Ik denk dat Sylvia toch het eea voelde voor Huub en ze dacht dat dat wederzijds was.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:35 schreef Clank het volgende:
[..]
Het is ontzettend jammer dat Huub niet meer bij Sylvia slaapt. Want hiervoor praten ze ook wel eens een paar dagen niet zoveel, maar dan werd het 's avonds of 's morgens in bed wel weer bijgekletst.
Nu vertelt Huub meer aan Eric, alleen krijgt hij daar weinig voor terug. Laat Eric nog maar even zo doorgaan, misschien gaan Huub de ogen dan ook wat eerder open wat de 'vriendschap' tussen hen betekent.
Leuk dat het wel gedaan is danquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze dit soort info niet mochten doorspelen?
likkende lassie (jeroen) moet zich opmaken voor de vuilbekkerij van amanda. er komen vaak lullige 'dingen' uit haar mond. nu nog de ... van likkende lassiequote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:41 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Niet teveel drinken vanavond. Je moet morgen fit zijn.
Nu maar hopen dat alle vrouwen morgen in een wit corset komen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:41 schreef Marrije het volgende:
Het lijkt er een beetje op dat Amanda het niet kan hebben dat Natasja ook een corste heeft gekregen.
Dat zou ik niet zo zeggen, Huub heeft ook gezegd dat ie in elk geval 1 x met Syl seks wil hebben, wie weet waar dat toe leidt. . Wat niet is kan nog komenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:41 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Ik denk dat Sylvia toch het eea voelde voor Huub en ze dacht dat dat wederzijds was.
Heb ik ook gedacht...
Nu weet Sylvia dat wat er dan ook was...niet meer komt i.v.m die domme Lieke!
Nu is haar gevoel volgens mij omgeslagen in irritatie en jaloezie....
Ik zou ook flippen als ik een hele goede band met iemand zou hebben en het zou weg vloeien op deze manier!![]()
Ze zal wel een hoge telefoonrekening hebben dan.....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:34 schreef zaadjuh het volgende:
[..]
ja ze krijgt genoeg aandacht...je ziet iedereen kijken maar ze is best verlegen hoor....zag dr een tijd geleden bij de mediamarkt.....maar ze durft niet egt om d r heen te kijken...en niet dat ze kapsones heb hoor ...en gister zat ze maar aan dr telefoon....maar je ziet en hoort mensen egt zeggen en denken hee daar is die nena...
Sex ja..maar imo was er ook wel wat meer tussen hun als sex willen hebben!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zou ik niet zo zeggen, Huub heeft ook gezegd dat ie in elk geval 1 x met Syl seks wil hebben, wie weet waar dat toe leidt. . Wat niet is kan nog komen![]()
ja, van die mooie met baleinenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat alle vrouwen morgen in een wit corset komen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:45 schreef Mokum020 het volgende:
Wat loopt Billie onrustig heen en weer.....last van zijn knorrende maag?
Véél te groot zelfs .....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:46 schreef Sug4r het volgende:
Dat corset van Natasia is overal veel te strak alleen bij de borsten is het te groot![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:47 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Hij weet dat amanda beneden aan het omkleden is en wil kijken, maar hij heeft er wat over te horen gekregen van Natasia
Ik denk ook zeker dat dat er wel is/was, maar Sylvia heeft daar nooit iets van laten blijken aan Huub. Sylvia hield Huub altijd op een afstand. Ik kan me een film avondje herinneren op de bank waar Huub steeds dichter naar Sylvia toe schoof, in de hoop tegen haar aan te kunnen liggen. Maar Sylvia bleef strak voor haar uitkijken het kussen veilig tussen haar en Huub in. Zo heeft Huub wel vaker (met een geintje) toenadering gezocht.. maar ze heeft altijd de boot afgehouden. Uit een soort zelfbescherming.. niet verliefd worden in de kooi?? En nu is het te laat misschien..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:41 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Ik denk dat Sylvia toch het eea voelde voor Huub en ze dacht dat dat wederzijds was.
Heb ik ook gedacht...
Nu weet Sylvia dat wat er dan ook was...niet meer komt i.v.m die domme Lieke!
Nu is haar gevoel volgens mij omgeslagen in irritatie en jaloezie....
Ik zou ook flippen als ik een hele goede band met iemand zou hebben en het zou weg vloeien op deze manier!![]()
Ik hoop dat de vetertjes door Natas zo strak worden aangehaald dat Snollie niet eens kan ademhalen...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:46 schreef Sug4r het volgende:
Dat corset van Natasia is overal veel te strak alleen bij de borsten is het te groot![]()
ik denk dat het allemaal spel is...en dat de band nog steeds goed isquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:44 schreef Desii het volgende:
Ik vind ook dat de band tussen Huub en Syl, niet meer is wat het geweest is.
Heel erg jammer.... ik heb vandaag een kaartje gestuurd met een aantal opdrachten, die ze samen moeten uitvoeren...![]()
Wat voor opdrachten dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:44 schreef Desii het volgende:
Ik vind ook dat de band tussen Huub en Syl, niet meer is wat het geweest is.
Heel erg jammer.... ik heb vandaag een kaartje gestuurd met een aantal opdrachten, die ze samen moeten uitvoeren...![]()
Gesjellug inderdaad...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:50 schreef petraa het volgende:
Sil praat tegen Huub, maar ze krijgt weinig response
Ik hoop het !!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:49 schreef proh het volgende:
[..]
ik denk dat het allemaal spel is...en dat de band nog steeds goed is
Hoorde ik haar net nou zeggen dat ze evelien wil uitnodigen als ze een half jaar in de kooi zit ?quote:
Dat wou ik ook al vragen, maar ik dacht ik wacht even tot Talitha er is!quote:
Juist....dit zijn ook mijn gedachten....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:48 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik denk ook zeker dat dat er wel is/was, maar Sylvia heeft daar nooit iets van laten blijken aan Huub. Sylvia hield Huub altijd op een afstand. Ik kan me een film avondje herinneren op de bank waar Huub steeds dichter naar Sylvia toe schoof, in de hoop tegen haar aan te kunnen liggen. Maar Sylvia bleef strak voor haar uitkijken het kussen veilig tussen haar en Huub in. Zo heeft Huub wel vaker (met een geintje) toenadering gezocht.. maar ze heeft altijd de boot afgehouden. Uit een soort zelfbescherming.. niet verliefd worden in de kooi?? En nu is het te laat misschien..
Maar éérst even Jaap lastig vallenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:53 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Huub gaat een echte kikker in het bed van Amanda verstoppen
Ze kan de kikker altijd nog kussen en kijken wat er dan gebeurt .... kan nooit erger zijn dan Brian.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:53 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Huub gaat een echte kikker in het bed van Amanda verstoppen
Oh nee?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:55 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ze kan de kikker altijd nog kussen en kijken wat er dan gebeurt .... kan nooit erger zijn dan Brian.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:55 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ze kan de kikker altijd nog kussen en kijken wat er dan gebeurt .... kan nooit erger zijn dan Brian.
Nu al onder de plakquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:57 schreef Clank het volgende:
Jaap kan niet over zijn gevoel praten, hij moet eerst een briefwisseling met Cora hebben om te vragen wat hij mag zeggen.
Ze gaat wel achteruit gisteren was ze nog een rolladequote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:56 schreef Brulkip het volgende:
Whahaha...Natasia ziet er uit als een volgepropte verse worst!
Je bent een echte heer!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:52 schreef demins het volgende:
[..]
Dat wou ik ook al vragen, maar ik dacht ik wacht even tot Talitha er is!![]()
![]()
![]()
In de Efteling staat ook zo'n kikker ..misschien is het wat?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh nee?
Wat nou als het een Jaap wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |