Dan moet het wel één van deze kikkers zijn! (padden, ik weet het)quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh nee?
Wat nou als het een Jaap wordt?
oorzaak: Liekequote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:07 schreef Brulkip het volgende:
Er hangt een erg vreemde sfeer tussen Huub en Sylvia.
Eigenlijk helemaal geen sfeer meer!
Dat is niet ondenkbaar, en wat mij betreft mag Huub de vloer flink aanvegen met Eric ("vriend" van nix).quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:12 schreef noekje het volgende:
Huub heeft zin in ruzie en rellen.
Ja leuk!!
Pak Eric maar!
Lekker gekleurde weergave weer.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:14 schreef Ning het volgende:
19:34 - Huub op zijn plek gezet
Als Huub en Eric even buiten staan om een sigaret te roken, blijkt dat Eric nog iets op zijn hart heeft. “In het vervolg hoef je me bij stemronden geen ‘quizmaster’ meer te noemen”, laat de Leidenaar weten. “Ik noem jou hoe ik je wil noemen!”, reageert Huub. “Ik zeg het je alleen maar, dat moet je niet meer doen!”, zegt Eric vervolgens. “Ik vind dat dan gewoon, dus zeg ik het ook!”, antwoordt Huub geïrriteerd. De Oldenzaler trekt het zichtbaar slecht dat zijn maatje Eric commentaar op hem heeft. Huub heeft altijd al moeite met het verwerken van commentaar, maar dat nu ook Eric wat te melden heeft, komt er bij hem niet in. Als Eric naar binnen loopt laat hij de Oldenzaler met een zuur gezicht achter. Tja jongen, voor het oog van heel Nederland op je plek gezet worden is niet niks. Misschien moet je dit nu compenseren door Jaap te pesten. Kun je in ieder geval lekker slapen vanavond...
10
Beetje jammer, ze kan toch gewoon zeggen wat ze ervan vindt?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:14 schreef Clank het volgende:
Eric en Huub hebben net buiten ook een aanvaring gehad. Eric had het niet leuk gevonden dat Huub hem quizmaster had genoemd. Discussie duurde nog even en Eric liep op het laatst weg.
Sylvia kijkt Huub aan maar zegt niets...
ach ja, dit soort dingen komen nou eenmaal voor in een vrij hechte relatie...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:14 schreef Clank het volgende:
Eric en Huub hebben net buiten ook een aanvaring gehad. Eric had het niet leuk gevonden dat Huub hem quizmaster had genoemd. Discussie duurde nog even en Eric liep op het laatst weg.
Sylvia kijkt Huub aan maar zegt niets...
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:14 schreef Ning het volgende:
19:34 - Huub op zijn plek gezet
Misschien moet je dit nu compenseren door Jaap te pesten. Kun je in ieder geval lekker slapen vanavond...
10
Heeft Huub weer lopen Youtuben ofzo?>quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:22 schreef proh het volgende:
Huub: "moet je je zelf niet slaan!" hahahaha
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:22 schreef proh het volgende:
Huub: "moet je je zelf niet slaan!" hahahaha
ik denk gisteren gehoord, bij Lepelsquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:23 schreef havefun het volgende:
[..]
Heeft Huub weer lopen Youtuben ofzo?>
Ze schrok ook erg dat Huub weet van Brian's uitbarsting.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:24 schreef Marrije het volgende:
Natasja weet even niet wat ze ervan moet vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |