!”, antwoordt Huub geïrriteerd. De Oldenzaler trekt het zichtbaar slecht dat zijn maatje Eric commentaar op hem heeft. Huub heeft altijd al moeite met het verwerken van commentaar, maar dat nu ook Eric wat te melden heeft, komt er bij hem niet in. Als Eric naar binnen loopt laat hij de Oldenzaler met een zuur gezicht achter. Tja jongen, voor het oog van heel Nederland op je plek gezet worden is niet niks. Misschien moet je dit nu compenseren door Jaap te pesten. Kun je in ieder geval lekker slapen vanavond...
10
Beetje jammer, ze kan toch gewoon zeggen wat ze ervan vindt?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:14 schreef Clank het volgende:
Eric en Huub hebben net buiten ook een aanvaring gehad. Eric had het niet leuk gevonden dat Huub hem quizmaster had genoemd. Discussie duurde nog even en Eric liep op het laatst weg.
Sylvia kijkt Huub aan maar zegt niets...
ach ja, dit soort dingen komen nou eenmaal voor in een vrij hechte relatie...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:14 schreef Clank het volgende:
Eric en Huub hebben net buiten ook een aanvaring gehad. Eric had het niet leuk gevonden dat Huub hem quizmaster had genoemd. Discussie duurde nog even en Eric liep op het laatst weg.
Sylvia kijkt Huub aan maar zegt niets...
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:14 schreef Ning het volgende:
19:34 - Huub op zijn plek gezet
Misschien moet je dit nu compenseren door Jaap te pesten. Kun je in ieder geval lekker slapen vanavond...
10
Heeft Huub weer lopen Youtuben ofzo?>quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:22 schreef proh het volgende:
Huub: "moet je je zelf niet slaan!" hahahaha
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:22 schreef proh het volgende:
Huub: "moet je je zelf niet slaan!" hahahaha
ik denk gisteren gehoord, bij Lepelsquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:23 schreef havefun het volgende:
[..]
Heeft Huub weer lopen Youtuben ofzo?>
Ze schrok ook erg dat Huub weet van Brian's uitbarsting.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:24 schreef Marrije het volgende:
Natasja weet even niet wat ze ervan moet vinden.
Brian kreeg op Valentijnsdag een schilderij dat een vriend van hem op Bonaire speciaal voor hem geschilderd had. VOL heeft nu exact datzelfde schilderij geschonken aan Huub en Eric, voor de prijs van 19,95 bij Ikea, in de uitverkoop.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:26 schreef havefun het volgende:
Wat is er nou precies gebeurd dan>?
krijgen we nu een soort cartoon-rellen op z'n Arubaans?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:27 schreef CARLAK het volgende:
Amanda kleed zich nu uit voor de ogen van Brian. Brian houdt zich nu bezig met forumsites. Dat Arubanen zich nu beledigd voelen omdat de Divi Divi gebroken werd.
Lol , het kan toch dat die gast dat toch speciaal voor hem geschilderd heeft?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:28 schreef Tissik het volgende:
[..]
Brian kreeg op Valentijnsdag een schilderij dat een vriend van hem op Bonaire speciaal voor hem geschilderd had. VOL heeft nu exact datzelfde schilderij geschonken aan Huub en Eric, voor de prijs van 19,95 bij Ikea, in de uitverkoop.
Eric.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:29 schreef Katewalker het volgende:
Wie heeft nu dat schilderij vernield? Ik vond het wel leuk dat iemand van vol dat voor Huub heeft gekocht..kostte toch 20 euro...niet lief om het maar meteen kapot te maken alleen om Brian te dishen..ze konden hem toch gewoon ophangen in hun slaapkamer?
![]()
Was juist de bedoeling om Brian te fokken.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:29 schreef Katewalker het volgende:
Wie heeft nu dat schilderij vernield? Ik vond het wel leuk dat iemand van vol dat voor Huub heeft gekocht..kostte toch 20 euro...niet lief om het maar meteen kapot te maken alleen om Brian te dishen..ze konden hem toch gewoon ophangen in hun slaapkamer?
![]()
Poosje terug op vol gelezen dat ze er 1 zouden sturen in de hoop dat Huub en Eric het zouden vernielen en dat brian dan moest denken dat het zijn schilderij was.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:29 schreef Katewalker het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:30 schreef noekje het volgende:
Amanda heeft geloof ik nog een prijskaartje aan haar bh hangen.
Ja en slaap lekker verder...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:30 schreef havefun het volgende:
[..]
Lol , het kan toch dat die gast dat toch speciaal voor hem geschilderd heeft?
Ik weet uit betrouwbare bron (een persoonlijke brief), dat Jaaps gedrag een onderdeel van zijn tactiek is.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:32 schreef proh het volgende:
Jaap staat op het punt zich te keren tegen Brian, of heb ik het mis?
En jij geloofd Jaapquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik weet uit betrouwbare bron (een persoonlijke brief), dat Jaaps gedrag een onderdeel van zijn tactiek is.
Ja ja. Geniet ervanquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik weet uit betrouwbare bron (een persoonlijke brief), dat Jaaps gedrag een onderdeel van zijn tactiek is.
Zelfs Jaap zelf is tactiekquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En nu iets duidelijker naar mij toe? Welk gedrag en welke tactiek?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En verder kostte 'dat kreng' eigenlijk ¤ 49,95, maar de VOL-ers vonden het leuker om het prijskaartje wat te laten zakken.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:31 schreef blomst het volgende:
[..]
Poosje terug op vol gelezen dat ze er 1 zouden sturen in de hoop dat Huub en Eric het zouden vernielen en dat brian dan moest denken dat het zijn schilderij was.
Maar Brian heeft zijn schilderij al naar huis laten sturen omdat hij bang was dat ze het zouden vernielen.
ok, dat kan inderdaad, maar ik betwijfel of hij er iets mee bereikt.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Waarvan liefje...lucht je hart...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:36 schreef kleinzusje het volgende:
Snap er geen reet van
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
En verder kostte 'dat kreng' eigenlijk ¤ 49,95, maar de VOL-ers vonden het leuker om het prijskaartje wat te laten zakken.![]()
bron: ook gelezen op VOL
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
En verder kostte 'dat kreng' eigenlijk ¤ 49,95, maar de VOL-ers vonden het leuker om het prijskaartje wat te laten zakken.![]()
bron: ook gelezen op VOL
Dat schilder gebeurenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |