Huub?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:24 schreef zaadjuh het volgende:
[..]
heb dr gister weer hier zien lopen en zo bruin is ze niet hoor.....valt best mee ze liep met dr kleine kuttelikkertje op het buikslotermeerplein...
Nee maar ze hebben net gedreigd iedereen die (tv / stream) info doorgeeft per direct te zullen verwijderen -nou ja de beveiliging dan. Zoals ik het begreep kreeg je dan wel je 100 e terug, Huub zei en bij de deur krijgen ze dan de 100 e terug. In dat geval zou ik zeggen: een uurtje voor het einde nog even terugkomen op dat cadeautje van Syl dat is gejat.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:19 schreef Likkende_Lassie het volgende:
is mijn profiel al voorbij? ik kan niet kijken
Ja...gelukkig maar!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:24 schreef Peter6000 het volgende:
Huub geeft aan morgen te gaan versieren, wat er te versieren valt.
Waarom willen de bewoners zelf dat er geen info wordt doorgespeeld?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee maar ze hebben net gedreigd iedereen die (tv / stream) info doorgeeft per direct te zullen verwijderen -nou ja de beveiliging dan. Zoals ik het begreep kreeg je dan wel je 100 e terug, Huub zei en bij de deur krijgen ze dan de 100 e terug. In dat geval zou ik zeggen: een uurtje voor het einde nog even terugkomen op dat cadeautje van Syl dat is gejat.
Een 'tapa' is de aanduiding voor een Spaans aperitiefhapje. Traditioneel is een tapa een eetlustopwekkend hapje dat in Spaanse café's bij een alcoholhoudend drankje (bier, wijn, sherry) wordt genuttigd.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat brengen ze ook verkeerd, je moet het gewoon Tapas noemen.
Jaap heeft een Huubanalyse: zijn lichaamstaal en intonatie zijn aanvallend.
Wel weer zonder Huub erbij natuurlijk, maar Huub geeft ook altijd erg weinig ruimte.
De kern van eea lijkt mij het tragische einde van de jarenlange 'vriendschap' tussen Nena en Amanda.
Dat laatste post ik net letterlijk in Likkende_Lassie's topicquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee maar ze hebben net gedreigd iedereen die (tv / stream) info doorgeeft per direct te zullen verwijderen -nou ja de beveiliging dan. Zoals ik het begreep kreeg je dan wel je 100 e terug, Huub zei en bij de deur krijgen ze dan de 100 e terug. In dat geval zou ik zeggen: een uurtje voor het einde nog even terugkomen op dat cadeautje van Syl dat is gejat.
Ja hoor en dan krijg je je 100 euro nog terugquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Blijkbaar zit Erik ook eea dwars.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:27 schreef pullup het volgende:
Waarom neemt Eric het in godsnaam op voor Amanda![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat laatste post ik net letterlijk in Likkende_Lassie's topic![]()
eric is de zwakste schakel in het SH(E)-groepje... achter huub zijn rug is het iemand die ogenschijnlijk makkelijk met de 'tegenpartij' de negatieve kanten van huub benadrukt.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:27 schreef Clank het volgende:
En Eric geeft Amanda nog maar eens gelijk wat Huub betreft.
En uiteindelijk gaat het feest niet doorquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:28 schreef rooie3 het volgende:
Zullen Eric en huub nu gescript ruzie moeten maken.
Zou echt erg zijn.
Maar het is mij te toevallig allemaal.
Eric valt Huub steeds meer af.
Denk dat het she groepje inderdaad aan het afbrokkelen isquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:28 schreef rooie3 het volgende:
Zullen Eric en huub nu gescript ruzie moeten maken.
Zou echt erg zijn.
Maar het is mij te toevallig allemaal.
Eric valt Huub steeds meer af.
Oh ...ok....dan is het gezichtsbedrog zeker op de foto?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:24 schreef zaadjuh het volgende:
[..]
heb dr gister weer hier zien lopen en zo bruin is ze niet hoor.....valt best mee ze liep met dr kleine kuttelikkertje op het buikslotermeerplein...
Maar zou het echt zijn of zullen ze dat moeten doen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:29 schreef Ning het volgende:
[..]
Denk dat het she groepje inderdaad aan het afbrokkelen is
Ik denk echtquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar zou het echt zijn of zullen ze dat moeten doen.
Zou ik mooi niet doen.
Laat ze die andere groep eens tv laten maken.
Tijd voor kaarten alleen voor Syl en Huub samen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:30 schreef Brulkip het volgende:
Helaas dat er een hele grote afstand is gekomen tussen Huub en Sylvia!
En dat gaat ook gebeuren met Eric en Huub.
Ik denk dat Huub er snel uitgaat ofzo.
Ik hoop het niet....maar voor 3 weken terug waren dingen nog heel anders...en veel leuker.
Sylvia is lijkt het uitgepraat met Huub!
Huub is de laatste tijd dan ook erg irritant met z'n zin doordrijven. Dat hij dan dingen voor zichzelf verkloot tot daaraantoe maar hij verkloot het ook voor anderen bijvoorbeeld tijdens stemmingen (kan even niet zo snel op een specifiek voorbeeld komenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:30 schreef Brulkip het volgende:
Ik hoop het niet....maar voor 3 weken terug waren dingen nog heel anders...en veel leuker.
Dat geld ben je uiteindelijk toch kwijtquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:33 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Bij overtreding van de bovenstaande regels kan het programmamanagement overgaan tot verwijdering. Het entreegeld zal niet worden terugbetaald.
ja ze krijgt genoeg aandacht...je ziet iedereen kijken maar ze is best verlegen hoor....zag dr een tijd geleden bij de mediamarkt.....maar ze durft niet egt om d r heen te kijken...en niet dat ze kapsones heb hoor ...en gister zat ze maar aan dr telefoon....maar je ziet en hoort mensen egt zeggen en denken hee daar is die nena...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:31 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Oh ...ok....dan is het gezichtsbedrog zeker op de foto?
En ? Had ze de aandacht waar ze zo naar streeft ?
Dat belspelletje was ook maar éénmalig ....ik heb haar niet meer gezien tenminste.
Ja dat lijkt me logischerquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:33 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Bij overtreding van de bovenstaande regels kan het programmamanagement overgaan tot verwijdering. Het entreegeld zal niet worden terugbetaald.
I agree. eric is een backstabber.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Tijd voor kaarten alleen voor Syl en Huub samen.
Het is ontzettend jammer dat Huub niet meer bij Sylvia slaapt. Want hiervoor praten ze ook wel eens een paar dagen niet zoveel, maar dan werd het 's avonds of 's morgens in bed wel weer bijgekletst.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:30 schreef Brulkip het volgende:
Klopt ja.....hij zit Huub af en toe aardig af te branden....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:29 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
eric is de zwakste schakel in het SH(E)-groepje... achter huub zijn rug is het iemand die ogenschijnlijk makkelijk met de 'tegenpartij' de negatieve kanten van huub benadrukt.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat geld ben je uiteindelijk toch kwijt![]()
kan vind ik een ruim begripquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:33 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Kijken kan je niet maar je kunt toch lezen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:35 schreef Likkende_Lassie het volgende:
kut dat ik de streams niet kan horen, waarom is iedereen zo down? wats dr met amanda?
Huub ziet tegenwoordig helemaal niets meer!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:35 schreef Clank het volgende:
[..]
Het is ontzettend jammer dat Huub niet meer bij Sylvia slaapt. Want hiervoor praten ze ook wel eens een paar dagen niet zoveel, maar dan werd het 's avonds of 's morgens in bed wel weer bijgekletst.
Nu vertelt Huub meer aan Eric, alleen krijgt hij daar weinig voor terug. Laat Eric nog maar even zo doorgaan, misschien gaan Huub de ogen dan ook wat eerder open wat de 'vriendschap' tussen hen betekent.
Een blinde zou deze opmerking niet op prijs stellen...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:37 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Kijken kan je niet maar je kunt toch lezen?![]()
Je zal toch Likkende Lassie heten en niet kunnen zien....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een blinde zou deze opmerking niet op prijs stellen...
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je zal toch Likkende Lassie heten en niet kunnen zien....
al ligt het er wel aan wat ie Likt...![]()
Eric wilt wel veel aandacht hebben en anders is hij jaloersquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:36 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Klopt ja.....hij zit Huub af en toe aardig af te branden....
Is Jaloezie waarschijnlijk.....hij heeft gewoon veeeeeel minder aandacht.....
Niet teveel drinken vanavond. Je moet morgen fit zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:39 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Lees het wel als ik thuis ben danik ga nu weg, mzzls!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |